ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: op het laatst deed alles zeer, dat ik niet meer wist of het nu van de drukkende follikels of pijn van het spuiten was. Nog minder dan 12 uur. Heel veel succes, want jij bent al aan de beurt als ik morgen weer achter mijn laptop zit.
    @Zofie: ja, het is letterlijk een wonder. M'n zoontje is ook spontaan verwekt, maar na een mk twee jaar geleden lukte het niet meer spontaan zwanger te raken en zo zijn we vorig jaar de mmm in belandt en uiteindelijk naar DD overgestapt. We hadden eigenlijk al opgegeven dat het ooit ons nog gegeven zou zijn en zie daar...
    @Elize: welterusten! Jouw kindjes vreten dubbel zo veel energie, dus rust maar lekker uit.

2. Zofie

Zofie Lid

29 jul 2013
    44
    0
    0
    Enschede
    Bbibi ik heb jou ook gevolgd hoor, lekker aan het broeden nu, doe je rustig aan?!! Snap jouw man heeeeul goed!!
    Gelukkig heb je je infuus wel kunnen krijgen, is het niet daarop dat je toch reageert qua keel?
    Fijn dat ik welkom ben, heb erg veel behoefte aan dit ;)
    Elize slaap lekker en laat je beebs maar lekker groeien :-D
    Ddees thanxxx en ik zal mijn vragen zeker stellen!!
    Mijn man vind het soms lastig om erover te praten al is hij echt super lief en haalt mijn medicijnen en belt ook weleens een rondje om dingen geregeld te krijgen- ongelofelijk hoe je er zelf bovenop moet zitten want er gaat nogal eens iets mis in de communicatie tussen artsen enzo- hij vind de machteloosheid lastig en in zijn vorige relatie is alles stukgelopen op het ICSI verhaal... groot stuk oud leed dus, een wonder dat hij het nu weer aandurft!! Toen we 2 jaar geleden hierover spraken gaf hij aan dat hij nooit meer de molen in wilde, maar zijn kinderwens is gelukkig gegroeid, ook nu hij LIEFpapa ( wij hebben het niet over stief :p ) van mijn kids is geworden.
    en hij heeft gelijk, ik vind het best heftig om aan de hormonen te zitten nu ( heb na een pap 5 verhaal vreselijk last van hormoonspiegelwisseling en PMS is echt heel heel erg )

Wbt Düsseldorf ; ben super blij met dokter H, eigenlijk zouden we dokter S hebben maar na een telefonisch contact gingen me de haren recht overeind staan en hebben we toch gevraagd of we bij dr. H mochten blijven- gelukkigen kon dat!!
    Al met al een goed gevoel al reageer ik zo sterk op de hormonen dat ik bang ben voor overstimulatie.. Maar tegelijk denk dat het wel in mijn aard ligt om heftig te reageren.

Hier nog meer mensen die fel op de menopur reageren?

Nou, heel verhaal mijnerzijds maar heb al zoveel van jullie mogen lezen dat ik me ook ff laat zien :-D

3. Zofie

Zofie Lid

29 jul 2013
    44
    0
    0
    Enschede
    @ Sneeuwmees: echt super fijn voor je!! Wij hebben ook een vmk gehad- daardoor was de wens er zooo weer. Maar de kans dat ik van hem spontaan zwanger raak is heel klein en daarbij is hij vaak in het buitenland, soms wel voor een jaar en dan kun je niets plannen. Dus toch ervoor gegaan nu, keep my vingers crossed!! Ben erg benieuwd hoe binnenkort je eerste echo is !!

4. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Zofie, succes met stimuleren en je eerste ICSI! En natuurlijk... welkom hier! Voeg je je even toe aan ons lijstje van een paar pagina's geleden?

Nina, succes morgen met de punctie!!! Ik duim voor je dat de pijn je deze keer meevalt!

5. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve Nina, heeeeeeel veel succes morgen!!! Ik denk aan je en duim voor je!

Welkom Zofie, veel succes gewenst in Dusseldorf en gezellig dat je met ons mee komt kletsen :)

6. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Klaasje, jou ook hier ook even succes wensen, anders denken ze dat ik jou oversla! Dames, wij spreken elkaar ook buiten ZP om, vandaar ;)

X

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @nina en klaasje nogmaals succes meisjes toitoitoi

@ miss hie is het met jou en je beebje :)

