Zofie, Ik moest zoveel leeswerk inhalen dat ik veel weer vergeten ben. Je had gevraagd over bijwerkingen. Ik heb het meest last gehad van decapeptyl en minder van menupur/puregon. Helaas merk ik van alle hormonen en medicatie wel wat, maar intussen let ik er niet zoveel meer op. Gelukkig hoef je niet zo lang meer spuiten en hopelijk meteen deze poging raak!!! Sneeuwmees, Jouw klachten zijn allemaal erg positief. Je hebt jouw geruststellende echo nog niet gehad, waardoor je liever wat meer klachten zou willen. Ik denk dat je na de echo wel weer blij zult zijn met minder klachten Ik ben vandaag thuis....erg blij dat mijn werkgever het begrijpt. Ik voel me zo brak dat ik niet aan werken moet denken nu. Bovendien elke beweging geeft krampen en pijn. Ik probeer zo stil mogelijk te zitten
Nina spannend meissie! Ben zooooo benieuwd! Hoop zooooo dat je 2 toppers terug krijgt net als klaasje! Mijn duimen draaien meid! Spannend hoor! En dijn daf je je al wat beter voelt! Zofie wat een geweldig aantal! Super hoor!! Vooruitzichten zijn dus goed!! op naar een goede punctie met veel bevruchtingen! Loontje geniet van je vrije dag! Ze zeggen daf het snik heef wordt! Sneeuwmees jij dus ook lekker vrij vandaag? Ik dscht dat jij vrijdags altijd je vrije dag had? En weet zeker als jij een test zou doen er zeker 3+ zou staan zit helemaak goed met jou kleintje! @hier om 5'uur ging de wekker *zucht* veelste pijnlijk... En 5.45 de auto in. Was er 7.45 maar was pas rond 8.45 aan de beurt! Dus kei lang gewacht! En nu aan een fking traag infuus ! Lijkt net of hij nog langzamer staat dan zaterdag pfff! Ben wel benieuwd naar mijn nlied uitslagen! Al is het maar voor de volgende keer ! Ben er 99,9% zeker van dat ik niet zwanger ben alle maanden voelde hetzelfde 2 jaar lang en iedere maand altijd gelijk gehad qua gevoel... Dus laat het maar snel woensdag zijn! Heb trouwens vandaag ook een anastesist met brilletje en ook blond haar maar deze is een stuk liever Klaasje en miss hoe is het met jullie?
Wauw Nina, dit is een felicitatie waard! Voor de rest hier even alleen een zwaai. Maar ik denk wel aan jullie hoor. Vandaag de deadline van een heel groot project, waaraan ik meer dan een jaar gewerkt heb. Na 2 avonden tot 23 uur werken ben ik nu een klein beetje brak . Maar morgen gelukkig vrij!
Wij zijn super blij!!!! Morgen om 10:45 doet dr H of dr Y de TP....dus in het mooie kamertje Ik vind ze allebei hele lieve dames, dus erg fijn dat zij de tp doen. Ik heb slecht internet verbinding, aangezien ons thuis internet deels eruit ligt.... het gaat heel traag....
@Nina: niet vergeten om een mooie natuurfilm te vragen als je in het tp-kamertje bent, hè? @Bbibi: zie je wel dat het je gelukt is naar DD te rijden! Knap van je, want ik ben zo'n held dat ik het zelf niet durf. Ik rijd altjd tot de laatste benzinepomp voor DD en dan neemt mijn man het over. En positief blijven, meid! Je hebt pas zekerheid tot het tegendeel bewezen is en ik kan me juist niet voorstellen dat je niet zwanger bent. @Stiertje: succes met de laatste loodjes van je werk. Op zich al een bevalling op zich! Sterkte nog even.
Dank je wel meiden!!!! Het is zo fijn eindelijk ook goed nieuws met jullie te kunnen delen! Wat goed nieuws allemaal kan doen....voel me meteen een stuk beter! Mijn man juichte zo hard dat zijn collega's meteen kwamen vragen wat er aan de hand was.....
Ohhh Nina!!! Ik ben zo blij voor je dat ze allebei bevrucht zijn!!! Morgen dus de TP. Laat je ook assisted hatching doen? Zou ik zeker doen hoor als ik jou was! En dan twee super spannende weken... oeffff! Zofie: prachtige uitslag eerste FM. Dat beloofd wat! Bibi, sterkte aan het infuus! En met de terug rit natuurlijk! Stiertje... deadline is pittig! Zeker in je huidige toestand. Gelukkig zit het er bijna op. Loontje... lekker wandelen! Veel plezier. ego: vandaag komt onze commode tussen 14.00-17.00 dus ik blijf maar thuis. Heb zojuist besloten toch maar een zwangerschapsshoot te boeken. Lang getwijfeld, maar ben bang dat ik spijt krijg als ik het niet doe.
@ Nina: jaaaaaaaaa! Wat geweldig meis! Ben heel blij voor jullie!!! Hopelijk morgen allebei in je buik! @ allen: sorry, ben druk geweest en wil er ook niet teveel bij stilstaan tijdens de wachtweken dus probeer me te focussen op andere dingen, zoals mijn (nu al leuke!) nieuwe baan! Ik kom morgen weer even bijkletsen! X
DD-Meisjes: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus A1981 Bbibi- IVF/PICSI 1 - 1e kindje Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje Dreamer82 - ICSI 2 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Klaasje - IVF 1 Maartje84 Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje NinaD - ICSI 3 Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Zofie - ICSI Agenda: Augustus: 2: NinaD - TP 2: Stiertje - controle vk 2: Elize 84 - pretecho 10 wk 9: Shaddixxx - TESE in Mulheim 13: Monatoetje84- Intake + echo verloskundige (9w en 5d) 15: Aklina - echo 30+6 wk 16: Elize84- echo zkh 12 wk ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 14-10: Dreamer 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 18-10: Aklina (tweeling) 06-11: Kitty17 20-11: Djuuzie 28-02: Elize84 (tweeling) 13-03: Monatoetje84 Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh
@Nina: terecht dat jullie allebei super blij zijn! Daar mag inderdaad op gejuicht worden! @Aklina: leuk zo'n fotoshoot! Zeker doen, een mooie herinnering voor als de kleintjes geboren zijn. Ik heb van mijn zoontje weinig buikfoto's omdat ik gewoon geen mooie buik had, maar vind het toch jammer.
Ik heb de fotografe gemaild met deze vraag. Ik denk wel snel... mijn buik is nu wel erg mooi (ondanks de schoonheidsstreepjes) qua formaat. En ik weet natuurlijk niet wanneer ze geboren worden... Morgen al weer 29 weken!!
Bbibi, Wat goed dat je in je eentje naar DD hebt gereden. Het is best een eind....voor ons is het 2,5 uur rijden. Infuus is dus nu weer aan het lopen. Waarom heb je opeens zo'n slecht gevoel? Waarom zou het niet lukken dit keer? Er zijn heel veel vrouwen die totaal niets voelen en toch zwanger zijn. Probeer in ieder geval niet negatief te denken en alle mogelijkheden open te houden! Wij blijven duimen voor je! Dikke knuffel Alkina, Fotoshoot....erg leuk idee! Ben al benieuwd naar de foto's Sneeuwmees, Jammer dat je bij de zwangerschap van jouw zoontje niet veel foto's hebt kunnen maken. Gelukkig kun je dit keer gewoon een fotoshoot met de hele gezin plannen Miss, Dank je wel! Goed om te horen dat je het naar jouw zin hebt op jouw nieuwe job! .......door de trage internet zie ik sommige berichtjes pas na 10-15 min....