@tassie: als je vriendjes met mij wordt, kun je in mijn fotoalbum kijken. Heb ik net een foto van vandaag in gezet
@Tassie: kan me het gevoel van schaamte helemaal voorstellen, ook al is het niet met opzet gebeurd. Heb het zelf ook wel eens gehad dat iets onderop de kar lag en bij het afrekenen helemaal vergeten was. Dan kan ik me ook zo betrapt voelen, terwijl er geen opzet in het spel was. Gefeliciteerd trouwens met je man! @Stiertje: het blijft een heerlijk meisje van jou! Met die heerlijke mollige beentjes en bolle wangen. Ze doet het goed op je 'slagroom'. Pijnlijke vraag misschien, maar moet je deze week weer werken?
Haha, ja, mag morgen weer aan de bak. Ach ja, that's life he. 't Is vooral al het geregel eromheen wat het vermoeiend maakt. Maar het zal wel goedkomen allemaal.
@Stiertje: zo'n eerste week voelt heel onwerkelijk en vreemd, ook om weer even een ritme te pakken te krijgen. Maar het went snel. Sterkte en succes weer!
@stiertje, wat een wolk van een baby wow! Succes met werken weer! @tassie, ik had laatst ook met de zelfscan controle, een komkommer niet gescand....haha ik moet eerlijk zeggen dat ik me er niet erg voor schaamde hoor, t was echt perongeluk en eigenlijk was ik ervan overtuigd juist die gescand te hebben omdat die eerst niet pakte en ik er juist langer mee bezig was...zal wel vaker voorkomen, zou me niet al te lang schamen! Bovendien zitten wij hier allemaal met ons hoofd wel ergens anders...
Stiertje wat een schatje. Mooi meisje hoor. Och jeetje weer aan het werk. Zal echt wennen zijn maar komt vast goed. Succes! Tassie: ja dat is lullig maar ach kan toch gebeuren. En als je echt het bewust had gedaan had je vast wel dure producten niet gescand. Denk er niet te veel over na. Moest je gewoon die producten betalen of krijg je dan een boete? Vraagje: soms als ik de neusspray gebruik komt er niet heel veel. Wat doen jullie dan? Nog een keer? Vandaag verdrietig geweest. Nu nog eigenlijk. Gisteren is onze dochter gevallen. Ze loopt bijna. Ik had haar vast achter haar jas. Maar toen viel ze toch met dr mondje op straat. Nu zagen we vandaag dat er van beide voortandjes een stukje af is. Vind het erg. Is toch het aangezicht van haar. Zul je Tot het wisselen van de tandjes kunnen zien. Snik. Baal er zo van. Heb er echt even om gehuild.
@Ploon: ik vond het ook altijd lastig te bepalen of er wel genoeg uit de neusspray kwam. Meestal voelde ik het na een tijdje in mijn keel lopen en dat schijnt genoeg te zijn. Maar het klopt wel dat je soms het gevoel hebt dat er niets of weinig uitkomt. Dikke knuffel voor je dochtertje en ook voor jou. Zo herkenbaar dat je verdrietig om zoiets kunt zijn. Mijn zoontje heeft ook een litteken op zijn been voor een valpartij waar ik bij was en wat een fikse wond was. Dus als ik die plek weer zie, voel ik ook nog altijd een steek. Toen ik na de valpartij met hem naar de dokter ging om die wond te laten zien, zat ik te huilen (ipv mijn zoontje). Hopelijk heeft ze er tot het wisselen weinig last van. Sterkte, meid!
@tassie, ik zou me er ook niet te druk over maken hoor!! Kan gebeuren en het is niet met opzet. En inderdaad, als je het wel met opzet zou hebben gedaan had je wel dure producten gepakt. Ik wilde je er alleen even op wijzen van die drop dat ik dat ook maar gehoord/gelezen heb. We willen iedereen hier natuurlijk gezond door de zwangerschap loodsen!! haha..... @lets, ik snap dat je 2 bevruchtingen niet "positief" vind maar het zijn wel 2 bevruchtingen!! Helaas zijn er hier ook dames zonder resultaat. Wij hadden van de 8 eicellen 4 bevruchtingen en uiteindelijk 2 toppers over dus ik ga ervan uit dat er bij jullie ook gewoon 2 toppers uit de embryoscoop komen! @Stiertje, succes morgen weer met je eerste werkdag!! Zal wel ff wennen zijn maar hoor ook veel vriendinnen die het fijn vinden om weer ff iets anders om handen te hebben / deel te nemen aan het "gewone" leven van werken/mama zijn....
