ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Nee, ik heb geen pregnyl nagespoten. 12 dagen geleden was m'n enige en laatste shot.

Ik ga de huisarts eens bellen wat hij denkt van bloed trekken, en op welke dag dan. Overmorgen ofzo? (dag 8)

Oh en waarom ik moest bloedtesten heb ik geen idee van eigenlijk:(. Dr. Y. deed de terugplaatsing en het zat in haar verhaal verwerkt in wat ik wel en niet moest doen in de aankomende tijd. Allemaal tips dus + het bloedprik verhaal.

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan zou je als ze zijn ingenesteld zeker wel hcg in je bloed moeten kunnen aantonen denk ik...
    Spannend hoor!! Duim super hard voor je!!
    Mooi he die foto's v de blasto's! Vind het elke keer weer indrukwekkend!! En als het lukt is het ook kei leuk voor later....

X

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb ze inmiddels met wahi tape boven ons bed hangen. De ene is een AA de ander een AB.

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Met wat voor tape???
    Ik ga voor je duimen meis!!
    X

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    washi tape, dat is interieurtape die je zo op de muur kunt plakken zonder dat het beschadigd. Je hebt ze in allerlei kleurtjes en printjes ;)

6. Sneeuwmees, ik hoop dat alles goed is gegaan!

7. Zofie

Zofie Lid

29 jul 2013
    44
    0
    0
    Enschede
    Hi meiden :)

Sneeuwmees heeeul veel succes, hoop dat de operatie van je kleine man goed verlopen is!! Iig ging het opstarten goed voor jullie.
    Raar he, soms wel klachten en soms niet... Al voelen die klachten dan zelfs soms fijn omdat het een bevestiging is ;)
    Jammer dat Julianatoren zo druk was trouwens, pretparken in vakantietijd.. Mij kun je dan wegdragen :-O
    Nina en Miss, ben ook erg benieuwd.
    Bbibi, jij steeds beter en klaar om morgen weer aan de bak te gaan? Is het een beetje opgeschoten met schilderen?
    Monatoetje, ik had ook altijd erg veel groeipijn- kramperigheid in het begin .. Hoorde er voor mij altijd gewoon bij.
    Shaddixxx wat een prachtig kind heb je, ik vind het zeker niet erg,hij hoort bij jou. En so wie so zitten we hier allemaal met mmm ervaringen, al hebben sommigen dan wel kids, de meeste mensen in de mmm krijgen of kregen het niet voor niets uiteindelijk.
    Hoop ook dat je strax samen met je zus kunt zwangeren, iig super dat je tante gaat worden !!
    Elize je bent lekker wezen fietsen, zwemmen en zonnen: heerlijk!!
    Met zijn 3 op de fiets :-D
    Klaasje, klagen mag en zeker wanneer het oplucht !! Spannend nog ff volhouden qua testen dus ...duim duim voor jou!!!
    Weer iets geleerd: washi tape ;)

Hier vanmorgen echo voor ff gehad- de 10 zijn hele goede aan het worden en verder zitten en nog een paar kleinere.
    Vandaag laatste medicatie dag en morgen avond nog een shot pregnyl- dan donderdag om 9.00 melden en om 9.30 de punctie..
    Komt nu wel heeeeul dichtbij.
    Mochten het er 3 of meer zijn dan gaan ze in de embryoscope en dinsdag dan tp, anders zaterdag mocht het minder zijn
    Ligt aan hubbie zijn zwemmers, het zaad word ook nog eens vergroot via een speciaal iets waarvan ik je naam door de zenuwen vergeten ben :( Incsi oid? Vind het nu wel spannend worden.....

8. Oeh, spannend Zofie! Hopen dat die paar kleintjes nog wat groeien en ook meegenomen kunnen worden! Ben je erg nerveus voor donderdag?

Oh, en dat zaad vergroten is IMSI ;)

9. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi ladies,

Nog geen nieuws van Sneeuwmees?

Klaasje,
    Ik zit pas op dag 3 na tp en ervaar zo ongeveer wat jij ervaart. Je hebt dus aardig lang vol gehouden ;):)
    Zonder pregnyl kun je 14 dgn na de punctie al testen of bloed laten testen. Spannend!

Mona,
    Ben blij voor je dat je weer misselijk bent ;):D
    Had je ooit gedacht blij en gerust gesteld te worden met misselijkheid :D

Anjav,
    Ik ga er vanuit dat jij gewoon weer gelijk krijgt! :D
    Wat een leuke foto van jouw en de bebes op fb :)

Bbibi,
    Klachten die er niet zijn, kunnen altijd komen! ;)
    Gelukkig is woensdag erg dichtbij! Succes morgen met werken!

