ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: mooi, zeker ook heel typerend met het plaatje erbij. Laten we dat maar mooi als onze slogan houden! (met een paar hele mooie voorbeelden uit ons clubje).

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Meisjes! Ik ga later op iedereen reageren maar jullie hebben teveel gekletst en ik ben echt gaar van de narcose. Zin in auto terug!
    Man en ik zijn eerst in DD broodje bij subway gaan doen ivm het bizar goede nieuws!

Alles is goed gegaan behalve dat ik werd uitgekafferd door de narcotiseur! 1 minuut voor ik onder narcose ging begon ze te flippen in het duits en begon ze te schreeuwen dat ik dood ging ! DOOD DOOD DOOD... *slik* als ik dis zou kiezen voor intralipid...ik wist niet wat me overkwam! Ik schrok me kapot! Wilde bijna weglopen en niet meer verder gaan... Mijn hart ging tekeer ondanks datmik zo relax en ontspannen was! Je begrijpt dat ik helemaal overstuur onder narcose ging! Ik krijg dus geen intealipid :( omdat ik een oinda alleegie heb ik dat te gevaarlijk! Nu moet ik iemand anders aoeken die het kan die. Dus daar ben ik nu druk mee! Moest met spoed een mailtje sturen aan dr P maar helaas is hij met vakantie! Hopelijk reageerd hij morgen!

Miss en ik hebben elkaar ontmoet! Wat een lieve meid!
    Mijn man zei al toen ik wakker werd dat hij haar ontmoet had in de wachtkamer! ( had hem vooraf ingelicht natuurlijk) dus vind hij erg leuk! En op de uitslaapkamer hebben we even kunnen kletsen!

Ik verwacht dat miss ook zo naar huis mag! Mijn gedachten zijn bij haar op een TOP uitslag!

Hier goed nieuws en bizar! De dokter kwam en was razend enthousiast ze had maar weinig keren zo iets mee gemaakt! Ik had dus meer follikels en had dus 19 eitjes :) dus ze was echt schreeuwend enthousiast en mijn man en ik dolgelukkig. Schijnbaar reageerde ik toch erg goed! En ze vertelde dat het zaad van mijn man ook echt super goed was! Dus E had enorm goede hoop! Nouja dat hooen we dan maar.... Morgen wordt ik gebeld! Indien genoeg bevrucht krijg ik embryoscoop en maandag terugplaatsing zo niet dan komende vrijdag! Ik had DR J. Ze was zoooo een lieve vrouw! Dus helemaal happy!

Miss ik hou jou ook in de gaten meissie! Ik blijf duimen!! Xxx

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    1 woord: fantastisch!

19 eicellen, wat mooi! Deze hobbel ben je over. Rust maar een beetje uit en als je weer energie hebt achter het infuus aan. Daar schrok ik wel van hoor. Zal toch niet dat een immunoloog zich daarin vergist?

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sow bibbi wat een super score!! 2 meer dan mij ;) Ik ga duimen voor super bevruchtingen!!!
    En wat schrikken zeg dat de anaesthesist zo tekeer ging! Ik had juist een hele lieve vrouw toen!
    Rust goed uit en laat je maar lekker verwennen!!

Xx

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Bbibi: Wat een goed nieuws ! En wat schrikken van het het infuus zeg. Hopelijk reageert hij snel. Rust nu maar ff lekker uit.

6. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Zo, wij zijn de grens over dus ik heb ook weer bereik! Er zijn 4 follikels aangeprikt en 2 eitjes gevonden die groot genoeg waren. Viel me wel wat tegen omdat je toch hoopt op tenminste 3, maar het is niet anders. En het had natuurlijk ook slechter uit kunnen pakken. Het is in ieder geval nog steeds een betere opbrengst dan de vorige keer! Nu heel hard duimen voor mooie bevruchtingen 

Ik kom later weer verder kletsen, lief dat jullie zo met Bbibi en mij hebben meegeleefd vandaag!!!

Was inderdaad bijzonder om elkaar in de uitslaapkamer te ontmoeten, Bbibi is ook een schatje!

Xx

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

Bbibi,
    Wouw...geweldig nieuws! Op naar prachtige bevruchtingen! Geniet ervan en rust lekker uit!

Miss,
    2 mooie eitjes!!! Kan me goed voorstellen dat het even tegenvalt, maar met 2 eitjes kan het ook gewoon! Vorige keer had ik een blasto uit 2 eitjes. Ik duim heel hard voor je! Rust lekker uit!

Sneeuwmees,
    Goed plan...leuk!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @klaasje zeker blij met de score! En ik denk dat Dr pfeiffer niet goed geluisterd heeft naar mijn allergien... Ik weet het ook niet :(
    Jij vrijdag aan de beurt! 1 geruststelling je merkt er echt niets van! Naderhand wel gevoelige buik maar het is totaal niet eng en je bent compleet van de wereld! Dus je kunt er helemaal gerust en chill naartoe! :)

@ loontje dankjewel meid!

