ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: niet stom! Gewoon heerlijk zwanger, meid! :)
    @Mona: ik heb vandaag over 2 wkn ook de eerste echo (jij de tweede alweer) en dan ben je al weer aardig op weg naar de 10 wkn. Gaat snel bij jou (maar dat zal jij wel niet vinden).;)

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @aklina bedankt voor de tip meid :)

@elize dat is lief meid! Kan het idd gelukkig met jou bespreken ;) jij bent al ervaren! Hihihi enne het zit vast goed! 2'sterke hartjes om voor jou naar te kijken! Leuk hoor :)

@ klaasje wauwwww wat een geweldig nieuws! 2 toppers aan boord! Top! Hopelijk overleven jou overige kindjes het wel :)

@ nina fijn dat het goed ( beter) gegaan is! En 2 mooikes dus eruit gehaald! Dat wordt gewoon jou tweeling meid!! Ik duim rust lekker uit!!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh en ps en ik heb ook naar de alpen mogen kijken!! Prachtig rustgevend kamertje! Daar voel je je meteen helemaal thuis :)

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elize: Ik lag er gisteren ook om 20.30 in en vanmorgen om 9.30 pas opgestaan en ik ben ook nog steeds ontzettend moe! Ik heb aan de ene kant ook wel het gevoel dat het goed gaat daarbinnen, ben ook nog steeds heel misselijk..
    Alleen vanmorgen deden mijn borsten niet meer zo heel zeer en voelde ze niet meer zo zwaar als normaal.. Dus dan begin ik weer te twijfelen... zucht...

X

5. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaasje, 2 toppers aan boord dus! Wat een goed nieuws!
    Wanneer mag je testen?

Nina: ik wist het wel, 2 eitjes! En die worden mooi bevrucht, en terug geplaatst!
    En dan ook een tweeling. :D

Bbibi: nee, wij zijn compleet! Ik vond het zwanger zijn heerlijk, maar 2 is genoeg voor ons. Voor mij was 1 ook genoeg geweest, maar manlief wilde graag 2 kindjes.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mona hoor je vaak hoor meid een belaalde tijd dat vrouwen net even iets minder kwaaltjes krijgen ! Maar roep niet te snel meestal zijn ze in 1 a 2 weken in volle hevigheid terug hihihi

@ anja voor jou zit hem MMM avontuur er dus volledig op?'wat linkt me dat heerlijk als die tijd is aangebroken zeg :) lekker genieten vsn jou knapperds!

@nina beetje bijgekomen meid?

7. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik ga er gewoon vanuit dat het na 12 tot 14 weken afgelopen is :p. Denk wel dat het ook scheelt als ik met de utrogestan mag stoppen.
    Heb trouwens ook weer nieuwe kwaaltjes...wat zeurende pijn in onderbuik en pijn aan mijn stuitje. Krijg toch niet nu al bekkenklachten :s.

8. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Anjav heerlijk dat je nu klaar bent. Wij denk ik ook hoor, mochten we dus echt een tweeling krijgen, we hebben alleen nog een 2 daags cryootje liggen..vind t ook raar om die weg te gooien. Dus wie weet dat we die nog eens laten ontdooien. Mocht t kans maken dan zien we t wel en anders denk ik niet dat we er nog eens helemaal in gaan (mmm dus).

9. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Elize: Waar zit de zeurende pijn in je onderbuik? Ik heb dat rond mijn heupbotje ook... Heb gelezen dat dat het groeien van de baarmoeder kan zijn..

X

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ff snel ...

@Klaasje: goed nieuws, nu lekker gaan broeden.

@NinaD: jeej ! Top meid ! Ik duim voor 2 goede bevruchtingen.
    Hoe gaat het nu met je ? Rustig aan.

Duim voor jullie allebei !

11. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Jeetje wat is er weer veel geschreven. Heb wel alles gelezen.

Nina ik duim met je mee voor mooie bevruchtingen.
    Klaasje lekker broeden.

Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.

Het is vandaag al weer 5 jaar geleden dat ik mijn moeder verloor.
    Zie album

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: sterkte op deze moeilijke dag! Kippenvel bij het lezen van de mooie teksten! Een dikke knuffel!

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ elize hoop ook dat je kwaaltjes dan over zijn! Kun je lekker vollop gaan genieten!

@mona hoe voel jij je meid?'veel kwaaltjes?'nog misselijk

@dees wat erg. Heel veel sterkte!

