ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Uvs: welkom hier! En om maar meteen op je vraag te komen, ik zou ook wel meteen doorgaan als de tijd zo dringt.
    Bij mij heeft er tussen ICSI 2 en ICSI 3 zo'n 8 maanden gezeten. Dat vond ik heerlijk, die rust ff aan mijn lijf. Ik moest ook 5 maanden wachten voor de intake natuurlijk, maar toch vond ik dat wel fijn. Maar mijn leeftijd was ook niet dringend en mijn AMH ook niet echt.
    Dus ik denk dat ik in jouw geval meteen door zou gaan. Maar dan wel in DD ja.
    En wat heftig van je man. Wat een enorme pech idd!

Nina: heel veel succes vandaag meis! Op naar je tweeling! :D

Elize en stiertje, heel veel plezier met de echo vandaag.

2. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Uvs: welkom hier! Hoop dat jullie over een poosje, ondanks alle tegenslagen, een kindje in je armen mogen houden. Heel heftig voor je man, hoe oud is hij nu? Mijn man rijdt ook motor, ben altijd wel beetje bang voor ongelukken!
    Ik zou ook doorgaan mits jullie het financieel op kunnen brengen. In DD ben je in goede handen met jullie problematiek.

@all bedankt voor succes en plezier wensen! Ik vind het best spannend allemaal en kijk er erg naar uit. Hopelijk komt het wat mooi in beeld. En is alles goed....

@stiertje succes bij vk!
    @nina heeel veel succes en plezier met de terugplaatsing!

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    ff snel vanaf mijn werk ...

@Elzie: Veel plezier straks, ben benieuwd naar de foto's :)

@UVS: Jeetje meid wat heftig van je man. Welkom hier en heel veel succes in DD.

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik heb geen echo hoor, vandaag. Gewoon controle bij de vk, vanavond pas. Ben benieuwd of door de enorme werkdruk van deze week mijn bloeddruk ook gestegen is.
    Vorige keer heeft ze bloed geprikt om de rhesusfactor van de kleine meid te bepalen. Zelf ben ik rhesusnegatief, dus als meiske positief is, moet ik een prik. Maar ach, wat is nu een prik als je jaren in de MMM hebt gezeten ... :D

Gisteravond had ik echt olifantenpootjes: helemaal opgezet door de warmte.
    Vandaag lekker chillen en bijkomen van de drukke werkweek. En het huis een beetje opruimen, want daar is de hele week natuurlijk niets van gekomen.

5. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    DD-Meisjes:
    Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Bbibi- IVF/PICSI 1 - 1e kindje
    Ddees70 - ICSI 6 - 1e kindje
    Dreamer82 - ICSI 2
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Klaasje - IVF 1
    klaproos
    Maartje84
    Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 3
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    UVS - ICSI 4
    Zofie - ICSI

Agenda:

Augustus:
    2: NinaD - TP
    2: Stiertje - controle vk
    2: Elize 84 - pretecho 10 wk
    9: Shaddixxx - TESE in Mulheim
    13: Monatoetje84- Intake + echo verloskundige (9w en 5d)
    14: Ddees70 - telefonisch gesprek dokter S
    15: Aklina - echo 30+6 wk
    16: Elize84- echo zkh 12 wk
    19: UVS - intake

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie
    28-02: Elize84 (tweeling)
    13-03: Monatoetje84

Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging)
    13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh

6. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ninad ik wil best vertellen hoe ze is overleden.
    Mijn moeder ging naar de dokter omdat ze zo erg hoesten. Toen heeft ze longfoto's laten maken en daar op was een heel klein vlekje te zien. Kanker. Na chemo een operatie gehad om een stuk van de linker long weg te halen. Operatie succes vol, alleen hadden ze het verkeerde stuk weggehaald. Dus na een week weer een operatie om nu het goede stuk weg te halen. Daarna revalideren, omdat 2 narcose toch wel een beetje te veel was voor de conditie. Terwijl ze heel gezond en sportief was. Toen is het een tijdje goed gegaan tot ze na een paar jaar een flinke griep kreeg en daar niet lekker meer uitkwam. Niet wilde eten overal misselijk van werd tot dat ze ondervoed in het ziekenhuis werd opgenomen. Konden ze niet vinden waar het vandaan kwam. Daarna na een verpleeghuis omdat ze zo zwak was. Daar viel ze wel eens, hersenscan gehad, het waren tia's niks aan te doen. Na een jaar daar in het verpleeghuis weer een scan en toen bleek het hersen kanker te zijn. Toen ze dat wist is ze weer gaan eten en genieten in het verpleeghuis. En na een half jaar overleden. Toen heb ik gelukkig net voor de crisis uitbrak haar huis kunnen verkopen. Verder heb ik geen broers of zussen en is mijn vader al 21 jaar geleden overleden, dus dat was best raar om ineens alleen te zijn. Ik heb nog wel fijne familie dus helemaal alleen is het niet, maar toch.

