MIss, Vandaag lekker vrij.....zo te zien in ieder geval niet uit geslapen Wat zijn jouw plannen? Bbibi, Heb je een beetje kunnen slapen? Moet je vandaag werken of klussen in jullie huis? Sneeuwmees, Wat fijn dat je weer zo'n lekker zittend broek hebt gevonden. Nog 5 dgn en eindelijk echo! Hoe gaat het met de misselijkeheid? Elize, Jammer dat er niet een specifieke klachten is waar je op kunt rekennen......zit niets anders op dan wachten! Hoe gaat het met jouw vermoeidheid? Klaasje, Morgen dan eindelijk testdag! Heb je al testen in huis? Mona, Zijn ongi klachten helemaal weg? Zofie, Hoe gaat het met jouw buikklachten? Hoop dat je snel bellen! Shadixx, Jullie zijn allang onderweg.....wij denken aan jullie! Uvs, Sterkte meid! Vandaag gelukkig half dagje werken en dan kan het weekend beginnen!
Nina, mijn broer is op 34 jarige leeftijd gestorven aan een maagbloeding. Hij had levercirrose, en woog nog maar 37 kilo. Die maagbloeding kon hij niet meer aan door zijn verzwakte staat. 12 jaar geleden nu. Mijn zus is gestorven op 37 jarige leeftijd aan borstkanker. Ze kreeg borstkanker op haar 34 en heeft nog 3 jaar geknokt, maar helaas. Mijn zus was mijn beste vriendin. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk. Is nu 8 jaar geleden alweer. En ik ben nu 34, dus da's geen fijne leeftijd hier. Gelukkig heb ik nog een lieve zus van 41 in goede gezondheid.
@Anja: heftig, hoor! Ik heb een zus en probeerde me net even voor te stellen hoe dat zou zijn als ik haar moest missen. Mijn maag draaide even om. Snap dat het voor jou dubbel voelt om nu ook 34 te zijn, maar focus je inderdaad maar op je gezonde oudere zus. Dikke knuffel! @Miss76: ik schrok ook al van jouw vroege tijdstip! Wat een vroege vogel ben jij. Ga je nog testen voordat je officieel gaat stoppen met de utro? Of was je al gestopt? @Nina: gisteren viel de misselijkheid mee, maar misschien kwam dat ook omdat ik gisteren niet hoefde te werken. Vandaag mag ik wel weer werken, dus zien hoe het vandaag gaat. Vind het bijna fijn als ik me misselijk voel. Toch weer een teken van bevestiging. Verder heb ik al een paar avonden last van maagzuur. Maar ik weet niet of dat van de zwangerschap is (vind het persoonlijk wel erg vroeg daarvoor) of dat het nog een na-reactie is op de spanning rondom de operatie van mijn zoontje. Ik reageer vaker met maagklachten op spannende gebeurtenissen. Inderdaad nog 5 dagen. Aan de ene kant een soort van gezonde nieuwsgierigheid of het echt allemaal goed is. Aan de andere kant een enorme angst, heel dubbel. Moet jij weer werken vandaag? Of kun je lekker rustig aan doen. Jij nog een weekje, hè? @Stiertje: je laatste werkdag vandaag! Je hebt het verdiend na al het harde werken van de laatste maanden. Lief dat je collega's zo begaan met je zijn en zo'n schattig boekje hadden gemaakt. Maar ja, ze zullen je voorlopig toch eventjes moet missen.... Even een vraagje aan de zwangeren onder ons. Hoe lang hield bij jullie dat ongesteldheidsgevoel aan? Ik heb het nu nog af en toe. Ik dacht dat ik bij mijn zoontjes zwangerschap daar minder lang last van had gehad. Ik ga er maar vanuit dat alles lekker aan het oprekken is en het erbij hoort, maar indirect schrik je toch steeds een beetje als je het weer voelt.
Anjav, Wat heftig! Het is niet voor te stellen hoe zwaar het moet zijn voor jou. Verlies van dierbaren is heel moeilijk en vooral wanneer het om jouw broer en zus gaat. Mijn familieleden zijn niet overleden, helaas is de situatie dusdanig dat ik totaal geen contact met ze kan hebben, waardoor ik ook een soort rouwproces heb moeten doormaken. Het is natuurlijk niet te vergelijken met jouw situatie. Ik merk dat het na 2 jr iets makkelijker gaat, maar het gemis blijft. Ik kan me voorstellen dat jouw leeftijd nu ook van allse bij jou oproept. Gelukkig heb je 2 mooie moppies om je een beetje af te leiden Erg blij voor je dat je een zus hebt om alles mee te delen!!!
Sneeuwmees, Ik werk gelukkig alleen maar vanochtend. Alleen momenteel kan ik me niet bepaald concentreren..... Fijn dat de misselijkheid jou regelmatig geruststelling geeft! Ik kan me wel voorstellen dat je graag bevestiging wilt hebben van dat alles goed gaat. Geen klachten is dan een soort van geen informatie. Ik ben nu aan de ene kant blij dat ik niet meer zoveel klachten heb als paar dagen geleden, maar aan de andere kant blijf ik me afvragen wat dat betekend. Het is fijn dat jouw echo dichterbij komt, zodat je dan ook eindelijk visueel bevestiging kunt krijgen! P.S: maagzuur kan trouwens wel heel vroeg al en ongi klachten kunnen ook heel lang aanhouden. Een goede vriending had ongi klachten tot 20 wkn. Stiertje, Wat leuk van jouw collega's! Heerlijk eindelijk verlof voor je! Geniet ervan!
