ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dames, kan dit weekend overdag ff niet bijlezen, laat staan reageren. Ben een zangworkshop aan het volgen. Erg leuk (ook wel warm/vermoeiend, gelukkig een verfrissende regenbui vanmiddag) en even heel iets anders dan de drukte op het werk van de afgelopen weken.
    Dus ik laat het even bij een zwaai naar iedereen!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: een zangworkshop, wat gaaf! Ik ben meer het type van stiekem in de auto meezingen :), dus heb altijd veel bewondering voor mensen die wat durven doen met zingen. Veel plezier!
    @Klaasje: wat fijn dat je zo'n mooi aantal bevruchtingen hebt en dat er een mooi aantal in de embryoscope zit. Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent.
    @Anja: wat een prachtstel heb je en ook te zien dat ondanks dat het een tweeling is, ze zo ontzettend verschillend zijn.
    @Klaproos: je gaat trouwen!! Wat leuk! Net pas besloten? Of heb ik het nieuws al een tijdje geleden gemist!
    @Aklina: ik twijfel nog even over het lijstje! Maar als ik moed genoeg verzameld heb, zal ik me erbij zetten.;)

3. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees; dank je meid!
    Ze zijn echt totaaaaal verschillend idd. Het is dat ik weet dat ze samen in mijn buik hebben gezeten, maar anders... ;)
    Ook hun karakters zijn zo verschillend! M.ila is een heel rustig en lief meisje, en L.uka is echt een ondeugend lachebekkie.
    Alhoewel ze nu midden in een sprongetje zitten, dus nu zijn ze even wat mopperiger dan normaal.

Hihi, en ik ben ook van het type keihard meezingen in de auto.
    Niemand wil mij horen zingen!
    Maar ik ben altijd zo jaloers op mensen die wel kunnen zingen!

Stiertje; heel veel plezier! En doe wel een beetje rustig aan hè.

4. NinaD

NinaD Niet meer actief

Even update voordat ik ga bijlezen......

Hallo dames,
    Wij hadden 1,5 dgn geen internet en mobiel :x......gelukkig hebben ze net alles gemaakt. Met onderhoud was alles eruit gegooid. Ik begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen...;):D

Gisteren hadden wij FM-3 in DD. Wij waren erg moe en slaperig doordat we vrijdagavond erg laat thuis waren. Maar wij voelden ons ontspannen aangezien wij in ieder 3 follikels hadden. Eenmaal in DD hoefden we ook niet te wachten, konden meteen doorlopen. Dr Y was super aardig en toen de echo.....2 follikels zijn opeens grgroeid tot 16, de derde follikel was rond 13. De kleinere in rechter ovarium zijn niet gegroeid en die ene in de linker is nog maar 7. Dus 2 waar we op kunnen rekenen! Zij zei dat die derde waarschijnlijk een minder sterke ei bevat. De 2 zagen er in ieder geval geweldig uit! :) Morgen weer echo en waarschijnlijk woensdag punctie. Wij gaan ervoor!

Zooo nu ga ik bijlezen......:)

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Balen....;) zij willen alle kabels gaan controleren.....hopelijk kan ik vanmiddag even rustig hier lezen en reageren...:)

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Stiertje,wat leuk een zangworkshop! Kun je ook goed zingen en ben je je wat verder aan het ontwikkelen?

Sneeuwmees, we wilden eigenlijk trouwen toen ik zwanger was maar helaas pindakaas ;) Nu maar rustig alles regelen en dan word ik een winterbruid in januari!

Nina,geweldig dat je toch 2 mooie hebt!! Hopelijk doet de 3e ook nog mee.

Ben benieuwd hoe het met miss is?

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @anja logisch dat je ook moddervet prima vond als dat nodig was voor je kindjes! Ik ga zo eens kijken naar je prachtexemplaartjes!!

@sneeuwmees jij mag allang op de zwangere lijst !! ;)

@klaproos in januari trouwen leuk hoor! Heb je de jurk al?

@ nina jammer dat ik niet wist dat je dus in DD echo had.. Ik ben hele morgen in DD geweest!! Dus dan hadden we elkaar kunnen zien!! Weten ze al wanneer je punctie krijgt meid? Jammer van die 1e follikel maar alles is mogelijk... Die kan toch een groeispurtje maken met de pregnyl! Ik duim voor je! En anders moeten het een van die toppers worden meid!! X

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @anja ik zag dat wij geen vriendies waren dus heb je toegevoegd! Ben benieuwd naar je kindjes!