@miss we horen zo weinig van je ! Ben zoooo benieuwd hoe het met je gaat!! :)

@all weltruste! Ik ga gauw slapen morgen vroeg weer ritje DD ( again!) enne ... Wordt voor de eerste keer dat ik alleen ga! Vind het zoooo spannend ik durf nergens naartoe te rijden normaal! Hihi topografisch 0 dus hopelijk overleef ik het ! Hihi xx

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: veel succes met het rijden naar DD. Dat gaat jou zeker lukken!
    @Nina: hoe is het met je? Nog veel pijn? Succes met het telefoontje straks!

15. Zofie

Zofie Lid

29 jul 2013
    44
    0
    0
    Enschede
    Klaasje wat goed 2 teruggeplaatst !!
    NinaD spannend, duim voor je!!

Bbibi zelf onderweg dus, heb zelf ook een postduiveninstinct ( not!! ) en zonder domdom zou ik nergens zijn ( iig niet op de goede plek )
    Hoop dat je het goed kunt vinden zonder stress :-O

Hier vanmorgen naar de fertiliteitskliniek in Hengelo geweest, daar mocht ik mijn fm laten doen. 8e cyclusdag, 5 links, 5 rechts, tussen de 11 en 13 mm zijn ze allemaal nu.
    Straks maar ff DD bellen hie nu verder. Had een vreselijke arts die DD begon af te kraken... Nou wij wilden destijds in Hengelo starten maar daar konden ze niets met R zijn zwemmers- er zou eigenlijk een tese moeten plaatsvinden maar dat vind DD totaal niet nodig.

Nog ff een knuffel voor Ddees, heb ook geen moeder meer en het blijft heftig, haar sterfdag. Sterkte vandaag !!!

Wbt een zeurende pijn dat had ik bij mijn zwsch allemaal ook, werd bij mij idd afgedaan als groeipijn

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Ddees: sterkte meis, dikke knuffel van mij. Ik weet nu zelf hoe het voelt en het is zo een groot gemis :(

@Bbibi: succes in DD, je gaat er vast zonder problemen komen !

@Sneeuwmees: hoe voel jij je ? Heb je de digi nog gedaan ? Of heb ik dat gemist ?

@Zofie: super zeg, aan beide kanten 5 follikels van dezelfde grootte. Vervelend dat die arts DD begon af te kraken, hij moet lekker zijn mening voor zich houden.

@Miss: hoe is het met jou ?

Meiden ik hoop dat het niet zo warm gaat worden hoor ! Vandaag mijn vrije dag en ik wil eigenlijk ff een lekker stukje lopen.

17. NinaD

NinaD Niet meer actief

Goedemorgen lieve lieve dames,

Allereerst dank je wel voor al jullie positieve wensen en duimen!!!! Het heeft allemaal tot zover prima geholpen!
    Ik had gisteren bij opstaan al buikpijn, waardoor ik me zorgen maakte over de eitjes. Toen we ons gesprekje kregen voor de punctie, was het wel even schrikken dat zij bang waren dat de eitjes al gesprongen waren door de hoge dosis pregnyl. Maar toen een snelle echo geruststelling gaf, had ik nergens last van. Hele aardige anesthesioloog. Zij heeft rustig met mij doorgenomen wat er vorige keer niet goed was gegaan en zou haar best doen. Ik mocht kiezen voor minder zware pijnstillers om niet nog 2-3 dgn later er ziek van te zijn. Na de punctie voelde ik me ook heel snel kip lekker. Wel weer wat lagere bloeddruk en bloedsuiker. Maar ik mocht weg wanneer ik minstens 4 bekertjes water/koffie had gedronken en beloven dat wij meteen wat gingen eten. Eten ging ook prima, maar toen wij weer in de auto zaten, begon ik me steeds slechter te voelen; misselijk, duizelig en pijn enz. Het nut van zware pijnstillers was me meteen duidelijk ;) Toch maar flink aan de pijnstillers, gelukkig wat kunnen slapen en gaat nu veel beter.

Klaasje,
    Zo jammer dat wij elkaar niet gezien hebben. Voordat wij weg gingen, heb ik nog in de wachtkamer gekeken, was nog helemaal leeg. Wat geweldig voor jullie...2 toppers!! :) Ook erg fijn dat je voldoende blasto's zijn voor de toekomstige ...;)

Ddees,
    Veel sterkte vandaag! Het is een zware dag vandaag. Dikke knuffel
    Wil je iets vertellen over hoe zij overleden is?

