ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussion in 'MMM clubs' started by NinaD, Jul 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. haai10

haai10 Lid

Jan 4, 2011
    30
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Jippiejee vanuit hier ook alvast een kleine felicitatie... ik duim dat het goed blijft gaan.

@sneeuwmees toch maar een ticker gemaakt, misschien helpt het om vertrouwen te krijgen... heb erg veel lage rugpijn maar hoop gewoon dat dat erbij hoort.

@ all fijne kerstdagen!!!

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Jippieee voorzichtig gefeliciteerd. Een mooi kerstcadeau ;)

Haai staat je goed. Dit kunnen ze je niet meer afnemen.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Haai: goed zo, meid! Iedere keer naar de ticker kijken en zien hoe het wondertje in je buik zich ontwikkeld. Het had zo moeten zijn, dus heb er vertrouwen in.

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    @jippie: gefeliciteerd! Ik duim dat het goed blijft gaan!!

5. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jippie: Gefeliciteerd! Ik duim voor je!
    X

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,328
    681
    113
    Utrecht
    @Jippie; ook namens mij, van harte gefeliciteerd! Wat een wonder!

@Stiertje; hoe gaat het met jullie dochtertje?

@Sneeuwmees; hoe gaat het met jou? Gezellig Kerst aan het vieren met z'n allen? Hoe vindt je zoontje het nu alles versierd is?

@Haai; staat goed, hoor, die banner! Helemaal echt. (zeg ik....terwijl ik het zelf nog te eng vind om een banner te maken; ik wacht tot na de echo).

@voor iedereen; nogmaals hele fijne dagen en vooral een heel mooi 2014 waarin alle langverwachte wensen uit mogen komen!

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Dank jullie wel! Ik ben nog erg voorzichtig, de blijheid van vorige keer is er helaas niet meer, we zijn erg voorzichtig en bang om blij te zijn, we wachten maar gewoon af wat komen gaat. Wat kan de MMM toch mooie momenten verpesten hè, jammer, maar het is zo. Verder gaat het wel goed hier hoor, we zijn wel blij maar ingehouden. Ik ga ook maar geen banner maken deze keer :) nog niet.

Ik heb nog wel een nieuwe test vanmorgen, donkerder en geen bloedverlies meer, pffff...

@Tassie hoe voel jij je nu? Heb jij nog getest?

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jippiejee: het is inderdaad jammer dat door de mmm (en een miskraam) je zo op je hoede bent en niet blij durft te zijn. Maar.... je test is donkerder en het bloedverlies over! Dus dat klinkt erg goed!
    @Tassie: met mij gaat het redelijk. Gisteren even een stukje gaan wandelen, omdat het zo'n lekker weer was. Maar merk dat ik dan toch niet ver kan lopen, dat alles pijn doet en ik toch wel erg beperkt ben in mijn doen en laten. Vannacht 5 keer eruit om te moeten plassen, toen wakker door maagzuur, met een rennie en het kussen omhoog weer in slaap gevallen, maar daardoor weer extra pijn in mijn bekken door de ongelukkige houding. Kortom, ik ben op en top zwanger.;) Hoe is het met jou? Heb je veel klachten?

9. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

Jun 13, 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    #4449 Desire vd beek, Dec 26, 2013
    Last edited: Dec 26, 2013
    goeiendag al weer bij icsi in dusseldorf deel 3 ik was nog maar bij begin deel twee. dus mega lang hier niet geweest . maar wat zijn er veel mensen bij gekomen helaas :( en bij sommige bekenden wat een verdriet , maar gelukkig ook mega veel vreugde bij velen;) . hier is na een ongelooflijke ellendige zwangerschap met veel bloedingen en dat mijn dochter een groeiachterstand had van acht dagen (wat achteraf heel erg mee viel).dus dat was ziekenhuis in en ziekenhuis uit. en totaal 30 kilo aangekomen. is er toch een heerlijke dochter 3050gram op de wereld gezet:D. een bevalling volgens het boekje gehad wat dat betreft kan ik wel zeggen dat ik liever beval dan dat ik zwanger ben.maar hier mogen we onze handjes wel dicht knijpen dat we zwanger zijn geworden en als ik in het bedje van mijn dochter kijk is het alles waard geweest.

we willen dus ook niet lang wachten om de eitjes in de vriezer te benutten. heeft iemand een idee wat daar de totaal kosten daar ongeveer van zijn.

op naar een vruchtbaar 2014

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,328
    681
    113
    Utrecht
    @Desire; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

@Sneeuwmees; Het zit ook niet mee, he!? En voldoende rust/slaap is zo belangrijk. Moet je morgen nog werken?

