ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bah, wat een bagger nieuws hier allemaal vandaag!
    Dat hadden we zo niet afgesproken. :(
    Jullie zouden mij allemaal gewoon volgen met een tweeling!

Ik weet gewoon ook nog zo goed hoe het allemaal voelt. Ik voel zo met jullie mee! Ik wou dat ik iets kon doen of zeggen waardoor ik jullie kon helpen.
    Niemand kan zeggen: "het komt wel goed".
    Ik vond dit altijd de meest vreselijke woorden toen ik nog in die vreselijke mmm zat. Niemand weet of het ooit goed komt!

Het enige wat ik wel kan zeggen, is dat ik zelf ook echt serieus dacht dat het ons niet gegund zou zijn, een kindje.
    De enige reden waarom ik naar DD ben gegaan, is omdat ik er gewoon alles voor mezelf aan gedaan wilde hebben, zodat ik het mezelf nooit kwalijk kon nemen. Maar ik was zo afgestompt door al die tegenslagen (niet alleen in de mmm, maar gewoon over heel mijn leven).
    Dus meiden, ik weet hoe jullie je voelen, en ik wil jullie gewoon een heeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel geven, en zeggen dat je gewoon lekker moet vloeken, janken en tieren! Het lucht op!

2. Zofie

Zofie Lid

29 jul 2013
    44
    0
    0
    Enschede
    Meiden

Wat een rollercoasterdagen zijn dit voor een aantal van jullie, vrees of helemaal negatief zonder twijfel :(
    Da's niet waarvoor je het allemaal doet en dat je er ff klaar mee bent na dit alles is normaal. Mag je dus best zeggen, ook iets minder subtiel heurrrr.

Klaasje voor jou nu als eerste spannend, en daarna Nina!! Hier brandt al een kaarsje ( uit eigenbelang ) maar die draag ik ook op aan jullie.

Uvs, goed dat je even iets liet horen. Lastig zo met je man weer in het zh-revalidatiecentrum. Sterkte en je weet ons te vinden wanneer je wilt kletsen.

Mijn ego verhaal:
    Hier ging het vanmorgen goed, het viel me mee. Wel bizar dat je wakker wordt met een rekening voor de anesthesie die op je buik ligt zo ongeveer. En alles met de prijzen erop voordat je in je eentje naar de kamer waar de punctie is plaatsvindt. Wel wat plastisch ondanks dat ze aardig maar iets té professioneel ( maar daardoor ook kundig ) waren. Het eerste dat ik dacht toen ik wakker werd is dat ik ongelofelijk veel trek had ;) ( heb hypoglycaemie)
    Nu mega pijn in mijn buik en beetje emo, nu komt de spanning wel weer op voor het verlossende telefoontje over hoe het gegaan is qua bevruchting. Maar dolblij met een score van 10 eicellen en zwemmers die goed genoeg lijken !!

Zwaaiiiii naar iedereen xxx

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ Miss oepssss wat ben ik toch een blonde muts sorry! ik heb de moderators al gemaild ! ik ben er zooo niet bij met mijn hoofd! zucht....

@ mona hihihi miss had me er al opgewezen idd sorry1

@anja wat een ontzettend lief bericht1 jij weet inderdaad precies hoe het voelt! en idd die zin het komt goed is super lief bedoelt maar je weet het gewoon niet! helaas genoeg in mijn omgeving die ook allen super jong zijn en het ook '' niet goed'' is gekomen... dus het zegt allemaal niets helaas... niets is zeker..
    Maar jij blijft wel een mooi voorbeeld voor ons gelukkig! En alleen je steun en bemoedigende woorden zijn voor ons allen al genoeg! heel lief xx

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ps hoe krom is dat kom ik weer thuis na een ongelooflijke K*t dag waarin alles tegen zat mis ging en ik met zwaar gekwetst voel en dan weer die dikke rekeningen op de mat uit DD pffff... zegt mn moeder moet je niet betalen... zeggen IK NIKS jullie ook NIKS ... hahaha 9werkte dat maar zo he dames? ) hihihi