Zofie,
    Wat leuk...3 kids en nu voor de vierde! Vandaag eerste FM, toch?
    Veel succes!

Sneeuwmees,
    Wat lief dat je zo met mij mee leeft! Waardeer ik!!!
    Hoe gaat het met jou klachten?

Bbibi,
    Vervelend dat je nog geen uitleg hebt van jouw arts. Gelukkig dat Alkina en Elize jou informatie kunnen geven hierover. Hoe voel je?

Elize,
    Wat heerlijk dat je zo zwanger voelt! En straks weer een prachtige echo :) Hoe gaat het met jou klachten?

Stiertje,
    Jouw verlof al begonnen, toch?
    Is de babykamer al af?

Loontje en Anjav,
    Zwaai....zwaai....

Ik zit nu te wachten op het telefoontje...Ik ga meteen aangeven dat ik ook in het mooie kamertje wil!!! :D Vingers crossed!

18. NinaD

NinaD Niet meer actief

Zofie,
    Ik had jouw bericht blijkbaar gemist. Wat een goede score! Met 10 follikels kom er wel en misschien komen er nog wat bij! Vingers crossed!

Miss,
    Hoe gaat het met jou? voel je al iets?
    En jouw nieuwe job....bevalt het allemaal? Het is altijd even wennen in het begin, maar jij had al met ze gewerkt, dat is wel fijn.

Loontje,
    Heerlijk een dagje vrij! Ik hoop ook voor je dat het niet al te heet wordt :)

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zofie: in mijn zkh is er ook een soort van 'afgunst' naar DD toe. Als ik bij mijn ferti-arts wat dingen voorstelde werd het steevast afgedaan als de DD-methode waar het bewijs nog niet van geleverd was. Nu ik een positieve test had, belde ik naar mijn NL zkh of ik een echo moest laten maken. Toen zei ze dat ik maar naar DD moest bellen. Toen ik aangaf dat het een spontane zwangerschap was en DD hier ook buiten stond, kon ik dan eindelijk een afspraak krijgen, maar het ging niet echt van harte. Nu ik via de vk ook echo's kan laten maken, heb ik bijna de neiging om die echo in het zkh af te zeggen.
    Maar even verder over jou, want ik dwaal af.:) Wat een mooie score, meid! En ook al een behoorlijke grootte (en ook mooi gelijk). Volgende week de punctie dus al als ze zo lekker doorgroeien. Heb je veel last van de bijwerkingen? Welke medicatie heb je eigenlijk?
    @Loontje: hier ook een vrije dag, maar die was ik niet van plan zo sportief in te delen zoals jij.;) Ik heb gelijk al na mijn NOD een digitale gedaan en toen die 2-3 wkn aangaf, ben ik gestopt met testen. Ik merk dat ik enorm zenuwachtig wordt van de kv-testen en het feit dat ze zo licht blijven. Soms zou ik nog wel eens een testje er tegen aan willen gooien in de hoop dat hij 3+ of een knaltest geeft. Maar aan de andere kant weet ik ook dat als dat niet gebeurd, ik mezelf weer helemaal gek maak. Verder voel ik me goed. Klachtjes vallen tot nu toe erg mee (mag wel wat meer zijn). Wel veel darmkrampen en meer trek. Vannacht ook een tijdje een soort van ongi-krampgevoel helemaal links onder in mijn buik. Er gebeurd dus blijkbaar wel van alles. Maar verder valt het mee en merk dat ik met name deze week daar wat meer moeite mee heb om de moed er even in te houden. Maar goed, we kunnen niet meer doen dan wachten. Over 2 wkn de eerste echo.
    @Nina: fijn weer even van je te horen. Het ging zo te horen gelukkig beter dan de vorige keer, maar je reageert blijkbaar heftig op de pijnstilling. Vandaag maar een dagje rust houden. Je hoeft toch niet te werken, toch? Succes met het telefoontje. Krijg je dan morgen al de tp?

20. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nina: ik duim heeeeeel hard voor je!

Ddees: sterkte meid. Zijn idd moeilijke dagen.
    Mijn zus is al 8 jaar dood, maar elke keer doet het me toch zo'n pijn, die dag.

Zofie: mooi aantal follikels hoor! Ben benieuwd wanneer je de punctie hebt.

Deel Deze Pagina