ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NinaD

NinaD Niet meer actief

Zofie,
    Heel veel succes vandaag!!!

Bbibi,
    Heb je een beetje kunnen slapen?
    Ik denk aan je! dikke knuffel

Uvs,
    Wat een pittige periode! Wel fijn voor jou man dat er blijkbaar verbeteringen te verwachten zijn. Het is voor jou zeker niet makkelijk. Mocht je erover willen kletsen weet je ons te vinden!! Hele dikke knuffel xxx

Dreamer,
    Mooi kort en krachtig! Ik ben ook niet van lappen tekst en uitleg over hoe en wat. Spannende tijden voor jullie!

Loontje,
    Ik ben nu ook erg nieuwsgierig :)

Hele fijne dag ladies!!!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miss: hoe hard kunnen slechts 2 woordjes binnenkomen, hè? Laat de tranen maar even lekker stromen! Over het wel of niet met de utro stoppen heb ik geen ervaring. Denk dat het geen ramp zou zijn om nu al te stoppen, maar als je liever een dag wacht (en nog een keer test) is dat ook begrijpelijk.
    @UVS: ook voor jou een heftige tijd. Ik heb al vaker gezegd dat ik enorm veel respect heb voor jullie. De mmm en dan ook nog zo'n heftige tijd met je man. Weet dat we er voor je zijn en ook voor jou geldt dat een potje janken soms enorm kan opluchten. Nog 11 dagen en dan heb je in ieder geval je intake al in DD. Hopelijk (naast dat het spannend is) ook weer een lichtpuntje.
    @Zofie: je zal het nu zo ongeveer achter de rug hebben (al heb je dat zelf niet door). Hopelijk is het allemaal meegevallen en hebben ze een mooi aantal eitjes gevonden.

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Miss, ben even zonder woorden. Laat de tranen maar komen, je hebt het zo dapper en fantastisch gedaan. Extra zuur en pijnlijk dat het resultaat dan niet positief mag zijn. Je lichaam en je koppie verdienen even rust om er weer tegenaan te kunnen.

Denk aan je! XX

4. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Lieve Miss, wat een rot test uitslag. Had zo gehoopt dat het goed zou zitten. Nu maar uitkijken naar de reis naar USA en daarna maar weer de mmm. Maar het was je zo gegund om zwanger op reis te gaan. Knuffel voor jou.

Bibi, laat je het weten als je de uitslagen van het bloed hebt?

Zofie, succes met de punctie vandaag!!!

Klaasje, jij al getest??

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Zofie, bijna aan de beurt! Zet 'm op! En geef je maar over.

Bbibi, vandaag ook jouw uitslagen bekend!

Uvs, snap ik wel hoor. Het is heel heftig bij jullie met alle zorg, ziekenhuis en dan jij ook weer in behandeling. Ik hoop voor je dat je na de 19e een beetje in je kracht komt wbt de behandeling. Je bent in goede handen

6. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miss: Wat ongelooflijk shit zeg!!! Hele dikke knuffel..

Straks f alles bijlezen.. Drukke dag gehad gisteren!

Xxx

7. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Bedankt lieve schatten! Wat is het toch fijn dat we er voor elkaar kunnen zijn hier, op dit soort heftige dagen. Ben ontzettend blij met jullie :)

Ik heb net op mijn werk even moeten huilen. De 3 redacteuren wisten al van het traject, want die vroegen vorige week tijdens onze eerste vergadering of ik kinderen had. Het was een kennismakingsgesprek, waarin we allemaal wat over onszelf vertelden dus niet zo'n gekke vraag. Heb toen eerlijk antwoord gegeven. Ik dacht ze vanochtend wel zonder emotie te kunnen vertellen dat ik negatief getest had, maar de tranen kwamen meteen. Ben er eigenlijk wel blij mee, nu is het lekker uit mijn systeem en voel ik me niet zo eenzaam met mijn grote geheim tussen mijn nieuwe collega's. Ik heb een superleuk team dus iedereen reageerde superlief. Nu even diep ademhalen en mijn concentratie zien te vinden, is nog niet zo makkelijk na zo'n uitslag merk ik!

@ UVS: dank je wel voor je lieve reactie, zeker aangezien het voor jullie niet mogelijk is om spontaan zwanger te worden. Ik begrijp dat je het erg zwaar hebt nu je man net geopereerd is. Ik vind jullie verhaal erg aangrijpend en leef enorm met je mee. Laat je verdriet er maar zijn hoor, je kunt niet altijd sterk zijn! Hopelijk worden alle tegenslagen binnenkort eindelijk eens gecompenseerd met een zwangerschap. Dikke knuffel!

