Bbiibi: Echt een super gave bank meis!!! Zofie: Wat fijn dat je strijdlust weer terug is!! Hou hoop meis! Hopelijk kunnen ze je zeggen waar het aan lag.. Wij hadden in poging 3 v de 7 eicellen ook maar 1 bevruchting... en deze poging 8 bevruchtingen.. dus wilt niet zeggen dat dit nog eens gebeurd meis.... Verder druk weekend hier! Nog 2 nachtjes slapen en dan mag ik weer spieken
Sneeuwmees, ookal ben je nu spontaan zwanger geworden, jouw geschiedenis is omgekeerd aan de mijne - ik eerst 3 keer spontaan moeder en nu de icsi weg... Mona, is er bij jullie nog iets qua reden aangegeven wbt zo weinig bevruchting destijds? Ik hoor vaak als reden te vroeg punctie gedaan.. Maar goed, ik moet het gissen nog maar even een dagje parkeren, hopelijk morgen iets meer info van dr. Hubert Hier gaat het wel, narcose heb ik weinig last van gehad en fysiek is het nu ook weer bijna als vanouds. Had vanmorgen zowaar weer zin...:-O Zit natuurlijk nog in mijn wittebroodsweken Verder lijkt het erop dat ik in de laatste ronde zit voor een baan :heb tijdens mijn spuiten en slikken-Düsseldorf- bootcamp 2 gesprekken gehad en een test gemaakt ... Over die test krijg ik morgen uitsluitsel. Leuke baan als medewerker klantenservice bij een bekend telecombedrijf. Dus spannend nu, heb na 2 maanden werkloos te zijn geweest wel weer zin in afleiding, helemaal nu!! Dus morgen een redelijk spannend dagje hier. Wens jullie allemaal een mooie zondag toe, liefs van moi X
Zofie: Nee bij ons gaven ze geen reden, zaad en eicellen waren prima geweest... Ze deden het af met "domme pech" . Maar dat was niet in Dusseldirf.. X
@Zofie: succes morgen bij je gesprek! Hoop dat het de antwoorden geeft die jullie moed geven om verder te gaan. @Klaasje: hoe is het nu met je? Nog getest? @Nina: volgens mij heb je nu even afleiding genoeg dit weekend. Het is wel stil hier zonder jou, hoor! Hier een offday. Voel me vandaag even helemaal niet zwanger. Dus gelijk stress en paniek natuurlijk. Vanavond een fikse huilbui gehad van de stress. Ik sta natuurlijk al weken op scherp, wat je voelt, of juist niet. Als je iets voelt lopen, als je naar de wc gaat. Dus enorm vermoeiende weken al tot nu toe. Aankomende week al de echo. Vorige week, toen ik me misselijk voelde, keek ik er bijna met een gezonde spanning naar uit, maar nu hangt die datum van de echo als een molensteen om mijn nek.
Goedemorgen ladies, Ik ga straks alles bij lezen......ben benieuwd.Afgelopen zaterdag geen seconde de tijd gehad om te piekeren....helaas gisteren voelde ik me heel slecht...denk combinatie van moeheid en spanning of zo. Vandaag wilde ik mijn bed ook niet uitkomen, maar een vriendin is gisteren bevallen. Ik ga even snel een bos bloemen brengen. Hele fijne dag allemaal! Tot straks, xxx
Morgen! Ik heb een raar weekend achter de rug met bloedingen, stoppend en weer beginnend. Test van gisteren bleef net zo vaag en vanmorgen om 08.00 uur had ik de bloeduitslag. HCG was 8 afgelopen vrijdag en dat is dus veel en veel te weinig. Door het bloeden was het al doorgedrongen. Geestelijk was het even een dreun en nu zegt vooral mn lichaam hoe super moe het is. Genoeg over mij, heb ook Shadix haar verhaal gelezen en heel wat geslikt. Wat een onwijs heftige, vreselijke ingreep. Vind jullie zo dapper! Mooi om te lezen dat er zaad gevonden is, duim hard mee dat het mooie zaadjes zijn! Nina, houd vol meid. Nog 4 dagen! Sneeuwmees ook even een dikke knuffel! Ik hoop zo dat je na de echo gerustgesteld mag worden! Mona, jij mag weer lekker kijken! Leuk, ben benieuwd naar je foto! Bibi, ook heel verstandig om rust te pakken. Een verbouwing ( zeker op het eind) is zo intensief! Wij starten denk ik oktober weer!