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Zofie goed nieuws hoor meid! en die rekening nou vaag he? ik snap het wel maar idd je doet je ogen open en moet gelijk al nadenken en rekenen om te betalen hahaha hoezo commercieel/ Fijn dat de uitslagen zo goed waren1 hoelaat wordt je gebeld morgen? xxx

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: ik liep ook ongeveer leeg van mijn mislukte poging toen ik het bekende logo op de deurmat zag liggen. Was inderdaad toch behoorlijk confronterend. Nou, meid, hoop dat je vanavond of voldoende afleiding kunt vinden in je nieuwe huisje of een lekker potje kunt janken met je man.
    @Zofie: een mooie score, dus nu moe maar voldaan lekker uitrusten. Die telefoontjes over de bevruchtingen zijn altijd een zenuwslopend iets, maar met zo'n aantal en goeie zwemmers moet dat helemaal goed gaan komen. Willen jullie zelf geen 2tp (ook al zijn ze van goede kwaliteit)?
    @Shadixx: jullie mogen morgen voor de tese, toch? Beginnen jullie al een beetje zenuwachtig te worden? Wanneer verwacht jij je menstruatie zodat je door kan gaan?

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

Bbibi,
    Ik heb helaas ook vage testen gehad. Bij de eerste poging had ik een lichte test en een dag later werd ongi :(. Bij de vorige tp had ik weer een lichte test en bij de bloedonderzoek bleek hcg dalende te zijn....prille miskraam :(. Zodoende ben ik klaar met vage testen.
    Wat erg dat je uitgerekend vandaag die rekening moet krijgen....echt belabberd! Gelukkig hebben jullie mooie blasto's liggen nog! :)
    Ik hoop dat je vanavond even lekker kunt ontspannen!

Mijn gevoel is nog goed...alleen nu dat de testdag dichterbij komt, word ik een beetje bang :)

Shadixxx,
    Ik dacht dat de tese 19 aug was....morgen 9 aug dus? Elke ingreep blijft spannend en tegelijkertijd ook heel fijn voor jullie dat jullie nu ook beginnen.

Zofie,
    Warme kruik helpt ook met de pijn. Ik hoop dat je morgen heel goed nieuws gaat krijgen.

8. Zofie

Zofie Lid

29 jul 2013
    44
    0
    0
    Enschede
    Sneeuwmees, ik begreep dat ze dat alleen deden wanneer de kwaliteit niet zo goed zou zijn... Niet dat we zelf voor 2 tp konden kiezen..?!
    Kon je broek nog dicht vandaag?
    Shaddixxx morgen tese? Als dat zo is dat heeeeul veel succes!! Ben even de data lijst kwijt.
    Bbibi wat erg he, dan die rekening :( bah bah bah.
    Ik kreeg nu al het zuur van ze met huppeldepup embryoscope en huppeldepup eenmalig vriezer 300 en nogwat en IMSI tsjakkaaaaa zoveel per gup :(
    Claudia zei: een mooie vakantie is ook duur. Dussssssss nou ja, slik slik ik zei maar nix.
    Allemaal bedankt voor het meeleven en lezen met mij ❤
    Nina thanxxx voor de kruikentip :-D ga het NU aanvragen bij de directie, die maakt m vast wel ff voor me ;)