Meiden wat is het verschil tussen aan vriendenlijst toevoegen of aan contactenlijst toevoegen? Kom er las net achter dat er dus 2 verschillende verzoeken zijn... Maar wat is precies het verschil?

9. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb je geaccepteerd! :D

Ik zal ook even een voor en na foto van mijn buik plaatsen. Ook wel grappig.

Maar ik zou zo ook niet weten wat het verschil is tussen vriendenlijst of contactenlijst. :(

10. NinaD

NinaD Niet meer actief

Bbibi,
    Wij waren dus meters van elkaar, jammer dat wij elkaar niet ontmoet hebben :cool:. Was je in DD voor jouw infuus?
    Morgen is het zo ver .....jullie TP! :) wordt het 1 of 2 tp?

Miss,
    Vandaag is dus dag 2 al van jouw wachtdagen :) Nu broeden maar.....

Klaasje,
    Wouw....mooie score! Gefeliciteerd met zo'n mooie opbrengst! Erg fijn voor jullie....woensdag tp?

Klaproos,
    Trouwen....wat leuk!:) Gefeliciteerd met jullie veloving! Je bent dus nu met de voorbereidingen bezig.....helpt om lekker jouw gedachten te verzetten.
    Wat vervelend (zacht uigedrukt!) dat jij zoveel jaren ziekte van Lyme gehad hebt en artsen het niet ontdekt hebben en dan ook nog verkeerd behandeld....pfff..echt belabberd! Gelukkig dat het nu goed gaat met je!
    Trouwen en daarna zwanger worden!!! :)

Alkina,
    Tijgerprint op jouw buik :D.....arme buik. Nog maxi 9 wkn te gaan....Aaaaaa wat spannend! Je bent lekker bezig met de baby's kamer..... is hun kamer al af?
    Wat goed dat jullie kunnen wachten met hun geslachten....lastig met kleuren uitkiezen of niet? wat kleuren hebben jullie uitgekozen?

Anjav,
    Hoe kreeg je het voor elkaar om zo snel zoveel af te vallen of is het een domme vraag met tweeling? :D

Sneeuwmees,
    Zingen in de auto.......zo'n artist ben ik ook!:D
    Ik had trouwens gezegd dat wanneer ik zwanger word dat ik een babyshower geef en jullie allemaal ga uitnodigen, zodat wij elkaar kunnen ontmoeten :) Hopelijk wordt het op niet al te lange termijn....

Stiertje,
    Heel veel plezier!

Elize en Mona,
    Hoop dat het goed gaat met jullie....zwaai...zwaai...

Hoop dat ik niemand vergeten ben!
    Voor mij morgen laatste FM en wanneer de 2 grote follikels 18 zijn dan punctie woensdag. Het gaat nu opeens snel!

11. NinaD

NinaD Niet meer actief

DD-Meisjes:
    Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Bbibi- IVF/PICSI 1 - 1e kindje
    Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje
    Dreamer82 - ICSI 2
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Klaasje - IVF 1
    Maartje84
    Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 3
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje

Agenda:

Juli:
    29: aklina - 28 weken echo
    29: Bbibi - TP
    31: klaasje - TP
    31: NinaD - punctie(waarschijnlijk)

Augustus:
    2: Stiertje - controle vk
    9: Shaddixxx - TESE in Mulheim

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie
    28-02: Elize84
    13-03: Monatoetje84

Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging)
    13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh

12. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nina; ik was al niet veel aangekomen, dus dan val je vanzelf veel af als de beebs en al het vocht uit je lijf is. De beebjes hebben mijn reserves opgegeten, hihi.
    En idd, je blijft wel op gewicht als je 20 keer de trap op en af moet rennen omdat er weer 1 besluit om op z'n/haar buik te draaien, en dan niet terug wil draaien, en gaat mopperen/huilen. :D

Oh, jij woensdag de punctie alweer! Spannend!!!
    Weet je al hoe laat je moet?

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @anja wat heb je toch knappe lieve kindjes! Kan me voorstellen dat je een enorm trotse moeder bent! En dan nog zon mooi lijntje naderhand! Echt onwijs goed!