@Tassie: ik begrijp hoe je je voelt. Wij hebben het ook eens gehad. Mijn man scant altijd alle producten, die dag was het niet zo heel erg gezellig en zette ik het alvast in de kar, zodat hij het kon scannen. Toen net niet de optimel gescand. Je voelt je best opgelaten, maar het is alweer een jaar of 3 geleden en daarna is het nooit meer gebeurd. @Jippiejee: Sterkte voor je vriendin, afschuwelijk hoor @Stiertje: Wat een heerlijk meisje is het toch. Succes vandaag ! Gaat ze naar een kdv ? @Sneeuwmees: Vervelend dat het zo op je werk gaat, probeer je er niet al te druk om te maken ... al is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Jeetje alweer 31 weken !! Wat ga je toch hard. Vind je dat zelf ook ? @Ploon: Wat zielig voor jullie dochtertje. Valt het heel erg op ? Hopelijk heeft ze er verder geen last van. Zo meiden ik ga weer gauw beginnen met werken
@Loontje: schrik nog steeds iedere keer van mijn eigen banner. De tijd vliegt zo snel voorbij en voor mijn gevoel wil en moet ik nog zoveel. Zal jij waarschijnlijk ook wel herkennen dat het bij een tweede toch sneller lijkt te gaan. Nog 5 weekjes werken... @Lets: ik hoop dat je embryootjes het goed maken in de embryoscope! Moest je zelf bellen? Of is geen bericht goed bericht? @Shadixx: succes met de eerste fm! Hopelijk groeit alles goed. @Jippie: jij ook weer veel succes bij de echo!
@Stiertje; ik ben lekker laat, maar toch wil ik je veel succes/sterkte wensen op je eerste werkdag. @Ploon; ach, wat sneu voor je meisje en voor jou ook moeilijk natuurlijk. @Mikka; geeft helemaal niet van de tip mbt de drop! Juist erg lief als er wordt meegedacht! Daarom vind ik dit clubje ook zo leuk/bijzonder, er worden zoveel tips/adviezen en knuffels gegeven!! @Lets; veel succes vandaag! Je krijgt vandaag toch te horen hoe of wat?? @Sneeuwmees; Succes weer vandaag! Enneh, ik kan het mij zo voorstellen wat je schrijft over het litteken op het beentje van je zoontje. Het lijkt mij ook zo pijnlijk als je kindje valt (al is het maar zo minimaal). @ego; wat grappig dat een aantal van jullie dat ook zelf heeft meegemaakt, het niet-inscannen van een product! Ik schaamde mij ook niet, hoor. Maar mijn man wel. Het waren net 2 artikelen die hij zelf had gepakt. En nee, we krijgen geen boete. Alleen een volledige controle van alle producten. Dit, terwijl we net extra veel boodschappen hadden gehaald ivm de verjaardag van mijn man. En de volgende keer krijgen we weer zo'n volledige controle. Ik zat hem al te plagen dat er nu een foto van hem ophangt met : "pas op, winkeldief". Ik ben net bloed wezen prikken, nuchter, en over een dag of 2/3 mag ik dan bellen voor de uitslag. Ik ben benieuwd. Ik mag zo eten, moest ook weer 30 minuten wachten na het innemen van de Thyrax.
Sow er is weer een hoop geschreven zeg dat afgelopen dagen! Shadixx en jippie: Succes vandaag! Ik heb vanmorgen weer controle gehad, kindje doet het goed en groeit prima! hoofdje ligt al ingedaald in mijn bekken dus draaien zal ie zich niet meer gelukkig! Mijn bloeddruk was nu handmatig aan de hoge kant 139/90 dus moet donderdag terug voor een extra controle. Heb de afgelopen dagen ook veel moeten werken dus hopelijk komt het daarvan en is ie donderdag gewoon weer normaal! Anders moet ik waarschijnlijk voor controle naar de gyn. Heb ook veel last van jeuk! Ook dat moet ik in de gaten houden, en mocht het niet minder of juist erger worden moet ik laten bloedprikken. Kan zijn dat mijn lever/gal de afvalstoffen niet goed meer kwijt kan.. Lets: Wat fijn dat er 2 bevruchtingen zijn, ook al had je gehoopt op meer! Ik duim voor je! Ddees: Voor jouw ook weer spannend! Ik duim zo voor je! Dikke knuffel voor jullie meiden! X
Monatoetje, ben ik jou helemaal vergeten! Dus de kleine doet het helemaal goed! Had je het eigenlijk ook gevoeld dat hij echt al ligt ingedaald met zijn hoofdje? Alleen wel spannend wat je bloeddruk en de jeuk betreft!
