Kijk dit soort dingen wil ik nu wel graag even horen! Ja we hebben besloten om dan maar AH te gaan doen! Heb jij dat ook gehad?
Oeh spannend, dat geeft weer een beetje moed! Ook hier al veel hobbels in mijn leven moeten nemen, ben ook mijn zus verloren en nog wat narigheid allemaal, tja die Wet van Murphy heb ik ook al vaak aan gedacht bij veel mmm meiden.... But wat doesn't kill you makes you stronger... Maar het blijft waardeloos natuurlijk
Spannend Klaasje... het is nog steeds vroeg 10 dg na tp... Ik reageer later nog op jouw berichtje Nina!
Jippiejee duim voor goede tp! Anja heftig zeg van je ouders, was dit ook bij je broer zo ivm de oorzaak van zijn overlijden? En kan me voorstellen dat je je zus nog steeds enorm mist.
Jippiejee, spannend morgen TP. Hopelijk wordt je nu snel gebeld. Ik duim dat ze beide doorgegroeid zijn. Als ik jou was zou ik zeker AH laten doen. Was ons plan B
Jippiejee: yep, wij hebben ook AH laten doen bij allebei. En ze zijn allebei blijven zitten. Dus het maakt niet uit of het nou blasto's zijn of niet hoor. Heb jij ook je zus verloren ja? Mag ik vragen waar aan? Elize; dat is idd ook de reden van mijn broer z'n overlijden. Hij dronk heel veel, maar hij at ook bijna niks. En da's helemaal slecht natuurlijk.
Ja inderdaad, toen ze 15 was, leukemie, vraag me vaak af hoe het anders was geweest, of ze kinderen zou hebben gehad enzo... Tijdens de behandeling werd duidelijk dat ze daardoor onvruchtbaar zou worden vertelde mijn moeder (ik was toen een paar jaar jonger dan mijn zus) dat had mijn moeder heel erg gevonden en nu blijkt dat zwanger worden bij mij ook een probleem te zijn, ben zo bang dat mijn moeder nooit oma gaat worden, ook wel een extra teleurstelling/druk erbij... Zou het haar ook zo gunnen, en onszelf natuurlijk ook!!
Jee zeg, wat heftig! 15... Brrr.. dat zijn geen leeftijden. Vreselijk ook voor jou, en je familie. Ik snap dat je bang bent dat je moeder nooit oma zal worden, maar hou nog moed meid! Er liggen hopelijk 2 mooie emmy's op jou te wachten die dolgraag je buik in willen. En misschien wordt je moeder dan wel in 1 keer 2 keer oma.
ja dat zou wel gaaf zijn, ga flink duimen dat ze maandag lekker gedeeld hebben beide en dat AH de truc mag zijn bij ons wbt mijn zus/moeder, zoiets wil je echt niet meemaken als moeder zijn, kinderen verliezen lijkt nog erger dan geen kunnen krijgen..
Ik zou als ik jou was, nog wel ff navragen of ze ook echt AH gedaan hebben. Ik heb het echt 2 keer moeten zeggen. Just to be sure, zeg maar. Krijg jij nog pregnyl ter ondersteuning ofzo? Of alleen Utro? En wat voor medicatie heb je gehad met het spuiten? Ook Menopur toevallig? Daar werd mijn bmsv echt super dik van!
Nu Utro, en heb inderdaad menopur gebruikt (met een vleugje puregon...), geeft mij dus niet zoveel eitjes, maar is misschien wel de truc voor het bm slijm, wat altijd ruim dik genoeg is bij mij.... Maar wie weet is de samenstelling ofzo wat anders zo... Hoop maar dat er een gedachte achter zit en dat ie niet zomaar wat heeft gedaan... Bedankt voor de tip, had het hier al es gelezen, zal blijven zeuren over AH!
Ik lees alle berichtjes van gisterochtend nu pas.. Wat zijn jullie toch lief! Ik heb echt het idee dat dit clubje de afgelopen weken nog hechter is geworden dan het al was. Misschien komt dat ook door facebook en omdat we nu een beeld bij elkaar hebben? Ik vind het in ieder geval ontzettend fijn! Voor wie het interessant vind; Het verhaal met alle details staat nu ook op m'n blog. Wat lees ik hier weer veel nare dingen.. Over de MMM maar ook over andere dingen.. Klaasje, heel veel sterkte! Miss en Bibi, jullie al uitgebreid op facebook gesproken, maar toch hier ook nog een dikke knuffel! En voor de meiden die familieleden zijn verloren of het om welke reden dan ook moeilijk hebben (gehad); ook een hele dikke knuffel!
