ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: ik was er nog nooit geweest, maar vond het erg indrukwekkend en prachtig aangelegd. Kan me voorstellen dat het voor mensen fijn is daar even rond te lopen. Het was nu alleen vreselijk koud, dus we hebben niet heel lang rondgelopen (duurde ook nog even voordat we de naam teruggevonden hadden. Mijn man had zich een jaar vergist bij het planten van de boom:cool:). Dus de warme pannenkoek was inderdaad heerlijk en erg welkom om weer even op temperatuur te komen.

2. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jippie vandaar dat hij wat moeilijk doet bij ons ;). ik heb nu 1 poging gehad met in het totaal 3 tp, waarvan 2x zwanger en helaas ook 2x een miskraam.
    Volgens mij wordt het met jouw donkere testen een volgende DD-tweeling :D

Nipnip gefeliciteerd met je zwangerschap en lief dat je het aanbiedt. Ps: in je onderschrift staat 7 april 2013 is de dag, denk dat dit 2014 moet zijn

Ddees ik hoop dat jouw cyclus ook snel weer op gang komt, zodat je weer verder kunt.

Klaasje lekker hoor even opladen onder de tropische zon.

Lets bij een uitgangsecho wordt er ook gekeken of je geen cystes of zo hebt. Spannend bijna beginnen!

Sneeuwmees leuk zo'n eigenwijsje in je buik. Gelukkig is alles goed bevonden en inderdaad een paar keer extra kijken naar jullie kleine uk is nooit weg.

Monatoetje hoe gaat t met jou? Al aan t aftellen?

Haai wat fijn zo'n duidelijke test. Toch weer wat extra bevestiging

Tassie hoe is t nu met je rug/bil?

Ego. Geen idee wat er allemaal in mijn lichaam gebeurt, maar na ruim 3 weken witte ovutesten, ben ik vandaag ongesteld geworden :(. Gelukkig toch niet zo'n lange cyclus. Nog een maandje en dan mag ik ook weer :D

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hoi allemaal ik ben even ego. Lig met mijn pasgeboren neefje M op de bank. Drie weekjes oud. Wat een dotje is het,zo teer en die lieve handjes en voetjes. Ik hoop dat ik het ook eens van mijn eigen kindjes mag zien. Het liefste in 2014. Of in ieder geval de bolle buik ;)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boboke: jammer dat je geen eisprong hebt kunnen spotten, maar iets eerder ongi is ook niet verkeerd, natuurlijk. Zo komt de start van de nieuwe poging weer een stapje dichterbij.
    @Klaproos: zag je al glimmen van trots met je neefje! We duimen gewoon voor op z'n minst de bolle buik in 2014! Ik zie in je onderschrift behandeling lyme in januari? Had je de uitslag al van je punctie?
    @Ddees: sterkte vandaag! Hoop dat de appeltaart je lekker mag smaken.

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Klaproos: ik hoop dat ook voor jou! En voor alle andere wensmama's hier!!

6. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Om iedereen een hart onder de riem te steken.
    Gelukkig en gezond nieuwjaar en dat ieder z'n wens uit mag komen

Bijgevoegde bestanden:

7. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Sorry dames ik hoop natuurlijk dat iedereen een bolbuikje in 2014 mag hebben!! Oh oh ik denk weer teveel aan mezelf,schaaaaam. Lieve pas zwangere meisjes willen jullie misschien hier reageren? Er zijn heel wat dames die mooie verhalen willen lezen in een topic. ;) http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/486192-mmm-eindelijk-zwanger-2.html

Sneeuwmees ik twijfel eigenlijk niet aan de uitslag van de punctie. Als die positief is zal mijn dokter denk ik gaan behandelen. Wat ik erger vind: mijn lief heeft dezelfde klachten als mij. Als ik lyme blijk te hebben laat hij zich ook behandelen. Meestal krijgt de vrouw lyme van de man via sperma maar ik sta er niet van te kijken als het andersom ook kan. Op youtube staat een film,die heet 'Under our Skin' en ik krijg er de rillingen van. Vroeggeboorte met 18 wk geloof ik en iemand met lyme die een zwaar gehandicapt kind heeft gekregen. Misschien dat het niet allemaal waar is maar het zet me wel aan het denken!

