ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Botala die banner staat goed ;). Wat de test betreft dat moet je helemaal zelf weten. Ik zou nog niet weten wat ik zou doen en of ik een "ziek" kindje zou laten komen of niet. Denk dat het ook helemaal af hangt van wat er zou zijn. Ik sluit me bij sneeuwmees aan.
    Stiertje fijn dat je kindje in goed handen was. Toch zal het vreemd geweest zijn hele dag werken zonder je kleine meid.

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow, nou begrijp ik waarom onze afspraken niet tegelijk zijn in Dusseldorf, zou een groot kippenhok worden (met hopelijk veel eitjes;)) haha, wat een kletskousen zijn we toch!
    Al wordt het morgen echt een Dusseldorfdagje hier;)

@Botala, de banner staat je goed. Fijn dat je echo goed was, en ik kan me heel goed voorstellen dat je zo'n test gaat doen..
    Het merendeel van de mensen oordeelt snel... helaas..probeer het zelf steeds minder te doen, maar doe het ook vaak.. over dit traject kun je niet oordelen mits je er zelf in zit...en dan nog is iedereen anders..

@Tassie, wat jammer dat je voor je gevoel niet superblij kunt zijn, en terughoudend en angstig bent voor echo's, wel heel begrijpelijk natuurlijk....

@Ploon, succes morgen, hopelijk zijn ze goed gegroeid!

@Ddees, wat vervelend die bijwerkingen...hopelijk de laatste keer...

@Mikka, zolang alweer!! Wauwie! Kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat je net een positieve test had!

@Stiertje, fijn dat je eerste werkdag goed verlopen is!

@Boboke, jij ook succes morgen!

@Salcia, helaas..welkom hier!

@Shadixx..hoe is het gegaan?

Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben...zelfs als je werkloos thuis zit zijn jullie niet bij te houden;)

Morgen aan het einde van de middag naar Dusseldorf..terugplaatsing. Ik ben heel benieuwd hoe het met onze embryootjes (of zijn het nu blasto's?) is en of ze er 1 of 2 terugzetten. Zijn er trouwens bepaalde dingen die je niet mag doen na de terugplaatsing qua sporten, eten, drinken betreft?

3. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets je mag na de punctie niet lang in bad of zwemmen, maar na de tp kan je gewoon doen wat je altijd doet. Ze kunnen er niet meer uitvallen, al heb je wel dat gevoel ;) Succes Ik ben benieuwd hoeveel je er terug krijgt, ik duim voor je dat ze het nog goed doen.

Ploon & Boboke tot morgen. Boboke jou zouden we kunnen zien als je klaar bent, Ploon je weet nog wel hoe mijn man eruit ziet?, hij weet het niet meer van jou.
    Ik ben donkerblond en heb een knot/staartje in en een zwart vest. Mijn man is wat ouder en kaal. ;)

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Even een kleine update, gister goeie echo gehad, pffff weer een hele opluchting. Blijft toch wel erg spannend hoor. Volgens de echo nu 8wk3, dus dat klinkt ook goed! Nu moeten we 2 weken wachten voor we weer een echo mogen. Morgen met 8wk stoppen met progynova, vind ik toch ook wel spannend om te doen...;)

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Spannend Lets! Ben ook benieuwd of het 1 of 2 worden!

Wat leuk morgen een DD-forum date in DD:D! Succes allemaal!

6. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Goed zo Jippieee Op naar de volgende echo. Dit nemen ze je niet meer af.

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ploon hopelijk zal heeft ze er geen last van en is er over een tijdje niks meer van te zien. Succes morgen

Sneeuwmees voor mij leek de tijd wel voorbij te kruipen ;)

Salcia welkom

Botala heel begrijpelijk dat je het wel wil weten hoor, zeker met de impact die het zou hebben op jullie gezin. Ik ook zal het tzt laten testen (mochten we zover mogen komen ;))

Ddees jij ook succes morgen en wie weet zien we elkaar nog. Ik heb donkerbruin haar met een staartje en een bruine jas.

Lets heel veel succes morgen. Ben ook benieuwd of t er 1 of 2 gaan worden

Jippiee wat een goed nieuws :) en zelfs al een paar dagen vooruit gezet!

Zwaai naar de rest

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippiejee: wat fijn weer een mooie echo! En een paar dagen vooruitgezet. In die spannende eerste 12 wkn ook niet verkeerd. Ben heel blij voor je!
    @Boboke: jij mag morgen weer naar DD. Kan me voorstellen dat het voor jou niet snel genoeg kon gaan. Maar morgen is het dan gelukkig zo ver. Hopelijk kun je snel de vervelende periode achter je laten.
    @Lets: spannende dag voor je morgen! Ben ook heel benieuwd of het er 1 of 2 gaan worden. Na de tp gewoon doen waar je zin in hebt. Je mag in principe alles, maar je moet voor jezelf bepalen waar je je prettig bij voelt. Ik tilde bijv. nooit zware dingen na een tp (terwijl dat helemaal geen kwaad kon).
    @Ddees: voor jou morgen ook weer een ritje DD! Ben benieuwd of de punctie al ingepland kan worden.

