ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NinaD

NinaD Niet meer actief

Bbibi,
    Van harte gefeliciteerd met jullie topper!!! :)
    Erg leuk om jullie blijheid uit jouw woorden te ervaren! Op naar een mooie positieve ZW-test :) Geniet ervan!

Mona,
    Bij jou ook volop klachten.....wat positief! :)
    Hou vol, hopelijk binnenkort verlichting van de klachten.

Klaasje,
    Morgen jouw TP! Gaan jullie voor 1 of 2?
    Fijn dat jouw man ook meteen vertrouwen kreeg in DD.

Elize,
    Wat leuk dat jouw man zich nu wel in de zwangerschap verdiept! Paractml tegen misselijkheid...:D

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @mona jij had dus helemaal een geweldige topper! dan is het logisch dat jij er maar 1tje terug kreeg! bij jou waren ze vast al zeker van een zwangershap met zon mooike :)
    Voor mij toch ook een goed voorbeeld van jou en elize ;)

@elize ahhh ik ga direct meteen kijken! ik wist van die site van die blastos was er net naar opzoek maar kon het niet meer vinden :)maar bedankt voor de link zo weer even kijken met mijn mannetje! die vond het zo inspannend dat hij nu al slaapt! hihi ... wel een goede opsteker zeg! en wat schattig van je man hahahaha van die paracetamol1 hihihi ach het is in ieder geval goed en lief bedoelt en daar gaat het om!! :D

@klaasje hihihi dankjewel lieve meid! ik hoop woensdag net zon enthousiast vrolijk bericht va jou te lezen meid!! :D

@Nina dankjewel lieverd! jij vrijdag hopelijk 2 van zulke mooie toppers terug! jij wacht al lang genoeg! dus jij bent nu aan de beurt!! x

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Bbibi: wat een mooie topper ! Nu lekker gaan broeden. Wanneer mag je testen ?

4. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Over 7 dagen toch :p?

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @loontje dankjewel meid! over 11 dagen!

@elize hahaha nee meid over 11 ;) hahaha
    ik zit in dillema! ik denk dat ik dan gewoon een bloedtest laat doen bij de dokter ipv een urinetest thuis1 heb al vaker gehoord dat die negatief zijn en vervolgens dat iemand toch zwanger was maar helaas gestopt met utro en foute boel. Pergnyl is bij mij een dag later ook altijd al compleet uit mijn urine... gek he?

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: succes met broeden op je mooie topper. Ik heb wel eens begrepen dat bij een goede blasto die vakken (van de 'rijstwafel') inderdaad al een beetje in elkaar moeten gaan overlopen. Dus ik denk dat ze in DD gelijk hadden enthousiast te zijn!
    @Elize: paracetamol voor de misselijkheid.;) Wel lief dat hij probeert mee te denken.....hihi..:D Als ik even onderuit gezakt zit, omdat ik wat moe ben, heb ik ook gelijk een bezorgde echtgenoot vragend of het allemaal wel goed gaat. En die twee kilo zitten echt al op de heupen. Ik eet ook best enorm veel meer de laatste twee weken en het lijkt wel dat, net als bij mijn zoontje's zwangerschap, het rechtstreeks op mijn heupen geplakt zit (en die waren al niet smalletjes:)). Bij mijn zoontje was ik voor de 12 wkn voorbij waren al 5 kilo zwaarder.

7. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Briljante uitspraak. Daar gaan we voor!

8. NinaD

NinaD Niet meer actief

Dreamer,
    :D :D Thanx! Met alle positieve wensen van jullie kan het gewoon niet anders!!!

Bbibi,
    Dank je wel! Het zou geweldig zijn :)
    Het aftellen tot de testdag is voor jou nu ook begonnen....duimen...duimen..

9. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @Bbibi: Ik zei dat omdat ik zelf toen al positief testte. Maar als je kunt wachten, is dat misschien wel beter ;). Ik denk dat het een enorme uitzondering is als je urinetest niet positief wordt hoor. Dat zijn van die uitzonderlijke verhalen.

