ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: fijn dat de uitslagen goed zijn! Hopelijk ook snel goed nieuws uit DD.
    @Anja: ik probeer vanavond wat eerder naar huis te gaan. Mijn man heeft nachtdienst, dus wil nog een testje eraan wagen voordat hij gaan werken. Maar had net ook een heel klein sliertje in mijn urine zitten. Dus denk dat het toch allemaal loos alarm is.

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @nina fijn nieuws meid dat je uitslagen goed zijn! ik wist van je deca dat verhaal maar ik wist alleen niet meer waar je op zat te wachten voordat je kon stimuleren! :)
    Maar wie weet vanaf vandaag dus?

@sneeuwmees bah wat een vervelende onzekerheid allemaal weer pfff... hopelijk blijft je menstruatie gewoon weg! Stel je wordt uiteinedlijk pas ovr een week ongi (waar we niet vanuit gaan) kun je dan wel deze poging nog starten of sla je dan meteen een maand over?) duimduimduim dat het niet nodig is uiteraard ;)
    spannend voor vanavond! :)

@all de medicatie NA de punctie wanneer krijg je daar recept van? want ik zal al voor een eventuele terugplaatsing moeten beginnen met de utro toch? dus wanneer krijg je dan dat recept! ik hoor jullie over neusspray etc. en synarel enzo... wat zijn dat allemaal voor middelen? En krijg ik die ook of had adt dan in mijn behandelplan moeten staan? maar utro staat er sowieso ook niet in ofcourse...vandaar vraag ik het mijzelf af :)

3. Wow Sneeuwmees, hoe spannend is dit!? Ik ben ook meteen begonnen met duimen! ;) Zou echt geweldig zijn, zomaar ineens spontaan!

Stuur die menstruatie van jou maar mijn kant op! Mijn laatste menstruatie was 3 juni en ik had heel hard gehoopt dat deze cyclus een stuk korter zou zijn!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: de neussprays zijn bedoeld als platlegger (net als Decapeptyl of Orgalutran). De utro werd mij bij de punctie gevraagd, maar ik had nog een voorraadje thuis die ik eerst op wilde maken. Weet wel dat als je iets tekort komt je heel makkelijk even kunt bellen en dat ze zo een receptje per mail naar je toesturen. Dus als je het liever eerder in huis hebt, dan gewoon even bellen, hoor.
    Het ligt er helemaal aan wanneer ik ongesteld wordt of een poging voor onze vakantie nog gaat lukken. We gaan de 24e augustus op vakantie. Dus we hebben nog iets speling, maar toch... Wel weer een zorgenpuntje. Maar goed, ik probeer de zorgen maar een voor een het hoofd te bieden. Het is wel lastig, want ik heb nu nog geen ene donder uitgevoerd op mijn werk.
    @Shadixx: zou wel leuk zijn als mijn lijf spontaan weer eens zou doen. Maar houd er zeer ernstig rekening mee dat of mijn lijf of de test mij voor de gek houdt. Ben misschien na zoveel teleurstellingen ook wat cynisch erin geworden. Mochten de rode duivels arriveren, dan stuur ik ze met alle liefde aan je door.;)

5. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Bibi, ik moest dr s. Ook aan de utro helpen herinneren bij het schrijven van het recept. Ik kreeg dus alles tegelijk.
    Tijdens de cryo pogingen belde ik de assistente en kreeg ik de recepten gemaild.

6. Tevka

Tevka Niet meer actief

Jeeej deel 3!
    Wat kletsen jullie veel :)

7. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Sneeuwmees, ik vind hem ook positief hoor. Nog wel licht... Maar dat kan best snel donkerder worden.
    Ik duim voor je!!!

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    NinaD: Wat fijn dat de uitslagen goed zijn!! Ben benieuwd wat DD ervan zegt! Wie kijkt er nu naar nu Dr S op vakantie is?

Bibi.. ik had voor de punctie nog een gesprek met een NL assistente. Daar kreeg ik toen het recept voor de utro voor. Ik moest de dag na de punctie ermee beginnen..

Sneeuwmees.. ik duim meis! Zag het streepje echt wel!!

Ik tel de dagen af na vrijdag..... Moet je na de echo ook nog doorgaan met de utro??

X

9. Tevka

Tevka Niet meer actief

Sneeuwmees ik kan je album niet bekijken helaas....
    Maar wat super dat je een positieve test heb!!!

