ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussion in 'MMM clubs' started by NinaD, Jul 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Haai,
    Jippiejee komt net terug van vakantie en hoewel ik geen kletser maar meer een lezer ben kan dat mijn afwezigheid wel verklaren;)!

Tevens kom ik thuis met goed nieuws!! We zijn zwanger!:D

Zondag en gister getest en positief! Wel helaas steeds wat bloedverlies/bruinverlies dus toch erg onzeker hoor, pffff vind het toch erg spannend!

Zo ga nu op de bank voor de TV want ben nogal moe van de reis!

2. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Oghh wat een fijn bericht Jippiejee!!!
    Van harte gefeliciteerd! Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Hopelijk blijft alles goed gaan!
    Wanneer heb je je eerste echo? Wil je die even op het lijstje erbij zetten bij de afspraken??

3. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, wat een goed nieuws! :D:D:D
    En wederom, klinkt je verhaal precies hetzelfde als het mijne. ;)
    Ik heb ook een aantal dagen flink wat bruinverlies gehad.
    Dus, voor jou ook een tweeling hopelijk!
    Wanneer krijg je een echo? Doe je nog testen om te zien of het oploopt? Ik heb echt VEEL testen versleten, hahaha.

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Dank je Anjav, geeft ons weer moed!
    Ik blijf nog even van de lijst af hoor, ben een angsthaas :)

Morgen gooi ik er maar weer een test tegenaan, is deze weer donkerder dan kan ik er over na gaan denken ;) hihi...

Ik heb ook nog GEEN klachten, hoe was dat bij jullie dan? (wel moe maar dat heb ik al sinds de utrobollen...)

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Jippiejee: wat een goed nieuws ! Gefeliciteerd !
    Ik heb behalve vermoeidheid ook nog niet veel klachten.
    Heb je al een echo afspraak ?

6. mikka

mikka Actief lid

Mar 31, 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Weet iemand of het nut heeft om eens een keer extra naar Dusseldorf te bellen? Heb vorige week gebeld en een afspraak kunnen maken maar dat is pas eind januari!!! Het liefst zou ik morgen alweer bellen om te vragen of er echt niet eerder plek is, of 2 wekelijks bellen ofzo. Iemand ervaring mee??

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Ik heb eigenlijk 17-9 een afspraak Mikka en wil als alles goed gaat ongeveer een week van te voren afbellen. Misschien dat jij vlak achter mij kan bellen ? En morgen bellen kan sowieso geen kwaad.

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Even een hele grote JIPPIE voor jippie!!! Wauw, gefeliciteerd meid! Jij zat eerst ook in het UMCG toch? Op dat topic heb ik ook wel eens meegelezen. Super voor je!!
    Ik had alleen maar dezelfde klachten die ik ook had wanneer ik ongesteld ga worden. Geen enkele aanwijzing voor een zwangerschap. Dat kwam pas een paar weken later (moe en klein beetje misselijk).

9. Ah, wat geweldig jippiejee, gefeliciteerd!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jippiejee: wat een geweldig nieuws (je doet je naam alle eer aan met zulk mooi nieuws). Van harte gefeliciteerd en ook ik ben benieuwd of het er eentje of toch twee zijn.
    @Ddees: begrijpelijk dat je even in de meelees-stand zit. En soms wat moeite hebt met reageren. Weet dat als je even lekker van je af wilt klagen, kletsen of wat dan ook omdat je het moeilijk hebt, wij er ook voor je zijn, hè? Ik denk dat iedereen jouw gevoelens heel goed kan voorstellen. Dikke knuffel!
    @Bbibi: we zijn veilig aangekomen en doen ons best lekker te genieten. Vandaag een heerlijke zonnige dag gehad, die we grotendeels aan het zwembad hebben doorgebracht. Hoe is het met de verbouwing?