Shaddixxx meid jij ook dikke knuf door je elkende van gister meid! Klaasje bij jou lees ik net mijn eigen verhaal! Wel een streepje maar gister ongesteld geworden ( vandaag pas echt dus reken vandaag als dag 1) ook aan de klus ... Wij willen ook graag een maand rust! Ben er ff klaar mee en nog nooit rust gehad! En wij willen ook eerst verhuisd zijn en dan las next round. Hopelijk vind je de kracht door te gaan! Dikke knuffel voor jou meid Marja hoe is het met jou meid? Genoten van je wijntje? Een beetje opgeneurd? Sneeuwmees hoeist met de kleine kerel? En wanneer had jij nou echo? Zoooo benieuwd hoe groot je kruimel nu is! Jaaaaaa man en ik zijn vandaag terug geweest ENNNNNN gekocht man was ook helemaal verliefd! Echt een joekel van een bank hahaha! Dus happy! Stemming is helemaal goed! @jippiejee wat erg meid van je zus? Brrrr ik hoop dat je moeder snel oma wordt van jou toppers @anja wat een verhaal van je broer zis en alcoholverslaafdemouders... Bahhh! Wat heb jij het zwaar meid blij te horen dat je moppies het goed maken! Jij verdient het moeder te zijn *knuf* @ nina meid jij moet idd het lercentage omhoog halen! Dan maar gelijk zwanger van 2 om het positief te eindigen hihi @ zofie dikke knuf lieverd! Jij en je mannetje beetje bekomen van jullie emo rollercoaster meid? @mona elize stiertje dreamer aklina ( en de rest) hoe is het met jullie dames? *zwaai*
@Bbibi: als jij nog veel vaker mislukte pogingen heb, heb jij je hele huis ingericht. Oh, sorry, lullig grapje. Met mijn zoontje gaat het weer helemaal goed. De eerste dagen klaagde hij nog over oorpijn, maar sinds 2 dagen niet meer. Het eten gaat ook stukken beter, dus hopelijk nu eens in stijgende lijn na al het gekwakkel van de afgelopen maanden. Ik heb woensdag pas mijn echo en nu het langzaamaan dichterbij komt stijgt ook de stress. Nu kon ik nog even lekker zwanger wegdromen, maar als ik de echo heb, is het harde werkelijkheid wat ze zullen zien. Pfff.... Wil die middag vrij vragen van het werk, zodat, wat de uitslag ook zal zijn, ik even tijd voor mezelf heb. Al hoop ik natuurlijk de hele middag glimmend van trots met een echofoto op de bank te kunnen zitten. @Klaasje: jij ook een vaag tweede streepje. Ga je nog vaker testen? Ben heel benieuwd wat er uit de bloedtesten gaat komen. Hier een rustig dagje gehad. Vannacht (dankzij mijn man) slecht geslapen en was dus wat brak en duf. Vanmiddag even geslapen op de bank. Net het eten laten verpieteren en daardoor in janken uitgebarsten. Met mijn hormonen zit het dus wel goed.
@sneeuwmees haaaaaah inderdaad haha! Dat wordt emoshoppen! Maar dat moet niet tevaak zijn dan kan ik DD niet meer betalen hihi Fijn te horen dat het nu wat beter gaat! Nu jij zegt van die oorpijn komen er hele herinneringen bij mij boven! Was ik compleet vergeten maar idd ik ging ook kapot van de oorpijn toen! Staat helemaal met elkaar in verbinding! Sneu voor je manneke! Hopelijk knapt hij gauw op!! En slim voor woensdag! Gaat toch opeens weer snel he! @mona ghrrrrrrrr @&^{^^{%]@ je hebt gelijk!!! Ik ben zon muts! Ik moet jullie op fb maar bij zp naam noemen! ga het gelijk weer laten aanpassen!
Meisjes, beetje aan het bijkomen dit weekend allemaal? Shadixxx had je blog gelezen: je schrijft goed en treffend en je verhaal kwam behoorlijk binnen! De band hier onderling is idd fijn ( ondervond ik gister nog persoonlijk- nog mega thanxxx meiden ) en het meeleven met elkaar is heel heel mooi. Bbibi je bank is super!! Mooi dat je ook een maand stopt. Soms is t ff genoeg !!!! Eerst je huissie :-D Wie weet starten we we tegelijk binnenkort !! Sneeuwmees, slechte nacht door hub? Bah!! En dan ook nog je eten verpest en de emo van de laatste tijd... Ff tijd om te ademen Anja: kan met je meevoelen wbt alcoholisme bij ouders- mijn moeder was ook alcoholverslaafd en dat heeft een flinke wissel op mijn leven getrokken. Knuffel !! Meiden, jullie all: hoop dat de date bij Miss doorgaat en dat we elkaar echt eens kunnen zien !! Heb weer nieuwe moed en hubbie praat alweer iets hoopvoller over een evt nieuwe poging... Maar hoe dan ook wil ik meer info over het mislukken van de bevruchting van 7 goede eitjes. Wie weet met supplementen/vitamines of wat dan ook- deze poging ging zooooo snel en was bijna net zo snel weer voorbij. Jullie zijn mijn klankbord geweest deze weken en daarvoor bedankt!! Liefs en zwaai en knuff voor iedereen
@zofie inderdaad helemaal mee eens ik wil ook die date! Lijkt me onwijs gezellig!! Enne fijn daf je mannetje alweer iets hoopvoller is! Het is ook allemaal niet niks! Hoeist met jou? Beetje bijgekomen van de narcose en punctie? En jaaaa bankie is mooi he? Helemaal happy mee @ all slaap lekker !!
@Zofie: graag gedaan! Heb zelf ook altijd veel steun ondervonden toen ik aan het DD-avontuur begon (en nog, ondanks dat ik een vreemde eend in de bijt ben hier). Fijn dat je man weer voorzichtig vooruit durft te kijken. Ben heel benieuwd naar jullie gesprek morgen en wat ze voor een verklaring (of evt. oplossing weten).