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dat wordt dan morgen een heel rustig dagje hier op het forum, want 'iedereen' zit in DD :D:D

10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    En een drukke avond;)

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Inderdaad grappig dat er zoveel van ons clubje naar DD moeten. Dr. S. zou eens moeten weten. Straks verplaatst het kippenhok zich naar de wachtkamer van DD en loopt alles uit omdat jullie niet uitgepraat raken.;) Jammer dat ze niet echt lekkere koffie/thee hebben, of wat lekkers erbij, dan was het nog gezelliger geworden daar in de wachtkamer.

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ddees, vandaag ongi geworden. Begin vandaag met Synarel en dag 3 met menopur 2x 150

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ik lees straks even wat bij, nu op iphone leest niet lekker

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: ik zie dat je 2 x 150 menopur moet spuiten. Weet je waarom voor deze dosering is gekozen? Ik heb ook een laag amh (en we zijn ongeveer even oud ;)), en ik moest 2 x 225 IE spuiten. Spannend dat je poging nu gaat beginnen!

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Salcia/Sneeuwmees ik heb dezelfde dosering en mijn amh is 0,39 ;) Heb echter vorige ivf wel 11 eitjes gehad met 150 eh puregon. Denk dat het eraan ligt hoe makkelijk of moeilijk je te stimuleren bent.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boboke: dat zou inderdaad kunnen. Toen ik naar DD ging had ik al 2 pogingen in NL gehad en was al duidelijk dat er bij mij toch iets meer 'geweld' nodig was.

17. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    #4877 Ploon, 21 jan 2014
    Laatst bewerkt: 21 jan 2014
    Botala: ik snap je wel, hoor. Je hebt groot gelijk dat je de onderzoeken wilt gaan doen. Dat is jullie keuze. En wat het ook is, die keuze is altijd goed.
    Mooie banner trouwens :) Staat goed bij je :)
    Lets, spannend morgen! Ik hoop met je mee dat het goede blasto's zijn en dat de kwaliteit top is. En of het er dan 1 of 2 zijn... Als er maar een zwangerschap uit komt. Heel veel succes.
    Ddees: ik weet jullie auto nog en je man een beetje. Maar mijn man onthoudt erg goed gezichten, dus hij zal je man wel herkennen. Benieuwd of we nog steeds precies gelijk lopen. En dan hopen op zaterdag een punctie....
    En ik hoop dat we uiteindelijk samen in DD zijn bij de eerste echo ;)
    Ik ben blond en heb ook een knotje. Wat ik aantrek weet ik nog niet :)
    Hoe laat rijden jullie weg? Wij om half 9.
    Boboke, jij ook veel succes morgen bij de uitgangsecho. Hopelijk loopt het allemaal zoals je hoopt en kun je snel beginnen.
    Jippiejee, jippie weer een goede echo. Ben blij voor je. En vooruitgezet naar 8,5 week. Top! Hopelijk kun je straks gaan genieten van je zwangerschap.
    Sneeuwmees, hoe gaat het op je werk?
    Ja haha Stiertje, inderdaad dat wordt een DD-dagje :) Grappig zeg! Wanneer moet je weer werken?
    Salcia, welkom! Fijn dat je bent begonnen. Je hebt precies dezelfde medicatie als ik. En de follikels groeien goed bij mij. Al is mijn amh ook niet al te hoog. Ik had in november 12 eitjes bij de punctie. Meer dan verwacht dat wel, maar ook met deze medicatie. Hopelijk gaat het je lukken deze keer.
    Wat een bijzondere geboortedatum heeft je dochter. Net geen 11-11-11. Grappig zeg.

18. Lieve meiden, allemaal heel veel succes morgen in DD! Dat er maar een hoop mooie uitslagen gemeld worden hier, morgenavond! :D

Mijn eerste FM.. Het is bijna lachwekkend. Er zitten 6 follikels.. Nee echt, 6 follikels. Eigenlijk helemaal niet grappig natuurlijk. Gisteren waren ze allemaal 8 a 9 mm. Met DD overlegd en moet nu weer 75 gaan spuiten, in plaats van 112,5. En dan maar hopen dat ze niet allemaal 6 door gaan groeien.. ;) Tig cyclussen waarin ik 5 weken spoot voor ik één follikeltje had, en soms zelfs dan nog niet, en nu dit weer..

Ik duik m'n bed in meiden. Ben zó moe! Reageer later weer uitgebreid, maar wilde dit toch even posten omdat er zoveel meiden naar vroegen!

19. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Jeetje Shadixxx wat een opbrengst. En dat voor een IUI poging. Kun je overstappen op IVF? ;) En dan de rest invriezen.
    Maar even serieus, ik hoop voor je dat er één of misschien twee goed doorgroeien.
    Wanneer moet je weer?
    Was je trouwens weer in DD? Of gewoon in NL?
    En weer zo snel weer buiten?
    hoe voel je je verder? Ben je zo moe van alles bij elkaar? Even een dikke knuffel voor jou en ik hoop dat deze maand iets moois gaat brengen. Kan je wel gebruiken en is je gegund.

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @shaddixxx: dat is wel heel bijzonder inderdaad. Kunnen ze dan nu niet een punctie doen en ze dan bevruchten met het donorzaad? Of zeg ik nu iets heel geks?
    @ploon: ik ben gister weer begonnen met werken. Gaat goed hoor, maar nu wel een beetje moe. Gelukkig morgen vrij ...

Deel Deze Pagina