@Sneeuwmees: Oei dat is wel vervelend, maar je lichaam zal wel denken: ik moet reserves aanmaken :D. Ik eet ook wel meer, maar blijkbaar wordt dat gelijk verbrand ofzo. Meest wel gezonde dingen, maar ook een paar keer een Magnum, waar ik dan wonderbaarlijk genoeg ook nog van opknapte.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: tenzij hij ook echo's van zwangere vrouwen maakt, natuurlijk!;) Dan zou ik hem zeker speciaal bij hem in laten plannen! Om hem vervolgens met die stok van het echo-apparaat een flinke draai om zijn oren te geven.:D

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#691 Klaproos, 29 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2013
    Wat een zak hooi!!! Wat mankeert sommige lui toch? Bij mijn vriendin werd tijdens de punctie gezegd terwijl ze huilde van de pijn: ja jij wilt graag kinderen. Ook al zoiets. Pfff. Sterkte meis.

Elize,hoop op een prachtige echo voor je vrijdag! Zo bijzonder een tweeling,wow!

Bibi,gefeliciteerd met jullie TP! En dat dit een lieve kleine frommel word! Fijn dat het zo een mooie was.

Stiertje,bah naar van dokter S. Krijg nu al de rillingen en heb de beste man nog nooit gezien:D

Sorry voor iedereen die ik vergeet,zwanger heel veel succes/plezier met komende echo's en niet zwangeren ik duim voor jullie!

12. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Prachtige blasto hoor bibi!!!
    In principe is een test op 12e dag na ovulatie meestal wel positief. Bij mijn beide zs had ik op de 7e dag na tp een tweede streepje hoor. Dus lekker streepjes plassen volgende week maandag!!

Mijn echo was weer top. De kindjes groeien beide super. Dus weer helemaal tevreden. Over twee weken weer controle en echo.

13. NinaD

NinaD Niet meer actief

:D:D:D ik zie het al voor me!! Het zou geweldig zijn wanneer ik hem en de gyn van Vu een geboorte kaartje zou kunnen sturen.
    Ik kan me voorstellen dat je niet zo snel wilt aankomen. Het is heel verschillend per persoon. Gelukkig weet je dat je het straks zo druk gaat krijgen dat je weer vanzelf kilo's kwijt gaat raken ;):)

Klaproos,
    Thanx! Wat erg voor jouw vriendin! Zo jammer dat mensen niet eerst 2 tellen nadenken over wat ze gaan zeggen....
    In DD zijn ze gelukkig heel positief! Dr S kan af en toe best negatief doen, maar hij blijft positief over mogelijkheden.

Alkina,
    Goed nieuws! Wat heerlijk dat jouw tweeling zich nu al zo netjes gedragen :):)

14. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @NinaD: mijn ervaring is dat er gewoon niks over gezegd wordt dat het nu ineens wel gelukt is bij ons! Ik heb dus gewoon dezelfde gyns. Maar goed ik neem hun verder niet wat kwalijk ofzo. Al was het wel fijn geweest als ze er ook maar iets over hadden gezegd :). Ze hebben ons wel erg gefeliciteerd..:)

15. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Fijn dat alles goed was Aklina! Je hebt nu gelukkig ook minder pijn toch?

@klaproos jeetje wat een rotopmerking van die arts! Ik vond een echo bij dr S niet hardhandig. Tp heeft dr H gedaan en dat ging super snel, terwijl het in Nl vaak minder prettig ging.

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @tp ik heb helemaal niets gevoeld bij DR H normaal ga ik kapot vd pijn met eendenbek en nu niksniksniks! Heerlijk!
    Moesten jullie ook maar 2-3 minuutjes blijven liggen en dan al omhoog?? Vond dat maar kort hoor! Had liever langer blijven liggen ( hebben het ook tot 8 minuten gerekt tot ze ons kwam roepen) hihi

@sneeuwmees dankjewel lieverd ik wordt helemaal nlij vsn jou bericht ik had dus een goede rijstewafel? Hahaha!

@ aklina fijn dat alles goed was met de kindjes! Echt alweer aftellen voor jou!