@ Nina: ja, jij weet helaas precies hoe het is om na 1 terugplaatsing al door je poging heen te zijn. Ik weet natuurlijk dat cryo's slecht kunnen ontdooien en dat de kans op zwangerschap veel kleiner is bij tp van een cryo, dus dat de dames met cryo's ook nog maar af moeten wachten of ze er zwanger van worden. Maar het zou zo fijn zijn als je niet voor ieder embryo opnieuw maximaal hoefde te stimuleren! Maar goed, het is niet anders. Hopelijk zit er bij ons toch een keer (en bij jou deze keer hoop ik!!!) een blijvertje tussen :)

Fijne dag allemaal! Veel liefs en een knuffel voor iedereen!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @miss meid het is zoooooooo oneerlijk! waarom is onze dag een pechdag geworden ipv een geluksdag! beide zon Rotstreepje wat eindigd in niks anders dn dikke tranen.,.. hier ook al ben ik ze weg aan het slikken om niet op mijn werk te hoeven huilen! bah de MMM is veeeelste hard! het leven tussen hoop en verdriet bahbah ik kan er zo slecht tegen *dikke knuffel* ook jij en ik komen er wel!

@klaasje jij zit natuurlijk niet bij de FB app dus je hebt het als enige niet gevolgd... dinsdag bloed getest vandaag uitslag 0....
    het gekke is gisteren avond en vandaag wel een 2e streep op de test (lees beide andere merk testen) en dat heb ik in 2 jaar tijd echt nog noooooit gehad! en vals positief kan haast niet met 2 verschillende merken testen! snap er niets van... morgen nog 1 test is die net zo vaag als de andere stop ik met de utro en gaan we met vol goede moed uhhhh correctie tegenzin naar de volgende ronde... hopelijk voor jou beter nieuws lieve meid. PS. ik zal even de testen in mijn album plaatsen... dqan kun je ze zien...

@nina Nee echt geen oog dicht gedaan, en dan nog dat nieuws van vamorgen hakt er flink in! het liefst zou ik me verschuilen en huilen huilen huilen in bed met een kop thee en reep chocolade! maarja daar is geen tijd voor! 1 pluspuntje! ik kan weer die-hard gaan klussen dus dat stilstaan hoeft nu even niet meer gelukkig ...
    hoeist met jou lieverd! ik hoop zo dat jij en klaasje alles weer een beetje goed maken met wel positief nieuws! dat zou me toch wer hoop geven!xx

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: de mmm is zo oneerlijk. Zoveel moeite en dan nog is het geen garantie dat een poging gelukt is. Maar geef de moed niet op. Je hebt nog mooie cryo's, dus de volgende keer gaat het helemaal goed komen! Dikke knuffel!
    @Miss76: ook jij een dikke knuffel. Fijn dat je het op je werk even kon delen en dat ze zo lief reageerden. Deze dag zal inderdaad niet als de meest productieve dag de boeken in gaan, maar hij is al voor de helft voorbij. Dus over een paar uurtjes lekker naar huis.
    @Klaasje: ogen zijn nu op jouw gericht. Nog twee daagjes!

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Jemig Bbibi, dit zag ik echt niet aankomen. Wat verdrietig, oneerlijk, een grote teleurstelling.

Wat ben jij heen en weer geslingerd Bbibi, 2 positieve testen en dan dit. Hoe kan het? Snap dat nog meer testen alleen maar zelfkwelling is maar heb je het nog ergens nagevraagd hoe dit nu toch kan?

Dit hakt erin meiden, ongelooflijk gewoon. Misschien ben ik te optimistisch denk ik dan, en als het antwoord dan negatief is hakt het er extra hard in.

Ik hoef jullie nu niet te zeggen dat er nog kansen zijn, dat ik ervan overtuigd ben dat het goed moet komen. Nu is er vooral verdriet om wat er niet gelukt is. Huil, eet je lek aan chocolade of bezat je ( zou ik doen) en omring je met mensen die van je houden.

Getver, wat een k-utdag!

Oh en wat betreft Facebook. Ik vind mezelf zo dwangmatig en geobserdeerd momenteel dat het een stap te ver is. Als ik daar ook alleen maar aan IVF, mislukken, slagen, kwalen denk kom ik de dag gewoon niet door. Ook al ben ik hier soms ook veel te veel online. Ben er nog niet aan toe...

11. NinaD

NinaD Niet meer actief

Miss,
    Wat fijn dat je het even met jouw collega's hebt kunnen delen...het lucht inderdaad op! Gelukkig einde van de dag nadert...even tijd voor jezelf.
    Het klopt dat dames met cryo's ook geen garanties hebben....het gaat om het stukje hoop die zij kunnen hebben na een mislukte TP en wij helaas niet. Maar gelukkig is er van alles mogelijk!!!
    Eerst 2 maanden rust, zodat jouw lichaam ook even hersteld is van al die hormonen en op naar een succesvolle poging!!!
    Nu maar eerst de komende dagen goed voor jezelf zorgen en heerlijk ontspannen!!! xxx

Bbibi,
    Wat een achtbaan voor jou....echt vreselijk! Je hebt helaas ook niet lekker kunnen slapen. Ik zou dezelfde hebben gehad hoor....
    Die mmm kost zoveel energie, elke stap is het weer spannend en is het weer afwachten. De stress die ervan krijgt is het ergste en kost ook het meeste energie. Ik hoop dat je nu snel duidelijkheid krijgt, want onzekerheid vind ik persoonlijk het ergst. Daarom wil ik dit keer ook niet meer thuis testen. De vorige keren werd ik ook gek...
    Ik hoop dat je vroeg naar huis kunt gaan om even lekker bij te komen! xxx

Klaasje,
    Jij zit ook in spanning natuurlijk. Gelukkig morgen al vrijdag!
    Wat goed dat jullie het volhouden met niet testen. Ik duim voor een knaltest!!! :)
    Aangezien je niet op fb zit --> ter info: punctie van Zofie is heel goed gegaan, 10 eitjes!