Zofie,
    Wat goed...op naar mooie bevruchtingen!!! Het nu heel snel he...voordat je het weet zit je ook op de wachtbank! :)
    Onderzoek voor sperma is IMSI, hebben wij ook laten doen.

Ik heb de afgelopen dagen buikpijn gehad, vandaag is alles rustiger. Ik wou dat het mogelijk was om nu te kijken naar die emmies aan het doen zijn? ;)

10. Zofie

Zofie Lid

29 jul 2013
    44
    0
    0
    Enschede
    Dankjewel Shaddixx, IMSI dus ;)
    Nu begint er idd zich iets van spanning in me te manifesteren...
    Omdat ik het strax dus echt los moet gaan laten...
    Nina kon je maar ff naar binnen kijken nu he?!!
    Succes met het wachten x

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Mooie ontwikkelingen Zofie! Op naar de punctie!

Meiden, wat is dan PICSI?

Nina, let's shake hands :D. In mn vrije weekend gaat het ook beter dan hier op kantoor. De gesprekken die hier voorbij komen volg ik voor geen ene meter. Niet zo heel handig...ahum... Vrijdag heb ik ook nog eens een heel belangrijke klantmeeting, dus ergens moet ik straks op een knopje terug-in-werkmodus drukken.

12. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @Klaasje: Ik had 7 dagen na tp al een positieve test, meeste anderen ook. Het is dan 2 dg voor officiele nod, dus dat kan...
    Spannend! Zal zo je blasto's even bewonderen.

@Zofie: Klinkt goed, fijn dat ze zo mooi groeien!!! Ja merkte het wel op de fiets dat we met 3 waren :p. Voelde me wel wat dikkig in mijn bikini, maar goed hihi.

Ik ben echt zooooo moe pfff niet normaal zeg. Nog een paar uurtjes doorbikkelen. Moet zo ook nog een training geven (1 op 1 gelukkig, niet voor een groepje ofzo). Op maandag en dinsdag zit ik alleen bijna een uur heen en weer terug in de auto, dan val ik steeds bijna in slaap. Niet handig knikkebollend achter het stuur. En ik lag gister nog wel om kwart over 9 :(.

13. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    #1053 Elize84, 5 aug 2013
    Laatst bewerkt: 5 aug 2013
    @Klaasje: die zien er mooi uit, jij krijgt de volgende twins ;) ;)?? Doe morgen maar een testje hoor! hahaa

14. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zofie; donderdag de punctie dus! Spannend!!! Ik ga duimen voor je.
    En idd, dat vergroten heet IMSI. Hebben wij ook gehad!

Nina; dank je meid... :)

Klaasje; ik had idd ook 7 dagen na tp een positieve test.
    (maar dan wel met een tweeling hè)

Hihi, straks krijgen jullie hier allemaal twins! :D
    Ik ben echt super lang de enige geweest hier, en nu ineens toch een stuk meer! Leuk!!!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zofie: fijn dat de punctie nu afgesproken is. Met zo'n mooie score gaat de embryoscope vast lukken.
    @Klaasje: herkenbaar, hoor! Van alles voelen en denken en jezelf weer vermanend toespreken dat je van plan was er niet op te letten. Ben heel benieuwd naar je test!
    @Nina: ik wilde ook dat ik zo'n deurtje als bij een oven in mijn buik had dat je af en toe even een blik kon werpen. Maar ga ervan uit dat er hele mooie dingen aan het gebeuren zijn daar binnen bij jou.
    @Elize: heftig die vermoeidheid. Weet je werkgever het al, zodat je misschien tijdelijk iets kortere dagen kan werken. Toen ik zwanger was, sliep ik heel slecht, waardoor ik 's morgens vaak pas diep in slaap viel. Ik mocht toen ook wat later beginnen 's morgens, wat voor mij wel prettig was.
    @Mona: doe mij ook wat van jouw misselijkheid!

