ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Dank je sneeuwmees. Deze ken ik. De zin die ik noemde komt daar ook vandaan. Deze zin gaat wel, maar de rest wat op die pagina staat vind ik voor mezelf zwaar op de hand. Bovendien houden we niet zo van gedichtjes. Gaat hem dus niet worden...

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dreamer: dat bedoelde ik vanmiddag ook, dat ik die teksten voor mezelf ook te zwaar beladen vindt. Maar ik denk als je het toch kort even wil aanstippen, zonder dat het te zwaar wordt dat dat zinnetje van jullie hartstikke goed is.

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Tekst: ik heb iets van zp gekopieerd "schaam"

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: goed gejat kan ook heel mooi zijn, hoor!;)

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Dat is waar:D
    Ik heb er veel complimentjes over ontvangen

6. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Loontje ben benieuwd wat dat dan was...

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ik wil het niet hier neerzetten. Zal ik hem pb-en via fb ?

8. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ja loontje, ik ben ook erg benieuwd.
    Het gedichtje dat wij gaan gebruiken zal ik daar ook even posten.

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Dreamer: ik vind 'niet cadeau, wel gekregen' ook nog wel mooi kort en krachtig.

10. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het speciaal luchtig en kort gehouden op het geboortekaartje.
    Het was gewoon precies hoe ik het voelde.

Maar die van jou is super Loontje. Als ik die eerder had gezien, had ik m misschien ook gejat. :)

11. UVS

UVS Lid

6 mei 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik wil ff laten weten dat ik wel mee lees en heel hard aan het duimen ben voor de testen en uitslagen. Maar ik sta nu ff aan de zijlijn. Heb de 19de pas de intake en ben op het moment ook bezig om door de zure appel te bijten met de weet aankomende 2 maanden het alleen te moeten rooien. Uit ervaring weet ik dat het beter wordt maar nu ff flink slikken. Met mijn man gaat het goed, artsen zojn tevreden en morgen wordt hij over geplaatst naar revalidatie voor ruim 7 weken. Zelf is hij sterk en weet zich er altijd weer er door heen te slaan. Dan zit ikalleen thuis, vol verdriet en vind het dan erg dat hij zo sterk kan zijn en ik niet. Maar dit is nu ff het dieptepunt, komt allemaal goed!
    Jullie vele geklets is wel een heerlijke afleiding. Ik lees genoeg waar ik zelf nog helemaal niet over na gedacht heb, heel apart.
    En de spanning zit er goed in zeg, word ik s ochtend wakker, eerst tel. Aan om te kijken hoe de test is haha. Ik leef iig erg met jullie mee, blijf duimen en later zal ik meer van me laten horen!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dames mooie teksten!
    Sneeuwmees help je me nogmaals aan die site herinneren als ik ooit zwanger ben? :)

Dreamer ik vind de zin die jou man wil ook mooi!

Uvs vervelend van je man en dat je nu alles alleen moet doen :(de 19e is gelukkig zo! Fijn dat je toch zo snel terecht kunt! Heel veel sterkte met revalideren van je man!

@ iedereen zwaai en weltruste x

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Zofie: heel veel succes !

@Miss en Bbibi: denk aan jullie !

14. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Duidelijker dan dit wordt het niet :(

Gister was ik er zo kalm onder, maar vandaag komen toch de tranen. Ik wist gister natuurlijk al dat ik niet zwanger was, maar ik denk dat het nog niet helemaal tot me doordrong. Ook omdat we dat vage streepje ineens zagen. Daardoor had ik tegen beter weten in nog een sprankje hoop. Maar goed, met 30% kans wist ik dat dit kon gebeuren dus ik kan me er wel bij neerleggen. Het is alleen zo jammer na al die moeite die we ervoor hebben gedaan. Dit was mijn hele poging, meteen in 1 klap over :(

We gaan nu gelukkig 2 cyclussen pauze houden en dan weer vol goede moed (en een beetje angst) door. En wie weet gebeurt er nog wel een wonder in die pauze :)

Bedankt voor het meeleven!

X

ps moet ik morgen (officiële testdag) nog 1 keer testen voordat ik met de Utro stop? Of kan dat nu wel?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,2 KB
      Weergaven:
      8
  15. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zofie: heel veel succes vandaag meid!

Uvs: heftig zo met je man. Hopelijk gaat het snel beter en is hij gauw weer thuis

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Wat ontzettend oneerlijk :(
    Sterkte en een hele dikke knuffel. Laat die tranen maar komen hoor lieverd.

Wel/niet stoppen met utro, lastig. Wat wil jezelf ?

17. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miss: :(:(:( wat gruwelijk kl*te!! Laat de tranen maar komen hoor.
    Dikke knuf!!

Ik persoonlijk zou morgen nog testen, en bij negatief dan stoppen met de utro.
    Just to be sure, zeg maar.

18. NinaD

NinaD Niet meer actief

Miss,
    :( belabberd meid! Ik weet precies hoe je voelt!!!
    Ik had het toch gehoopt voor je! Ik hoop dat je vandaag op het werk lekker afgeleid wordt. Morgen even een dagje voor jezelf om bij te komen. Het voelt nu echt heel belabberd, maar straks ga je weer beter voelen. Gelukkig hebben jullie hele leuke plannen en vooral even heerlijk geen mmm voor 2 maanden. Hele dikke knuffel xxx

p.s. wel of niet utro....ik had de dag voor testdag een bloedtest gedaan en aangezien hcg onder 25 was, kon ik stoppen met utro van dr S.

19. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Miss, wat verschrikkelijk voor je! Heel veel sterkte meid! Je hoort nog van me....

20. UVS

UVS Lid

6 mei 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss wat balen zeg. Je hebt er zo hard voor geknokt en dan wordt het voor je gevoel in 1 keer van je af gepakt. Daar mag je tranen om laten. Het voelt toch als een verlies van ..... en dat moet je verwerken. Laat het allemaal ff lekker gaan meid. Heel veel sterkte en klussen in de tussentijd is altijd goed!
    Dikke knuffel

Deel Deze Pagina