@jippie; Een donkerdere test is volgens mij toch wel heel erg goed. Ik begrijp dat ook jij nog steeds onzeker bent. Maar, volgens mij ben je toch echt zwanger als je zulke mooie testen hebt.

@all; ik voel me vandaag voor het eerst wat minder: hoofdpijn, duizelig, slapjes op de benen en een beetje kribbig (gezellig met de Kerst). Oh ja, en ook moe.
    Ik heb alleen 15 en 16 december getest, ik heb daar eigenlijk nu ook geen behoefte meer aan. Ik ben veel te bang dat als de test ineens minder donker is, of een verkeerde termijn aangeeft. Ik wacht de eerste echo af (over 2 weken) en mocht het dan goed zijn, dan gaat heel voorzichtig de vlag uit (figuurlijk). Ik denk dat ik dan ook een banner ga maken. Ik zit nu (volgens mijn berekeningen) op 5 weken en 6 dagen. Althans als de bevruchting op de dag van de punctie heeft plaatsgevonden, anders een dag korter.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Tassie: kribbig zijn kan ook een zw.kwaaltje zijn. Net als alle overige dingen die je beschrijft. Je bent dus op en top zwanger. Ik ben zelf op een gegeven moment (nadat ik een digitale had gedaan) gestopt met testen. Had het idee dat ik bij iedere test 10 jaar ouder werd van de zenuwen of er wel een tweede streepje zou komen en of die dan echt wel donkerder was. Dus verstandig dat jij niet meer test. Hopelijk kun je toch nog een beetje genieten van de kerst. Ik ben overigens tot volgende week vrijdag vrij.:)
    @Desire: gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje. Weet nog wel dat jij toen positief testte en in het begin veel last van bloedingen had, maar had geen idee dat de hele zwangerschap niet echt prettig was. Gelukkig heeft de voorspoedige bevalling 'alles' weer een beetje goed gemaakt. Is bij de meesten inderdaad andersom. Geniet van je mooie wondertje en spannend dat jullie snel weer verder willen.

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,328
    681
    113
    Utrecht
    Sneeuwmees, wat heerlijk zeg, lekker vrij! Is je man ook vrij? Dan kan je je lekker laten verwennen zodat je wat kan rusten:).
    Ik moet morgen werken en ik heb echt totaal geen zin. Maar ja, dan heb ik wel weer 3 dagen vrij en ik hoef volgende week ook maar 2 dagen te werken. Heerlijk vooruitzicht. Ik moet 's nachts vaak een stuk of 4,5 keer uit bed om te plassen. Dat heb ik altijd al gehad. Het schijnt ook een zwangerschapskwaaltje te zijn, maar ik heb er altijd al last van. Ik hoop alleen niet dat ik straks nog vaker het bed uit moet, want ik ben meestal gebroken de volgende dag. Heel soms hoef ik maar 2,3 keer uit bed. Dat is heerlijk!!
    Nou, ik ga nu maar even verder met uitbuiken (ik zit ook sneller vol dan anders).

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Tassie: mijn man moet vannacht toevallig werken, dus we hadden een beetje een vroeg en geïmproviseerd 'kerstdiner'. Ons zoontje was ook nog eens vlak ervoor in slaap gevallen, dus we zaten met zijn tweetjes te eten. Ik kan me voorstellen dat je gebroken bent als je er zo vaak uit moet. Op zich is het wel een bekend zw.kwaaltje, dus hoop voor jou maar niet dat je dan nog veel vaker moet. Ik moest vannacht al 5 keer en ik was al gebroken vanmorgen.
    Ben zelf ook wel blij dat ik nu even een paar dagen vrij ben. Het lange zitten op het werk, is op dit moment een belangrijke boosdoener voor mijn bekken, dus ben meestal gesloopt na 3 hele dagen van 9 uur 'gezeten' te hebben.
    Weten ze het al op je werk? Of houd je nog even geheim tot de 12 wkn?

