ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussion in 'MMM clubs' started by NinaD, Jul 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mikka

mikka Actief lid

Mar 31, 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Super!!! Hoop echt dat dat op die manier gaat lukken. Ik heb net gebeld naar DD maar dokter S is ziek geweest en ze zijn nu al zijn afspraken aan het inplannen dus heel weinig kans dat er eerder een plekje is.
    Kan ik jou een privebericht sturen via deze site? wil je graag mijn e-mail adres geven en kan ik daarna mijn telefoonnummer wel geven, een app zou geweldig zijn want dan kan ik meteen bellen zodra ik de app binnen heb.

Oh, hoop zo dat dit gaat lukken!!! Echt top van je!!

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik vind het ontzettend lief dat je dit hier neerzet:) En mooie banner heb je!

Bibi,gadver,ik haat mensen die alleen aan centen denken. Ik had echt zo mijn hoop op die man bevestigd:( Tsja nu moet ik maar gewoon wachten tot 3 december. Ik ben echt bang dat het noooit meer gaat lukken maar goed dat zal iedereen hier wel hebben ;)

Bah ik lees in mijn zkh papieren dat ik nog een negatieve resusfactor heb ook. Hoop niet dat zoiets voor problemen zorgt

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ja je kan mij een privebericht sturen, geen probleem !
    Als het niet lukt moet je het maar ff zeggen, dan stuur ik jou een privebericht !

Ik hoop ook dat het lukt !!

4. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Gave banner Jippie !! WHOEHOE ..

5. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ Loontje en Mikka;

Ik heb 17-10 een intake gesprek, ik weet niet of jij dit te lang vindt duren Mikka ?? Wanneer heb jij dan je intake? Ik heb al gebeld dat als er uitval is of ze mij dan willen bellen, omdat de intake dag op een donderdag is en dan heb ik dus school en opzich kan ik best een dag missen, maar ga eind oktober ook nog 2 weken op vakantie dus mis ik ook al 2x een donderdag. Ze hadden nu nog een afspraak op 12-11 open alleen die dag komen wij net weer van vankantie.. Helaas.

6. mikka

mikka Actief lid

Mar 31, 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb pas in januari een afspraak, dat duurt zo lang. Heb vorige week gebeld en dat was pas de eerste mogelijkheid en vanmorgen nog gebeld maar ze vertelde mij dat er geen lijst was van mensen die ze bellen wanneer er andere uitvallen. Wanneer heb jij gebeld en was er dus nog plek op 12-11???? Ik vind 17-10 ook helemaal niet te laat, alles voor 23-1 is meegenomen maar hoop dus dat ik dan het plekje van Loontje kan innemen. Ben nu al in staat om te bellen om voor 12-11 te plannen!!!

7. mikka

mikka Actief lid

Mar 31, 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Meteen maar de stoute schoenen aangetrokken en gebeld maar 12-11 was al niet meer vrij. Schijnbaar is er nog een hele lijst met mensen voor een intake die op een wachtlijst staan omdat die dus afgelopen periode een afspraak hadden staan met dokter S en die dus geannuleerd zijn ivm zijn ziek zijn. helaas.......

Ik zou natuurlijk ontzettend graag jou afspraak van 17/10 overnemen, daar zou ik ook al super blij mee zijn maar daar schiet jij niks mee op denk ik want dan heb jij nog geen nieuwe afspraak. Ga toch maar eerst proberen die van Iloontje over te nemen maar ben zelfs bang dat dat ook niet gaat lukken :x

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaproos, : negatieve resusfactor wilt niks zeggen hoor, dat is gewoon een deel van je bloedgroep! Je kunt A pos, B pos, O pos, AB pos of A neg, B neg, AB neg of Oneg hebben! Jij zal dan dus een bloedgroep hebben met neg erachter! Maar dat heeft niks met zwanger worden te maken!

X

9. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hoi Mikka,

Ik heb dinsdag gebeld. Nou dat is raar, want ze hebben mij verzekerd dat ze mij bellen bij uitval, wel vertelde ze gelijk dat er niet gauw afgebeld wordt. Raar dus ..

Opzich vind ik 17-10 ook niet te laat, alleen de dag komt erg ongelukkig uit. Wij willen pas volgend jaar met onze derde behandeling beginnen.

10. Meiden die hun FM's in NL hebben gedaan; Weten jullie heel toevallig of bij jullie daarbij ook de DBC-code F11 is opgegeven?

11. Ploon

Ploon Fanatiek lid

Feb 6, 2011
    1,007
    0
    36
    Hoi meiden,
    Er is heel veel gekletst en ik heb eigenlijk (nog) niets teruggelezen. Zijn nog heerlijk in Spanje. Lekker aan het genieten van elkaar en van het niets doen.
    Wilde jullie alleen laten weten dat ik gebeld ben door DD omdat de afspraak verzet is vanwege gedeeltelijke afwezigheid van dr. Scholtes. Ik had al vernomen dat hij geopereerd was. Nu blijkt dat hij alleen nog maar 's ochtends werkt. Ik was dus bang dat we lang moesten wachten voor een andere afspraak, maar nu kunnen we 's ochtends a.s. donderdag ipv 's middags. Heel netjes dus. En als we niet hadden gekund, hadden we ook vrijdagochtend kunnen komen. Ben er heel blij mee. Want was wel een beetje bang dat de afspraak echt zou komen te vervallen en we weer een tijdje moesten wachten.
    Als ik weer terug ben in NL kom ik terug bij jullie. Nu even nog niet (echt) met zwanger worden bezig zijn. Want merkte dat me dat toch wel opbrak. Was hier met een vragenlijst voor DD bezig en dat maakt me ineens heel verdrietig. Dus heb alles opzij geschoven en besloten pas in NL weer met zwanger worden bezig te gaan.
    Tot snel allemaal. x

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sneeuwmees je hebt gelijk lieverd! mijn strijdlust komt weer naar boven! heel gek ik denk dat ik er even doorheen moest. Nu kijk ik weer uit naar een volgende poging! stilstaan is niets ik wil graag verder.../ ik denk dat dat een goed teken is en ik weer een beetje uit mijn dal klim... :)
    Vandaag genoten van het zonnetje? waar ergens zitten jullie in italie/ I love italy!

