@Miss76: ik had zulke goede hoop bij je. Wat een rot nieuws zeg. Dikke knuffel ! Heb je een foto van de test ? Als er iets is te zien, zou ik nog wel ff positief blijven. Ik blijf door duimen in elk geval !
Dank jullie wel lieverds! Maar als dat vage lijntje betrouwbaar is, zal het eerder door de Pregnyl komen denk ik. We gaan het zien morgen..
Kijk, hij is echt heel vaag. Mocht 'ie niet van de Pregnyl komen maar toch van een zwangerschap, ben ik wel bang voor weer een miskraam want de vorige zwangerschap begon ook met zo'n vaag streepje. Die werd uiteindelijk wel net zo donker als de teststreep maar het hcg was vanaf het begin te laag. Nou, we gaan het wel zien. Speculeren heeft geen zin. Morgen weer een test! EDIT: volgens mij zie je 'm niet eens op de foto! X
@Miss76: hè meid, wat balen! Ik ken deze testen niet, maar weet dat de kv-testen tegenwoordig ook soms langer nodig hebben dan de eigenlijke 5 min. Dikke knuffel, meid!!
Ik zie hem wel hoor Miss, ik blijf hopen en duimen. Morgen moet ie donkerder zijn. Mijn testen begonnen ook echt heel licht !
Miss ik zie wel de lijn die je bedoelt. Toch denk ik dat hij in geval van zwangerschap donkerder had moeten zijn zoveel dagen na TP Morgen zullen we het weten... Duim duim!!!
Lieve Miss, Die vage streepjes zijn belabberd. Ik snap wat je bedoelt dat je toch wat meer een duidelijke streep verwacht. Even morgen afwachten.... Ik duim door.... Wat fijn dat jullie al hele mooie plannen hebben, erg leuk! Dikke knuffel
Ik zie het streepje wel hoor, maar begrijp je twijfel. Als de test morgen weer vaag is moet je vrijdag gewoon bloed laten prikken en uitslag afwachten voor je stopt met de utro. Nog paar spannende dagen, maar ik snap je teleurstelling. Wel geweldige plannen voor de boeg!!! Ik vind je heel sterk en realistisch klinken.
@miss meid hele dikke knuffel snaop volkomen hoe je je voelt! en voor jou is het NOG meer balen zo 2x achter elkaar Maar ik zie inderdaad het lijntje ook, ik hoop gewoon dat het niet van de pregnyl is en gewoon hcg van je eigen lichaam... inderdaad morgen en overmorgen testen... en zo niet een heeeeeeeeeeeerlijk vooruitzicht! geweldig een reisje naar amerika! super! probeer die gedachten vast te houden hoe moeilijk het ook is *knuffel* @Nina en klaasje ik hoop voor jullie beter nieuws meisjes! x (en uiteraard ook voor miss de komende dagen) @sneeuwmees hoe is het met de kleine knul? @elize en aklina, vandaag aan het werk! misschien dat ik einde van de middag even bel. Als ze de uitslagen binnen krijgen bespreken ze dat begin van de middag met de huisartsen. Dus dan kan ik eined vd dag wel eens bellen. Al vrees ik dat het niet binnen gaat zijn. Ze zei tegen mij dat als ik het bij de dokterspraktijk zelf liet prikken de volgende dag binnen zou zijn (vandaag). Maar omdat zij pas om 9.00uur open gingen en ik om 8.30 moest werken ben ik naar het zkh gereden. Ze zei er wel bij als ik daar liet prikken zij pas een dag later de uitslagen binnen kregen dus haast zeker adt het nit binnen gaat zijn. Maar ben ook niet benieuwd naar mijn HCG hoor... wel heel erg naar mijn schildklier waareds! ik hoop ergens (hoe stom dit ook klinkt) dat het dit keer weer foute boel is zodat ze mij aan de medicatie zetten. Ik denk echt dat dat een meerwaarde zal hebben voor een eventuele innesteling/zwangerschap! Zofie al zenuwachtig voor morgen? mona bedankt voor je succeswensing lieve meid! @ all zwaai en dikke knuf!
Miss, ik zie het streepje ook hoor. En ik ken deze testen niet, dus ik weet ook niet hoe gevoelig ze zijn. Kan goed zijn dat deze meer hcg nodig hebben. Ik duim nog door voor je!!
@Bbibi: stiekem hoop ik dat ze je HCG waarde toch ook snel beschikbaar zullen hebben, al snap ik dat je het spannend vind. Ik duim voor je, hoor!! Met mijn zoontje gaat het redelijk goed. Vandaag weer naar de peuterschool gegaan, dus hopelijk komt het ritme er weer langzaam in.
