@elize en aklina oepssssss!! Hahaha stomme fout! Sorry elize tuuuuurlijk bedoelde ik de misselijkheid!! Ik hoop dat je zwangerschap nog zon 7maanden blijft ofcourse hahaha Maar bij jou dus ook op t cellen geprikt? Dat doen ze bij mij las na de volgende infuus. Kijken of die omhoog gaan! Deze keer om te zien of de prednison niet reageerd op het infuus zei ze! Al vind ik het raar dat ze dat bloed hebben geprikt vooor het infuus! Blijf het allemaal maar vreemd vinden! @aklina bedankt vkor de tip meid! Ik drink dagelijks zo een 3 liter op een dag dus daar heb ik totaal geen moeite mee. Ik heb sinds gister bijna de hele dag op bed gelegen en op de bank gezeten! Nu momenteel dus onderweg in auto! Maar in DD 2 uur op bed gelegen en nu weer zitten in de auto, dat kan geen kwaad toch? Je krijgt wr wel zo een "klotsbuik" van hoor van al dat water hihihi En wat knap hoor dat jij er zo goed op gelet hebt! Echt bizar goed! Jij zal na je zwangerschap gauw weer op je normale gewicht zitten denk ik. Fijn hoor! En toch liggen jou kindjes super goed op schema toch? Goed hoor!
@Bbibi: fijn dat je de rit er weer op hebt zitten! En mooi dat de 3 kleintjes het zo goed doen! Heb je nu maandag de tp? @Klaasje: en.... al wat gehoord?
Ik heb nieuws: 6 bevruchtingen waarvan 4 in de embryoscoop en 2 in de vriezer. Waar gisteren teleurstelling was, is nu weer enorme blijdschap! Met dat gevoel wil ik ook verder. Verder ben ik maar halfbakken online, sorry! Vanmorgen heel erg vertroeteld door m'n mama, erg fijn Woensdag 11.30 staat de terugplaatsing gepland, daar ga ik naar toe leven. Thanks voor jullie lieve woorden en steun!
Super Klaasje, dan maak je echt een goede kans! Worden er 1 of 2 teruggeplaatst? Fijn dat je t weer achter de rug hebt Bbibi! Bij mij werd t ook 3 dg na tp geprikt en toen na een week weer.
Super nieuws Klaasje! Hou dit gevoel vast!! Ik heb het idee dat ze zuiniger zijn met de embryo's in de scoop doen. Van mijn 9 bevruchtingen zijn er 5 de scoop in gegaan en 4 de vriezer. Van die 5 zijn er 2 TP en nog 1 blasto in de vriezer gedaan. Bij de cryo poging de 4 vrieseitjes eruit en blasto in vriezer gebleven. 2 TP en rest niet goed genoeg voor her-invriezen. Dus nu ligt alleen blasto (dag 6 stadium na punctie) daar nog lekker te bibberen. Geen idee of we die ooit nog gaan ophalen. Helaas vind ik 150 euro per half jaar vriesgeld best een hoop... wilde eigenlijk pas over een jaar of twee beslissen of we voor een derde gaan...
Snap ik Aklina! Je kunt ze ook naar NL meenemen werd ons vorige week nog uitgelegd. Is dat een optie voor jullie? Ik vroeg ook vanmorgen waarom niet alle 6 de scope ingegaan zijn. Had met de lab kwaliteit te maken. Op onze papieren staat tp van 2 embryo's. Hopen dat die er as woensdag nog zijn... L
Wat een super nieuws klaasje!! Van onze 8 zijn er 6 de scoop in gegaan... Geen idee waarom.. Maaaar dan zijn jouw bevruchtingen misschien mooier!! Ik ga duimen!! X
DD-Meisjes: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus A1981 Bbibi- IVF/PICSI 1 - 1e kindje Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje Dreamer82 - ICSI 2 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Klaasje - IVF 1 Maartje84 Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje NinaD - ICSI 3 Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Agenda: Juli: 29: aklina - 28 weken echo 29: Bbibi - TP 31: klaasje - TP Augustus: 2: Stiertje - controle vk 9: Shaddixxx - TESE in Mulheim ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 14-10: Dreamer 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 18-10: Aklina (tweeling) 06-11: Kitty17 20-11: Djuuzie 28-02: Elize84 13-03: Monatoetje84 Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh
Ik heb even het lijstje er weer bij gepakt. Sneeuwmees... durf je al op het "zwanger" lijstje? Of wil je eerst de echo afwachten? Klaasje, ik heb je even aan ons lijstje toegevoegd! Miss? Wanneer mag jij testen? Nina, hoe was je FM? Is de punctiedatum al bekend?