@klaproos dankjewel lieve meid!!

@elize hihi misschien heb je gelijk! Maar ik ha het toch proberen vol te houden! Ik wordt altijd zo depri van witte testen :( dus ik rek zo lsng mogelijk hahaha

@ nina jaaaaaa mijn broedweken zijn aangebroken! Spannend! Hij/zij zit alweer bijna een dagdeel in mijn buikkie! :) zo bijzonder! Al voel je er echt helemaal niets van haha!

17. NinaD

NinaD Niet meer actief

Vraagje:
    Punctie is woensdag om 09:00, het klopt toch dat ik vanavond om 22:00 pregnyl moet spuiten?
    Ik heb het wel opgeschreven, maar begin opeens te twijfelen.....35 uur en 1 uur speling, toch?

18. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    #698 Miss76, 29 jul 2013
    Laatst bewerkt: 29 jul 2013
    @ Bbibi: dank voor al je steun en optimisme! Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen :D

Wat is het nog spannend voor jou geweest met die allergie/infuzen! Maar gelukkig is het helemaal goedgekomen en heb je vandaag een ongetwijfeld prachtige blasto (kan nog niet in je album kijken, zijn nog geen vrienden) teruggeplaatst gekregen! Gefeliciteerd!!! Ik snap dat jullie nu al trots zijn hoor, heb ik ook! Dit gaat 'm gewoon worden voor ons, positief denken :)

@ Shaddixxx: wat een k.lotezooi dat je man ontslagen is zeg! Vind het zo naar voor jullie. Dit kun je er helemaal niet bij hebben en dan heeft het ook nog eens zoveel effect op de financien dat je misschien noodgedwongen een pauze in moet lassen, begrijp ik? Heel veel sterkte jullie 2!

Lief dat je zo meeleeft, ik voelde vrijdag inderdaad een enorme mix van teleurstelling en hoop. Niet leuk, dat je voor zoiets bijzonders naar Dusseldorf komt en dat je bij aankomst meteen alweer een klap te verwerken krijgt. Was daar wel even van ondersteboven..

@ Elize: thanks meis! Ik zal zo de foto in een album zetten! Ik heb op dag 2 een 4-cellig embryo teruggeplaatst gekregen,wat normaal is op die dag. Volgens Dr. Y was 'ie heel mooi, dus laten we hopen dat het een sterke is!

Sterkte met de misselijkheid! Gaat verder alles goed? Je mag bijna weer naar ze kijken, zo leuk!!! Wat lief dat je als meisje al met een kussen onder je shirt stond. Ik was ook zo'n meisje/meisje, al heel vroeg met poppen in de weer en moedertje spelen ;). En lekker hoor, in september naar Kreta. Hopelijk dan al net iets minder heet!

@ Monatoetje: dank je wel voor je positieve woorden! Ik mag volgende week vrijdag (9 augustus) testen. Gek genoeg ben ik er nu nog erg rustig onder, misschien komen de zenuwen in de 2e week? Bij de meesten wel he?

Balen van jouw kwaaltjes, sterkte daarmee!

@ Loontje: dank je wel meid, dat hoop ik ook :)

@ Ddees: thanks! Hoe gaat het met jou? Terug van vakantie, wachten op Dr. S.. kan me voorstellen dat je er nu weer wat meer aan moet denken of valt het mee?

@ Sneeuwmees: dank je wel! Hoe gaat het met jou? Voel je je erg zwanger? Heb je vast al geschreven, maar kon het zo gauw niet terugvinden. Wat betreft de vk, zeg ik: bellen, bellen, bellen!!! :p

@ Klaproos: dank je wel voor je berichtjes, lief dat je naar me informeert! Hoe gaat het met jou? Heb je al gebeld om te checken of er een plekje vrij is? Als jij het niet doet, doe ik het voor je hoor. Ik wil een bolle buik zien in die trouwjurk in januari :D

Wat een vre-se-lij-ke opmerking tegen jouw vriendin tijdens de punctie zeg, ik zou daar werk van maken hoor! Is het recent gebeurd? Zoiets moet voor de tuchtcommissie komen! Zo iemand mag zijn/haar beroep toch niet uitoefenen? Hoe kun je zoiets zeggen tegen iemand die zoveel moet doorstaan om zwanger te kunnen worden?

