ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @NinaD: fijn dat je kan beginnen met stimuleren ! Succes weer met spuiten.

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sneeuwmees spannend!!! adt je het nog volhoud zegt!

@Nina wauwwww super goed nieuws meid! dus het gaat nu echt beginnen! op naar een plakbeeb voor jou!

@anja en stiertje hmm klinkt goed! ik denj dat ik het ook zoals jullie zou doen!

@hier begin een beetje onzeker te worden omdat ik niet weet wat er in mijn lichaam gebeurd! ik heb pas zaterdag eerste echo cyclusdag9 aangezien ik al vanaf 8 eigenlijk een echo zou krijgen en cetrodide moest gaan spuiten. Nu heb ik net zomaar een klodder vruchtbaar slijm! ik snap er niets van! terwijl ik gister nog gewoon ongi was! zou dat komen door de vele kleintjes? of heb ik nu door de hoge dosis dat er niet meer groeien maar gewoon 1 heel snel? ik heb dat normaal altijd dat ik met een hoge dosis veel sneller een eisprong heb... is het nog wel verstandig om te wachten tot zaterdag? maar ik wil ook niet onnodig naar duitsland rijden eerlijk gezegd ... hmmm wat zou ik doen?

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: volgens mij kun je best nog wachten tot zaterdag, hoor! Ik heb ook altijd last van glibberige afscheiding als ik aan het stimuleren ben. Komt goed!

4. Wat fijn Nina! Toch nog door! Dat scheelt weer een hoop verspilde tijd! :)

Bibi, ik zou gewoon afwachten tot zaterdag. Hier ook regelmatig slijm en dat betekent vaker niets dan iets. Geloof ook niet zo dat er binnen 4 dagen 1 follikel op springen staat, ook al is de dosering hoog.

5. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nina.. yeeah goed nieuws meis!!! Heel veel succes!!

Bibbi.. ik had ook veel afscheiding... maak je er niet te druk om.. Bij mijn eerste fm viel dr groei heel erg tegen terwijl ik wel al veel slijm had...

X

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Stiertje: Succes morgen

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik heb (voor de tuurders onder ons) weer wat foto's geplaatst.:cool:

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Die is duidelijk positief, daar hoef je geen tuurder voor te zijn :)
    Ik ga je gewoon alvast voorzichtig feliciteren :D

9. NinaD

NinaD Niet meer actief

Je bent zwanger! :D
    Van harte gefeliciteerd!!! Even een vreugde dans....lalala....lalala...lalala

10. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @Bbibi: van de gonal f had ik ook veel vruchtbare afscheiding gelijk. Niet druk om maken hoor!

@Sneeuwmees: ik ga je ook voorzichtig feliciteren... heb je nog bruinverlies of bloed? Zou bijna zeggen stop er wat utrogestan in :-D. Oohh ik vind het zo spannend voor je!

11. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Ik ben er een beetje van in shock Sneeuwmees! Haha, net of ik in jouw schoenen sta, durf ik nog niet heel blij te zijn omdat je je gewoon niet voor kunt stellen dat het na die lange, zware weg op de natuurlijke manier nog zou kunnen lukken. Maar de meiden hebben gelijk: je bent volgens mij echt zwanger!!! Van mij ook een voorzichtig gefeliciteerd :)

12. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @NinaD: wat fijn dat je kan beginnen!! Geen tijdverlies dus. Ga voor je duimen!
    @Stiertje: succes morgen!

13. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Hcg zit niet zomaar in je urine :) dat is een ding wat zeker is!!! :):):)

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, dank je wel. Bruinverlies is heel minimaal, maar had straks (toen ik in een bekertje plaste voor de test) wel weer zo'n raar licht oranje vliesje/flubbertje in mijn urine. Ik blijf dus op mijn hoede, want dat in combinatie met het bruinverlies vertrouw ik gewoon niet. Zat me zelf ook al af te vragen of het zin had uterogestan erbij te gaan gebruiken, voor het geval het wel zo mocht zijn. Misschien dat ik morgen eens bel naar DD of de gyn hier in NL.

15. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: Ik zie ook echt een streepje hoor meis!! Mijn kruidvat testen waren ook zo!!! Kijk maar eens in mijn album!
    Heb je geen digitale gekocht of een vroege test??
    Ik zeg je bent gewoon ZWANGER!!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jeetje hoe bijzonder sneeuwmees!! Wel duidelijk een streep hoor!! Ik feliciteer je ook alvast voorzichtig!

17. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    Ik snap jouw twijfels wel hoor. Je was helemaal klaar voor poging nr 4 en dan opeens posi zw-test......het is even heel gek. Laat morgen een bloedtest doen, zodat je snel duidelijkheid hebt. Voor ons is het al duidelijk ;):D

Bbibi,
    Ik heb ook telkens veel helder slijm gehad bij stimuleren, komt gewoon door de hormonen. Ik duim voor mooie follikels!

Meiden,
    Thanx voor de medeleven! Wij zijn ook heel erg blij dat we door kunnen en niet weer hoeven te wachten. Eerste positieve test van de "juli-meiden" is al binnen en nu de rest nog! :)

Stiertje,
    Succes morgen! Ik zal aan jullie denken! :)

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Sorry, ben ik weer!:) Wat zouden jullie in mijn geval doen? Op eigen houtje vanavond met utrogestan beginnen?

19. NinaD

NinaD Niet meer actief

Ja ja ja :D heel goed idee...... jouw test is positief! Je moet het geloven!!!

20. Tevka

Tevka Niet meer actief

Mee eens :)

Deel Deze Pagina