@ elize dat weet ik nog niet hebben ze nog niet getest. Mijn leukocyten zijn naar waarde 11'gestegen en moet tussen de 4-9 zijn. Daarnaast was een mcvh ( geloof ik?) was te hoog! Geeft aan dat mijn rode bloedcellen mijn zuurstof in mijn lichaam niet goed is. ( logisch ik heb de ziekte ME) en dat js een typisch kwaal! Minder blied in het lichaam en alle rode bloedcellen zijn kapot en misvormt waardoor de zuurstof transport verslechterd ben ook vaak benauwd kortademig en dus snel uitgeput ( wordt nog wat als ik zwanger ben haha)
    Ga maar lekker slapen meissie! Goed voor jezelf en je kiddies zorgen! Heb je lang genoeg op moeten wachten meis! Weltruste!!
    Ps. Dr p is helaas nog met vakantie en reageerd mij echt noooooit! Denk dat hij mij misschien niet zo leuk vind, net zoals de anastesist hahaha! Al was die de laatste keer wel lief hoor :)

@zofie hihi lief!! Ja ben ook aan het broeder! Ik ben zon randdebiel die nu al keer aait over de buik en lief weltruste zeg tegen mijn kindje ( stom he?) hahaha! En wat heb jij een lieve man! Goed dat hij je zo steunt en helpt waar nodig! Blijkt maar weer dat hij er echt voor wik gaan lief hoor :) en spannend donderdag!

@sneeuwmees hopelijk slaap je een stuk beter vanacht!!

@dees aan het aftellen(

8. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Zofie welkom hier! Hoeveel kinderen heb je al? Lijkt me wel bijzonder en zwaar om dan alsnog het icsi traject in te moeten. Kijk ik weet niet beter :p :p.

Nina en Klaasje: heeeel veel succes!

Bbibi: heb je hem wel zelf een mail gestuurd dat je bloed hebt laten prikken nu? Vervelend dat je nu niet weet of er iets gedaan moet worden aan je verhoogde leuko's enz. Bij mij waren de granulocyten ook ietsje gestegen, maar slechts een 1 of een halve punt te hoog. Dat was 3 dg na tp. Misschien normaliseert het bij jou inmiddels ook weer wat.
    Ja lijkt me op dit moment wel erg vermoeiend ME en zwanger ;)

Ddees: dankjewel heb lekker geslapen! Hoe voel jij je nu momenteel?

@de rest: zwaai en succes voor wie t nodig hebben!

9. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Nina wat een naar pregnyl avontuur. Krijg het er zelf warm van. Maar gaat vast goed komen vandaag. Heel veel succes!

Klaasje succes vandaag. Lekker broeden.

Zofie welkom en succes.

Miss wat een fantastische timing. Veel plezier op je eerste werkdag!

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @NinaD: heel veel succes vandaag !

@Zofie: welkom hier *helaas*. Iedereen is hier welkom ! Succes metje ICSI traject.

11. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, ik weet wat je bedoeld met de tattoo shops. Daarom ga ik elke keer naar dezelfde. Ik weet dat hij top tatoeëerd, en hygiënisch werkt.
    Zit in Helmond. Ik weet niet waar je woont, maar misschien een tip.

Zofie: welkom hier! Het is idd wel een hecht cluppie hier ja. Daarom zit ik nog steeds hier, haha. Ik schrijf nergens anders mee, maar ik kan hier niet weg blijven.
    Er wordt zo meegeleefd met iedereen. Top!
    Donderdag dus je eerste fm! Spannend!

12. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bbibi: ik deed hetzelfde ja. Ik was constant over mn buik aan het aaien na de tp, hahaha. Manlief noemde mn emmy's Jip en Janneke steeds, en hij had er het volste vertrouwen in, haha. Dus meer maffe mensen hier hoor. ;)

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Klaasje: succes vandaag !

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaasje: succes vandaag met het ophalen van je kinders!
    @Nina: ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Veel succes! Jij zit nu waarschijnlijk al nagels te bijten in DD.
    @Anja: bedankt voor de tip. Ik woon in de buurt van Arnhem, maar het is voor mij geen probleem wat verder te rijden als ik zeker weet dat het dan goed gebeurd. Ga hem onthouden!
    @Elize: fijn dat je goed geslapen hebt. Overmorgen heb jij ook weer een echo, hè? Leuk, hoor!
    @Bbibi: heb ik ook altijd gedaan, hoor! Even lekker een momentje voor mezelf met de hand op mijn buik. Pratend tegen de emmies hoe welkom ze zijn. Dus lekker blijven doen, hoor!

15. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaasje: succes vandaag! Krijg je er 1 of 2 terug?

Sneeuwmees: tattoo Rice heet de shop. :)

Nina: heeeeeel veel succes! Ik duim voor je!

16. Zofie

Zofie Lid

29 jul 2013
    44
    0
    0
    Enschede
    Goedemorgen allemaal
    Voor sommigen een spannende dag vandaag!!