Zojuist 2e fm gehad. Stuk of 5 van ong. 13. En daarbij nog 3 wat kleinere. En baarmoederslijmvlies van 7,5 mm (jippie). Keb het doorgebeld naar DD en maar afwachten wat ze zeggen. Ben benieuwd. Vanmiddag even langs de tandarts met ons kleine meisje. Just in case. Hoe zal dat gaan? Een meiske van 14,5 maand bij de tandarts.....
@ploon; spannend wat dr. S. gaat zeggen. En joepie voor je bms! Verder nog succes bij de tandarts. Heeft ze ook pijn?
Shadixx en jippie succes vandaag. Ploon, fijn dat je slijmvlies goed is! Monatoetje, fijn dat de echo goed was, hopelijk gaat je bloeddruk omlaag. Hier, wij konden zelf even bellen voor de kwaliteit, was meer omdat ik dat vroeg. Mijn vriend heeft vanochtend gebeld en we hadden een goede, en een wat langzame (kan dat ook al) in ieder geval ben ik er blij mee!
@Lets 2 bevruchtingen goed nieuws ben benieuwd naar wat ze vandaag erover te zeggen hebben... @Ddees spannend ook voor jou weer zeg maar al een paar ond de 10 is wel heel mooi deze keer gaat het gewoon lukken... @Tassie ik hoop dat je je snel wat beter voelt @Jippiejee wat erg voor je vriendin... lastige situatie ook nu jezelf zwanger bent sterkte... Succes vandaag @Sneeuwmees wat een gedoe op je werk zeg. Snap dat het moeilijk is maar het is uiteindelijk inderdaad hun probleem zei hebben de zaken gewoon niet goed op orde toch... @Stiertje succes met je 1e werkdag... @Monatoetje wat fijn dat je kindje het goed doet... wel even spannend met je bloeddruk dus ff rust nemen maar dan he... @Ploon wauw mooie score en super dat je bms zo goed is... op naar de punctie... Succes bij de tandarts... @Shadixxx succes vandaag Ego De dagen worden voor mij steeds beter te doen alleen de ochtenden zijn nog erg vervelend. Probeer ook zo lang mogelijk op mijn bed te blijven liggen. Maar helaas gaat dat niet altijd... Afgelopen vrijdag een echo gehad beide kindjes doen het heel goed en een was er al fanatiek aan het bewegen... Over 3 weken weer controle... Vandaag of morgen bellen met het WKZ voor een vruchtwaterpunctie en ik moet kraamzorg gaan regelen... Begint nu toch wel echt binnen te dringen dat ik zwanger ben... Misschien toch ook maar eens aan de banner...
@Lets; mooi nieuws! Nu hopen dat ze zich goed blijven ontwikkelen! Het blijft spannend en zenuwslopend, he?! @Botala; ik begon mij al af te vragen hoever je eigenlijk bent met de zwangerschap, misschien inderdaad toch maar een banner! Verder goed nieuws, joh! Ze hebben het gewoon goed naar hun zin bij jou. Alleen rot voor je dat je je 's ochtends nog niet zo goed voelt. Werk je wel of ben je thuis? Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk. Tja, ik heb een goede echo gehad met 7w6d met een goede hartactie, ik ben niet ongesteld (geweest), heb ook geen bloedverlies gehad, maar toch blijf ik het raar vinden: ik zwanger?? Ik vind volgende week maandag ook weer spannend en eng, ben bang dat het niet goed zit. Er is natuurlijk verder ook niets te zien bij mij. Wel heb ik klachten die goed passen bij een zwangerschap, maar toch. Het is een rare toestand. Ik had echt gedacht dat ik helemaal dolgelukkig zou zijn, maar ik ben vooral terughoudend en angstig voor de volgende echo.