@nina aaaaaah jammer dat wij elkaar idd niet gezien hebben :(
    Was wel gezellig geweest! Morgen hopelijk de tp mits de overstimulatie all gone is! Ik merk als ik echt niets doe dat het dan goed gaat! Zodra ik maar 5 min loop is het alweer foute boel :(
    Jij morgen dus weer je laatste FM? Jeetje wat gaat het snel! Morgn weer in DD? Komen we elkaar tegen ofniet? Ik moet er 11.00 zijn voor echi en 11.45 tp ... Ben zo benieuwd hoe het met onze kiddies gaat :)

14. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibbi: Waarom doen ze de tp niet meteen na de echo? Ik kreeg ook eerst een echo om te kijken hoe het er in mijn buik aan toe ging... ik heb daarom maar 1 embryo tp gekregen..

X

15. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    DD-Meisjes:
    A1981
    Dreamer82 - ICSI 2
    Klaasje - IVF 1
    Maartje84
    NinaD - ICSI 3

Agenda:

Juli:

Augustus:
    2: Elize 84 - pretecho 10 wk
    16: Elize84- echo zkh 12 wk

28-02: Elize84 (tweeling)

Geboren:

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mona ze hadden geen echo gepland! Dus die moet idd even gauw vooraf dus vroeg ze of ik dan optijd wilde komen!!
    Wat was de reden waarom ze op dat moment besloten er maar 1 terug te doen? Wikde jij er ook 2 ? En wat is er met overige gebeurd?

17. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    #637 Monatoetje84, 28 jul 2013
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
    Bibbi: Ik had er graag 2 terug gewild, maar Dr S vond mijn follikels in mijn buik nog aan de grote kant, en was bang dat als ik zwanger zou worden ik overstimulatie zou ontwikkelen, schijnbaar veroorzaakt hcg dat de follikels weer gaan reageren en kunnen gaan uitzetten.
    En daarbij vond hij onze embryo mooi genoeg om er maar 1 terug te plaatsen.
    De andere is ingevroren.
    X

18. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    DD-Meisjes:
    A1981
    Dreamer82 - ICSI 2
    Klaasje - IVF 1
    Maartje84
    NinaD - ICSI 3

Agenda:

Juli:

Augustus:
    2: Elize 84 - pretecho 10 wk
    13: Monatoetje84- Intake + echo verloskundige (9w en 5d)
    16: Elize84- echo zkh 12 wk

28-02: Elize84 (tweeling)

Geboren:

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: nog een paar daagjes tot aan de punctie. Fijn dat er geen dominante follikels deze keer zijn, maar twee eitjes die elkaar gezelschap houden (hopelijk straks ook samen in je baarmoeder)!
    @Bbibi: veel succes morgen! En dan lekker broeden!!
    @Anja: je had inderdaad een mooi en bescheiden buikje voor een tweeling en mooi ook met je tattoo!
    @Klaproos: wie weet word je dit keer wel een zwangere winterbruid. Ik ben ook getrouwd, alleen was ik toen al 23 wkn zwanger. Met zo'n lange wachttijd in DD, ook wel lekker om even met iets geheel anders bezig te zijn. Succes met alle voorbereidingen!!

Hier geen nieuws. Moest dit weekend nog heel wat uurtjes werken en nu is dus het weekend voorbij terwijl ik nog niet echt het gevoel heb gehad vrij geweest te zijn (want vanmorgen zat ik nog op kantoor). Volgende week ook 4 dagen werken. Dus ook even wennen en afzien.

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mona ik vrees bij ons hetzelfde! Of geen of een morgen! Maar 2'zal niet inderdaad :( toch jammer! Maarja we zijn al blij als morgen door gaat! Mijn buik staat nog steeds kei bol en voel me nog niet lekker... Ondanks continue rust en 3 liter vocht ( minimaal) ..
    Meer kan ik niet doen...
    Ik hoop gewoon met 1 net zon mooi resultaat als jou te krijgen hihi :)

@ sneeuwmees pffff wat erg dat je zoveel moest werken! Kan me voorstellen dat het net lijkt of je geen vrij had! Vervelend hoor! Hopelijk een paar maandjes en daarna nooooooit meer :)

Deel Deze Pagina