Ik heb zojuist DD gebeld.
    Ik zit nu op CD 4 en wij gaan in de nieuwe cyclus beginnen.
    Zal rond 11 augustus zijn.
    Moet eerst een uitgangsecho straks laten maken. Doe ik in NL.
    De FM doen we ook gewoon weer in NL. Dat gereis naar DD vind ik echt irritant. Vooral met vrij regelen op je werk enzo.

10. Tevka

Tevka Niet meer actief

Mona er is een vrouwelijke arts die Dr.S overneemt.
    Weet haar naam zo niet precies.

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @aklina meid dankjewel voor je lieve mailtjes en je hulp omtrent verzekering! super! En ik denk dat ik maar gewoon zaterdag bij de echo vraag om een receptje dan kan ik die maandag gauw ophalen/bestellen :) krijg je in duitsland wel genoeg? hoeveel bollen moesten jullie per dag?
    In nederland bij iui kreeg ik er maar 3 per dag! en kreeg je net genoeg voor 14 dagen!

@sneeuwmees hmmm ik hoop gewoon dat je er niet overna hoeft te denken en gewoon lekker zwanger met je 2 mannen op vakantie kunt! zou super zijn :)

@mona als het goed is is er zatederdag ook een nederlandse assistent! dan vraag ik er ook meteen om of ik receptje krijg!

maar verder hoef je dus na de ounctie niets te spuiten snuiven of iets dergelijks buiten de utro om? hihi

@tevka spannend aftellen naar je volgende behandeling

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: voor ivf hanteren ze 3 x 2 mutsenbollen (dus 6 per dag). Mijn ervaring is dat ze over de mutsenbollen nooit moeilijk doen om die extra voor te schrijven. Uberhaupt in DD nooit over enig medicijn discussie gehad.
    @Tevka: succes weer met de volgende poging! Ik wil ook de fm in NL laten doen. Dat heen en weer reizen brak mij ook een beetje op.

13. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mona, tegen mij zeiden ze dat ik tot 12 weken door moest gaan met de utro. Het kan absoluut geen kwaad, en je zou het jezelf niet vergeven als er iets mis zou gaan als je stopt. Dat waren de woorden van mijn gyn. :)

14. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ja heb ik toen ook gedaan toen ik zwanger was van m'n dochter.

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sneeuwmes fijn te horen! dus toch 6 bollen! pfieuww dan is het goed! Ik wiled dat in nederland ook maar kreeg er maar 3 want dat was genoeg zeiden ze... blij dat ik er in duitsland meer krijg! al vind ik het zon gore vieze troep! maarja alles voor het goede doel :)

@anja jij dus tot 12 weken door gegeaan. Ben je toen na 12 weken compleet gestopt of afgebouwd op dat moment?

@tevka jij dus ook tot week 12 ! echt fijn dat ze dat in duitsland automatsch voorschrijven! :)

16. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    Heel goed....je houdt jouw hoofd COOL!:p
    Ik hoop dat je lekker vroeg naar huis kan!

Tevka,
    Succes met de komende poging!

Ik moet eigenlijk werken, maar lukt niet..... wil nu toch echt een reactie horen van DD. Het is natuurlijk niet makkelijk overleggen voor ze, wanneer dr S zelf er niet is. Zij hebben mijn mail ontvangen....nu maar hopen dat ze zelf voor 17:00 bellen. Ik vind het vervelend om weer de ongeduldige patient te zijn en zelf te moeten bellen.

17. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bbibi; ik heb het afgebouwd. Vanaf de 11 weken ben ik daar mee begonnen al. Ipv 3 keer daags, deed ik het toen nog 2 keer daags 2 inbrengen, en daarna 1 keer daags 2, en daarna nog 1 maal daags 1, en toen ben ik net voor de 12 weken gestopt.

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik heb ongeveer dezelfde strategie toegepast als Anja: bij 12 weken was ik er klaar mee (letterlijk en figuurlijk overigens :D)

19. NinaD

NinaD Niet meer actief

JAAAAA....ik kan morgen beginnen met stimuleren! :D
    Wie had ooit gedacht dat ik zou juichen, omdat ik mag beginnen met injecties en heerlijke hormonen....;):p
    Dinsdag echo en bloed, wanneer LH dan aan het stijgen is krijg ik Cetrotide erbij.

Sneeuwmees,
    Ben je al thuis?

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: yes, eindelijk weer een stap verder! Dit moet hem gaan worden, hè? Nee, ben nog niet thuis. Moet officieel tot een uur of 6, maar probeer al om een uur of 5 naar huis te gaan.

Deel Deze Pagina