@klaasje goed nieuws hoor meid! En super 4 in de embryoscoop! Ik baalde dat ze er bij mij maar 3 hebben gedaan want ik betaal net zoveel als iemand met 6. Claudia legdd het volgende uit: het ligt aan de kwaliteit van de bevruchtingen. Als die zo goed zijn daf ze denken dat er zeker 1 blasto met maar een paar eruit komt doen ze er een laar in denken ze dat er meer sneuvelen doen ze er meer in. Ik weet niet of dit waar is .. Kan ook zo zijn dat ze dat puur doen om geld te vangen! Als mijn topper niet blijft zitten en er vallen er 2 af moet ik embryoscoop nogmaals betalen! Duur grapje! Wat betreft dat invriezen betaal ik per embryo aklina? Dus ik betaal 11 x 150 per half jaar??? Slik....
Je betaald niet per cryo maar 150,- per half jaar.Ik heb het net betaald....veel geld vind ik!!(ik lees nog steeds soms mee hoor )
Haha 11x150 ga je nog bankroet aan Idd, betreffende de embryoscoop, met deze 4 denkt het lab 2 goede blasto's te maken voor tp. Ik heb m'n tenen zelfs gekruist dit typende Zat goed in de put hoor meiden, tot het telefoontje vanmorgen. Helaas, allemaal onderdeel van. Wat heb ik een respect voor jullie allemaal. Komende dagen ga ik een beetje rust houden en lief zijn voor mezelf. Jij ook hè Bibi? Weet dat we beiden aan het verbouwen zijn maar nu doet m'n vriend het even alleen/ met vrienden en familie.
Ik heb niet alles bij gelezen, alleen de laatste paar pagina's. Klaasje; wat een goed nieuws!!! Heel veel succes woensdag. Op naar 2 toppertjes in je buik! Aangekomen: ik ben in totaal 15 kilo aangekomen in mijn zwangerschap. En 1 week na de bevalling was ik 20 kilo lichter... Het was bij mij vooral vocht, en de baby's natuurlijk. Ik heb heel weinig gegeten in mijn zwangerschap. Ik had gewoonweg geen honger. Ik kreeg er met moeite wat eten in, omdat ik anders van m'n graat ging. Maar niks smaakte me. En de beebjes deden het perfect, ondanks dat ik zo weinig at, dus geen enkel probleem. Ik heb wel veel fruit enzo gegeten.
@yj81 heb jij toevallig ook een accout op freya? Bedankt voor de tip! @klaasje oepsss hHaha per cryo dus... Ik schrok al! Dacht per embryo! Gelukkig dus niet! Als ee dan nog 2 bijkomen weed het NKG duurder! Hahaha! En idd geen verbouwing voor mij! Ben bij mijn ouders die zodgen nu voor mij! Man is cerder met verbouwen! Ik moet echt plaf want anders geen baby voor mij maandag! @ aklina pfieuwww gelukkig hihihi ik vond het anders wen hoop centjes! @ anja wauwww maar 15 kilo?? Suuuuuper knap zeg Meiden wat knap dat jullie zo weinig aankomen zeg! Ik denk dat ik echt moddervet wordt als ik zwanger ben
Bbibi,hoop dat je je snel beter voelt en laat die 3 kindjes maar lekker groeien Klaasje,ik duim voor veel bevruchtingen!--> oeps ik was nog aan het bijlezen. Gefeliciteerd met zoveel embryo's!! zwangere meisjes: lekker genieten van de zwangerschap! Al kan ik me voorstellen dat het met deze hittegolf echt helemaal niet leuk is! Ik heb het nu al mega heet al meer dan een week. Aklina,ik wist niet eens dat je moest betalen om je cryo's te mogen bewaren Dat is wel duur ja! sneeuwmees ik duim nog steeds voor je en dat jullie wonderbeeb het goed blijft doen! Ik zou willen dat ik weer zwanger was! Ben veels te dik nu,vooral een dikke buik en kont en toen ik zwanger was was ik zo misselijk dat ik veel afviel. Gelukkig ben ik al een tijdje aan de lijn en gaat het afvallen nu ook wel redelijk. Moet ook wel want ik wil in januari een mooi figuur hebben in mn bruidsjurk
DD-Meisjes: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus A1981 Bbibi- IVF/PICSI 1 - 1e kindje Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje Dreamer82 - ICSI 2 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Klaasje- IVF 1 Klaproos- wachten op IVF 1.-1e kindje Maartje84 Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje NinaD - ICSI 3 Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Agenda: Juli: 29: aklina - 28 weken echo 29: Bbibi - TP 31: klaasje - TP Augustus: 2: Stiertje - controle vk 9: Shaddixxx - TESE in Mulheim december: 3: klaproos eerste intake dokter P en dokter S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 14-10: Dreamer 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 18-10: Aklina (tweeling) 06-11: Kitty17 20-11: Djuuzie 28-02: Elize84 13-03: Monatoetje84 Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh effe mezelf erbij gezet.
Bbibi; ja, is wel een voordeel dat ik alle kilo's zo weer kwijt was natuurlijk! Maar ik had het ook niet erg gevonden als ik echt dik was geworden hoor. Alles voor mijn mupkes. Voor wie wil, er staan nieuwe foto's van L.uka en M.ila in mijn album.