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zofie: was vandaag lekker vrij, dus de bovenste broekknoop heeft ook de meeste tijd open gestaan.;) Tijdens mijn zoontjes zwangerschap had ik zo'n heerlijke flodderbroek (zoals ik het zelf noem). Het was zo'n broek van zo'n huispak/pyama iets. Dat zat zo lekker en viel ook nog eens heel netjes dat ik het met een leuk shirt/tuniek ook naar het werk toe aan kon. Maar die broek kon ik nergens meer vinden. Vandaag waren we even in de stad en ik zag weer zo'n soort broek (de laatste die ze nog hadden) en hij zat heerlijk. Ik vond het persoonlijk nog wat vroeg om nu al kleding te kopen vanwege mijn zwangerschap, omdat ik nog ruim 4 spannende weken te gaan heb. Maar heb het toch maar gedaan.
    En ja, het geld vliegt nogal makkelijk je portemonnee uit als je in DD loopt. Wij kregen een waslijst met vitamines mee, dus wij vol goede moed naar de drogist om vervolgens een keukenkastje vol en 100 euro armer te zijn. En dan de embryoscope, die tikt ook aan. Maar ja, we zijn natuurlijk een makkelijke doelgroep en je wilt zo graag zwanger worden, dus wilt alleen maar alles aangrijpen wat het meeste kans daarop maakt. Ik had gelukkig een heel aardige verzekering die alles vergoed heeft (op mijn eigen risico na niet uiteraard), maar anders....;) Ik had laatst al gezegd dat ik een rekening kreeg omdat dr. S. een brief voor mijn verzekering moest opstellen. Dat heeft hij keurig en zeer uitvoerig gedaan, maar kreeg wel een rekening van 18 euro + 0,75 portokosten. Toen dacht ik nog. Wat een geld we daarheen gebracht hebben de afgelopen poging en dan een postzegel van 0,75 ct. in rekening brengen.:cool:

10. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bbibi; mensen bedoelen het vaak goed, maar ze weten gewoon niet wat ze moeten zeggen.
    Ik loop daar al zo vaak tegen aan.
    Toen mijn broer stierf, toen mijn zus stierf. Mensen weten gewoon echt niet wat ze moeten zeggen.
    En helaas rust er nog steeds een soort van taboe op de mmm lijkt het wel hè. Zo stom!
    Ik ben er altijd heel open over geweest!
    En daardoor heb ik ook SUPER veel medeleven gehad van onder andere mijn collega's en familie. Ik vond dat echt prettig.
    En als ik iets kan doen, dan moet je het me laten weten hè. Je mag me altijd pb'en als je wat wil vloeken of tieren, of gewoon om het kwijt te zijn.
    Knuf!!

Nina; eng is dat hè, hoe verder die wachtweken je in komt!
    Ik had ook een hartslag van 200 onderhand toen ik moest gaan testen.
    (of ja, ehm, toen ik ging testen dan... ik heb bijna een week eerder getest dan dat eigenlijk mocht van DD... :) )

11. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibbbi: Nou dan zijn ze erg snel zeg met die rekening van jou! Ik had hem dinsdag pas op de mat liggen voor de embryoscoop! En voor het invriezen van de cryo's ben ik nog op aan het wachten...

Shadixxx: heel veel succes morgen met de tese!! Ik ga duimen meis!

Zofie: Bij ons werd ook mede gedeeld dat we 1 tp zouden krijgen bij een goede embryo.. Maar bij tp waren ze toch nog aan het twijfelen om er 2 tp terwijl ons embryo mooi was...
    Maar de meiden hier zeggen dat als je er perse 2 terug zou willen dat je dat gewoon moet zeggen hoor!!

Nina: Die wachtweken zijn killing he! Wanneer was jou testdag?? Wordt toch tijd voor wat roze hier!!!

Iedereen een dikke knuffel! Ga weer f verder met het werk! :(

12. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Heb alles gelezen.
    Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken ! ! ! !

Sterkte met verwerken Miss en Bbibi

Zofie duimen voor mooie bevruchtingen.

Klaasje spannend hou je het nog vol

Ninad alles nog goed? De 2e week is erger dan de 1e

Hier wel de temp omlaag, maar nog geen ongi. Ik denk dat ik het over sla deze ronde.

