ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    De eerste keer in dd hadden we maar 1 goede emmy die hebben weer met AH terug gekregen en toen heb ik in de 2e helft superfact gekregen.
    De 2e keer hebben we langer gestimuleerd waardoor de eitjes langzamer groeide en hadden we er 4, 2 terug na embryoscoop maar de andere 2 deden het niet meer op dag 6 en na de tp 3x 1500 pregnyl. Ja het zaad ligt in de vriezer en dat is van goede kwaliteit.
    Die bloed waardes heb ik niet. Slik wel 2000 ie vitamine d3 en hoge dosering omega 3 nu en zwangerschaps vitamines van davitamon.
    Elize in mijn eigen cyclus wel , nou ja wat roze druppels en dan wel op dag 13 na eisprong mijn menstruatie, maar in de gestimuleerde cyclus werd ik pas ongesteld na stoppen van de hormonen
    De vorige keer had ik ook een lijstje en toen heeft hij alles beantwoord zonder dat ik wat hoefde te vragen, maar dat was wel op zijn kantoor nu over de telefoon is het misschien anders.

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    DDees, Je kunt voor de zekerheid je ijzerwaarden en schilklierwaarden laten prikken via de huisarts. Heb je na 36 uur uitslag. Heb je dat ook maar weer uitgesloten!

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Dames,
    Dank je wel voor jullie antwoorden!
    Gelukkig is het ergste buikpijn sinds gisterenavond weg. Ik heb nu nog alleen een opgeblazen buik met een drukkend gevoel. Bij de vorige TP's vond ik eerste wachtweek heel snel voorbij gaan, maar dit keer lijkt eerste week al eeuwig te duren....

Miss,
    Dank je wel voor jouw antwoord. Gelukkig dat je niet zo'n buikpijn hebt gehad. Jouw klachten herken ik inderdaad ook....weet niet of het door utro+pregnyl komt of niet. Het is balen he....dat je door die pregnyl niet eerder kunt testen. Gelukkig is het alweer dinsdag.....:) Ik duim voor een knallend posi test!!!!

Klaasje,
    Wanneer ga jij testen?

Dreamer,
    Ik hoop dat er niets aan de hand is en dat jullie zoontje gewoon lekker reserves aan het opbouwen is :D
    Veel sterkte!

Elize,
    Ik denk dat je gelijk hebt hoor.....zonder utro ga je beter voelen!
    Wat heerlijk dat je straks zonder utro en voorbij 12 wkn lekker op vakantie gaat....no worries en alleen ontspannen!!!
    Ik hoop dan wel met utro op vakantie te gaan ;), hoewel ik niet weet of ik dan in het zwembad durf te zwemmen...gelukkig is er ook genoeg zee :)

Sneeuwmees,
    Ik kan me voorstellen dat je echt even bij moet komen van gisteren. fijn dat het rustig is op jouw werk....even rustig aan. Nog even en dan lekker zwanger op vakantie!!! :)Hoe gaat het met jou zelf?

Ddees,
    Vervelend dat ongi niet doorzet. Jammer dat de kans op die ene spermie klein is. Wat advies betreft, hebben de dames je al een en ander verteld. Wat voor mij dit keer in ieder geval een verbetering is, is dat mijn eigen systeem/cyclus nog door de decapeptyl depot onderdrukt wordt. De vorige keren had ik aantal dgn na de punctie al mijn eigen cyclus klachten, waardoor ik zelf erg mijn twijfels had. Dr. S kon dat zich niet voorstellen. De Suprefact neusspray onderdrukt ook jouw eigen systeem, zodoende lijkt mij een hele goede.

Bbibi,
    Morgen is het eindelijk woensdag!!! Spannend!!
    Wachtweken zijn inderdaad vreselijk! ;)
    Jij bent vandaag ook weer aan het werk...hoe gaat het?

Zofie,
    Vanavond dan eindelijk pregnyl....op naar een mooie opbrengst!

Hoop dat ik niemand vergeten ben! hele fijne middag dames! :p xxx

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: vervelend dat die eerste wachtweek ook al zo traag verloopt. Op de een of andere manier zat ik altijd een soort van flow dat die eerste week nog wel door te komen was. Rond het begin van de tweede week werd ik al wat onrustiger en ging je meer op evt. klachtjes laten letten. Maar we slepen je er wel doorheen? Wanneer ga jij nu precies op vakantie? Wordt het thuis of op vakantie testen?
    @Ddees: heb wel het idee dat de medicatie zoals het nu is, voor jou goed werkt voor het aantal follikels en het onderdrukken van je cyclus. Maar dan blijft inderdaad die andere belangrijke vraag over het 'laten plakken' van je embryo. Die schildklierwaardes zou ook nog een goed iets kunnen zijn om te testen, maar ga ervan uit dat dr. P. dit ook mee zal nemen als je naar hem doorverwezen gaat worden. Kun je zelf wel alvast rechtstreeks een afspraak met hem maken of gaat alles via dr. S.?

