ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Sneeuwmees, ongelofelijk veel plezier bij je echo straks. Hoe laat mogen jullie? Ik hoop zo dat jullie een spartelend klein kindje mogen zien. Wel foto's in je album zetten dan he!

Nina, volgens mij zetten ze het apparaat aan voor de lunch en tegen 15.00 Zodat om 17.00 alle uitslagen bekend zijn.
    Maar je kan op elk moment bloed laten afnemen hoor. Alleen als het apparaat al voor de tweede keer draait, gaat ie de volgende morgen pas weer mee. Dus dan kun je de volgende dag bellen voor de uitslag.
    Wanneer wil je bloed laten afnemen?

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: heel veel succes straks met je telefoongesprek! Ik dacht vanmorgen nog dat ik niet moest vergeten jou succes te wensen (en dan gebeurd het alsnog). Ik hoop dat dr. S. ermee instemt dat vervolgonderzoek zinvol is. Ik denk aan je.
    @Aklina: ik mag om half 2. Ik werk tot ongeveer kwart voor 1 en ga dan naar huis om te eten en me even op te frissen. Dus niet al te veel tijd meer om me enorm zenuwachtig te maken. Dat zal wel in de wachtkamer komen. Pfff...

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Bbibi,
    Wat goed dat jullie verder denken dan de mmm. Ik ben ook van "backup plannen" plan b, c, e....:D Het geeft een goed gevoel om eigen plannen te hebben. Het is misschien een taboo om te zeggen, maar ik denk dat het kwestie van tijd zal zijn voor jullie. Gezien hoe goed jij op de hormone reageerde, zijn jullie kansen groot. Hoop dat je het niet erg vind dat ik zo even mijn gevoel vertel.
    Gelukkig hebben jullie hele mooie cryo's, zodat je voorlopig niet aan hormonen of narcose hoeft te denken.
    Misschien denkt jullie kindje...."laat ze maar even het huisje mooi maken" ;):D

Sneeuwmees,
    Spannend meid!!! Ik voel jouw spanning uit jouw woorden. Wij gaan voor een prachtig mooi echo!!! Hoe laat is jullie echo?
    Het is gelukkig al 10:30 geweest...

Zofie,
    Van harte gefeliciteerd met jouw schoonmoeder. Wat fijn dat jullie even lekker tijd samen hebben gehad!
    Ennn wat een rare collega's ....geen woorden voor.
    Ja mijn klachten.....ik vind ze ook positief en tegelijkertijd moet ik mezelf aan herinneren dat ik nog niets weet.....blijft eng!

Alkina,
    Ik hoop begin van de middag daar te kunnen zijn. Even kijken hoe het met werk loopt. Aan de ene kant had ik gedacht om vrijdag te bellen, maar nu wordt ik erg ongeduldig! Ik ga dan proberen ruim voor 15:00 daar te zijn. Dank je wel voor het uitleg!

Ddees,
    Het is ook belabberd die mmm. Ik hoop dat dr. S een mooie plan zal hebben voor jullie. Je bent in ieder geval goed voorbereid. Helaas kunnen we niet in de toekomst kijken, maar wel jullie laatste poging ;):)....en die was heel goed! Zodoende zou ik denken dat het nu kwestie van "fine tuning" is! Dikke knuffel

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @dees heb je vandaag je tel consult ? succes meid!

@sneeuwmees tja de mmm blijft moeilijk. Ik moet zeggen dat mijn relatie er toch totaal niet onder lijdt momentlee hoor... gaat juist erg goed (en dat ondanks de verbouwing haha) maar het is bij ons meer mijn gezondheid en geest van geen kindjes krijgen ... daar lijdt ikzelf heel erg onder, en mijn man inmiddels ook. Al zijn collegas hebben kinderen of zijn zwanger en hij kan er ook echt niet meer tegen! alleen die praat daarvoor vanbinnen is hij diep ongelukkig dat het niet lukt. En dat vind ik dan ook weer zo hartverscheurend :'(

