@nina dat vind ik nou eens een erg goed idee Een babyshowe vol met babys hihihi nice!! Het linkt net of heel dit topic in p"rend woont! Echt bizar dat dat met toeval is!! Maar de buikpijn is momenteel heel hevig! Ik heb gister ook weer veelste veel gedaan dus zal worden terug geroepen door min eigen lichaam! En hopelijk vandaag een goed telefoontje ! Ik hoop het zo erg!! En jij lekker aan het broeden op je 3 musketiers? Hihi spannend allemaal hoor! Ik ben benieuwd wanneer jij de ounctie gaat krijgen! Hopelijk is dit je allerrrr laatste ounctie ookt en wordt je beloond met 2 toppers!
Ahw, lief! Maar jij bent eerst aan de beurt! @Miss; Ik heb jou even een berichtje op facebook gestuurd. Voelde me echt heel lullig dat ik gisteren zo'n lieve reactie kreeg van jou op m'n foto, en dat ik er gewoon helemaal niet aan gedacht heb dat jij gisteren zulk belangrijk nieuws kreeg Je leest mijn berichtje ongetwijfeld pas na je TP. Ik hoop dat alles goed is gegaan! @Sneeuwmees; Nouja.. 'Opgelost' kan ik het niet noemen. Hij heeft die dagen gekregen en daardoor zijn ze bij de ander ingetrokken. Hij wordt nu nog meer genegeerd dan eerder, en als hij een vraagt stelt doen ze alsof hij een debielletje is wat niets begrijpt. Echt, te triest voor woorden. Maar! Hij werd gisteren gebeld door een ander wervingsbedrijf. Zij zoeken een Customer Service Coordinator voor een Duits/Nederlands bedrijf. Ik vind altijd; Als je gebeld wordt maak je zoveel meer kans dan wanneer je zelf reageert. Ik hoop echt dat dat iets gaat worden! Hoe is het met jou? Kun je de spanning nog een beetje handelen? @Bibi; Wow, wat een score! Gefeliciteerd! @Hier; Verzekering wilde per se een verwijsbrief van een Nederlandse arts zien voor ze de aanvraag voor een TESE in het buitenland goedkeuren. Maarja, we zijn niet doorverwezen door een Nederlandse arts.. Gisterochtend dus maar langs de huisarts geweest en hem een verwijsbrief laten schrijven. Ik hoop maar dat ze daar genoegen mee nemen.. Kreeg vanmorgen een mail dat ze het binnen 5 werkdagen in behandeling nemen.. De tijd begint wel een beetje te dringen nu!
Wow, ze hebben al gereageerd! Het is goedgekeurd! De TESE kost ons 2259 euro en we krijgen 1399 euro terug. 860 euro eigen kosten dus.. Maarja, het is niet anders. Het is voor het goede doel en ik hoop met heel mijn hart dat we dat doel ook gaan bereiken..
Klaproos Ja we lopen al erg lang mee, helaas. Van welk topic kende je me? Bbibi Rustig aan doen hoor. Ik had de laatste keren in DD ook veel meer pijn dan de 3x in NL. Aldoor wel dik een week voordat het wat afzakte. Wat een mooie score ! ! ! Succes Miss Super alle 2 bevrucht ! ! ! Hoe laat heb je je tp ? Succes Ik duim voor je dat ze blijven plakken. Ninad leuk idee Shadixx vervelend dat z'n werk zo naar doet. Klinkt positief dat andere bedrijf. Loontje Knuffel. De pijn wordt minder, maar het gemis blijft altijd. Volgens mij wonen er veel in N.oord H.olland rond P'rend Iedereen Zwaai ! ! !
@shaddixxx dankjewel meid! Ja erg blij met het resultaat! Hopelijk krijgen we maandag een blasto terug! Wat zielig voor je mannetje vind het onwijs knal dat hij nog zichzelf bij elkaar kan rapen om iedere dag te gaan! Ik zou echt breken! Hopelijk mag hij gauw aan de gang bij dat ander bedrijf! En top nieuws dat je zin groot gedeelte krijgt vsn de tese @dees jij had dus ook zin last? Lfff verschrikkelijk wat ben ik ziek geweest vanacht zeg man o man .. Ik wordt echt weer even terug geroepen dat ik het echt rustig aan moet doen! Wanneer heb jij weer evaluatie bij Dr S? Jullie willen het wel nig eenmaal proberen toch? Hopelijk is het je gauw gegund!! @miss en klaasje al nieuws meiden? Vind het zo spannend!