Hier weer terug uit het zkh. We moesten er vanmorgen om 8.45 uur zijn en we moesten nog flink haasten omdat we de knuffel van ons zoontje kwijt waren. Dus bepakt en bezakt snel naar het zkh gereden en exact op tijd. We moesten naar de kinderafdeling toe met 6 kinderen op een kamer die allemaal geholpen zouden worden. Ons zoontje was nr. 5. Uiteindelijk werd hij pas om 10.00 uur geholpen (hadden we ons ook niet zo rot hoeven haasten).
    Mijn man is meegeweest bij de narcose. We hadden het nog gevraagd en die verpleegster wist het niet en zou het navragen. Later kwam ze terug dat de studies wisselende resultaten gaven. Dat bij de een gezegd werd dat je niet er bij mocht zijn en bij de andere studie dat het niets uitmaakte. Maar we waren zo en zo al niet van plan enig risico te nemen, dus mijn man zou meegaan.
    Toen hij bijkwam, ben er ik erbij geweest. Wel raar zo alles onder het bloed te zien. Hij werd ook heel onrustig wakker en begon te huilen. Erg zielig om te zien.
    Boven op de afdeling heeft hij een tijd liggen slapen. Hij mocht allang naar huis, maar hij bleef maar slapen.
    Uiteindelijk toch maar een beetje wakker gemaakt en omgekleed en naar huis gereden. Onderweg heeft hij nog vreselijk overgegeven voor het oude bloed. Dus nog een tussenstop moeten maken vlak bij huis en inmiddels draait de wasmachine al weer vollop.
    Eenmaal thuisgekomen en een paar cadeautjes rijker, weer wat gegeten is hij nu weer vollop aan het buitenspelen. Onvoorstelbaar hoe snel een kind ook weer opknapt.
    Wijzelf nu ook bijkomen, want heb (waarschijnlijk door alle spanning) vannacht ook amper geslapen.

16. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    DD-Meisjes:
    Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Bbibi- IVF/PICSI 1 - 1e kindje
    Ddees70 - ICSI 6 - 1e kindje
    Dreamer82 - ICSI 2
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Klaasje - IVF 1
    klaproos
    Maartje84
    Miss76 - ICSI 1 - 1e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 3
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    UVS - ICSI 4
    Zofie - ICSI

Agenda:
    Augustus:
    2: NinaD - TP
    2: Stiertje - controle vk
    2: Elize 84 - pretecho 10 wk
    9: Shaddixxx - TESE in Mulheim
    9: Miss76 - testdag!
    13: Monatoetje84- Intake + echo verloskundige (9w en 5d)
    14: Ddees70 - telefonisch gesprek dokter S
    15: Aklina - echo 30+6 wk
    16: Elize84- echo zkh 12 wk
    19: UVS - intake

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie
    28-02: Elize84 (tweeling)
    13-03: Monatoetje84

Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging)
    13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh

17. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Mijn dochter heeft(weer)buisjes gekregen toen ik tien weken zwanger was en ze hebben het speciaal nagevraagd en toen mocht het wel....
    Raar dat ze overal wat anders zeggen dan.

18. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Fijn dat het achter de rug is Sneeuwmees! Wel akelig al dat bloed. Gelukkig speelt ie alweer lekker buiten.
    Ik heb mijn manager vandaag een mailtje gestuurd. Ze was met vakantie 3 weken en ik zie haar heel weinig (zelfsturend team). Misschien zou ik korter kunnen werken, maar dan zou ik alleen eerder naar huis kunnen.
    Maar goed, wanneer geef je zoiets aan denk ik dan... Ik ben altijd iemand van ik ga wel gewoon door... Weet ook niet of t nu echt helpt zeg maar.
    Als ik nu een baan had waarbij ik continue in beweging was, verpleegkundige aan het bed, dan was het misschien wat anders... Nu zit ik aan een bureau en in de vakantietijd is het ook niet heel druk.

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees; fijn dat het zo goed is gegaan! En veerkrachtig zijn ze hè, die kleintjes! Onvoorstelbaar!
    Maar doen jullie ook maar rustig aan nu. Is toch niet niks hè, je kleine zo zien. Sterkte vandaag meid

20. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    Wat fijn dat het zo goed is gegaan dat hij alweer aan het spelen is. Voor jullie als ouders is het ook moeilijk! Vanmiddag even bijkomen....
    Dank je wel schat.....hoop het heel graag dat die moppies alleen maar goed bezog zijn :)

Klaasje,
    Ja let's shake :D......ik heb vandaag gelukkig vrij en heb geen idee hoe ik morgen moet werken....pffff Ik heb alleen maar 1 gedachte.....16 aug tetsen :D
    Gelukkig kun jij al bijna testen!!! :)

Deel Deze Pagina