He meiden even snel... Nina het is aangepast! ik kreeg een mailtje van ZP en ik had het geplaatst bij de berichten aan de moderator hier op het forum en zij hebben het aangepast1 ik heb beloofd dat we er allen op zullen letten hihihi.. aklina scherp opgemerkt... ik had het al gelijk vanmorgen gezien en Nina al gepb't het valt nog meer op als iedereen nogmaals mijn naam zou noemen dus vandaar dat ik het gauw per pb had gezegd! maar goed gezien hihihi... sneeuwmees fijn dat het goed gegaan is met je mannetje vandaag! ik was lekker vrij gelukkig! wanneer had jij nou je echo? loontje wat een geweldig nieuws op fb je kleine man ontslagen in het ziekenhuis bij de arts? super hoor Mona nog even geduld voor jou dus! gaat helemaal goed komen met jou meid! willen jullie weten uiteindelijk wat het wrdt? elize owh heeft Dr S het voorgeschreven ja? goed te weten! dan stop ik vanaf nu bij Dr P, die reageerd toch nooit1 dan ga ik ook niet meer bloed prikken nu ik weet dat ik goed reageer1 en prednison schrijft mijn ME-arts voor dus daar heb ik hem ook niet voor nodig1 dus super thanks voor de tip! Nina heftig je verhaal idd! sterkte en knuf voor jou x Dees jij al meer duidelijkheid of wacht jij ook tot Dr S weer beter is... MIss lekker aan het borrelen meid zofie dikke knuf voor jou lieverd1 zo meiden sorry als ik jullie vergeet, maar vandaag al fulltime op FB gezeten hihihi... nu ga ik van mijn weekend genieten en even de ellende proberen te vergeten! ik kom af en toe ff bijlezen! dikke knuf voor jullie allemaal xx
Even snel hier hoor. Heb idd ook meeste op fb gezeten, hahaha. Klaasje; ik ben 1 van die meiden die bruinverlies heeft gehad rond nod hoor. En flink ook! Maar toch gewoon een tweeling! Dus het hoeft echt niks te betekenen.
Het bloeden hier is echt doorgezet, helaas. Houd even een avondje bed met m'n kat. Morgen ga ik me weer onder de mensen begeven en een wijntje drinken. Voel me rot en verdrietig, jullie kennen het gevoel. Denk ook al weer vooruit aan de cryo poging. Maar eerst verhuizen en vakantie nemen, ben wel flink opgebrand van de afgelopen tijd!
Nina; idd heftig verhaal van jou meid! Pff... ik weet echt even niet wat te zeggen. Sterke vrouw ben je!
Klaasje ook al slecht nieuws!!! Bah bah. Niet een van jullie zwanger deze ronde... Alleen Nina nog in de strijd. Dus alle ogen en vurige wensen nu op jou gericht.
Sterkte lieve Klaasje! Misschien wel goed om eerst te verhuizen en vakantie te vieren inderdaad. Ik had het er met Babsie al over dat rust wonderen kan doen. Twee verse pogingen achter elkaar was bij mij misschien ook wat teveel van het goede. Kan me voorstellen dat een cryopoging direct achter een verse aan ook behoorlijk zwaar is. Hopelijk kun je tijdens de vakantie goed opladen voor je cryo poging! Dikke knuffel.
@Klaasje: ook voor jou al zo'n k*t dag! Ik had het je zo gegund. Eerst maar lekker een potje janken en dan misschien inderdaad eerst maar verhuizen. Dan heb je een mooi warm nestje gecreëerd voor als je zwanger gaat raken van een van je cryootjes. Dikke knuffel! @Bbibi: lekker genieten van je weekend! Gelijk heb je! Ik heb op fb gelezen dat je voor jezelf al een mooi troostcadeau had uitgezocht.