@ Dreamer: dank je wel! Hoe gaat het met jou? Hou je het een beetje vol met dit warme weer?

@ Klaasje: hoe gaat het meis? Hou je het wachten vol? En hoe voelde je je verder na je punctie? Ben je fysiek al een beetje hersteld? Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad! En goed, en terecht!, dat je zo positief bent over woensdag. Je krijgt ongetwijfeld twee prachtige blasto's teruggeplaatst :)

Ik schrijf zo een update!

@ Aklina: wat netjes, jouw gewichtstoename! En jammer van je buik, maar blijkbaar ben je er inderdaad gevoelig voor en je hebt er natuurlijk 2 dus je buik is vast sneller gegroeid dan je huid aan kon!

@ Nina: het is bijna zover, YES!!! Hopelijk 2 mooie eitjes in beide follikels, het kan zomaar een goede maand zijn! Ik duim voor je!!!

Ik vind het ook een heel leuk idee om elkaar te ontmoeten op jouw babyshower, bedankt voor de uitnodiging! Al zou het ook wel leuk zijn als we al eerder een keer afspreken? Ik vind het zo bijzonder wat we hier met elkaar delen, lijkt me super om elkaar een keer te zien voor een lunch of drankje ergens in NL!

En wat een eikel zeg, die arts in Purmerend. Ik vond 'm ook 10 x niks. Wat een zijige sok. En ook meteen weer die NL'se houding tov Dusseldorf, dat het allemaal maar te bezien valt of het zin heeft wat ze daar doen. Ik wist niet hoe snel ik weer weg moest komen, heb puur wat beleefdheden uitgewisseld omdat het moest (was intakegesprek). Daarna gelukkig de fm'en bij een hele leuke echoscopiste (P.) gehad.

@ Anja: wat zijn jouw kids toch leuk, lief, schattig en mooi! :)
    En OH MY GOD, wat had jij een grote buik! Haha, haast niet voor te stellen van tevoren he, dat 'ie zo groot gaat worden? Mooi hoor, dat je weer zo'n mooi figuurtje terug hebt gekregen. Maar logisch inderdaad, als je zo druk met ze bent!

@ Stiertje: leuk, je zangworkshop! Zwaai terug!

@ anesthesist: bij mij was ze beide keren ook superlief! Je merkt wel dat ze alles op de automatische piloot doet, maar dat mag de pret niet drukken. Toch prettig als iemand zo haar best doet om je gerust te stellen. Echt heel raar dat ze bij jou zo anders deed Bbibi, ik kan me haast niet voorstellen dat we het over dezelfde persoon hebben! Ga er maar vanuit dat ze misschien net een rotbericht had gekregen of zo, in ieder geval niet op jezelf betrekken!

@ ik: hier gaat het gelukkig goed. Ik was vrijdag zoals ik al schreef erg teneergeslagen dat 1 van mijn 2 embryo's het niet gered had. Ben je ZO blij dat je 2 bevruchtingen hebt, wordt het je weer afgepakt! Wat een domper was dat. Ik kon daardoor ook echt even niet blij zijn met het embryootje dat was teruggeplaatst en daar voelde ik me natuurlijk weer heel erg schuldig over. Maar gelukkig ging dat rotgevoel na ruim een dag langzaam weg en maakte dit plaats voor een tevreden en hoopvol gevoel. Ik heb het gevoel dat mijn embryo prima zit in mijn buik en heb er vertrouwen in dat dit uit zou kunnen groeien tot een zwangerschap. Ik hou er natuurlijk rekening mee dat de poging zou kunnen mislukken, maar dat we tot een bevruchting zijn gekomen heeft me veel hoop gegeven dat het uiteindelijk misschien wel een keer gaat lukken :)