13. NinaD

NinaD Niet meer actief

Anjav,
    Ik weet niet wat ik moet zeggen.....jouw zus en broer zijn allebei overleden:(....Wat vreselijk zwaar! Zou je willen vertellen waarom ze allebei overleden zijn?
    Je moet een hele sterke persoon zijn om dit alles te kunnen doorstaan en toch door te vechten voor het leven. Wat fijn dat jullie nu jullie moppies hebben! Dikke knuffel

Ja het wachten is echt belabberd.....jammer dat ik niet eerder kan testen. Wat heerlijk dat jij zo snel kon testen! Vandaag laatste pregnyl gespoten.....misschien dat ik donderdagmiddag alvast kan bloed laten prikken ;)
    Ik ben deze week ook emo ;)....want mocht ik positief testen, zou het natuurlijk geweldig zijn en tegelijkertijd voelt het ook verdrietig dat ik niet een liefhebbende moeder of familie heb om te bellen met het goede nieuws. Mijn collega's zijn fantastisch en vrienden die het weten zijn ook erg lief. Gek genoeg blijf je een familie missen......hoop heel graag dat wij ons eigen gezinnetje kunnen worden!

Mona,
    Volgense week vrijdag pas testdag.....pfff
    Hoe is met jou?

Ddees,
    Ja wachten word steeds moeilijker. Dank voor vragen....hier boven even mijn ego verhaal....:p
    Gelukkig ongi komt eraan voor jou.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @meisjes met teleurstellend nieuws: heel veel sterkte. Ik weet hoe het voelt. En dan is inderdaad het ergste wat mensen kunnen zeggen: 'het komt wel goed'. Daar ben ik meer dan eens heel boos om geworden. Knuf!!
    @ego: morgen laatste werkdag. Ben erg moe, want het is de laatste tijd erg hectisch geweest. Dus het is goed zo. Kreeg nog een heel lief boekje van de meest directe collega's, dat ze helemaal hadden volgeschreven met allerlei lieve dingen. Tsja, toen moest ik ff een traantje wegpinken ...

15. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Heel veel sterkte Miss en Bibi... knap dat jullie gewoon aan t werk zijn gegaan. Ach ik voel zo met jullie mee... het kost tijd om te verwerken. Ik weet hoe t voelt en ook hoe wanhopig je kunt zijn.. Dikke knuffel!

16. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Klaasje en Nina sterkte met wachten. Op kwaaltjes kun je echt niet afgaan helaas.

Stiertje wat fijn dat je hierna rustig aan kunt doen, mag ook wel dus!

17. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    DD-Meisjes:
    Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Bbibi- IVF/PICSI 1 - 1e kindje
    Ddees70 - ICSI 6 - 1e kindje
    Dreamer82 - ICSI 2
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Klaasje - IVF 1
    klaproos
    Maartje84
    Miss76 - ICSI 1 - 1e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 3
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    UVS - ICSI 4
    Zofie - ICSI

Agenda:
    Augustus:
    9: Shaddixxx - TESE in Mulheim
    9: Miss76 - testdag
    13: Monatoetje84- Intake + echo verloskundige (9w en 5d)
    14: Ddees70 - telefonisch gesprek dokter S
    15: Aklina - echo 30+6 wk
    16: NinaD - testdag
    16: Elize84- echo zkh 12 wk
    19: UVS - intake

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie
    28-02: Elize84 (tweeling)
    13-03: Monatoetje84

Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging)
    13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh

18. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Op verzoek hier even weer het lijstje getoverd.

19. Geen idee, laatste cyclus duurde 54 dagen, maar we hebben met dokter S. al afgesproken dat, als de uitslag goed is en we daar komen over 2 weken en er zit nog geen follikel, dan wekken we de menstruatie gewoon op zodat we snel kunnen starten.

Dankjulliewel meiden! Ik reageer later weer uitgebreid, we moeten nu zo de deur uit.

*Gaap*

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Shaddixxx: succes met de tese. Ik duim voor een goed resultaat !

Deel Deze Pagina