Aklina dankjewel voor het welkom :-D
    Hoe voeg ik mezelf toe aan de lijst? Kan dat ook via IPad?
    Jij twinny-load dus zoals ik kon zien, geweldig!! Wel heftig met de warmte denk ik? Nu even iets koeler, niet verkeerd :)
    Miss76, jij ook bedankt voor het welkom heten, en gefeliciteerd met je zwangerschap :-D
    Bbibi, volgens mij ben je een bikkeltje, super dat je met die ME dit toch allemaal aandurft!! Aai maar lekker over je buikje, voelt je krummel vast- herkenbaar trouwens
    Elize: grappig allereerst,mijn man is Fries en komt uit Drachten :)
    Ik heb 3 kids uit een relatie van 18 jaar. Mijn lieve dochter is 17 en ik heb nog 2 kanjers van zonen van resp. 13 en bijna 9.
    Ik heb co-ouderschap met mijn ex-man en dat gaat beter dan ons huwelijk destijds ;)
    Ze zijn nu op vakantie met hun pappa en ze komen zondag gelukkig weer thuis.
    Voor jou twinns dus, echt top! Snap dat jullie verliefd zijn.
    Dreamer,dankjewel. Zo te zien ben je al een eindje onderweg, gefeliciteerd :-D
    AnjaV: het levend bewijs van een positief traject, wat fijn!
    En net als Bbibi, Sneeuwmees en ik ben je voor het buikaaien, nou, je ziet wat er van komt :-D
    Ik heb een tijdje terug mijn Reiki 2 gehaald (ga nog voor master) dus ben zeeeeer zeker van het aanraken. Positieve energie is nooit wetten slotte!!

Iedereen een fijne en succesvolle dag gewenst!!

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nina en klaasje ook vandaag weer een succeswensing meiden

Miss zoals ik van dreamer begrijp vandaag je eerste dag wat onwijs leuk! Heb je er zin in?' Heel veel plezier meid!

Anja hihihi wat grappig van jou man! En jip en janneke! Hij had dus nog gelijk ook met een jongen en meisje hihi dat geeft weer moed want jou jip en janneke hebben het 9 mnd volgehouden! :)

Sneeuwmees jij was dus ook van het praten en aaien! Ik denk misschien voelt hij of zij zich dan wel meer gewesnt wie weet hihihi! ;)

@elize! Maar die waarde was bij jou dus na tp verhoogd?
    Bij mij is deze bloedtest van voor het infuus! Dus vlak na de narcose! Ik hoop dat door het infuus het verlaagd is! Vallen die leukos ook mijn beeb aan denk je?
    Wel gek ik neem iedere dag hoge dosering visolie en vit D maar schijnt bij mij dus geen moed uit te maken :(
    Ik heb dr P zelf al vaak gemaild met de uitslagen maar die krijg ik gewoon niet! Echt associaal ... Ze willen wel geld aan je verdienen maar de uitslag en advies HO maar! Bij kinderwens centrum waren ze er woest over... Omdat veel patiënten tegen dat probleem aanliepen!
    Als ik nou de rekeningen niet betaal zullen ze dan opeens wel regeren :p ;)

18. Zofie

Zofie Lid

29 jul 2013
    44
    0
    0
    Enschede
    Was er een stukje verdwenen :-O
    Loontje, bedankt dus voor je 'helase' welkom ;)
    Gelukkig kan ik nu met meiden meekletsen en meeleven die hetzelfde voelen en meemaken. Dat is toch iets heel anders dan met mensen praten die het niet meemaken. Hoe goed ze het ook bedoelen, je weet pas hoe het voelt wanneer je er middenin zit.

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @zofie lief van je meid ;) hier zitten alleen maar bikkels die al jaren lijdensweg moeten doorstaan voor het grootste wonder en wens op aarde :) daar doen we het allemaal voor!
    Jij dus m3 kinderen, leuk hoor! En nog een meid en 2 jongens ook! Leuk! En een relatie van 18jr is niet niks! Goed dat jullie het zo kunnen regelen samen. Hoe jong ben je als ik vragen mag :)
    En je man heeft dus nog geen kindjes?

20. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Bibi, leuco's gestegen naar 11 is echt nauwelijks relevant. Het valt net buiten de normaal waarden maar je hoeft niet bang te zijn voor een afweer reactie hoor. Dan moeten de leuco's significant hoger zijn.
    Bijvoorbeeld boven de 30. En dan nog is er sprake van een milde reactie.
    Maar dat doet natuurlijk niks af aan het feit dat ik vind dat de arts dit moet uitleggen die de bloedwaardes heeft aangevraagd.
    Maar hopelijk stelt het je wel een beetje gerust.

Deel Deze Pagina