ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: kwam even spieken in de hoop dat er al nieuws was. Maar je bent blijkbaar nog in hogere sferen na afloop van de narcose. Ik hoop dat alles nu goed gegaan is en dat je twee mooie eitjes hebt.
    @Shadixx: heftig dat jij zoveel moet werken. Ik dacht dat jouw vriend laatst ook met iets anders al bezig was. Is dat niets geworden? Hoop dat hij snel weer een andere baan heeft, zodat hij weer helemaal fluitend naar z'n werk kan gaan en jij iets rustiger aan kan doen. Lekker genieten van een paar dagen rust.

2. Klopt, hij heeft gisteren een gesprek gehad.. Hopen dat dat iets wordt..

3. Zofie

Zofie Lid

29 jul 2013
    44
    0
    0
    Enschede
    Shaddixxx hoop op een goed vervolg voor jouw man, spannende tijden!!

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @shaddixxx spannend van je vriend hopelijk wordt hij daar aangenomen!

@ elize hmmm wat vreemd mij hebben ze dat nooit gezegd. Maar bij mij loopt het nu met zijn vakantie inderdaad slecht! Ik mail hem iedere keer met vragen maar krijg geen antwoord. Als ik zeg dat er blied geprikt is en ik zsm de uitslagen wens te ontvangen krijg ik weer 0,0 response! Nu zelf contact dus opgenomen met zijn lab gister en van hun de uitslagen. Verder stond er geen advies bij en ook niet wat er verder geprikt moet worden. Ook toen ik daarom vroeg en speciek of ze AUB mij wilde antwoorden op mijn vragen weer GEEN reactie. Echt verschrikkelijk slecht! Ik wilde eigenlijk geen bloed meer laten prikken. Als ik toch geen advies krijg dan laat maar... Maarja nu ik zag dat mijn bloed iets slechter was geworden wil ik enorm graag weten of de vit D en omega helpen en de infuzen! Dus toch besloten nogmaals bloed af te nemen! Maar als blijkt dat het nu verhoogd is die waarde van de t regulatory cellen vind ik dat wel fijn om te weten.. Dan weet ik dat die infuzen iig hun werk doen en blijf ik daarmee doorgaan! :)

@zofie heftig verhaal! Maar goed dat je zo jong bent begonnen! :) en leuk dat je nog gewoon mee naar bloemendaal gaat enzo! Hippe moeder hihi ! Hoelaat moet jij morgen naar DD?

5. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend

Nee, het is niet hetzelfde medicijn maar lijkt wel erg veel op elkaar. Het heeft dezelfde werking voor jou.

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Nina, jammer dat ik je niet gezien heb! Ik denk dat jullie al weg waren om 11.30, de wachtkamer was helemaal leeg.

Bij mij zijn er twee terug geplaatst :D. Ik vond het heel bijzonder in het kamertje. Werd er wel lekker rustig van. Na de tp samen op een terrasje gegeten, we waren er beide helemaal stil van.

Vrijdag mag ik ook bellen voor de overige blasto's, alle 4 leefden nl vanmorgen nog in de embryoscope.

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi dames,
    Wij zijn net thuis gekomen. Even snel op mobiel, want internet ligt weer uit. Gelukkig 2 eitjes! Narcose ging beter dan roesje, maar voel me toch belabberd. Ik ga even liggen. ..

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Fijn Nina, super dat ze er alletwee uitgekomen zijn. Zorg goed voor jezelf!!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaasje: heb je de tp in het kamertje van dr. H. gehad? Nou, spannend nog even of je andere embryootjes het goed blijven doen. Maar het belangrijkste is dat je er 2 teruggeplaatst hebt gekregen en dat je nu kunt beginnen met broeden. Succes en sterkte met die wachtweken.
    @Nina: fijn van je te horen en ook heel fijn dat de 2 eitjes veilig gesteld zijn. Nu lekker naar bed! Blij te horen dat het allemaal goed gegaan is.

10. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Lastig Bbibi...nouja ik zou inderdaad toch even laten prikken en dan kunnen we altijd mijn waarden met die van jou vergelijken. Hopelijk is dr P dan weer terug om advies te geven. Wel slecht zeg..je betaald er inderdaad flink voor :(.
    Blijkbaar is er dan ook niemand anders die je kan adviseren hierin.

Kwam ook kijken of er al nieuws was verder, maar nee.

Shaddixx wat werk je veel zeg! Hopelijk vind je man snel wat. Mijn man is vorig jaar ruim een half jaar thuis geweest. Ik voelde me toen ook echt verantwoordelijk. Hij heeft nu een baan onder zijn niveau, waar hij t ook niet echt naar zijn zin heeft, maarja je moet wat!

Inderdaad nog maar 2 nachtjes tot de echo...ik hoop zo dat alles goed is. Dan voel ik me weer een stuk geruster. Op zich voelt het goed hoor, maar ik kwam laatst ook weer een eng verhaal tegen waarbij t hartje was gestopt met 9 wk.
    Hopelijk kan het ook uitwendig bij dit echobureau. Achteraf had ik misschien meer aan moeten dringen bij het ziekenhuis of t daar nog kon. Maar ze deden al zo lastig met vakantietijd enzo. Wie weet is t nu ook leuker, doordat ze meer tijd neemt e.d.