Heel veel succes en sterkte voor je man Shaddixxx! Wat vreselijk AnjaV..niet voor te stellen. En het gemis blijft.. Sneeuwmees, ik heb een paar x een paar dg zo'n gevoel gehad. En ook af en toe brandend maagzuur hoor. Nina, ik had ook geen bijzondere klachten hoor. Pas 1 dag voor testen was het opvallend dat mijn buik helemaal opzette (darmen).
Mijn ongi klachten verdwenen na de 6e week. Maagzuur heb ik ook al heel vroeg gekregen. Kaas, melk, komkommer... Dat hielp hier. Nu heb ik het ook weer elke avond. Maar dat komt door ruimte gebrek. Shadixx, jij en je man succes vandaag met de tese! Nina, verander even bibi haar naam in je eerste bericht van vandaag. Zofie, ik wacht in spanning met je mee op het telefoontje.
@shaddixxx succes vandaag! @miss nog getest meid? Hoe voel je je? Nu even lekker rust in de tent en uitkijken naar je verdiende vakantie? @ elize lief meid! Ja gewoon gaan werken! Was vorige week al hele week thuis vanwege de overstimulatie vd punctie ik denk kan niet maken om niet te gaan... Ik heb trouwens nog steeds geen bericht van Dr P. Ik vroeg of hij de intralipid kon voorschrijven omdat ik zelf iemand wist die ze kon zetten. Jij kreeg ze geloof ik ook voorgeschreven he? @anja bedankt voor je lieve bedichtje gister meid! Heel lief van je!! Helaas weer jij lrecies hoe wij ons voelen en heb je het helaas zelf ook moeten doorstaan! Die onzekerheid sloopt alles pffff... En wat jiij nog hebt moeten doorstaan zonder broer en zonder zus, beide zo ontzettend jong... Brrrr kippenvel echt verschrikkelijk voor je *jij verdient een heeeeele dikke knuf* @nina meid wat erg. Lijkt me ook zo erg om geen familie meer te hebben. Die je alles kunt delen en over kunt hebben als er problemen zijn. Maar ook de leuke gebeurtenissen. Wat een enorm gemis. Maar wat is de reden dat jij hen niet meer kunt zien? Als ze wel gelukkig allemaal in leven zijn? Kan je ze niet opzoeken ? Of is dat een vervelende vraag?'*knuf* @sneeuwmees jij weer lekker aan de flodderbroeken hihi heeeeerlijk! Kun je die mooi aan op je werk! Zit weer een stuk prettifer! Hoe is he gegaan op de peuterspeelzaal bij je zoontje? @dees bedankt!! Wanneer had jij nou tel consult met Dr S? @ stiertje laatste dagje? Heerlijk! Lekker van genieten hoor! @ zofie een beetje hersteld meid? Hoelaat wordt je gebeld? Wat een enorme spanning!! Succes met wachten meid, denk aan je x
Alkina, thanx! echt erg....ik kon het zelf helaas niet meer veranderen, net de moderator een berichtje gestuurd. Is dat de juiste weg of moet ik iets anders doen?
Bbibi, Het is geen vervelende vraag hoor.... Het ligt helaas een beetje ingewikkeld. Ik zal je een pb sturen. Het is hier wel erg openbaar.... Wanneer andere nieuwsgierig zijn, laat me aub weten, stuur ik jullie ook een pb.
Onder je eigen berichten staat een knop "wijzig" naast de knop quote en snel reageren. Als je op die knop drukt kun je je bericht aanpassen.
@Bbibi bij mij heeft dr S de intralipid nog voorgeschreven. @nina ben ook wel benieuwd, lijkt me heel erg voor je
@Nina: ben ook wel benieuwd, dus je mag me ook wel pb-en. @Bbibi: hoe is het met je, meid? Moet steeds maar aan je denken en aan die enorme rollercoaster van gisteren. Moet je werken of ben je lekker vrij? Op de peuterspeelzaal ging het vandaag gelukkig goed en mijn zoontje heeft gelukkig niet gehuild (en moeders dus ook niet). @Zofie: succes met het wachten op het telefoontje! De ochtend schiet al weer op.
Elize en Sneeuwmees, pb gestuurd! Alkina, Helaas was het wijzigen niet meer mogelijk. Blijkbaar is dat alleen binnen half uur of uur mogelijk.
Anja: Wat heftig meis!! Nina: Ben ook benieuwd naar jou verhaal... Gelukkig maar 2d ongi pijn gehad.. heb nog wel buikpijn maar tis andere pijn.. denk combi v groei en mijn darmen.... Zofie: En al tel gehad? Shadixxx: heel veel succes voor je lieffie!! Sorry voor degene die ik vergeet... Xxxx
@Mona: jij al weer de 9 wkn gepasseerd! Wat gaat het hard bij jou! Volgende week de intake bij de vk, hè? Dan begint het wel heel echt te worden. Hoe is het met je misselijkheid? @Nina: dank je!
Meiden even ego; het gaat hier niet goed. Verlies bruin en rose momenteel. Nog geen bloed. Ben behoorlijk uit m'n doen. Heb ook nog niet kunnen testen omdat ik niks in huis heb en vanmorgen zat ik om 6 uur al in de auto. Voel me een zombie!