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey meiden, kunnen jullie me ook een beetje geruststellen? Ik voel nml. niks van mijn baarmoeder, zal ik niet wat krampjes ofzo moeten voelen??? Ik weet wel het is ook nooit goed, maar als daar wat aant groeien is moet je dat toch voelen?? Wie weet trouwens of je uiteindelijk wel door ptogynova heen bloed als het misgaat? Kan me voorstellen dat dat het ook tegen kan houden....

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jippie bij mijn laatste cryomiskraam kwam het bloedverlies er na bijna 6 weken gewoon doorheen en ik heb al vaker gelezen dat het bij een mislukte poging er ook gewoon doorheen kwam. Het blijft onzeker meis, maar probeer een beetje vertrouwen te hebben in die donkere testen en je lichaam. Ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan ;) Sterkte

Ddees mooie boodschap :)

Klaproos ik wist niet dat je lyme kon overdragen :). Laten we hopen dat je vriend het niet ook heeft.

Iedereen een fijne jaarwisseling en dat 2014 voor allemaal een jaar wordt waar wensen en dromen uitkomen!

10. haai10

haai10 Lid

4 jan 2011
    30
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik wil iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen en een te gek 2014. Waar iedereen zn liefste wens mag uitkomen!

Ego: vandaag echo gehad met 5 weken 6 dagen zwanger gehad. Ze zei ik hoop dat we wat zien. Ze was enthousiast we zagen een dooierzak, embryo (heeeeeeel klein) en hartje!!! Ze kon deze niet laten horen omdat het zo pril is, maar voor ons zijn we weer een klein stapje vooruit! Moest dit even kwijt...

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haai, wat fijn om te horen!!

Lieve dames, afgelopen periode heb ik veel aan jullie gehad. Dit wordt geen afsluiting hoor, maar juist een begin haha, want ik ga jullie in 2014 nog heel hard nodig hebben vrees ik. 2 januari dan eindelijk eens beginnen!

Ik wil jullie allemaal een mooi, warm, liefdevol, gezond en vooral heel gelukkig 2014 toewensen, waarin voor jullie allemaal jullie liefste wens uit mag komen!
    Vanavond proost ik, stiekem in gedachten, op jullie allemaal!

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    HEY DAMES;

Ik wens jullie allemaal een fantastisch nieuwjaar en dat er maar veel DD kindjes in 2014 geboren en verwekt mogen worden!!!:D

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippiejee: het hebben van veel of heel weinig klachten zegt helaas weinig. Ik heb alle standaard dingen ook niet altijd gevoeld (en weet helaas ook hoe onzeker en gek je ervan kunt worden). Maar je ziet, zelfs met bijna niets voelen, ben ik ook zomaar ruim 28 wkn zwanger. Dus ik snap het als geen ander hoe graag je juist door van alles voelen bevestiging wilt hebben. Maar je bent zwanger met knalpositieve testen.... dus heb vertrouwen, meid! We slepen je wel door die ellendige eerste 12 wkn heen.
    @Haai: wat een mooi nieuws zo op de laatste dag van het nieuwe jaar! Kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent! Geniet van het mooie nieuws!
    @Lets: nog een dagje en dan mag jij weer naar DD. Volgens mij ben jij de eerste weer die na de opening van de kliniek daarheen mag. Ik ga voor je duimen, meid!
    @Klaproos: heb ook nooit geweten dat lyme overdraagbaar was. Dan is het zeker nuttig je man ook te laten onderzoeken en behandelen, want anders blijft het ook maar tussen jullie in 'ping pongen'. Voor jullie een heel bijzonder jaar, met bijna jullie bruiloft.... en wat zou een kindje dan een mooie bekroning op jullie huwelijk zijn, hè?
    @Boboke: ik hoop ook voor jou dat het nieuwe jaar eindelijk dat grote geluk mag gaan brengen.

Ik wens jullie nogmaals een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2014! Met hopelijk veel roze nieuws hier!

14. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Allemaal allereerst alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar. Dat een ieders dromen uit mogen komen. Daar gaan we voor!
    Keb even teruggelezen en zal proberen op iedereen te reageren.
    @Desire: kon je DD wel bereiken? Ze zijn nu toch dicht?
    @Botala: wat onwijs fijn dat beide hartjes klopten. Een hele opluchting lijkt me. Een lange week wachten... Maar alles goed. Super!
    @Sneeuwmees: een groeiecho gehad? Ach, leuk weer even naar je mini mensje in je buik kijken :) Fijn dat alles goed was.
    @Ddees: ik hoop dat je cyclus zich snel herpakt en je verder kunt.
    Wat bijzonder je appeltaart op oudjaarsdag. Is je moeder weer even heel dichtbij. Een mooie herinnering en een mooie traditie om erin te houden. Zal vast heerlijk gesmaakt hebben.
    @Boboke: wat raar dat je helemaal geen positieve ovulatietest hebt gehad. Maar wel fijn dat je nu weer kunt beginnen en je weet waar je staat.
    @Klaproos: wat een onzeker idee dat je vriend ook lyme-klachten heeft. Pffff... heftig en onzeker. Maar al die gruwelverhalen... Je kunt van alles vinden op internet en horen, maar dat wil niet zeggen dat dit ook voor jullie zal gelden. Houd moed! *knuf*
    @Jippiejee: Je hoeft echt nu nog niets te voelen, hoor. Krampen ken ik helemaal niet. Maar kan me voorstellen dat je wat onzeker bent.
    @Haai: wat super dat het hartje te zien was op de echo en het heel mooi knipperde. Het is echt waar! Je bent hartstikke zwanger!!
    @Lets: morgen naar DD hè! Ben je gestopt met de pil? Vandaag toch de laatste? Succes morgen!
    @ego: Morgen gaat het weer beginnen. Of beter gezegd. Dan hebben we de uitgangsecho. Ben nog niet ongesteld (verwacht rond 5/6 januari - maar eigenlijk hoop ik het natuurlijk niet.... ;)). Als het wel zo is dan ga ik weer Menopur spuiten tezamen met Synarela neusspray. En dan 2 weken later hopelijk een icsi-poging. Laat maar komen!! ;)
    Gister de hele dag kramp gehad in mijn kuiten. Zo raar. Het schoot er in (au!) en direct weer weg. En soms een paar keer per uur en soms uren niet. Vandaag niets meer. Desondanks wel een hele gezellige oud en nieuw gehad. Zo nog even een nieuwjaarsborrel bij m'n broer en dan lekker niets vanavond. Snel de kerstboom opruimen één dezer dagen en dan het gewone leven weer (hopelijk met snel een nieuwe baan - morgen nog eens bellen naar een bedrijf waar ik een sollicitatiegesprek heb gehad).
    **Allemaal een knuffel voor het nieuwe jaar**

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: je gaat al weer snel beginnen! En grappig dat je morgen ook naar DD moet. Lets moet ook, dus wie weet zien jullie elkaar. En wat typisch die krampen in je kuiten. Erg pijnlijk ook. Wie weet wel een zw.kwaaltje...hihi? Ik hoop voor je dat het nieuwe jaar je goed gezind zal zijn met nog een kindje en een nieuwe baan!

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Ploon en Lets: heel veel succes vandaag!!

@Haai; wat een super nieuws!! Gefeliciteerd!

@ego; met mij gaat het goed. Ik ben alleen super zenuwachtig voor volgende week. Ik heb echt het gevoel: erop of eronder. Ik hoop dat als het eenmaal goed is, ik wel echt kan gaan genieten.
    Alleen vandaag nog werken en dan ben ik 4 dagen vrij. Heerlijk.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: snap dat je het spannend vindt, denk dat iedereen dat herkent die bijna de eerste echo heeft. Maar heb vertrouwen, meid. Hoop voor je dat het echte genieten volgende week echt kan beginnen! Ik mag morgen weer werken. Bleghh! Zo geen zin in. Maar gelukkig gelijk erna weekend.
    Mag eigenlijk ook niet klagen, want nog een weekje of 7 werken en dan heb ik 4 maanden verlof.:D
    @Lets en Ploon: succes bij de uitgangsecho vandaag! Dat jullie het nieuwe jaar maar roze mogen aftrappen straks!

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow dames, wat zijn jullie toch attent!
    We rijden zo weg, ben benieuwd!

19. haai10

haai10 Lid

4 jan 2011
    30
    0
    6
    NULL
    NULL
    @lets en ploon succes in dd
    @tassie kan mij voorstellen dat je nu nog niet kan genieten. Moet wel zeggen dat je na een echo iets rustiger gaat worden maar ook dan bind ik het spannend blijven...

20. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lets en ploon: heeeel veeeel succes!!

Tassie: 1ste echo is ook heel spannend! Ik duim op een mooi knipperlichtje..

Hier vandaag weer beginnen! Zo geen zin in! Maaar nog maar 4w en dan ga ik met verlof tot half juni :-D!
    Straks de groeiecho! Ben benieuwd wat onze uk nu weegt...

Xx

Deel Deze Pagina