Sneeuwmees,
    Jouw echo komt steeds dichterbij!

Dreamer,
    Hoe zijn jouw bloedtesten gegaan?

Ik ben deze dagen vreselijk moe, gelukkig nauwelijks meer last van mijn buik....weet niet of het goed of slecht is ;)
    Door werk gaan de dagen nu gelukkig sneller. Ik weet niet of ik mijn bloedtest echt volgende week vrijdag moet doen of toch eerder. Zou paar dagen eerder wat uitmaken?

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat super fijn voor Zofie!

Nina, klachtjes zeggen niks he? Ik herhaal slechts de woorden van Dr. Y. daar ben ik de afgelopen dag op doorgekomen. Als ik thuis weer begin over mogelijke klachten dit en dat herhaalt mn vriend het ook weer ;).

Het is mentaal gezien gewoon een k-lote traject.

Ben wel van de lelijke woorden vandaag, oeps!

13. NinaD

NinaD Niet meer actief

Klaasje,
    Je hebt gelijk hoor....Het is dat je toch probeert er iets van te vinden....;):D Het niet weten en gewoon moeten wachten is echt belabberd!!! Wanneer ik niet zo'n last zou hebben van die vermoeidheid, zou ik er denk ik ook minder erg in hebben. Het is dat ik nu ook veel moeite heb mijn dag door te komen.
    Lelijke woorden zijn nu gewoon terecht.....:D Het lucht op!

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sneeuwmees je hebt gelijk we moeten de moed niet opgeven al is dat wel erg lastig om positief te blijven na zoveel moeite en dan alsnog lege handen (lees : lege buik).. ik wil gewoon een plakbeebje! net zoals de rest uiteraard van ons topic! pfff
    Hoeist met jou kleine manneke? beetje opgeknapt?

@klaasje dankjewel lieve meid! Wat jij zegt heb ik inderdaad precies nodig! zeggen dat het goed komt is goed bedoelt maar kan helaas niemand mij garanderen :( ik wil gewoon even boos verdrietig en teleurgesteld zijn... lekker schelden janken schreeuwen slaan alles..... pffff... ben zwaar gefrustreeerd vandaag! daarnaast zijn er net vandaag collegas die net van die stomme lompe opmerkingen maken. Kom ik in de knoop mt de planning van mijn huis omdat de stucer voor de 6e keer afzegt! ik ben er ff helemaal klaar mee voor vandaag!
    Bedankt voor je lieve berichtje! En gewoon lekker niet aan FB beginnen als dat niet goed voelt! ondanks dat ben je wel altijd welkom om aan te sluiten iig! maar we kletsen over het algemeen toch meer hier! hihi...
    Onze ogen zijn nu inderdaad op jou gericht meid hopelijk jij wel een knaller samen met Nina!

@nina dankjewel lieverd! jij had dat dus vorige keer ook met van die onduidelijke lijntjes? wat een rot testen he? :(je kunt hier gewoon niets mee... en vooral eerst te vroege bloedtest negatief en dan nu opeens een lijntje... maarja als het later is ingenesteld dan had ht toch ook gewoon al duidelijker zichtbaar moeten zijn! wat een frustratie! ik denk dat ik nog 1 test doe en er dan mee kap! zo kwel ik mijzelf alleen maar langer en maak ik mijzelf helemaal gek... terwijl ik liever gewoon doorga! Hoeist met jou meis, heb je er nog een goed gevoel over/ ik hoop zooooooo dat het raak is bij jou! echt het is je zo gegund! bij Miss had ik het ook zo ongelooflijk gehoopt! die heeft het ook nite makkelijk gehad! Dus jij moet ons goede voorbeeld worden oke? Wij willen naar jou babyshower komen meid! hihi :)

15. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Bbibi: verander je mijn naam even in Miss, lieverd :D;)

16. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1216 Monatoetje84, 8 aug 2013
    Laatst bewerkt: 8 aug 2013
    Bibbi: M....??? Die kennen we hier niet ;) ;)

X

17. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha Miss: Hadden dezelfde gedachte...

X

18. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Haha, Mona! Verander jij 'm zo dan ook even in M ofzo? ;)

19. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tuurlijk Miss :)!
    X

20. Miss76

Miss76 Bekend lid