Maar logisch dat je je zenuwachtig voelt. Ik zou het ook doodeng vinden! maar echt, ik weet zeker dat alles goed zit! en 17 kwaaltjes, jeetje hihihi... achja voor een gezonde zwangerschap doe je alles! ik ben zooooooooooooooo benieuwd! kom je ons gelijk inlichten? :)

@ nina owh meid ik vind het zoooooooooooooooooooo ongelooflijk spannend bij jou!!! echt... zou zo ontzettend leuk zijn! dat je gewoon zwanger zou zijn van een tweeling! super! begint nu echt op te schieten en dichtbij te komen he? ik hoop zo een knaltest voor jou! het was een week geleden dat je pregnyl gespoten had toch? dus die moet er zo goed als uit zijn! meid, dat jij nog geen test heb gedaan! knap hoor! en vooral nu je voorgevoel zo goed is! zelfs ik vind het spannend voor jou :D

@ zofie hihihi lief meid, ik heb inderdaad een lief manneke! En hij is zo trots als een pauw door alles wat hij al gedaan heft in huis! voor hem is veel nieuw maar hij doet het gewoon ondanks dat het zon klein ding is (1.70m) pakt hij alles groots aan! super schattig! ben helemaal trots! :D
    En jezus zeg wat een verhaal van die collega van je man! pfoehhhhh kan eht niet hoor... iets subtieler en meer nadenken ha wel gemogen!
    Fijn dat je familie op de hoogte is van je MMM gebeuren dat je daar nog even je hart kunt luchten :) (en bij ons uiteraard :) )..
    En goed dat ook jullie een grens trekken. Hoe moeilijk dat ook is, en hoe graag je het ook weg wilt stoppen en er niet overna wilt denken ... dan nog is het beter dat wel te doen. Zo weet je van elkaar inderdaad hoe ver je wilt gaan, en weet je zeker dat je nooit de eeuwige wachter blijft... No merci, ik voel me in de MMM al zon loser (sorry dames is nergens op gebaseerd maar gewoon een gevoel) dus ik ben blij als we kunnen stoppen en weer een redelijk normaal leven kunnen lijden en weer meer kunnen genieten... dan wachtend op iets wat lang duurt .. oke... maar dan weet ik wel zeker dat er uiteindelijk een kindje komt met adoptie... en dus weet ik zeker dat ik niet voor niets wacht! En ik ben zeker dat ik van en adoptie kindje net zoveel hou als een kindje wat ''zelf gemaakt is''. Vooral als je er zo lang op moet wachten en er zoveel voor hebt moeten doen. Ik zag pas ook een blonde vrouw aan het meer en zij liep zelf ook met een adoptiekindje ik denk uit india. Een heel klein donker kindje met een zwarte bob kapsel. Ik was compleet verliefd en dacht echt... ja dit is voorbestemd, dit moet zo zijn voor ons... En ik werd er toch helemaal gelukkig van... Dus wie weet :)

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: als je het idee hebt dat adoptie (uiteindelijk) iets voor jullie kan zijn, kan het een idee zijn om in ieder geval alvast in het traject te stappen. Dit zijn trajecten van jaren en je kunt je alvast laten inschrijven (ook weer van die lijst afmelden als je toch zwanger mag raken). Ik heb er zelf ooit ook op gestaan, toen ik nog alleenstaand was en ik ook voor adoptie wilde gaan. Uiteindelijk werd dat toen erg lastig omdat de stichtingen bij wie je als alleenstaande een kindje kon adopteren zeer zeldzaam zijn. Maar het gaf mij toen geestelijk rust dat er in ieder geval een 'ijzer in het vuur' zat, voor het geval ik zelf geen relatie en geen kinderen van mezelf zou krijgen. Dus wie weet geeft het jou ook alvast die geestelijke rust als je jezelf alvast laat inschrijven. Het is maar een idee en hoop niet dat je het me kwalijk neemt.

6. Even snel.. Ik wilde Sneeuwmees even heel veel succes en plezier wensen voor straks! :)

7. *Toch even snel een klein stukje gelezen*

En een hele dikke knuffel voor Miss!

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: Heeeel veel succes! Ik duim voor een mooi kloppend hartje!!