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    DD-Meisjes:
    Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Bbibi- ICSI/PICSI 1 - 1e kindje
    Ddees70 - ICSI 6 - 1e kindje
    Dreamer82 - ICSI 2
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Klaasje - IVF 1
    klaproos
    Loontje85: ICSI 1 - 2e kindje
    Maartje84
    Miss76 - ICSI 1 - 1e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 3
    Ploon - (ik denk) IVF 1 - 2e kindje
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    UVS - ICSI 4
    Zofie - ICSI

Agenda:

September:
    2: Monatoetje: Afspraak verloskundige (13weken)
    2: Aklina - groei controle echo 33 weken
    3: Ddees70 - Bel afspraak dr. S
    5: Shaddixxx - Behandelplan / Uitgangsecho
    5: Ploontje - intake bij dr. S.
    12: Stiertje - vk (huisbezoek bij 36 wk)
    17: Loontje85 - Gesprek Dr. S
    *: Bbibi - belafspraak plannen voor tp Cryo

oktober:
    21: Monatoetje - 20weken echo

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie
    28-02: Elize84 (tweeling)
    10-03: Monatoetje84
    02-05: Jippiejee

Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging)
    13-02-2013 Meisje N.ina - Kippetjuh

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ik heb het gedaan, ook gelijk een banner, pfff ik ben dapper :) ik had vanmorgen weer een donkerder test, moet ook een beetje proberen te vertrouwen/genieten vind ik zelf, heel goed mogelijk dat dit mijn enige zwangerschap ooit zal zijn, wil ik niet alleen in angst beleven, maar ik vind het moeilijker dan gedacht..

Hoe reken je de uitgerekende datum eigenlijk uit? Ik heb de eisprongdag = punctiedag gedaan, leek mij wel aardig in de richting toch?

Voor de meiden waar het nog niet gelukt is, een hele dikke knuffel, ik vond het ook elke keer moeilijk als er weer iemand anders zwanger was. Aan 1 kant gun je het en geeft het je hoop (en geloof me ik kon me eigenlijk niet meer voorstellen dat het ons ooit nog zou lukken, dus dat zegt niks!!!!) aan de andere kant ben je weer degene die aan de kant staat. kop op meiden, ik zou willen dat we een 100% zwangerschap hier op het forum hadden!

13. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jipiejee: gefeliciteerd meis!! Wat een super nieuws!! Ik was al vrij snel misselijk, moeheid kwam bij mij wat later... Ik had in het begin ook heel erg het gevoel dat ik ongesteld zou worden...
    Geniet ervan meis!!

Xx

14. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Jeee het zwangerenlijstje wordt langer en langer.
    Inderdaad dapper Jippiejee!
    Loontje en sneeuwmees moeten er ook nog tussen! Maar alles op z'n tijd. Wanneer jullie er aan toe zijn meiden.
    En dan gauw de rest van de meiden er achteraan!

Jippiejee, punctiedag = ovulatiedag. Klopt helemaal!
    38 weken later is uitgerekende datum.

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @jippie toch goed dat ik vroeg hoe het met je was dus ;) had al zon voorgevoel dat het goed met je ging ... hihihi !
    Gefeliciteerd meid! super goed nieuws! aan jou banner te zien was dit ook jou eerste terugplaatsing in DD toch ofniet?
    Blijf het vreemd vinden dat zodra mensen over stappen naar DD dat het OF meteen poging 1 raak is, of het lukt niet meer...
    Niet echt een geruststellende gedachte!
    In dat geval ga ik voor de wijze van bevruchting net als loontje en sneeuwmees ook spontaan :D hihihi...
    Lekker genieten van je zwangerschap meis! je hebt er lang genoeg op gewacht!

@sneeuwmees fijn dat je goed bent aangekomen, nu lekker genieten van het zonnetje ... heerlijk ben wel jaloers hoor... ik ben niet vooruit te branden op mijn werk! pfff die thyrax is zon vieze troep! bahh... maarja alles voor het goede doel ofcourse! :)
    Met de verbouwing gaat opzich goed, alleen mijn man is sinds deze week weer werken dus nu gebeurd er weer niet zoveel. Hij heeft wel morgen vrijgenomen dus gaat morgen boven de vloer leggen! En dan hopelijk in het weekend de badkamer afmaken ! :) dus het wordt al wat... hihi

@ shaddixxx ik denk dat je idd gelijk hebt! iedereen zit in de wacht modus en zijn allemaal depri van mislukte poging! bahhh dat er maar weer eens wat positiviteit in ons leven komt!
    meiden ik hoor van vele dat Dr S gewoon terug antwoord op je mailtjes... ik wikl hem ook graag even mailen... heeft er iemand zijn rechtstreeks emailadres waarop hij dus antwoord?