Verder werd ik vandaag gebeld door 1 van de bedrijven waar ik eerder voor heb gewerkt en zij vroegen of ik de komende 6 weken (misschien korter, misschien langer) in zou kunnen vallen voor iemand die door een val voorlopig niet kan werken. Het is voor 4 dagen per week, voor een programma dat al staat als een huis (het gaat toevallig ook over huizen ;)) dus ik zal er weinig stress van hebben. Ben er zo blij mee! Na precies een half jaar ga ik eindelijk weer werken en kan ik eindelijk weer even Miss zijn en niet alleen die vrouw die zwanger wil worden. De timing is ook perfect: embryo aan boord, wachtweken gevuld met afleiding, precies het soort programma dat ik wil maken, een leidinggevende functie, etc. Helemaal top! En ook fijn om weer ergens binnen te zijn nu het overal zo slecht gaat in mijn vakgebied. Wie weet hebben ze aansluitend wel iets anders voor me! Morgen nog 1 dag vrij en woensdag ga ik beginnen :D

Oh en voor wie zich zorgen maakt om ons harige kind: mijn ouders gaan opa en oma spelen dus ze gaat 4 dagen per week lekker in hun grote tuin spelen! Vinden wij wel wat lang hoor, dus misschien gaan we vanaf volgende week voor 2 dagen per week een hondenoppas inschakelen. Is een hele business, ontdekte ik vandaag! Studentes die gek zijn op dieren, die bijv. tijdens het schrijven van hun scriptie of solliciteren op zoek zijn naar gezelschap van een hond. Voor 10 tot 15,- per dag passen ze dan op en laten ze haar uit. Ideaal toch?

Nou, genoeg geouwehoerd weer! Fijne avond allemaal en ik duim dat we straks met z'n viertjes zwanger mogen zijn Nina, Klaasje en Bbibi!!! (en natuurlijk ook degenen die na ons gaan opstarten!)

x Miss

19. NinaD

NinaD Niet meer actief

Miss,
    Gelukkig dat je nu wel weer kunt genieten van jullie Emmy! :) Het is ook belabberd als je eerst helemaal blij bent met 2 en dan opeens eentje stopt. Nou deze Emmy heeft jou al een nieuwe job gebracht :D, volgens mij wil ie blijven plakken! Erg leuk voor je om nu met perfecte timing zo'n goede job te krijgen...Van Harte Gefeliciteerd! :)
    Je hebt dr W natuurlijk ook ontmoet.....jammer he! Hopelijk voor jou ook een Positieve test over 12 dgn!!! Duimen...duimen....

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ninad: Ik heb ook die arts een keer gehad. Hij was aan het klungelen met het echo apparaat en heeft toen helemaal niet goed gemeten. Gelukkig zijn die andere in P'rend wel leuk en alle echoscopischtes ook.
    Kop op meid, we gaan voor 2 mooie eitjes en bevruchtingen ! ! !

Bbibi: Voorzichtig met je overstimulatie enhe goed broeden hoor ! ! !

Sneeuwmees
    : Bellen hoor, wil je je kindje niet zien en horen? Snap wel dat je het spannend vind, maar je bent gewoon goed zwanger . . . .

Miss: Fijn dat je weer aan het werk kan en super dat je een mooie emmy aan boord hebt. Succes met de wachtweken. En ja die 2e week is erger. Gebruik je nog wat naast de utro?

Ja nog ff wachten tot dokter S weer terug is. En dan nog afwachten wat hij nog voor ons kan doen. Ga of morgen of volgende week bellen voor een bel afspraak. Nu is mijn cyclus nog steeds in de war, zit nu op dag 30 en ik denk dat hij wel gaat duren tot ongeveer 38 dagen.
    Heb van de week een mega dip gehad. Komt waarschijnlijk van de hormoonwisselingen en het gebrek aan hormonen. Maar dan gaat er wel door je hoofd dat het misschien wel helemaal niet gaat lukken. En hoelang kan je het dan blijven proberen, wanneer moet je stoppen.

Nina en miss het is wel een leuk idee om elkaar een keer te ontmoeten.

Alle zwangeren en andere die bezig zijn Zwaai en sterkte.

Deel Deze Pagina