ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Oh en Bibi op mijn werk komt de uitslag de volgende dag binnen. Juist ook van tsh en ft4. Je kunt een telefoontje wagen eind vd ochtend?!

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Miss,
    Je hebt al genoeg antwoorden.....bij mij werd ik met alleen utro 10-11 dgn na de punctie ongi en utro+pregnyl na 2 dgn stoppen met utro.....je wordt er niet wijzer van ;):D Ik vond jouw klachten heel positief! Spannend hoor....wat is jouw eigen gevoel?

Bbibi,
    Wat vervelend voor je al die klachten....echt zwaar! Ik vind het heel pittig van je dat je gewoon doorzet! Gelukkig is alles de afgelopen weken goed gegaan: super eitjes, mooie bevruchtingen, geweldige blasto's en immuunsysteem die doet wat jij wilt! :D Ze laten jou lang wachten....blijft spannend!!!

Miss, Bibib en Klaasje,
    Ik duim heel hard voor jullie en sta klaar om mijn vreugdedansje te doen :D

Klaasje,
    Dank je wel schat, lief van je! Fijn dat je beter voelt! Zeker goed plan om lekker te wachten totdat je allebei even rustig de tijd voor kan nemen. Met jullie prachtige blasto's kan me niets anders voorstellen dan dat het samen juichen wordt!

Sneeuwmees,
    Je bent een slimme moeder....goed idee van die foto's! Ik hoop dat hij zich morgen beter gaat voelen. Het hele gebeuren is ook best pittig voor zo'n kleine moppie.

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Miss, je kan ook een bloedtest in P'rend laten doen! Donderdagochtend bloedprikken en 's middags al antwoord :)

4. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Thanks voor de info Mona, Elize en Nina!

@ Nina: dat had je nou niet moeten zeggen! :D
    Kan ik daar zomaar heen of moet ik een afspraak maken/verwijzing hebben?

Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Het ene moment heb ik een soort oergevoel dat ik zwanger ben en het andere moment denk ik 'alles wat je voelt komt door de hormonen dus wat maak je jezelf nou wijs'. Geen idee dus. Maar wat zou het mooi zijn...

Ik ben trouwens helemaal niet goed voorbereid! Heb geen testen in huis en ben voor openingstijd van Kruidvat al de deur uit 's ochtends! Kan wel op het station bij de Etos testen halen, maar welke zal ik dan doen?

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

#1105 NinaD, 6 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2013
    Miss,
    :D:D...handige he! nee geen afspraak nodig, want je bent al bekend bij dr W voor jouw behandeling in DD. Je kan vanaf 08:00 bij de receptie van de poli een lab formulier vragen voor bloedprikken (beta-HCG) en daarmee loop je een gang terug naar het bloedprik poli. Eind van de ochtend is de uitslag meestal al bekend en anders zeker in de middag.

Ja lastige he met die hormonen.....mijn gevoel is ook goed, maar denk ook steeds aan wat nu door de hormonen komt en wat niet. Hou jouw positieve gevoel vast!!!
    Testen....die digitale van clearblue schijnt betrouwbaar te zijn.

Meiden,
    Wat zou het geweldig zijn wanneer wij met zo'n allen zwanger blijken te zijn. Slagings-% van DD stijgt meteen!

Mijn energie voor vandaag lijkt gewoon op te zijn! Ik ben zo moe dat ik al een half uur op de bank lig....probeer mezelf over te halen om te koken....

6. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Inderdaad miss, je bent natuurlijk gewoon bekend bij de poli in het wlz.
    Je kunt formulier halen bij dames van de poli (neem ff je afsprakenkaart mee dan kunnen ze daar de sticker uit halen), en dan bel je 's middags voor je uitslag naar de poli dames.

Bibi, ik werk natuurlijk in het ziekenhuis, dus ik kon altijd meteen in het systeem kijken. TSH en Ft4 zijn voor onze aanvragen binnen 2 uur bekend. hcg draait het lab 's ochtends en 's middags dus einde van de dag altijd bekend.

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Meiden wat schrijven jullie toch lekker veel hier. Hier even geen energie om alles bij te houden.

Ik denk wel aan iedereen en duim mee !

8. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ja ik heb het over de huisartsenpraktijk, daar is het normaliter een dag later binnen als het elektronisch verzonden wordt.

@NinaD: ja erg is dat hè, ik heb ook echt helemaal geen zin meer in koken..of huishouden. Geen inspiratie en puf meer.

Vandaag ben ik wat eerder naar huis gegaan, compensatie uren. Maar ik las ook dat ik recht heb op een uur extra pauze. Kan ik best legaal eens wat eerder weggaan :p.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: heel goed van je! Geniet maar even lekker van alle voorrechten die er bestaan voor het zwanger zijn. Je hebt er lang genoeg op gewacht.