Even snel.... Miss, Jij had jouw punctie precies 1 week voor mij. Je zit nu 12 dgn na punctie en 10 dgn na TP. Jij en ik hadden dag 2 tp, waardoor innesteling niet echt goed te voorspellen is. Onze emmies hebben minstens nog 2-3 dgn nodig gehad om blasto's te worden, zodoende is het nu nog best vroeg....... Ik snap jouw gevoel heel goed hoor, maar er is zeker nog hoop! xx
Lieve miss, ik hoop zoooo voor je dat het streepje nog donkerder gaat worden!! Kan me voorstellen dat je van het ergste uitgaat maar het is nog vroeg qua testen he... Knuffffff!! Jouw reis lijkt me helemaal da bomb, iets om mega naar uit te kijken. Bbibi, ik heb bij mijn eerste zwangerschap Chlomid geslikt, toen moest ik ook in het ZH laten prikken ( de bloedtest ) en die uitslag had ik 2 uren later al!! Dus wie weet!!! Spannend, ook je andere waardes natuurlijk. Sneeuwmees, hoe gaat het met je kleine manneke? Las dat hij alweer vrolijk aan het spelen was? Hier gister ff een off-day. Laatste spuiten zitten erin ( had gister de pregnyl ) en morgen om 9.00 melden in DD. Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen, maar dat is iets waarover ik zelf geen controle heb op dat moment ( lastig voor mij - lees: heeeul lastig ) Ik wil iig graag positief zijn en blijven. Knuffel naar iedereen die het nodig heeft!! Xxx
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! We zullen pas echt weten hoe het zit als ik morgenochtend weer een test doe. Ik zal ook even een andere halen, dan kan ik goed vergelijken! @ Nina: ik had mijn punctie vandaag 2 weken geleden, dus het is 14 dagen na punctie en 12 dagen na tp. Ik weet wel dat een vaag streepje op NOD nog een late innesteling kan betekenen (het varieert enorm per vrouw hoe snel het embryo dat doet) dus ik ben toch nog voorzichtig afwachtend Fijne dag allemaal! xx
@ Zofie: balen dat je een off day had, maar ze horen er helaas bij. Gelukkig nu klaar met spuiten! Hopelijk heb jij straks minder last van de utro dan sommigen van ons. Wat betref de punctie: ik vond het beide keren een hele prettige ervaring. De dames die je voorbereiden zijn superlief (behalve tegen Bbibi!), als je wakker wordt zit je man al heel snel naast je en ook de verpleegsters in de uitslaapkamer zorgen goed voor je. Ik heb het geen moment eng gevonden en kon me helemaal overgeven aan hun zorg. Ik hoop jij ook! x
Bbibi, Wat balen dat het toch langer gaat duren. Zijn jouw schilklier waardes tot nu toe afwijkend geweest? Dikke knuffel Miss, sorry...kan niet meer tellen Die voorzichtigheid snap ik goed hoor! Even morgen afwachten. Ik hoop dat je het vandaag even van je kun afzetten. Sneeuwmees, Ik zag foto van jullie moppie....wat een lieverd! Blij om te horen dat hij zich beter voelt! Ben je zelf weer "geruststellend misselijk"? Zofie, Die off days zijn belabberd! Het is altijd fijn wanneer ze voorbij zijn! Morgen dan eindelijk punctie.....voordat je het weet zit je op de wachtbank! Zoals Miss al verteld...hele aardige team! Ik heb vandaag helaas ook een off day, misschien komt het door de vermoeidheid
Zofie. De punctie gaat daar best snel. En wat miss ook zegt: Tegen de dames daar gewoon zeggen dat je je druk maakt en ze stellen je wel gerust. Ze zijn inderdaad super lief. Wel een tip Neem een broodje of beschuitje mee voor na de punctie. Ze hebben daar wel drinken en mini koekjes maar verder niks. En warme sokken gaan ze roepen Miss Ik hoop toch dat je streepje nog donkerder gaat worden. Blijf nog even voor je duimen. En fijn zo'n reis in zicht om je gedachten af te lijden. Bbibi. Ja mijn man heeft 2 kinderen uit een eerder huwelijk. Een dochter van 20 en een autistische zoon van 23 maar wel goed toegankelijk. Ze kunnen niet wachten tot ze nog een zusje of broertje krijgen Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken. Dames ik ben begonnen met een lijstje vragen voor dokter S. Hebben jullie nog wat toe te voegen? Vragen aan dokter S. 14 augustus 2013: Wat is er nog mogelijk om het innestelen te bevorderen? Aanvullende onderzoeken? Zoals Immuun onderzoek en/of andere bloedwaardes? Ivm astma en allergieën? Afspraak bij dokter Pfeiffer? De kwaliteit van de embryos is goed? De manier van stimuleren is nu goed? - 2x 1 snuifje Synarel 2x 225 menopur Baarmoederslijmvlies 10 mm is ook wel goed ? Na de tp superfact/pregnyl/utrogestan of iets anders nog ? Andere vitamines/mineralen ? Gebruik nu Omega 3: Visolie 2400 mg EPA 720mg DHA 480mg Vitamine E 443 mg En davitamon Mama compleet.
@Miss76: we blijven jou (en jouw testen) de komende dagen nog even volgen! Fijn dat je al een heel spectaculair plan B heb om naar uit te kijken, mocht het toch niet zo zijn. @Zofie: het is voor mij als control freak ook altijd lastig jezelf over te leveren. Maar moet zeggen dat ik ook altijd weer 'uitkeek' naar de volgende stap in het hele proces en bovendien voelde mijn buik niet zo prettig aan de laatste dagen, dus kon dan bijna naar de punctie uitkijken. Dikke knuffel vanwege je off-day en veel succes bij de punctie. Gaan jullie vanavond al een hotelletje pakken of morgen heel vroeg vertrekken? @Nina: jij ook al een offday? Die stomme rotzooi ook die je in je lichaam propt en spuit en dan ook nog die onzekerheid van die rotwachtweken. Dikke knuffel. Ben niet zo misselijk als gisteren (helaas), maar echt lekker zit het ook niet. Weet ook niet of mijn maag wat reageert omdat ik erg gespannen was vanwege mijn zoontjes ingreep of dat het door de zwangerschap komt (ik hoop natuurlijk het laatste). @Ddees: ik ga je bespreeklijstje even doorlezen. Hier is mijn baas er weer voor het eerst sinds de vakantie. Heb de laatste 2 weken heerlijk alleen gezeten en had (ook vanwege het warme weer) lekkere slobberkleren aan. Vandaag dus toch maar strak in de spijkerbroek. Die ik zo af en toe toch stiekem open heb onder mijn bureau.