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Dokter S is nog steeds ziek en ze hebben mij vergeten te bellen. . .
    Ik hoor nog wanneer ik een nieuwe afspraak heb.

10. Tevka

Tevka Niet meer actief

Zo dit topic gaat echt hard tegenwoordig! Hihihihi
    Doe mn best om jullie bij te houden hoor.

Sneeuwmees : jij heb nu je echo! Wat onwijs spannend. Ben ook erg benieuwd. Hoop snel van je te horen.

Nina : Jij dus wel echte kwaaltjes. Wanneer mag/kan je testen?

Ddees : wat slordig dat ze je zijn vergetrn om te bellen.

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Sneeuwmees: Ik zit gewoon in de zenuwen voor jou !

@Ddees: Wat slordig zeg :(

12. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ben ook erg benieuwd naar Sneeuwmees!

Sorry dat ik verder niet zoveel reageer...ik heb druk met werken en met de vermoeidheid heb ik daar eigenlijk genoeg aan voor een dag. Gister nog verjaardag achter aan, dus pffff.

13. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    Waar ben je? :)

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, sorry voor mijn late antwoord, maar was even bij mijn ouders langs. Ben terug uit het zkh. Echo was goed gelukkig. Was erg leuk, want ik had de lieve fertiliteitsarts. Ik zou een andere krijgen (dacht ik) en daar had ik nooit zo'n klik mee. We hebben gelijk de echo gemaakt, omdat ze ook wel wist dat dat het meest spannende is. En ze zei al gelijk na een paar seconden, het hartje klopt! De rest ga ik zo bekijken, maar dan weet je dat alvast. Kon niet voorkomen dat ik toen wel een traantje weg moest pinken. Ze had zelf ook een berekening gemaakt en volgens haar zou ik 7,6 wkn moeten zijn (gezien mijn datum van eisprong). De echo gaf 7,5 wkn aan, dus mooi op schema. Een dag verschil met haar berekening en 2 met die van mij. Maar ik had er al rekening mee gehouden dat de termijn iets anders kon zijn dan ik zelf berekend had.
    In ieder geval mooi op schema en volgens haar een mooi overtuigend kloppend hartje.
    Dus helemaal gerustgesteld voor nu. De spannende tijd moet nog komen, omdat het de vorige keer tussen de 8-9 wkn misging en dat dus aankomende week is. Volgende week dinsdag heb ik weer een echo bij de vk. Als die ook goed is, kan ik hopelijk wat geruster adem halen.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: nou, meid, dat is toch wel heel slordig (en bijna onbeschoft). Je houdt er rekening mee en bent standby (en toch lichtelijk gespannen). Ze kunnen toch in de agenda van hem kijken welke afspraken er staan. Nou, meid, dikke knuffel en hopelijk snel alsnog een nieuwe belafspraak.

16. NinaD

NinaD Niet meer actief

#1396 NinaD, 14 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2013
    Sneeuwmees,
    :D gelukkig! Wat fijn!!! :D
    Ik ben erg blij voor je! Dikke knuffel xxx

Ddees,
    Wat is dat voor iets.... Ik vind het erg slordig van ze! Jij zat in spanning te wachten....erg vervelend! Ik hoop dat je op korte termijn een afspraak krijgt met een ander arts.

Bbibi,
    Mijn angst voor vage testen houdt me tegen, anders had ik al meerdere testen gedaan :D

Tevka,
    Morgen ga ik bloed laten prikken....spannend!

Ik voel me weer uitgeput.....vandaar de korte reacties...:)

17. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oh lieve Sneeuwmees, wat ben ik blij voor je!!!!!!!!!!!!!
    Ik kom later uitgebreider reageren want dat gaat niet op mijn werk, maar ik MOEST nu even op jouw goede nieuws reageren hoor :)

18. Oh Sneeuwmees wat ontzettend fijn! Heb je foto's?

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Jeeeeeeej Sneeuwmees wat ben ik blij voor jullie :D !!!!
    Logisch dat de komende week nog spannend is, maar dit moet gewoon goed gaan.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: dank je, meid! We gaan voor een mooie tweede echo op jouw verjaardag!

Deel Deze Pagina