Allemaal bedankt voor de lieve woorden. Kus.

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lieve Dees, dikke knuffel voor jou op deze dag. Dat je ouders beiden als beschermengelen op je zitten...

8. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Uvs Helaas welkom hier. Wat een heftig verhaal. Al pas men zich altijd wel weer aan aan een andere situatie. Goed hoe je er mee omgaat. Ik hoop dat jullie gauw een kindje mogen krijgen.
    En ja ik zou ook meteen naar DD gaan. Van alles wat ik nu weet denk ik wel eens had ik maar eerder naar DD gegaan. Dokter S is geen tovenaar, maar er wordt wel gekeken naar de persoon zelf.

Leuk dames dat jullie een buiken fotoshoot gaan doen ! ! !

Elize ben benieuwd of het goed gaat met jou kindjes Succes ! ! !

Zwaai naar iedereen

9. Zofie

Zofie Lid

29 jul 2013
    44
    0
    0
    Enschede
    Dames, veel geschreven hier!! Ik reageer straks, had gister weirde dag dus heb dadelijk veel bij te lezen.
    Wanneer er nog spannende dingen zijn vandaag- succes en ik reageer later op jullie verhalen en zal jullie laten weten waarom deze poging al bijna mislukt was :-O
    Lieve groet vanuit een zonnig oosten des lands :)

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: heel veel sterkte. Gelukkig veel fijne mensen om je heen, maar toch... Het zal soms niet makkelijk zijn. Weet dat we er voor je zijn op mindere dagen, hè?
    @Zofie: je maakt ons wel nieuwsgierig, nu!
    @Stiertje: het kan haast niet anders met jouw werkdruk dat je bloeddruk inderdaad ietsjes hoger zal zijn...hihi.. Vervelend die vochtvoeten, hè? Ik heb de laatste 4 maanden van mijn zwangerschap op slippers doorgebracht omdat ik niets meer aan kon. Ik leek wel zo'n michelinmannetje op het laatst met mijn vochtbenen. Scheelt wel dat ik veel was aangekomen, maar dat dat voornamelijk vocht was en ik dat dus na de bevalling ook zo weer kwijt was.

11. UVS

UVS Lid

6 mei 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor alle lieve reacties
    Heb gisterennacht de meeste verhalen bijgelezen, heftig allemaal hoor!
    Nina heeft veel succes vandaag met je terugplaatsing, je hebt er echt voor moeten knokken zeg, je hebt het verdiend!
    Ik ben net door DD gebeld ende 19de mag doorgaan!!!! en blij!
    Nu ff kort houden, want manlief wordt nu geopereerd en zo dus naar ziekenhuis om bij hem te zijn als hij wakker wordt.
    Oh wat is het weer chaotisch!!!
    Tot later

12. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nina: Heeeel veel succes met de tp vandaag!!!

Elize: Veel plezier bij de echo!!

Uvs: Sterkte met je man vandaag! Hopelijk niks ernstigs??en wat super fijn dat je eerder terecht kunt in DD! Ik zou daar ook al mijn pijlen oprichten.. Daar ben je in goede handen!

Ik ga lekker verkoeling zoeken bij het zwembad! Hier in het zuiden is het bloedheet!!

X

13. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Hier in t noorden ook! Pfffff

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: hoe laat heb je de echo?
    @Mona: het is hier ook al broeiierig warm. Alleen heb ik een kantoor die een beetje erg gekoeld wordt, dat je zelfs met dit weer koude voeten hebt (onvoorstelbaar, hè?).
    @UVS: fijn dat de 19e door kan gaan. En veel sterkte met je man nu. Hopelijk valt het allemaal mee voor hem (en voor jou).

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @mona zwem ze... Hier in het zuiden is het echt bloedheet ja ik kan erover mee praten hihihi!

@sneeuwmees jij dus weer aan het werk? Heb je wel airco? Heb je het eigenlijk je baas al verteld dat je zwanger bent? Of ks dat nog een verassing? Hihi

@ elize hoelaat mag je meid? Spannend hoor!

@nina je kindjes veilig aan boord :D

@uvs succes meid

@dees dikke knuffel meid wat verschrikkelijk heftig voor je :(

@klaasje hoe voel je je meid? :) goed gevoel over je beebjes!

@anja nog lekker zwemmen met de kinders vandaag?

