Ik moet eerlijk zeggen dat als ik zwanger zou zijn ik waarschijnlijk ook echo's ed op mijn FB ga plaatsten..vind het heel erg voor wie ik toegevoegd heb. Ik heb er trouwens ook geen moeite mee als anderen dat doen. Heb eigenlijk vooral het meeste moeite met directie familie of vriendinnen. En met van die net pasgeboren kindjes,dat vind ik ook vreselijk moeilijk. Ach ik moet eerst nog es zwanger zien te worden dus maak me er verder niet druk om
Ik heb er ook geen moeite (meer) mee. Ik heb in het verleden bij sommige wel ingesteld dat ik geen berichten in mijn nieuwsbericht zag verschijnen...
@fb eens met de meeste... Ik heb het eerlijk gezegd wel vaak moeite mee... En dan een beetje VEEL! Maar moet wel eerlijk zeggen dat dat niet bij iedereen is! Bij de MMM meiden totaaaaaal niet omdat ik weet dat zij zelf ook een lange lijdensweg hebben gehad en ik het ze dubbel en dwars gun! Daarnaast zou ik zelf ook bkij zijn als ik het op fb zou mogen zetten! Maar sommige die dan "per ongeluk" zwanger zijn of echt nergensssss anders meer over kunnen praten/ plaatsen ... Nee bedankt ( je zult straks zien dat ik de ergste zal zijn hihihi) ! Meiden lekker blijven plaatsen hoor! Geeft ons weer hoop dames @sneeuwmees jammer dat het zo druk was! Heeft je zoontje er wel van genoten? Toch spannend morgen! Hopelijk gaat alles voorspoedig met de operatie en knapt hij snel op! Voor moeders het meest moeilijke hun kindje onder narcose! *dikke knuf* @mona fijn dat je kwaaltjes volledig terug zijn! Binnenkort weer een mooie echo! @elize wauwww wat kijk ik toch met bewondering naar jou afbeelding ! Echt prachtig! En vandaag dus een lekker dagje gehad? Fijn hoor! Doe rustif aan meid! @ loontje vandaag iets anders gedaan dan gewandeld? Met het warme weer! @ anja hihi snap ik hoor dat je het geen erg kwaaltje meer vond madat je wist dat je zwanger was! Geef mij ALLE kwaaltjes van de wereld maar! Ik zal niet zeuren tegen jullie promissed! Haha @nina nee geen kwaaltjes meid! Was het maar zon "feest" .. Dan had ik er vast een beter gevoel over! Maarja mijn man en ik blijven positief vooral met nu het goede nieuws van mijn inmuunsysteem @all hopelijk niemand vergeten? Fijne aaf ladies! Morgen nog een dagje vrij en dan ga ik weer werken! Hele week "ziek" thuis gezeten met overstimulatie rustig aan gedaan! Dus dinsdag weer werken en kom ik weer meer kletsen!! Xx
Sneeuwmees sterkte met je zoontje! Wil niet de wijsneus uithangen maar kan het niet laten om je toch even te vragen of je weet dat jij met jouw zwangere buik niet bij een kapjesnarcose mag staan?
@Dreamer: je bent geen wijsneus, hoor! Ik was al van plan het te vragen, want ik twijfelde zelf ook of het wel mocht. Dus was al niet van plan zo maar mee te gaan. Nou, 'boft' mijn man even. We hebben ons zoontje om 7 uur uit bed gehaald. Normaal slaapt hij altijd lekker door. Maar nu heeft hij nog wat kunnen drinken. We leiden hem nu af met televisie. Het is gelukkig geen grote eter, dus om eten zal hij uit zichzelf 's morgens niet vragen, dus dat 'mist' hij gelukkig nu niet.
Spannend sneeuwmees! En toch moeilijk zon operatie! En goed op jezelf passen en gewoon je man mee sturen!! Heel veel steekte voor straks!!
Sneeuwmees heel veel sterkte! Hoop dat het snel voorbij is voor je kleine manneke! Succes! Fb is soms lastig. Ik heb er ook wel eens moeite mee maar het ligt er idd ook aan in welke context! En dan is het aan mij of ik kijk of niet toch. Iedereen is vrij om tepplaatsen op fb wat ze zelf willen! En juist extra waardering als je daarnaast persoonlijk contact legt vooraf bij mensen die je naast staan maar waar je weet dat ze het er moeilijker zullen hebben. Doe vooral wat je gevoel zegt. Je kan het niet altijd voor iedereen goed doen, als je het maar goed bedoeld!
Hi lieve meiden, jammer dat het weekend weer voorbij is he? Lees half mee, wil reageren maar kom niet tot een verhaal. Kortom, zit mezelf ontzettend in de weg! Humeurig, pukkelig, het is allemaal niks hier. Voel ook vanalles, vooral menstruatie achtige krampen die komen en gaan en halfbakken andere denkbeeldige kwaaltjes die ook komen en gaan. Oh ja, en ik ging helemaal niks denken bij kwaaltjes... Ahum Het zal allemaal horen bij de fase die een IVF behandeling heet en ik kom er wel weer doorheen. Alleen het klagen al lucht op! Sneeuwmees, je kleine apie onder narcose, heftig hoor! Hopenlijk heeft hij snel weer praatjes. At alle anderen, denk echt aan jullie! Zie bovenstaand, er komt gewoon niks zinnigs uit mn mond, sorry!
Heej Klaasje! Heel herkenbaar meis!! Die wachtweken zijn killing! En hoe graag je niet met de kwaaltjes bezig wilt zijn toch gebeurd het.... Wanneer mag je testen meis? Xx
Ik moet as vrijdag om een bloedtest, lijkt me alleen niet handig met het weekend voor de deur en een oertraag lab hier. Dus dan houd ik zondag maar aan als testdatum. Dat is dan 12 dagen na tp en 17 dagen na punctie. Wanneer hebben jullie getest na een blasto transfer? Ben jij weer een beetje zeker van je zaak Mona? Ook even flinke dip he? *Knuffel*
Klaasje.. ik mocht v DD 10d na de terugplaatsing testen... Waarom krijg jij een bloedtest? Ik had op dag 6 na de tp al een lichte pos test... Ja gaat weer iets beter met me hihi... vanmorgen ook weer flink misselijk... dus das wel "fijn" :-D Heb jij ook FB? X
Ik ook 10 dagen na tp (maar had na 8 dagen al een licht positieve test). Ben ook wel verbaasd over bloedtest bij jou (had ik ook wel gewild). He, weer lekker misselijk Mona. Heerlijk!
Heb de fotootjes in m'n album gezet Met een bloedtest kun je dus al voortijdig het eea opsporen. Bedenk me dan nu dat ik vast niet goed geluisterd heb want ze zullen me 12 dagen na TP dan toch geen bloedtest laten doen als Mona, en stiertje lees ik net na 10 dagen gwoon met urine kan testen... Zit vandaag op dag 5 en het waren dag 5 blasto's. Correctie, zit op dag 6, lekker suf hier!
Dat lijkt me ook sterk klaasje.. bloedtest kan namelijk eerder dan in urine.. Waarom moet jij een bloedtest? Jij hoefde geen pregnyl na tp te spuiten ofwel!? X