ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Miss wat een geweldig nieuws meid! Ik wist het mijn gevoel was zoooooo goed bij jou! Gelukkig klopte het! Worden ze beide teruggeplaatst?

Meiden bedankt voor de tip!! Loontje ik denk dat ik het ol het werk dan ook maar met vinger doe! Anders is het zon gehannes!!

Hier nog niet gebeld! Ik ga kapot van de zenuwen! Bahbah waarom diurt het zo lang :(

2. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Nou, ze laten niet alleen jou, maar ook ons in spanning zeg!!!

Mona... oeps! Was inderdaad voor sneeuwmees bedoeld. hihi

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Miss,
    Geweldig mooi nieuws!!!! :)
    Wat een opluchting....op naar 2 TP, 2 toch?

Bbibi,
    Hoop dat ze jou snel bellen. Hoop minstens 10!

Ik ga snel werk afmaken, moet op tijd weg voor de FM....

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Nina, ik duim weer met je mee hoor!

Bibi, wat ellendig dat je nog in de wachtstand zit.

Hier nog geen zenuwen voor de punctie, voor het telefoontje de dag erna des te meer!

Miss, dan kom ik net uit mn punctie! Leuk!

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Inderdaad !!

6. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Hè bah wat stom dat je zo lang moet wachten Bbibi! Ik denk dat ze bij jou gister veel meer tijd kwijt waren met behandelen van zaad en eitjes, waardoor de wachttijd bij jou later inging dan bij mij. Denk je niet? Hopelijk word je snel verlost!

Wij laten ze inderdaad allebei terugplaatsen! :D

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

kan het niet helpen om toch steeds te kijken hier...:)

Bbibi,
    Ik denk dat zij bij jou steeds de tel kwijt raken....weer opnieuw beginnen...:D
    Anders bel je zelf, heb ik vorige keer ook gedaan....zolang wachten is echt belabberd!

Klaasje,
    Dank je wel!!! :)

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hahaha lieve meisjes wat lief jullie steun...

Het verlossende telefoontje ( wordt zo nogmaals gebeld om te zegen of ik zo naar DD kan voor nig een bloedtest!! Voor pinda allergie) als blijkt dat die negatief is krijg ik maandag infuus bij terugplaatsing!

Maaaaaaaar .... Van de 19 eitjes waren 15 goed!
    Van de 15 eitjes Zijn er 14 bevrucht en van TOP kwaliteit

:D :D :D

Owh meiden wat ben ik gelukkig! Er zitten er 3'in de embryoscoop omdat ze zo goed waren verwachten ze denk ik dat er 6 niet nodig waren! En de overige 11'zitten in de vriezer!

Ik ben uitgeroepen tot broedkip 2013 denk ik bij deze! Zal zo mijn forumnaam maar eens aanpassen haha!

Ik hooo dat ik hiermee niemand voor zijn hoofd stoot want ondanks zoveel eijes wil totaaaaal niet zeggen dat ik hiervan zwanger raak .. Maar ik ben momenteel zo blij en oogelucht en wil dat graag met jullie delen!

Miss hopelijk krijg ik gelijk en raak jij dus zoals ik sek Wanger van een tweeling! Ben zoooo gelukkig voor je lieverd <3

Nu vd week klaasje en nina nog meiden!! Voor jullie duim ik ook voor toppers! 100% zwanger in dit topic hoop ik!! :D

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Bbibi: Wat een geweldig nieuws meid !! Jij maandag dus de tp !
    Ik had trouwens ook altijd veeeeeeeel eitjes, wat inderdaad niet altijd iets goeds hoeft te betekenen.

10. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    TOP TOP TOP nieuws!!!
    Ik herken je gevoel ook wel hoor.
    De eerste keer had ik 11 eitjes zonder bevruchtingen, de tweede punctie 14 eitjes waarbij ik 5 tp's heb gehad zonder resultaat (beide pogingen in vu)
    In DD had ik ondanks mijn lage AMH 18 eicellen waarvan er 12 rijp en 9 bevrucht. Voelde me ook best 'schuldig' tegen over de meiden voor wie we al juichen bij elke eicel.
    Maar meis, dit is jouw proces en jouw opbrengst. Met hele goede kansen! Ben erg blij voor je! Laat die kanjers maar lekker groeien dit weekend!

11. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Jippieeeee!!! Wat een fantastisch resultaat Bbibi!!! Ben heeeeeel erg blij voor jullie. Veel zegt inderdaad niet altijd iets dus het was voor jou net zo spannend. Geniet van dit mooie nieuws :)

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miss76: wat een geweldig nieuws! 100% bevruchting!! Morgen lekker terug laten plaatsen en dan kan het broeden beginnen. Ben heel blij voor je!
    @Bbibi: ook voor jou geweldig nieuws!! Ze hebben je lang in spanning gelaten maar met dit resultaat is het snel vergeten! Je hebt straks niet alleen een heel voetbalelftal, maar zelfs nog wat voor op de reservebank!!
    @Nina: jij veel succes straks met de fm! Hopelijk voor jou ook snel meer duidelijkheid!
    @Klaasje: nog een dagje afzien! Morgen hopelijk ook voor jou een topscore!!
    @Aklina: ja, ouderschapsverlof kun je inderdaad langer opnemen. Maar omdat mijn baas zo uit de slof schoot toen ik het alleen al voorstelde, heb ik eerst maar een half jaar voorgesteld. De belangrijkste reden was mijn zoontje om daar nog even extra van te genieten tot hij naar de kleuterschool gaat (en dat is in september) en omdat we dus nog ivf-pogingen zouden gaan ondernemen in de afgelopen maanden en daar mijn energie voor wilde hebben. Dus ik heb alvast een half jaar opgenomen en heb dus nog uren over. Omdat ik nog niet weet hoe het allemaal met mijn zoontje gaat lopen als hij op de kleuterschool zit, heb ik die uren dus nog even achter de hand en wil ik inderdaad nog straks (als ik meer duidelijkheid heb over hoe alles loopt met tijden van school en werk) de rest gaan opmaken. Dus of bijv. een woensdagmiddag vrij, of bijv. korter werken per dag. Daar ben ik nog niet over uit.

13. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ouderschapsverlof is in veel bedrijven niet zo makkelijk, volgensmij omdat we er als land gewoon te weinig moeite voor doen want van kinderopvang weet iedereen wel precies hoe en wat. Hoop dat je er nog wat uit weet te halen sneeuwmees!

Bibi, je bent zeker een broedkip! Van harte meid, deze zijn binnen moet je maar denken. Nu hopen dat men snel met een oplossing komt voor je infuzen.

14. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaa Miss wat een supernieuws!! Zo blij voor je!

En bbibi natuurlijk ook, maar met zo'n score kon het ook bijna niet anders...

Loontje wel een beetje op je zelf passen hoor. Neem de tijd, dit is niet zomaar iets lijkt me. Ik heb altijd het idee dat als je het nu niet toelaat dat je het dan later alsnog op je bord krijgt. Sterkte!

Sneeuwmees ik ga straks ook ouderschapsverlof opnemen. Bij onze cao moet het echter wel aaneengesloten. Ik werk dus straks een dag minder in de week, net zo lang tot het op is. Maar handig dat jij nog wat achter de hand kan houden.

Allen bedankt voor de leuke reacties op mijn foto :)

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Bbibi: ja, broedkip zou een goede nieuwe nickname voor jou zijn! Geweldig!
    @Miss: wij hadden ook maar 2 embryo's (ik had 17 eitjes!!), weliswaar na embryoscope, en ook beide tegelijk teruggeplaatst. Met het bekende resultaat ... :) Lekker broeden meid!

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @nina al goed nieuws meid!

@loontje& aklina dankjewel lieve meiden! Jullie bedichtjes doen me goed! Lief dat jullie er zo over denken!
    En precies wat jullie zeggen en helaas zelf hebben mee gemaakt! Veel eitjes zegt totaal niets! Al hoop ik echt oprecht dat we snel geluk hebben en de rest kunnen weggeven! Daar zijn we beide kceruir dat we dat erg graag willen..

@miss dankjewel lieverd! Ik ben zooo blij en ik ben ook zooooo blij voor jou! Ik hopelijk 1 topper en jij zwanger van 2 toppers! Zou ik zooooo leuk vinden voor je!

@dreamer dankjewel meid! Zijn super blij mee!

@sneeuwmees jij ook bedankt meid! Gaat jullie zoontje in september naar de kleuterschool? Wooow gaat snel! Hopelijk kun je gewoon lekker straks minder werken en genieten van je 2e kindje! En nu al lekker dubbel genieten van deze zwangerschap! Dit is echt een steek kindje! Die haalt de 9 maanden :) echt een wonderkindje!

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @stiertje hihi nou he :) hoeist met jou ? En met de kleine meid?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaasje: in principe is minder werken en ouderschapsverlof bij onze hele organisatie compleet geaccepteerd, ook dat sommige afdelingen soms gewoon minder goed bereikbaar zijn omdat er werkende moeders zijn die parttime werken. Alleen bij onze afdeling niet. Mijn baas wil volledige bezetting de hele week door. Toen ik ouderschapsverlof op wilde nemen ontplofte ze zowat, dat ik achterbakse spelletjes speelde om minder te gaan werken. Want ik had dat van tevoren aan haar moeten laten weten. Ik had alleen tegen haar gezegd dat ik het overwoog en aan het uitrekenen was hoe en wat en dat ik dat volgens mij allemaal mag doen, zonder de leidinggevende daarvan in kennis te stellen. Zij vond dat dus toch achterbaks. Maar je begrijpt, dat de toon toen al aardig gezet was. Later draaide ze bij (blijkbaar omdat ze informatie had ingewonnen dat je daar als werknemer toch recht op heb). Alleen heeft ze toen, om mij dwars te zitten de dag geweigerd dat ik graag vrij wilde hebben en moest ik van haar een andere dag (de vrijdag) vrij nemen. Achteraf heeft ze zich daar mee in de vingers gesneden, want zoals ik het wilde was er continue bezetting (samen met een collega) en nu dus niet, omdat we allebei niet op vrijdag werken. Ze heeft me nog eens nederig gevraagd of ik niet alsnog de vrijdag weer kon werken, maar ja, ik had toen al zoveel afspraken staan ;), dat ik dat niet zo maar meer kon terugdraaien....hihi...
    @Dreamer: bij ons mag het volgens mij in max. 2 of 3 stukken opgenomen worden. Alleen moet het wel steeds in overleg met de leidinggevende en steeds 2 maanden van tevoren aangemeld zijn. Ik moet me er (als het weer gaat spelen) nog maar eens beter in verdiepen. Hoeveel dagen ga jij straks werken?

19. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw goed nieuws Bibbi!!! Nu duimen voor top blasto's!!!!

X

20. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ben weer eens aan het werk, dus kan maar kort reageren, maar wat een fijne uitslagen dames!

Deel Deze Pagina