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,328
    681
    113
    Utrecht
    Aangezien ik zeer nauw samenwerk met mijn directe collega's, wisten ze al dat ik IVF-behandeling onderging in DD. Ik moest namelijk soms mijn dagen ruilen en ik vond het zelf ook prettig om te vertellen. Dus ja, ze wisten ook wanneer mijn terugplaatsing plaatsvond en dan wisten ze ook dat ik daarna zou kunnen testen. Dus, ik heb het meteen verteld en ik voel mij daar nog steeds goed bij. Ze zijn erg geïnteresseerd en ook erg blij voor ons. En we konden ook wel goed nieuws gebruiken op het werk.
    Verder weet niemand het van de andere collega's. Daar wacht ik ook mee totdat ik ver genoeg ben (dus zo bij de 12 weken). Oh ja, alleen 1 collega (een arts) weet het, maar dat komt door mijn schildklierfunctie. Ik zit dichtbij het vuur, dus ik kan zo iemand aanklampen op het werk met allerlei vragen.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Tassie: ideaal je eigen hulplijnen binnen handbereik.;):D Ik kwam er in de zomervakantie (van mijn collega's) achter dat ik zwanger was, dus kon de eerste weken lekker ongestoord doorkomen. Toen zij terugkwamen ging ik zelf al bijna op vakantie, dus was al een eind op weg toen ik weer moest werken. Als ik inderdaad midden in een poging has gezeten was het lastiger geweest om het stil te houden.

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Hey meiden! Ik heb bijna progynova, mijn huisarts wil ze wel voorschrijven. Wat is het toch fijn als je alle medewerking krijgt van je omgeving. Dat is echt goud waard in deze situatie. De gyn, de ha en ook de apotheek waar ik loop allemaal toppers! *dankbaar*

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jippiejee: wat geweldig inderdaad! Ik had in mijn omgeving juist het tegenovergestelde. Een huisarts die alles wat met 'vruchtbaarheid' te maken had, doorschoof dat ik dat maar met de gyn moest overleggen. En als ik dan met een vraag naar mijn oude zkh belde, stuurden zij me weer door naar DD (terwijl het vaak allemaal dingen waren waar ze me allemaal bij hadden kunnen helpen). Het bekende kastje van de muur-verhaal.
    Gelukkig heb jij een stel fijne mensen om je heen en heb je bijna je medicijnen weer in huis! Een hele geruststelling!

Hier erg brak. Vannacht slecht geslapen omdat m'n zoontje me tot half 3 bezig hield en ik tussendoor ook nog eens een keer of 6 moest plassen. Ben met barstende koppijn in slaap gevallen en er ook mee wakker geworden. Vanmorgen ook nog eens heel vroeg de postbode aan de deur, die een pakketje kwam brengen. Gelukkig hoef ik niet te werken, dus kan vandaag volledig in de zombie-modus blijven hangen.

18. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jippiejee: Wat fijn zeg dat je huisarts wilt meewerken! Je hoort vaak andere verhalen, onze huisarts deed toen gelukkig ook niet moeilijk om het duitse recept over te schrijven op zijn naam omdat ik het anders bij de apotheek zelf moest betalen!
    Wanneer heb je de 1ste echo?

Liefs

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    #4459 jippiejee, Dec 27, 2013
    Last edited: Dec 27, 2013
    Mijn eerste echo.... oeh zo ver ben ik nog niet hoor, zit nog volledig met mijn kop int zand geloof ik..;) . Ik moet volgende week weer werken, zal dan es met de gyn overleggen. Met 6 wk is toch normaal? Hoever ben ik nu? 4+3 dgn ofzo?

Even opgezocht, 4+2 dus ik heb nog even ;)

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Desire Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
    Jippiieee fijn dat de ha zo goed mee werkt

Share This Page