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik had Dr. Y. Sneeuwmees. Een heel mooi kamertje met een soort gordijn van sliertjes om de stoel en een tv scherm met een natuurfilm van Argentinie. Daar zijn we toevallig vorig jaar nog geweest ook.

Het leek bijna wel een hippe schoonheidssalon met een gynaecologen stoel erin :D

12. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Oh net te vroeg.
    Fijn dat er twee eitjes zijn gehaald NinaD! Nu duimen duimen duimen!
    Super dat er 2 zijn teruggeplaatst Klaasje! Duim ook voor jou!

13. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Klaasje: dat is de vaste terugplaats kamer. Als je dr H bent kom je daar ook. Zij zeiden dat alleen dr S daar niet heen wil.
    Ik heb naar de Zwitserse alpen gekeken :D en het heeft geholpen hahaha

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Haha, echt waar Elize? Dr. S. is wel eigenaardig zo nu en dan he?

Wij vonden het alletwee wel erg ontspannen en relaxed in het mooie kamertje. Ik heb bijna een soort van verjaardagsgevoel :D. Ondanks dat alles nog onzeker is ben ik al heel blij en dankbaar dat ik een traject heb kunnen doorlopen.

15. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik vond de terugplaatsing in dat kamertje ook zo relaxt en bijzonder. Prachtige beelden gezien en ook bij mij heeft het gewerkt!! Super klaasje, dat je er nu twee in je buikie hebt zitten. Lekker uitbroeden die twee!

Nina, dus toch twee in de race. Morgen om half tien bellen toch? Oh wat super spannend. Ik duim echt voor twee bevruchtingen!!!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nu weet ik waarom het bij mij niet gelukt is...:( Bij mij stond het tv-scherm uit. Ik ben een keer voor een echo geweest en toen had ik een aquarium-beeld. Heel rustgevend. En bij de tp had ik dat weer verwacht, maar toen bleef het scherm donker.

17. Het is helemaal niet grappig, maar ik schoot hier toch wel door in de lach :)

@Elize; Ik kan me voorstellen dat het nog steeds spannend is hoor.. Helemaal door alle verhalen die je leest :( Duizenden zwangere vrouwen bezoeken fora, dus het stikt helaas ook van de verhalen waarin het misgaat.. Maar.. Daar gaan we bij jou natuurlijk niet vanuit! Hopelijk twee mooie, kleine zwemmende mensjes over 2 dagen! Ik vond mijn echo tussen de 10 en 12 weken echt het meest bijzonder!

@Klaasje; Op naar de volgende tweeling-mama in dit topic!

@Nina; Fijn dat ze allebei goed geoogst zijn. Nu lekker uitrusten!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: lachen mag, hoor! :D. Maar als jij volgende maand aan de beurt bent, dan zou ik (ook al is het alleen maar vanwege het bijgeloof) vragen of de tv aan mag bij jouw tp.;)
    @Elize: heb vertrouwen in je eigen lichaam, meid! En niet teveel in bepaalde topics lezen (heb mezelf ook een verbod ervoor opgelegd:)). Jij gaat vrijdag gewoon twee zwaaiende ukkies zien, hoor!

19. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaasje: Wat super dat je 2 mooie blasto's hebt terug gekregen!! En nu lekker broeden! Wanneer mag je testen? Ook mooie foto's meegekregen? Ben benieuwd!!!

Ninad: Wat super zeg 2 eitjes!! Ik ga super hard voor je duimen! Wanneer heb je de terugplaatsing??

Elize: Oh heerlijk zeg over 2 weken de echo! Ik heb idd ook van die enge verhalen gelezen! Moet ik gewoon ook eigenlijk niet doen! Nog 13dagen tot mijn echo zucht... Duurt me echt te lang!!! Wil zo graag f naar mijn wondertje kijken! En zien dat het goed gaat daar binnen...

Shadixx: Ik ga duimen dat je man de baan gaat krijgen!!! Zou een hoop rust geven!!!

@ Tp: Ik heb de tp gewoon in het kamertje van Dr S gehad! Ging echt prima.. Geen pijn ofniets! Ennne bij mij heeft het ook gewoon gewerkt ;)!

@ Kamertje DR H: Ik heb de echo gehad bij Dr H, maar niet in het mooie kamertje helaas... Iets groter dan die van Dr S maar niet dat ik zeg nu helemaal geweldig als jullie omschrijven....

X

20. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Nee voor de terugplaatsingen wijkt dr H ook uit naar dat speciale kamertje :).
    Ik heb er ook wel vertrouwen in, er zit er sowieso nog 1 :p dat voel ik! Mijn klachten zijn ook toegenomen.
    Gisteravond om half 9 op bed, vanmorgen kwart over 6 er weer uit en ben nog steeds supermoe. Stom toch ;)

Deel Deze Pagina