@mona jij ook al zoveel dus? Wat een geweldige score! Hoeveel bevruchtingen had jij uiteindelijk? Vind het spannend hior :)

@miss lieverd weer terug uit narcose? En jammer dat het er geen 3 waren maar 2 toppers is al een geweldig goede score! Hopelijk plaatsen ze ze alletwee terug en raak je gewoon zwanger van een tweeling! Het moet gewoon! :)
    Fijn dat jullie ook weer onderweg naar huis zijn! Rijd voorzichtig en hopelijk morgen goed nieuws meid! X

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @nina dankjewel lieve meid! Wanneer mag jij weer??

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Miss: Kan me voorstellen dat het je wat tegenvalt, maar dit gaan gewoon 2 toppers worden, dat moet gewoon. Ik ga heel hard voor je duimen ! Doe lekker rustig aan vandaag.

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    En meiden nog iets van de zetpillen gevoeld ? :D

12. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @bibi: wauw wat goed! Wist dr p van je allergieen dan? Zij geven daar Omegaven, pure visolie. Mag je dat niet? Had je de anesthesist met het ronde brilletje? Die vond ik wel wat apart. Het komt zeker weten goed bij jou hoor! Kan toch niet anders!
    @miss76: gelukkig wel 2 mooie eitjes! Ik hoop zo op 2 bevruchtingen meis! Houd moed hè, jullie hebben geen zaadproblemen en al eens zwanger geweest. Het kan. . Echt!

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miss: Snap dat je op meer gehoopt had maar deze 2 gaan gewoon mooi bevrucht worden en uitgroeien tot prachtige embryo's! Dat moet gewoon!! Ik ga duimen..

Bibbi: van de 17 waren er 15 rijp om te bevruchten.. en daarvan zijn er 8 bevrucht.. 2 meteen ingevroren en 6 in de embryoscoop! Daaruit zijn 2 mooie blasto's ontstaan 1tp en andere ingevroren...
    Dr S durfde vanwege het aantal eicellen het niet aan er 2 tp...

X

14. @Miss; He, wat jammer.. Maar net als alle anderen hier ga ik natuurlijk hopen dat dit 2 prachtige embryo's worden! Je hebt het zo verdiend! Hoe voel je je nu?

@Bibi; Pfff, wat veel! Ik heb bij jou altijd al het idee gehad dat het bij jou heel snel zou gaan en dat je ook erg snel zwanger gaat raken. Zo'n mooie score is in ieder geval al een ontzettend goed begin!

@Nina; Wat een goed plaatje zeg!

Hoe is het met de rest hier? Zijn we allemaal blij dat we even een dagje een wat lagere temperatuur hebben en weer een beetje kunnen bewegen zonder na 3 seconden al aan alle kanten te plakken? :D

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: meid, wat een fantastische score! Nu moeten de zaadjes hun werk doen, maar met zo'n aantal kan dat ook alleen maar een heel positief telefoontje worden morgen. Jij kunt nog even vooruit tot het voetbalelftal compleet is. En bizar dat jij amper wat gevoeld hebt met zo'n aantal.
    @Miss76: snap je teleurstelling (I've been there), maar je hebt bewezen zwanger te kunnen worden, dus de combi van jou en je vriend en je baarmoeder vormen een goede basis. Hoop op mooi nieuws voor jou morgen! En hopelijk 2 tp!!

Hier zo waar behoorlijk druk geweest op mijn werk en dus minder op ZP. ;) Vandaag weer weinig klachtjes, wel wat moe en een bepaalde druk boven het schaambeen. We zullen dat dan maar als zw.kwaaltjes rekenen om toch het positieve gevoel vast te kunnen houden.

16. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: ik heb vandaag ook al de hele dag een drukkend gevoel boven schaambeen en in de liezen bij heupbotjes zeg maar....
    Dus ga er maar vanuit meis dat het gewoon een zwangerschapskwaal is!!

Xx

17. NinaD

NinaD Niet meer actief

Bbibi,
    Ik zat vanmiddag in een vergadering, kon niet uitgebreid lezen en reageren. Wat een rare reactie van de anaesthl. Heel goed dat zij zo iets ontdekt heeft, maar zij had het ook rustiger kunnen vertellen. Gelukkig is alles goed gegaan. Fijn dat de narcose is mee gevallen. Kun je geloven dat je 19 eitjes hebt? :D

Miss,
    Ik weet heel goed hoe je voelt! Elke extra eitje geeft iets meer geruststelling. Maar alles is mogelijk! Zoals Sneeuwmees al zegt heb jij al bewezen zwanger te kunnen worden! Lekker uitrusten, want wij gaan heel hard duimen dat er minstens 1 super mooie TP zal zijn!!! :D

Sneeuwmees,
    Grappig he .....hoe cliches gewoon kloppen!
    Die slogan past zeker bij ons clubje! :)
    Jij hebt nog meer klachten....wat goed...heel positief!!!

Dames,
    Dank je wel voor jullie leuke reacties op het plaatje!

.....moet nu mijn shot puregon klaar maken...heerlijk! ;):D

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: dank je, meid! Sorry, ik word ook moe van mezelf. :)
    @Nina: succes met je shot puregon weer! Vallen de bijwerkingen nu mee?

19. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: Ik weet hoe je je voelt ;);):-D

Xx

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Bbibi wat een mooie score
    Miss niet getreurd je hebt al eerder laten zien dat je zwanger kan worden.
    Ik duim voor jullie beiden voor mooie bevruchtingen ! ! ! !

Deel Deze Pagina