@ klaproos bij mij reageerd Dr P ook echt nooit als alleen als hij geld kan verdienen... beetje jammer... ben daar ook wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Ik ga Dr S mijn infuzen laten voorschrijven net zoals bij Elize, en dan stop ik met bloedonderzoeken bij hem! is sowieso ook een rib uit mijn lijf dus vind het wel genoeg geweest :)

@rest zwaai!

16. mikka

mikka Actief lid

Mar 31, 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Oh Super Loontje!!! Echt bedankt voor de tip.
    Kun jij me misschien een dag van te voren ff een reminder geven, dus als je bijvoorbeeld op een woensdagochtend gaat afbellen mij dan dinsdag ff berichten? dat zou ik helemaal geweldig vinden!! Dan kunnen we misschien afspreken hoe laat jij gaat bellen, dan een berichtje stuurt als het is gelukt en bel ik meteen daarna. Hoop dat het zo gaat lukken want Januari duurt zooooo lang....
    Zie het echt niet zitten om maanden niks te doen :(

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Is goed, zal ik zo doen.
    Hoe wil je het berichtje ? Via zp ? Mail ? Sms ? Whatsapp ?

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Je hebt gelijk dat ik zo niet mag kijken maar het is wel heel ''typisch''!! nee ik heb geen ICSI gehad in nederland! wij hadden direct besloten naar DD te gaan. De kansen liggen zo laag in nederland, en gezien mijn immuunproblemen maakte ik geen schijn van kans! dus vandaar bewuste keuze geweest gelijk over te stappen.
    Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Dr S, hopelijk dat hij daarop antwoord. En dan kijken we daarna wel wanneer we verder gaan!
    Heb jij ook nog cryos in de vriezer voor eventueel later broertje of zusje? Al is dat miss helemaal niet ''nodig'' en ben je miss wel zwanger van een tweeling! dat zou echt bijzonder zijn!!
    Wanneer heb je je eerste echo? aftellen :)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jippiejee: die banner staat je goed, meid! Kwaaltjes kunnen erg verschillen. De eerste keer smaakte me de koffie vlak voor mijn NOD niet erg meer en was ik vooral erg moe en had ik een gevoel dat ik ongesteld ging worden. De tweede keer heb ik niets gevoeld, alleen op de dag van NOD zware ongikrampen en rugpijn. Daarna niets meer. Deze keer had ik bloedverlies rondom mijn NOD alleen zette dat niet door. Toen bleek ik zwanger, maar echte kwaaltjes had ik toen ook nog niet. Later kreeg ik meer kwaaltjes, maar die verschillen ook per dag nog wel eens. Het kan dus per keer en per persoon verschillen.
    @Bbibi: blijf moed houden, meid, ook al is het soms moeilijk. Ik had ook hoge verwachtingen toen ik naar DD ging, ook gebaseerd op de succesverhalen hier. Mijn poging daar is ook niet gelukt (en ik was er volledig van overtuigd dat dat wel zo was). Toch had ik er, ondanks mijn verdriet, wel vertrouwen in dat het daar toch een keer moest gaan lukken. Vervelend dat die pillen zo vies zijn, maar probeer het hogere doel voor ogen te houden dat straks bij jou 2 x scheepsrecht is. Succes nog even met verbouwen. Ik snap dat je het graag nog allemaal sneller wil, maar als ik jou zo hoor, verzetten jullie toch veel werk.
    @Aklina: als mijn echo volgende week woensdag goed is, dan beloof ik plechtig dat ik mezelf er tussen zet. Hoe is het met jou en de laatste loodjes? Het gaat nu snel dichterbij komen voor jou, hè?
    @Nina: al druk bezig met inpakken voor je vakantie? Wat zal jij eraan toe zijn, hè?

Share This Page