@Klaasje: dat je hcg op 8 staat, betekent dat er toch iets gaande geweest moet zijn? Ik dacht dat als er geen zwangerschap is, is het hcg op 0 blijft, toch? Logisch dat je even 'instort'. Je bouwt zo de spanning op, dan dat roze/bloedverlies, dan weer stoppen (en weer hoop krijgen) en dan is het toch niet zo. Ja, dat doet geestelijk nogal veel met je. Jullie dus ook even een pauze nu. Op zich wel lekker om even lekker hormoonloos te zijn. @Nina: ik hoop dat het 'lamlendige' gevoel een goede oorzaak heeft. Gefeliciteerd met je vriendin en veel plezier op kraamvisite. Kun je weer wat extra hcg opsnuiven. @Zofie: succes met het telefoongesprek!
@sneeuwmees wat vervelend dat je zon rot dag hebt gehad! Gelukkig mag je woensdag kijken en valt er zeker te weten een hele last van je af! Met een mooi kloppend hartje! Weet het zeker!n*knuf* @ mona jaaaaa helemaal in love me mijn bank! Hihi Enne jij dus ook weer binnenkort even spieken? Fijn hoor meid! @klaasje *knuf-* weet precies hoe je je voelt! Bleghhh niks aan! Van zon testje krijg je stiekem toch wel hoop he? Had ik ook hoor! En dan zon rot bloeduitslag! Daar wordt je dus echt niet vrolijk van Zitten jullie al aan het einde vd verbouwing? Wij nog lang niet! Sijn nu precies 2 maanden bezig en de 1e verdieping is voorlopig nog niet klaar! Dan gaan we beneden doen en dan de zolder! Maar wat een giga werk! Hebben jullie ook een groot bouwklus gekocht? Of gewoon een beetje opknapwerk? Bij ons moet echt alles! Alleen de buitenmuren blijven staan de rest wordt bijna compleet gerenoveerd hihi @ nina *knuf* hopelijk voel je je zo down door de goede zwangerschapshormonen net zoals bij sneeuwmees! Bij ons alle in de poging mislukt! Dusse ik vind dat jij nu maar eens 2 dikke vette roze strepen moet krijgen einde vd week! Wanneer spuit je je maatste pregnyl? @ zofie spannend van je nieuwe baan! Krijg je het vandaag te horen? Leuk hoor! Ga kei hard voor je duimen! Wanneer heb je gesprek met dr H?
Bibi, wij zijn nu 5 maanden onderweg en gaan echt binnen nu en 3 weken afronden. Ik denk ong hetzelfde qua klus; slopen, cv aanleggen, kozijnen vervangen, electra vernieuwen,riool vernieuwen, isoleren, verdiepingsvloeren repareren, plafonds hangen, draagmuren slopen. En verder keuken en badkamers plaatsen, vloeren leggen en verven. En dan hebben we ook nog een voor en achtertuin wat op de rimboe lijkt We hebben wel wat hulp gehad maar ook heel veel zelf gedaan. Anders is het onbetaalbaar. Hebben jullie een planning Bibi? Ik wil dus echt pas weer verder als ik thuis op de nieuwe bank series kan kijken in mn wachtweken en eerder niet HCG van 8 betekent inderdaad dat er 'iets' geweest is. Ook dat sla ik maar weer op als 'positief'. We willen toch door!
@Klaasje: ik zou de 8 hcg zeker als positief opslaan! Volgende keer gaan we gewoon voor een knal hcg score (en testen in jullie nieuwe huisje op de nieuwe bank ). Bij mijn laatste poging in DD had ik ook enorm zwaar bloedverlies en ben ik ook iets vreemds verloren. Volgens DD was er dus wel degelijk een soort van zwangerschap ontstaan. Op zich gaf mij dat enorm veel moed (bijna zin) om door te gaan, omdat ik voor mijn gevoel er dichtbij was. @Bbibi: ik heb zelf ook zo'n huis gehad die ik eigenlijk alleen maar af zag breken in het begin. Heb heel wat slapeloze nachten gehad en gedacht, komt dit ooit goed. Het is goed gekomen, maar het is wel even een lange adem. Ik hoop snel foto's te zien van jullie droompaleis!
@verbouwing: wij zitten al 4 jaar in de verbouwing van een oude boerderij. En dat zal ook nog wel een paar jaar duren. Maar we nemen af en toe even de tijd om achterom te kijken naar wat we in onze vrije tijd naast het werk allemaal al gerealiseerd hebben en dat is best veel (dak vernieuwd, achtergevel helemaal aangepakt, fundamenten gestort, muurtjes gemetseld en gestuct, vloerverwarming aangelegd, beton gestort, en 2 kamertjes nagenoeg klaar). En gelukkig wonen we in het voorhuis van de boerderij, waar je de deur achter je dicht kunt trekken en geen last hebt van stof en rommel. Het is de kunst om je niet gek te laten maken door 'wat er allemaal nog moet' en dat lukt de ene keer wat beter dan de andere Voor ons was het dus geen optie om te wachten tot we series kunnen kijken in de wachtweken (wel een heerlijk vooruitzicht trouwens, Klaasje!), want als de verbouwing klaar is, ben ik misschien wel 50!!