Hier vandaag behoorlijk misselijk geweest. Wat kan een mens daar blij mee zijn. Hoop dat de tendens zich voortzet.;)

10. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Zo, de testen zijn binnen :D

Ik heb voor nu even goedkope gehaald (2 voor 4,95 van Testpoint), vind voor vroegtesten die dure een beetje zonde. Ik heb besloten morgenochtend de eerste te doen! Waarom ook niet? Als 'ie morgen licht positief is, weet ik dat het nog van de Pregnyl zou kunnen zijn. Is 'ie dat donderdag nog (of hopelijk donkerder!), ben ik zwanger :)

Bloedprikken wil ik pas vrijdag doen, logistiek lukt het niet om naar Purmerend te gaan voor mijn werk en op vrijdag ben ik vrij. Maar.. dat doe ik alleen bij een positieve thuistest. De kans bestaat natuurlijk ook dat de test morgen wit is. Moet er nog even niet aan denken! Hoop dat ik kan slapen vannacht!

Voor jou ook spannend Bbibi, morgen dus misschien al de bloeduitslag? Enig idee hoe laat? Mijn god, wat een zenuwen voor ons allemaal :$

Sterkte met aftellen en wachten tot het grote moment Bbibi, Klaasje, Nina en Zofie! En met de bijwerkingen. Volgens mij zijn we allemaal gesloopt!

X

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miss76: spannende dag(en) voor vele van ons! Denk dat ik maar 24/7 ingelogd blijf....hihi.. Succes met testen. Hoop dat jij de aftrap gaat geven.

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Miss76: spannend, ik ga heel hard voor je duimen.

13. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Haha Sneeuwmees, doe maar! Dank jullie wel voor het duimen, ik hoop ook dat ik de nieuwe roze golf mag aftrappen :)

14. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Jaaaaaa een nieuwe roze golf!!! Daar ben ik ook voor!!

15. NinaD

NinaD Niet meer actief

#1115 NinaD, 6 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2013
    Miss,
    Wouw...jij bent moedig! :D wil je morgen na jouw positieve test wat "baby dust" ons kant op blazen? :D
    Succes met jouw eerste test! Duimen...duimen...

Elize,
    Ik ben nog niet eens (officieel ;))zwanger en nu al zo moe....jij zal het echt heel zwaar hebben! Het lukt mij eigenlijk altijd wel te koken, maar vandaag kon ik echt niet meer.....
    Wat goed dat je gebruik maakt van jouw wel verdiende uren!

16. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Al getest Miss????

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Duim duim duim

18. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    #1118 Miss76, 7 aug 2013
    Laatst bewerkt: 7 aug 2013
    Helaas meiden: spierwit :(

Ik ga er maar vanuit dat 'ie over 2 dagen (op officiële testdag) dan niet ineens positief gaat zijn, toch? Zo laat testen was denk ik puur ter voorkoming van een vals positieve test door de Pregnyl, maar had vandaag toch al positief moeten zijn als ik zwanger ben?

Ik voel me geloof ik wel ok. Hoef (nog) niet te huilen en ben heel rustig. Ik heb er al die tijd natuurlijk ook rekening mee gehouden dat de kans groter is dat je niet zwanger bent dan wel. En het is pas mijn eerste (geslaagde) poging dus ik heb nog hoop voor de toekomst. Maar.... natuurlijk wel hartstikke jammer!!! Je doet er zo veel voor (in mijn geval 2 cyclussen achter elkaar stimuleren voor dit ene embryo) en dan blijkt het allemaal voor niets te zijn geweest. Dat vind ik er wel heftig aan!

Ben wel opgelucht dat ik het weet, dat wachten is echt niet leuk. Je let toch op alles wat je voelt, terwijl je ook wel weet dat de hormonen daar een grote invloed op hebben. Ik ga nu 2 cyclussen pauze houden en in september genieten van een reis naar de VS (reünie met 5 vrienden met wie ik daar van '94 tot '96 onafscheidelijk was en mijn zusje opzoeken). Eindelijk iets om me op te verheugen! En dan eind september weer fris van start :)

Hopelijk hebben de andere dames meer geluk. Ik duim mijn vingers blauw voor jullie!!!

X

19. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Er is nu trouwens een heel vaag lijntje te zien, maar ik denk dat dit na 5 minuten is ontstaan en dan geldt het niet geloof ik. Toch morgen en overmorgen nog maar een keer testen en de Utro blijven gebruiken tot de test van vrijdag. Al reken ik nergens meer op!

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Oh Miss, wat vind ik dit een rot nieuws zo vanmorgen... Waarom nou?

Aan de andere kant denk ik dan, is dat vroeg testen echt wel betrouwbaar? Neem je voor alle zekerheid wel de utro door tm de test dag + nog een test?

Knuffel, wat een verdrietig begin van deze dag.

Xx

Deel Deze Pagina