@ Nina: 4 van de 5 dames zijn uitgeschakeld dus jij MOET gewoon zwanger zijn! Anders kloppen de statistieken echt niet! Ik hoop het zo voor je meis
Lieve allemaal Gister even niet hier gepost maar alleen op fb- lees nu het verhaal van Klaasje.. Potverdikkie. Gelijk heb je dat je even je rust pakt. Het is definitief géén goede maand voor ons Nina ik hoop zooooooo dat jij de uitzondering gaat zijn hier!!!! Ben ook erg benieuwd naar jouw verhaal trouwens: wanneer je het mij zou willen pb-en dan graag ❤ Voor degene die gister mijn nieuws niet hebben gelezen: Bij ons komt het niet tot een tp. Er waren 7 goede eitjes waarbij er na de ICSI nada bevruchting heeft plaatsgevonden. Was gister lamgeslagen in het begin maar heb nu wel weer vechtlust. Hubbie had het helemaal gehad- die heeft in zijn vorige relatie al het nodige op dit gebied meegemaakt. Nu zegt hij eerst het gesprek van maandag met dokter H te willen afwachten. Ik leef maar ff met het moment. Bbibi, ben benieuwd naar je superdeluxe nieuwe aanwinst Groot gelijk dat je ook ff met iets anders bezig gaat nu!! Ik ga iig niet gelijk deze cyclus weer van start. Ff prikpauze. Shaddixxx ben benieuwd naar jullie Müllheim verhaal... Lieve knufffff Iedereen een zwaaiiiiii van mij!!
Klaasje, Wat belabberd meid! Net als de andere meiden had ik het je van harte gegund! Groot gelijk....neem lekker de tijd voor jouw verdriet en teleurstelling. Straks jullie mooie huis en heerlijk vakantie.....mooie vooruitzichten! Gelukkig liggen jullie prachtige blasto's op jullie te wachten. Wij zijn er voor je! Dikke dikke knuffel Lieve dames, Dank je wel voor al jullie medeleven en lieve woorden over alles wat ik heb mee gemaakt plus de mooie wensen niet te vergeten. Jullie zijn schatten!!! Ik word nu steeds zenuwachtiger gezien de testdag dichterbij komt......Hoop natuurlijk dat ik de statieken positief kan beinvloeden Onze poging om ons zelf af te leiden is een beetje te goed gelukt....gisteravond laat thuis en vanochtend vroeg op pad. Ik kom morgen alles bij lezen en reageren. Hele fijne zaterdag! Xxx
Nina; ik vind je echt een super sterke vrouw, en ik heb echt super veel respect voor je, dat je zo'n positieve vrouw bent na alles wat je meegemaakt hebt! En ik snap dat je steeds zenuwachtiger wordt! Hihi. Maar jij MOET gewoon zwanger zijn. Ik heb tot nu toe nog steeds gelijk gekregen wat jou betreft, dus dat moet wel zo blijven hè! Fijne dag vandaag meid!
Sneeuwmees; ja, ik ben ook echt blij dat mijn andere zus nu in goede gezondheid die vreselijke leeftijden voorbij is. En om nog even terug te komen op dat ongesteldheidsgevoel... Ik heb dat vrij lang gehad eigenlijk. En dan was het weer even weg, en dan kwam het weer terug. Tegen mij zeiden ze dat dat je bm is die groeit. (en die groeide bij mij nogal ) Nina; eigenlijk is de situatie wel een beetje te vergelijken hoor. Ik kan ook geen contact hebben met mijn broer en lieve zus, en jij dus ook niet met jouw familie. Hoe dan ook; vreselijk!!! En het gemis blijft idd echt. Ik had met mijn broer niet zo'n heel goed contact, maar met mijn zusje wel. We waren echt heel close. Er is echt geen dag voorbij gegaan de afgelopen 8 jaar, dat ik niet aan haar denk. Ik vind het ook heel erg zwaar dat ze onze moppies niet kent, en vooral; dat onze mupkes haar niet zullen kennen. Bbibi; ik weet idd precies hoe jullie je voelen. Daarom leef ik ook zo enorm mee met jullie. Ik kan me die pijn en dat verdriet en die wanhoop nog voorstellen als de dag van gister. Die mmm doet echt meer met je dan dat mensen denken hoor. Ik deed er eerst ook laconiek over, maar daar ben ik gauw van terug gekomen. En tja, ik heb helaas een hoop dierbaren verloren, en een zware jeugd gehad door mijn 2 alcoholverslaafde ouders, maar ik ben er wel sterker uitgekomen denk ik. Godzijdank heb ik mijn andere zus nog! Als ik haar niet meer zou hebben, dan stort mijn wereld in. Ze is mijn steun en toeverlaat, en mijn allerbeste vriendin. En ookal heb ik nu mijn 2 mooie schatjes, het is niet van het 1 op het andere moment vergeten wat ik allemaal heb moeten doorstaan, en nu nog doorsta. Maar het helpt zeker wel hoor, die 2 moppies! En ik probeer ook super van ze te genieten.
