ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nipnip: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik denk dat iedere vorm van positiviteit altijd welkom is in dit loodzware traject.
    @Ddees: ik hoop dat je gelijk krijgt en dat je menstruatie snel mag komen. Je hebt dan wel een lange cyclus, of is dat normaal bij jou?
    @Lets: logisch dat je af en toe even in een dip zit. Zeker de periode voordat je gaat beginnen is extra spannend. Je haakt gewoon weer in als je wat te melden hebt.
    @Klaasje: ook voor jou weer een spannend jaar voor de boeg. Hopelijk snel met positief resultaat.

We hebben vanmiddag de pretecho gehad, maar kleine uk wilde niet erg meewerken. Lag steeds met de snoet tegen de baarmoederwand, dus moest continue van linker- op rechterzij draaien, even lopen, plassen e.d. om de kleine uk maar te laten draaien. We hebben een ieder geval een glimp op kunnen vangen en grappig om te zien hoeveel de kleine uk op ons zoontje lijkt (toen we van hem ook rond deze periode een pretecho hadden laten maken). Het geslacht weten we nog steeds niet, dus het blijft nog even spannend. ;)

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jeej hij is weer donkerder!! Fieuw weer een dag of twee iets gerustgesteld!

Nipnip, lief van je van!! Ik krijg nog van de zorgverz. de meds, hoop dat je iemand kan helpen! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Lets, ik vind dat helemaal niet ego hoor, je moet doen waar je je goed bij voelt, ik doe het zelf ook en vind ook dat het moet kunnen. Ik vind ook dat het forum iets moet zijn waar je wat aan hebt, om van je af te schrijven. Niet om je verplicht te voelen om elke dag te lezen en te reageren. Soms heb je gewoon ook wat meer afstand nodig van het traject. Er zijn nog meer (mooie!) dingen in het leven dan alleen de MMM! Nee hoor het moet geen last worden, maar een uitlaatklep, tenminste dat vind ik!;)

@Sneeuwmees, jammer dat het niet zo goed lukte... wel erg leuk dat je nu al gelijkenis kan zien!!!!!:D

@Klaasje, succes weer, heerlijk dat je je zo hebt kunnen opladen!!:) Het magische van zwanger zijn is er voor mij wel een beetje af, de feestdagen wel goed doorgekomen, in ieder geval natuurlijk wel prettiger dan met een nega test;)

Zo meer heb ik even niet kunnen onthouden!:p

lfs aan allemaal!

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: jammer dat het niet zo goed lukte! Wel mooie foto's gekregen? Ben benieuwd :-D

X

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jippie: Wat fijn dat de test weer donkerder is!! Ik blijf duimen dan je straks een mooi kloppende hartje ziet en over 8mnd een mooi kindje in je armen kunt houden...

Xx

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippiejee: snap dat je gerustgesteld ben. Nu niet meer testen, hè? Je bent gewoon hartstikke zwanger! (ik weet hoe onzeker het je kan maken, I've been there :)).
    @Mona: ja, kleine uk had nu al een eigen wil. Heb er een paar in mijn album gezet, maar die zijn erg vaag. Maar dan heb je toch een idee van m'n kleine uk.;) Zie dat we morgen samen naar de vk moeten. Ik krijg morgen een groeiecho, omdat ze mij voor vond lopen in de dracht en wilde kijken of het kindje ook groter is. Maar gisteren bij de pretecho heeft ze ook al wat opgemeten en toen bleek het kindje gewoon prima gemiddeld te zijn. Maar ja, een extra echo is nooit weg natuurlijk.;)

6. haai10

haai10 Lid

4 jan 2011
    30
    0
    6
    NULL
    NULL
    @jippie fijn dat ie donkerder wordt!!

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx dames,

Jippiej, je bent echt zwanger! Helemaal geweldig. Hopelijk kun je er straks wat meer van genieten, al kan ik me voorstellen dat je ongerust blijft hoor.

Sneeuwmees, als hij/zij op je zoontje lijkt krijg je weer een superknap kindje;)

Zo ik ga even sporten op zolder, even die feestdagenkilo's eraf, en die kilo's van die weken ervoor ook haha...emotie-eten...

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: dank je!:)
    Hopelijk mogen de feest-kilootjes snel plaatsmaken voor heel veel meer (leukere) kilo's. Ik was flink afgevallen omdat dat door mijn gyn aangeraden werd voor betere kansen om zwanger te worden, maar als ik nu in de spiegel kijk....;):) Nou ja, zorgen voor later, denk ik dan maar.

9. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Grrrrr vrijdag proberen te bellen naar DD maar telkens het verkeerde nr heeft iemand gewoon het nummer die je moet intoestsen .(had ik hem maar gewoon in mijn mobieltje laten staan)

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    ik wel 00492119019718 :D

11. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Super !!! Thnx:D

12. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @nipnip wat lief van je dat je hieraan denkt....
    @Klaasje heel veel succes de komende tijd dat 2014 je een mooi kindje mag geven...
    @Sneeuwmees haha uk heeft nu al een eigen willetje heerlijk toch.
    @JippieJee je moet het toch echt gaan geloven haha....

verder voor iedereen een dikke knuffel

13. haai10

haai10 Lid

4 jan 2011
    30
    0
    6
    NULL
    NULL
    @desire volgens mij is dusseldorf gesloten tm 2 jan

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Desire: dat bedacht ik me ook dat ze deze week nog dichtzitten. Anders misschien vast een mailtje sturen. Ga ervanuit dat de telefoon na opening weer roodgloeiend staat.;)
    @Botala: ja, dit is een bijzondere uk. Voor mijn gevoel ook beweeglijker dan mijn zoontje toen. Zodra we maar de angelsound of een hand op de buik doen, krijgen we gelijk een trapje. De echoscopist werd ook diverse malen op een harde por getracteerd. Dat belooft nog wat, zeggen we vaak tegen elkaar. Wanneer mag jij je ukkies weer bewonderen?

Ik mag zo weer naar de vk voor een groeiecho. Ik liep volgens haar voor in de dracht van de buik en ze willen in de gaten houden of de baby ook niet (te) groot is. Bij de pretecho had ze al naar het hoofdje gekeken en die was heel gemiddeld. Dus verwacht er niet heel veel van, al gaat ze nu natuurlijk wel alles even nalopen. Maar mij hoor je niet klagen voor een extra echo.:cool:

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    2 jan zijn ze open want dan hebben wij een afspraak;)

16. haai10

haai10 Lid

4 jan 2011
    30
    0
    6
    NULL
    NULL
    @sneeuwmees fijn dat je zo vaak naar je wonder mag kijken.

Ego: heb net mvm op bezoek gehad, ze waarschuwde dat met 5 wk 5 dgn de test nog licht uit kon vallen. Nou het test streepje werd direct donker yeay weer een overwinning pffff. Ga de test in mn album zetten voor wie hem wil zien. 1 januari beginnen, fijn om wat terug te kunnen doen...

17. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Haai wat een mooie donkere test. Gefeliciteerd
    Sneeuwmees hoe is het bij de vk? Fijn dat je nog ff mag spieken.

Ik heb normaal niet zo'n lange cyclus alleen de cyclus na de stimulatie is altijd lang. We wachten af. Ik ga morgen een bloedprikformulier halen, zodat als mijn menstruatie komt ik hier fsh kan laten prikken. Kijken of ik meteen dezelfde dag de uitslag heb, zoniet dan volgende maand naar DD.
    Nu de appeltaart in de oven voor oudejaarsdag. Ik lust geen oliebollen en vroeger was mijn moeder jarig op 31 dec dus ik blijf appeltaart bakken ter nagedachtenis aan haar.

18. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    ja maar ik krijg dat toontje van verkeerd nr. vrijdag maar eens bellen of zo

fijn, gezond en vruchtbaar nieuwjaar allemaal

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Haai: nou, meid, dat is beslist geen lichte test, maar een echte knaller! Kan me voorstellen dat dat je goed doet.
    @Ddees: vervelend dat je cyclus zo van slag is na een stimulatie. Had daar zelf weinig last van, kon een enkele dag verschillen, maar nooit veel langer. En lekker een appeltaart en een mooi gebaar naar je moeder toe. We zijn net thuis van een bezoek aan een herdenkingsbos van het Wilhelminafonds. De moeder van mijn man (die ik nooit gekend heb) is aan kanker overleden en daar is een gedenkteken waar haar naam op staat (en er schijnt daar ook ergens een boom voor haar geplant te zijn). Mijn man wilde er al langer een keer heen, dus nu toch maar een keer gedaan. Was wel bijzonder voor hem, zeker om er nu met vrouw en kind te komen (iets wat altijd de grootste wens van zijn moeder was).

Bij de vk was alles goed. Ze heeft alles opgemeten en soms liep het een voor, het andere iets achter, maar gemiddeld genomen was het kindje niet (veel) groter dan het zou moeten zijn en kwam de uitgerekende datum ook ongeveer weer uit zoals het berekend was. Niets verontrustends dus (blijkbaar dus alleen maar een grote buik;)). Over 2 wkn mag ik weer en krijg dan weer een suikertest. En dan 2 wkn later krijg ik weer een groeiecho. Dan gaat de tijd al weer snel dat ik bijna weer onder controle van het zkh moet (moet ik verplicht vanaf de 36ste week).

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Sneeuwmees Fijn dat alles goed is.
    Wij gaan elk jaar eind Juli rond de dag dat mijn moeder is overleden daar naar toe. Ook mijn moeder staat met haar naam op een glasplaat. De boom kunnen we nooit meer terug vinden (het veld wel op jaartal). Indruk wekkend hè al die glasplaten en de gedichten? Zomers is het daar fijn wandelen en pannenkoeken eten in het kabouterrestaurant iets daarvoor.

Deel Deze Pagina