@all zwaai vanuit het heerlijke meer hier ;)

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: ja, ja, maak de mensen maar jaloers die hard moeten werken vandaag...hihi...:D Er is hier een of andere klimaatbeheersing. Was net even naar buiten geweest en kwam weer terug en had gewoon even kippenvel. Niet te geloven, hè?:cool:
    Mijn baas hoort voorlopig nog lekker niks. De komende 6 weken is dit lekker mijn eigen geheimpje....;). Het scheelt wel dat ik daar een gedeelte van zelf met vakantie ben, dus geen keurende blikken of lastige situaties.
    @Nina: kwam stiekem even spieken of er al nieuws van jou was (ook al kan dat eigenlijk nog niet). Was even benieuwd hoe de tp gegaan is.

17. UVS

UVS Lid

6 mei 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier in het radboud is het lekker koel, toch nog een pluspuntje.
    Net eindelijk gehoord dat ok goed is gegaan, het duurde veel langer en begon ongerust te worden. Na 4,5 uur ok eindelijk verlossende tel. Alles is naar wens gegaan. Kort gezegt door een bacterie wond die nu met plastische chirurgie is gesloten. Dit alles op zijn zitvlak dus geeft grote problemen met zitten. Hij moet nu 6 weken plat blijven liggen in het ziekenhuis voor herstel dan 2 weken revalideren en da hopelijk eind sept. Thuis. Dus voorlopig sta ik er ff alleen voor. Heb daarom ook besloten de 19de ook bloed te prikken, geeft me even tijd om hopelijk eind sept. Te beginnen met spuiten.
    De vorige behandelingen waren 1ste 5 eitjes 4 bevrucht 3 goed gedeeld 1b teruggeplaatst, 2de 6 eitjes 2 bevrucht 1 goed gedeeld was een a!, 3de 6 eitjes 5 bevrucht 3 gedeelt 2bc teruggeplaatst.
    Het houdt allemaal niet over zeg maar. Ik zie ook niet echt een lijn, 1ste keer 150 gonal, 2de keer 300 gonal en 3de keer 225 menopur.
    Ben benieuwd wat ze in dd zeggen!

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hoi UVS, wat een heftig verhaal om te lezen van jullie. Naast alle zorgen om je man ook nog de mmm die teleur stelt.

Ik hoop dat DD jullie kan helpen. Heb je in NL ook een lang protocol gebruikt met decapeptyl etc? Dat is voor 'ons' laag amh' er niet zo best. Dan worden de eierstokken zo lam gelegd dat ze moeilijk weer in de benen komen.

Onze amh's zijn vrij vergelijkbaar, ik had 0.7 in feb '12 en 0.8 in feb '13. Raar maar dat kan. Eem amh tussen de 0.6 en 0.9 kan men als hetzelfde zien. Maw het fluctueert dus, maar niet ineens naar 0.3 ofzo, daar gaat dan weer tijd over heen. Maar goed, die tijd he, niemand die weet hoe lang, wat en wanneer...

Goed, ik zit nu in de wachtweken van poging 1, ik ben nl meteen naar DD gegaan. En het ging tot op heden mega snel! 27 juni intake, 14 juli spuiten, 26 juli punctie en 31 juli teruplaatsing. Snap dat je met alle herstel van je man even wacht tot het goede momentum, maar daarna gaat het snel.

Heel veel succes met deze poging!

19. UVS

UVS Lid

6 mei 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaasje wat spannend voor jou! Had je verhaal gisteren ook gelezen en ik vind het er heel goed uit zien voor jou! Echt mooie resultaten met laag amh. Hoop dat ik jou kan na doen. Wat je zegt over de deca begon ik me ook af te vragen en hoop natuurlijk dat dat bij mij negatief heeft meegespeeld. Die lage amh kwam pas aan het licht na behandeling 2. Ze hadden gedacht dat bij mij alles prima was.....NOT. zonde van de tijd, maar dat is geweest en ga me nu volledig op dd richting!
    Klaasje ik ga voor je duimen, en voor de rest ook hoor! !!!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @UVS: in DD krijg je een neusspray om je cyclus af te remmen, dat bootst veel meer de natuur na en pulseert meer, dan de Decapeptyl die je in NL krijgt. In NL had ik steeds 4 follikels en de eerste poging 2 tp en de tweede poging bleken er van de 2 bevruchtingen, maar 1tje goed doorgedeeld te zijn. Dus niet al te best. Mijn eigen zkh in NL wilde dus ook niet met mij verder gaan. Nu eerste poging in DD gehad. 2x per dag menopur spuiten, 6 follikels, 5 eitjes, 4 bevruchtingen die allemaal in de embryoscope zijn gegaan. Op dag 5 heb ik 2 blasto's teruggeplaatst gekregen. Ondanks dat ik niet zwanger ben geraakt, kijk ik wel terug op een goede poging. Ben nu spontaan zwanger geraakt vlak voor onze 4e poging, maar mijn 4e poging zou ik weer exact zo gedaan hebben met medicatie.
    Succes met je man. Je moet hem dus een flink aantal weken missen. Sterkte ermee!

Deel Deze Pagina