Jeetje meiden, wat een waardeloze maand zeg, gaat er bijna wat van denken nu Dr. S er niet is... Sterkte allemaal wie het nodig heeft... Ik kwam eigenlijk even wat positiviteit opsnuiven... Heb me even afzijdig gehouden van het forum, vond ik even prettig. Maar heb ondertussen punctie gister gehad. 5 eicellen die in de scope zouden gaan, helaas maar 2 bevrucht, dus nu krijg ik hopelijk morgen beide terug (als ze er dan nog zijn, bibber...), dat worden dus geen blasto's voor ons. Wel een tegenvaller hoor, maar ik geloof dat dat bij de maand hoort..
@Anja: ik weet zeker dat jouw moppies een hele lieve en mooie beschermengel hebben die over ze waakt! Ik denk dat je zus supertrots op jou en je gezin neerkijkt. Had ze zelf geen kinderen? Bedankt over de geruststelling dat dat ongesteldheidsgevoel zo lang kan aanhouden. Het is bij mij inderdaad ook niet constant. Af en toe zeurt het even en dan zakt het weer af. Soms een paar keer per dag heel kort, soms een dag niet. Ik probeer me zelf ook maar voor te houden dat ik, bij alles wat ik voel, er in ieder geval 'gewerkt' wordt daarbinnen. @Zofie: jullie nogmaals een dikke knuffel. We hadden op fb al een hotline met elkaar gisteren om jullie verdriet te delen. Fijn dat je man in ieder geval het gesprek af wil wachten van a.s. maandag. Ik ga ervan uit dat ze in DD echt nog wel aanknopingspunten voor andere technieken zien. Hoop dat je man daardoor ook weer de vechtlust terug krijgt. Je hebt het gesprek met dr. H.? Is dat als S. nog ziek mocht zijn? Hopelijk kunnen jullie toch nog wat afleiding vinden dit weekend. @Nina: ja, meid, er zijn nu heel veel ogen op jou gericht (zonder je zenuwachtig te maken...hihi). Maar het moge duidelijk zijn dat we het je enorm gunnen. Fijn dat je zoveel afleiding hebt gehad (en nog). Heel verstandig om die laatste spannende dagen door te komen. We zijn er voor je om je die laatste spannende dagen door te loodsen. @Jippiejee: ja, de afspraak dat dit een vruchtbare zomer zou moeten worden met roze golf is inderdaad niet uitgekomen. Het is net het weerbericht. We stellen ons er veel van voor en dan loopt het toch anders. Bij jou dus even de teleurstelling van minder bevruchtingen waar je op gehoopt had, maar de roze golf kun je in ieder geval nog in ere herstellen over 2 wkn. Krijg je ze allebei teruggeplaatst?
Jippiejee; ik heb ook geen blasto's gehad hoor. En ook maar 2 bevruchtingen. En nu wel een gezonde tweeling. Dus het hoeft echt geen tegenvaller te zijn hoor. Laat je wel AH doen? Sneeuwmees; ze had 2 kinderen ja. Die waren 15 en 17 toen ze overleed. En graag gedaan hoor. Ik heb dat echt super lang gehad. Idd gewoon niet constant, maar af en toe. En er wordt zeker hard gewerkt daarbinnen!
Zofie, sterkte met jullie slechte nieuws. Zo frustrerend en pijnlijk als het intensieve proces hier al moet stoppen! Wet van Murphy lijkt hier onder veel meisjes te gebeuren. Ben zelf ook jong een van m'n ouders verloren. De pijn van mislukking in de MMM komt erg bij de pijn van rouw voor mij. Vanmorgen is het bloeden gestopt, het is weer een beetje bruin. Heb ook eindelijk een testje gedaan. Krijg een licht streepje op de KV. Maar zo licht dat m'n vriend de gordijnen van de slaapkamer echt open moest doen. Dat is niet goed op 10 dagen na tp van blasto... Maandag heb ook bloeduitslagen. Hopenlijk heeft m'n lijf iets gedaan. Dat geeft iig moed en hoop voor de volgende keer!
Klaasje; jeetje, jij ook al 1 van je ouders verloren. Met zoveel ellende in de voorgeschiedenis, is de mmm vaak nóg zuurder hè. Onder het motto van: "Alsof we nog niet genoeg ellende gehad hebben." Maar we kunnen het aan hoor! We zijn sterk! Heb je een foto van je test?