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    Dank je wel! :)
    Wij gaan een week later dan jullie... 1 september vertrekken wij. Ik kan gelukkig volgende week vrijdag thuis testen en bellen voor uitslag. Ik ga waarschijnlijk donderdagmiddag bloed laten prikken en vrijdagmiddag na werk bellen voor het uitslag. Ik wil meteen zekerheid nl. De vorige keren vond ik heel moeilijk om slecht nieuws te krijgen, terwijl ik nog de hele dag moest werken. Ik ga het dit keer maar anders aanpakken. Hoewel mijn gevoel dit keer goed is!:p

Jullie gaan helemaal goed op vakantie....na 2 mooie echo's! :D

Nu dat ik weer op werk ben, merk ik pas hoe moe ik ben. Vanochtend ging het nog wel, maar vanmiddag is het zwaar. Ik kan me niet cocentreren, gelukkig is het hier ook rustig. Misschien moeten ze naast utro ook een oppepper gegeven :D

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @dees owh wat vervelend dat je man zijn sterilisatie niet ongedaan gemaakt kon worden. Heeft jou man al kinderen uit een eerder huwelijk?

@klaasje ik vind het wel erg moeilijk om hoop te houden eerlijk gezegd omdat ik nu al 2 jaar lang teleurstellingen heb gehad, er echt alles aan gedaan heb en nog geen resultaat. Dit is onze eindbestemming, en ik had voor mijn gevoel echt zo iets van of het lukt meteen de eerste keer als alles goed zit met infuzen etc of het lukt gewoon niet meer (ik weet dat ik zo niet mag denken, maar het lukt me gewoon niet om het los te laten. Ben gewoon echt heel erg bang dat het ons nooit gegund zal zijn... en begin daar wel steeds meer in te geloven :( )

@sneeuwmees hoe is het met je mannetje? heb je er nog iets van gehoord sinds je op het werk zit? Kan me voorstellen dat het zwaar was vandaag weer te gaan werken na zon zware dag als gisteren. Vanavond maar optijd naar bed!

@elize helaas 24/7 zo moe! :( (en nog 1000 andere klachten helaas)... dat zal ook allemaal maar erger worden in de loop der jaren! daarom is het eigenlijk zoooo ontzettend slecht adt ik nu mijn immuunsysteem aan het onderdrukken ben met die nifuzen en al mijn bloedwaarde van slag zijn... voel me nu ook extra slecht pfff :( wanneer ging jij nou lekker naar griekenland op vakantie?

@nina owh meid ik vind het zo ongelooflijk spannend voor jou! enne ik wordt niet morgen uit mijn lijden verlost maar overmorgen ;)
    deze morgen bloed geprikt. En ik krijg daar donderdag vermoedelijk de uitslag van. Spannend nog dus...
    Kun je je een beetje concentreren op je werk? Dat pepmiddel mogen ze mij ook wel geven... OMG ik val bijna om hihihi...

@rest zwaai!

7. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Joehoe! Mag ik even een vraagje tussendoor stellen? Ik heb jullie hier eerder over zien schrijven, maar dat is een tijd geleden en als het (nog) niet op jezelf van toepassing is, onthoud je dingen toch minder makkelijk! Komt 'ie:

Zijn jullie door de utro niet ongesteld geworden (tot je ermee stopte), later ongesteld geworden (zo ja, hoeveel later?) of gewoon op tijd ongesteld geworden?

Ik heb geen idee wat ik moet verwachten en vind het nu best spannend worden!! Normaal gesproken duurt mijn cyclus 26 of 27 dagen. In dat geval zou ik gister of vandaag ongesteld moeten worden.

Ik hoor het graag! Alvast bedankt :D

Liefs, Miss

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miss76: ik ben twee keer dwars door de utro ongesteld geworden. Maar hoor ook bij sommigen dat ze pas enkele dagen na het stoppen ermee ongesteld worden. In principe is dat ook de bedoeling, want utro moet je menstruatie uitstellen om de innesteling te bevorderen.
    @Nina: natuurlijk ga jij zwanger op vakantie :p en inderdaad goed geregeld dat je op de dag van de uitslag niet hoeft te werken. Al was het alleen maar zodat je ongestoord een feestje kan bouwen! ;) De laatste keer kreeg ik het telefoontje met de uitslag over het aantal bevruchtingen op het werk. Dan moet je ook maar even met de telefoon weglopen naar een rustiger plekje in de hoop dat het goed nieuws is en je weer zo normaal mogelijk terug naar je werk kan (dat was gelukkig ook zo).:cool:
    @Bbibi: ben tussen de middag even thuis geweest om een broodje te eten. Hij is vrij tam vandaag, toch even een terugslagje van de narcose (denk ik). Ben nu bezig met een klein fotoboekje van deze dag, zodat hij dat mee kan nemen naar de peuterschool of opa/oma of het nog een keer kan herbeleven. Ik denk dat het vandaag pas een beetje doorkomt het besef. Hoe voel jij je?

9. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Even snel voor Miss..
    Door utro heen werd ik wel ongesteld op den duur. Meestal wachtdag 11 (dag 4 tp, dus 15 na punctie). De keer dat ik pregnyl erbij gebruikte pas na 14 dg.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miss: ter aanvulling. Ik werd met alleen utro op dag 8 en de tweede keer op dag 9 ongesteld. Toen ik pregnyl erbij kreeg werd ik op dag 13 ongesteld.

11. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Ok, dank jullie wel! Ik zit nu op dag 13 na punctie, 11 dagen na tp. En heb 3 x pregnyl gespoten. Ik heb ook even gegoogled en zie dat het echt per persoon verschilt. Sommigen worden gewoon ongesteld, anderen pas als ze met de utro stoppen. Valt dus niets zinnigs over te zeggen helaas! Maar bedankt voor het delen van jullie ervaringen :)

x

12. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Sneeuwmees: bedoel jij dan dag 8 na tp of dag 8 na punctie? Op welke dag had jij je tp?

13. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Miss, dapere tante, al weer 11 dagen na tp. Iets met Engelengeduld enzo! Nog even, nog even...

Leuk idee Sneeuwmees, van het boekje. Heeft mn moeder ook gedaan voor mijn zusje nav een ziekenhuisopname.

Nina, ook weer even een knuffel en duwtje in de rug. Bijna vakantie meid, ook iets om naar uit te leven!

Ik heb ook weer een betere dag, gisteren was echt heel erg, oeps! Ach, heb ik ook lekker een keer een excuus met hormonen enzo ;)

Ik denk nu dat we zaterdag gaan testen. Vrijdag is echt een belangrijke werkdag, die kom ik anders vast niet zo lekker door vrees ik ongeacht wat de uitslag is...

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miss76: de eerste twee keren had ik een tp op dag 3 en toen werd ik dus op dag 8 en 9 (na tp) ongesteld. Met de blasto's in DD met utro en pregnyl op dag 13. Spannend voor je!
    @Klaasje: spannend weekend voor de boeg. Ben het met je eens dat je de tijd moet nemen voor het testen. Ik zou ook niet even snel voor het werk willen testen. Als het negatief is (waar ik bij jou niet van uitga) even lekker een potje ongeneerd willen janken en juichen en stuiteren als hij wel positief is. Dat wordt in jouw geval dus stuiteren op zaterdag.;):p

15. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Meiden meiden, wat houden jullie het lang vol zeg. Ongelofelijk.
    Ik vond de 12e dag na ovulatie/punctie echt lang genoeg wachten om te testen hoor.

Ik werd meestal dwars door de utro heen ongesteld. En ook dwars door de pregnyl trouwens.

16. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Bibi, als je vanmorgen bloed hebt ingeleverd dan is de uitslag nu echt al bekend hoor. Heb je het via de huisarts gedaan? Die krijgt dan morgen de uitslagen binnen. Waarom wachten tot vrijdag?

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @aklina gek! ze zei tegen mij op zijn vroegst donderdag! misschien omdat ze ook mijn schildklier getest hebben TSH en vrij T4? komt de uitslag apart binnen of doen ze dat tegelijk denk je?

@sneeuwmees ahhh sneu voor je manneke! vandaag dus een beetje bijkomen. Het is ook allemaal niet niks! en lief je foto boekje! Wie past er vandaag op je zoontje? je man of opa en oma?

@miss ik wordt altijd pas 7 dagen na het stoppen van de utro ongesteld. Heel gek want zo dik is mijn bmslijm nooit! vorige keer bij Dr S was het ook 8mm dus is volgens mij niet zo heel dik toch 13dpo? maar wordt alsnog pas heel laat ongi na het stoppen. Erg vervelend want dan weet ik al 2 weken dat het niet gelukt is maar moet je 2 weken wachten eer je een keer ongi wordt! achja niks aan te doen!

@ klaasje spannend meid! aftellen naar zaterdag :)
    kan je ook niet eerder al een bloedtest doen ;)

18. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Klaasje: pfff, wat duurt het lang hè? Ik vind het vanaf vandaag niet leuk meer, het broekloeren is officieel begonnen ;)

@ Sneeuwmees: ok, dank je! En ja, heel spannend..

@ Aklina: ik kan helaas niet eerder testen, heb nog pregnyl in mijn lijf! Volgens halveringstijd van 24 uur zou het donderdag rond de 12 zijn dus dan zou ik een test moeten kunnen doen. Maar de 1 zegt dat de halveringstijd 24 uur is en de ander zegt 33 uur. In dat laatste geval zou ik donderdag nog vals positief kunnen testen. Op zich dus niet zo'n gek advies van DD om vrijdag te testen :D

19. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miss: ik werd ook altijd door de utro heen ongesteld... elke keer 14d na de punctie!! Alleen deze keer dus niet... :-D
    Duim voor je!!

Bbibbi: Krijg je morgen de uitslag?? Hoelaat?? Duimen draaien hier! Trouwens voor iedereen op het wachtbankje!!! Dikke knuffel!!

Xx

20. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Bij mij was pregnyl na 6 dg echt wel weg hoor!

Ben zo benieuwd naar jullie uitslagen allemaal!

Deel Deze Pagina