Owh en ps. Dr P heeft me terug gemaild. Als DD mijn infuzen niet willen zetten kan ik contact opnemen met zijn collega die doet het bij veel nederlandse patienten. Ik heb zijn gegevens al door gekregen dus als ze nog moeilijk doen ga ik daar naartoe
Goed nieuws bibi. Dan krijg je het in ieder geval binnen. Maakt niet uit van wie. Miss: veel succes bij de tp!! Shadixx fijn dat de verzekering nu snel gereageerd heeft en de tese voor een groot gedeelte vergoed wordt. Ego: vandaag al weer 28 weken. Nog max 9 weken te gaan. Het schiet op! Ik kan er nu echt van genieten. Buik is nog van mooie omvang (helaas ontwikkeld er zich wel een tijgerprintje...) en heb nog maar weinig pijn dus kan lekker in huis en in de babykamer rommelen die bijna af is.
Miss,spannend vandaag en ik duim voor je! Ook voor klaasje. Nina,ik heb de ziekte van lyme gehad. (krijg je van teken) Klinkt helemaal niet ernstig en in veel gevallen komen mensen er goed mee weg maar ik heb het vanaf mijn 10e. Kreeg een grote rode kring om mijn been en artsen wisten totaal niet wat het was. Ben mijn hele leven al aardig ziek met geestelijke en lichamelijke klachten en niemand wist wat het was. Totdat ik het in 2010 weer kreeg! Toen ben ik eens gaan googelen en mijn ouders dachten dat het wel es lyme kon zijn,stond een heel stuk in de krant. En dat was het dus! Maar helaas,door dokter niet serieus genomen,door het zkh niet,toen naar een alternatief arts geweerst die me veeeels te veel antibiotica en andere alternatieve troep heeft gegeven en nu zit ik al 2 jaar met de gevolgen daarvan. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben maar dat ik al een paar keer zwanger ben geworden betekend dat het vooruit gaat!! Ik hoop dat jouw zorgen ook snel voorbij zijn. shadixxx,fijn dat je het toch vergoed krijgt! Dees,volgens mij was het gewoon op het vruchtbaarheidsforum. Ik las toen altijd mee (wist nog niet dat ik er zelf ook ooit zou meeschrijven..bah) Ik 'ken' al die mensen ook nog daar,nou ja ik las veel dingen. Zoals het verhaal van Elvira,het kindje wat stierf van Loopy, het verhaal van Hope,dan de dame die haar laatste vlindertje op Kefalonia verloren is en toch nog zwanger raakte. Zullen er vast nog veeel meer zijn maar ik kom effe niet op de namen Denkdat dat in 2008 en 2009 was.
@Bbibi: Wel rustig aan doen meid. En wat fijn dat je eventueel ergens anders je infuus kan letten zetten. @NinaD: Morgen weer FM, succes alvast. Enneh ik verheug me nu al op de babyshower bij jou ! @Banners: Ik vind iedereen haar banner snel gaan !! @Vk versus gyn: Ik heb zelf nooit bij een vk gelopen, maar denk ondanks dat ze in het waterlandziekenhuis super aardig zijn en je eigenlijk altijd je eigen gyn heb, dat het bij een vk toch heel anders is. Ik heb niet veel keus, maar mss kan je (sneeuwmees) idd bij beide gaan lopen ? @Shaddixxx: Wat fijn dat ze zo snel hebben gereageerd. En nog met mooi nieuws ook. @Aklina: Wow nog maar max 9 weken, gaat nu wel heel erg snel hé. Wat heerlijk dat het kamertje al bijna af is, leuk om erin te rommelen hé. @ego: vandaag op controle geweest met T.ygo voor zijn helmpje en zijn hoofdje (afplatting) is al bijna 3% verbeterd en dat in 2 weken tijd en hij draagt hem nog niet eens 23 uur per dag. Ik ben helemaal happy. Bedankt allemaal dames voor de lieve berichtjes en knuffels.
Sow net de rekening van de echo in DD binnen pffffff 104,-.. En dat voor nog geen 10min!!! @Aklina.. heerlijk zeg nog maar max 9w!! Geniet nog f v het getrappel :-D @sneeuwmees: Dr S heeft dat idd ook tegen ons gezegt dat we bij de gyn onder behandeling moesten gaan.. Gyn in ons ziekenhuis dacht daar anders over en vind dat het ook bij de VK kan.. ip zijn we nu net als andere stellen "gewoon" zwanger toch.. wel zouden we met 20w recht op een uitgebreidde echo hebben... Miss is het in Duitsland wel zo dat ze daar alleen gyn hebben en geen verloskundige... X
Volgens mij is ICSI idd geen reden om bij een gyn onder behandeling te blijven. Maar het is in ieder geval wel een indicatie voor een GUO: extra uitgebreide, medische 20-wekenecho.
@dees afwachten dus.. @mona pffff wat een bedragen he? @ loontje zeker fijn dat we andere optie hebben! En wat goed zeg dat het helmpje zo goed werkt! En dat in zo een korte tijd, geweldig! @ aklina nog max 9 weken? Jeetje het gaat snel he? Fijn hoor meid! Het aftellen gaat echt beginnen voor jou!! @hier nog niet gebeld door DD ik weet ui ervaring dat ze op dinsdag na 14.00 niet meer bereikbaar zijn! Wat vinden jullie, zelf bellen?