@ klaproos nee ik hou er ook niet van! ik heb Dr S gemaild of hij de infuzen kan voorschrijven want ben er wel een beetje klaar mee! hopelijk reageerd hij wel bij jou!

@ploon geniet nog even van je vakantie!! :)

@rest zwaai !

13. mikka

mikka Actief lid

Mar 31, 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Raar inderdaad dat er voor de ene wel een wachtlijst is en voor de ander niet. Jij wil toevallig niet ruilen:D ? #durftevragen. Ik heb 23/1 afspraak en wil het liefst zo snel mogelijk beginnen. Jij geeft aan dat jullie pas volgend jaar jullie behandeling willen beginnen??
    Snap het wel hoor als je niet wil, maar vragen staat vrij toch?

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Mikka: ik merk ook dat het erg afhankelijk is wie je aan de telefoon hebt (en ook nog op welk moment je iemand belt). Soms is het erg druk en chaotisch en merk je gewoon dat ze minder behulpzaam zijn en dit soort dingen afkappen, terwijl anders 'alles' mogelijk is met meedenken.
    @Bbibi: fijn dat je je vechtlust weer een beetje terugkrijgt. Het gaat gewoon helemaal goedkomen met jou! We zitten aan het Lago Maggiore, al zien we weinig van de omgeving, omdat het enige wat mijn zoontje wil zien de hele dag is het zwembad.
    @Ploon: lekker even genieten van elkaar en van het niet zwanger worden. Herken het wel, het kost zoveel energie er continue mee bezig te zijn. Hoop dat de accu straks weer goed opgeladen is.

15. @Ploon; Hoe laat moet je? Misschien komen we elkaar wel tegen :)

16. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Jippiejee GEFELICITEERD ! ! ! ! En tuurlijk zijn we blij voor jou. Blijf vooral je ervaringen delen met ons ! ! !

17. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

Jan 28, 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik even inbreek, maar ik heb een vraag aan jullie: ik heb afgelopen woensdag bloed laten prikken. Stom, want het was veel te vroeg met 9 dagen na de TP (3 dagen oud embryo) maar de HCG uitslag was dus > 1,2 . Voor mijn gevoel dus einde oefening, maar DD zegt dat ik suprefact en utrogestan moet blijven gebruiken tot maandag en dan opnieuw testen.
    Normaal heb ik nu altijd al bruinverlies of ongesteld, maar dat is ook nog niet het geval, maar dit is de eerste keer dat ik Suprefact er ook nog naast gebruik.
    Wat vinden jullie? Einde oefening en stoppen met alles? Of toch doorgaan? Wat is jullie ervaring met suprefact en utrogestan na de TP? Werden jullie wel gewoon ongesteld er dwars doorheen?

18. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    De superfact kan inderdaad je menstruatie tegen houden. Het is bij iedereen verschillend. Ik werd nooit ongesteld door de utro. Ik zou nog even doorgaan en dan maandag inderdaad nog een keer testen, maar mijn gevoel zegt dat 1,2 wel erg weinig is, maar ja misschien heb je een late innesteling en moet het nog opgang komen.
    Enne geen sorry zeggen hoor iedereen is hier even welkom. Voor vragen, vreugde en verdriet.

19. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dolfijntje, ik heb geen suprafact gebruikt maar werd wel altijd doorcde utro heen ongesteld...
    1,2 is laag maar wie weet is jou embryo pas laat gaan innestellen.. dan kan het zijn dat je hcg nog moet gaan stijgen... Wanneer mag je officieel testen?
    X

20. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

Jan 28, 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je snelle en lieve reactie Dees! Ik heb net toch maar weer de utrogestan genomen, de suprefact laat ik wel staan.
    Word er zo moedeloos van. Weer een poging mislukt, maar nog niet compleet af kunnen sluiten omdat het nog geen exact 14 dagen na TP is.
    En hierna? Nog een poging? Heeft dat zin?

Monatoetje, ik werd ook altijd al ongesteld dwars door de utrogestan heen, dus denk dat de suprefact het tegenhoudt. Ik mag maandag pas officieel testen.

Bibbi en Klaproos, mijn ervaring is dat dr P snel reageert als je korte vragen stelt. Dus geen lap tekst, maar heel puntsgewijs. Is je doel een afspraak maken? Dan kort schrijven dat je afspraak wilt en wanneer. Infuzen laat ik bij zijn vriend in Langenfeld doen, ideaal. Bel je smorgens en kan je altijd terecht (behalve op woensdagmiddag). Dd zegt ook de infuzen te geven, maar het is mij nog geen enkele keer gelukt om dat voor elkaar te krijgen. De anaestesisten zijn de enige die het mogen geven daar en met een vol punctieprogramma lukt het dus al nooit. Ik mocht 1 keer wel komen, om 7.30 dan.... En alle andere keren kon het gewoon echt niet. Lekkere service! :(

Share This Page