NinaD: Ik hoop dat je je slecht voelde gisteren een goed teken is meis!! Alle hoop is nu op jouw gevestigd! Wordt tijd voor weer roze hier!!! Ik duim super hard meid! Sneeuwmees: Ik voelde me gisteren ook weer beter dan de rest van de tijd.. Ook ik maak me dan gelijk weer zorgen! Denk dat dat nog wel f blijft! Al heb ik net weer de pot geknuffeld en dan zijn de zorgen ook wel weer weg... Hoelaat heb je woensdag de echo? Ik mag gelukkig al optijd morgenvroeg!! Heb dr zin in! Klaasje: Toch wel een fijn idee aan de ene kant dat er toch iets gebeurd is in je lichaam! Anders zou je HCG geen 8 zijn! Bij ons in het ziekenhuis is een normaalwaarde onder de 5... Goed van je dat je het positief oppakt! Dat is niet altijd even makkelijk, maar met positieviteit win je al heel veel! Dikke knuffel @ verbouwen: Zou echt niks voor mij zijn! Denk dat ik dan een jaar op vakantie zou gaan en terug kwam als alles klaar was! Kan niet omgaan met de rotzooi die en verbouwing met zich mee brengt! Dat houdt me ook wel een beetje tegen om de keuken of badkamer te verbouwen! Respect voor jullie hoor!!! Ik ga werken! Dikke knuffel!
@Mona: ik mag pas half 2. Ik ga 's morgens nog werken en wil de hele middag vrij vragen, zodat ik niet in de stress hoef te zitten dat ik nog terug moet naar het werk. Baal aan de ene kant wel een beetje dat ik nu de echo in het zkh heb. Als de echo niet goed is, moet je nog wel het hele zkh doorlopen (waar ik al niet mee bezig ben in gedachten ). Ik heb vanochtend wel veel honger, maar de misselijkheid wil nog niet komen. Waar je al niet verlangend op kan wachten, hè?
Lieve dames, Het gaat helaas niet lukken om vandaag bij te lezen en reageren. Ik had er zin en net een klein stukje geprobeerd. Maar ik voel nog steeds heel slecht...misselijk, moe en duizelig. Ik ben na kraamvisite weer naar bed gegaan met de hoop me beter te, maar geen verandering. Hopelijk tot morgen! Dank je wel voor jullie lieve positieve reacties! Xxx Klaasje, **Dikke dikke knuffel** Er was dus wel wat gaande, erg positief!
Nina, ik wil niet lullig doen, maar dat je je niet lekker voelt is een goed teken! Misselijk, moe en duizelig komen mij érg bekend voor namelijk! Tweeling is dubbel de hcg hè. Wanneer ga je testen?
Nina. Beterschap en ik hoop dat het van een zwangerschap komt ! ! ! Klaasje met een hcg van 8 is er inderdaad wel wat gebeurt. Moet je volgende week nog een keer bloedprikken of is het nu wel echt over. Ik moest in NL altijd bij een hcg van 5 de week erna nog een keer om te kijken of het echt weg was. Had je naast de utro nog ondersteuning gehad in de wacht weken, anders is dit voor een volgende poging wel een optie. Dikke knuffel Zofie op fb gelezen dat het zaad slecht was en de optie Tese is een volgende keer. Succes met beslissen. Oh Sneeuwmees jij moet gewoon goed zwanger zijn ! ! ! We kunnen hier niet nog meer teleurstellingen hebben. Ik leef met je mee naar een mooie echo. Mona fijn morgen naar de VK ik hoop dat je een goede echo hebt en weer een foto krijgt. Elize voel je je goed? Knuffel voor iedereen.
He meiden. Ik probeer steeds mee te lezen en te praten maar het lukt niet... Ga weer een poging wagen. Ga ff paar paginas terug lezen om beetjenop de hoogte te zijn van alle ontwikkelingen. Ik ben vd weekmongi geworden en dat betekend voor ons dat we volgende maand er weer voor gaan na een paar maanden rust. Vandaag van 3(!) mense gehoord dat ze zwanger zijn....dat doet best pijn maar ik ben wel heel blij voor ze! Ik word er alleen zo depri van ;( Zo ...nu bijlezen!
We hebben een tp gehad van 2 8 celligen! Zijn nu weer heeeel blij!! Wat een heen en weer geslinger tussen emoties hè... Nina, klinkt ERG spannend die klachten!!!