Dolfijntje, wat een rot uitslag zeg. Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Je hebt al zoveel behandelingen gehad... En dan ook nog het verlies van jullie dochtertje... Ik wil je even een hart onder de riem steken... maar weet niet zo goed hoe.. dus bij deze een digitale knuffel!
Meiden, een snel teken van leven! Heb even weinig met de MMM nu. Wil echt even -vrij- tot oktober en elke dag gaat het weer een beetje beter. Dolfijn, even voor jou als midden in de behandeling zittende. Ik werd pas ongesteld toen ik stopte met de Suprefact. Had wel bruinverlies tijdens gebruik. Heb je er last van dat je het niet doorgebruikt? @ the rest keep strong girls, ook al is het echt helemaal niet makkelijk!
@klaasje hoe is het meid! Ik miste je al hier!! Iedere dag een beetje beter? Dat heb ik ook! Jij en ik gaan er gewoon weer samen voor in oktober! Ik ga komende week bellen voor een belafapraak en dan zien we wel *knuf* @ sneeuwmees owh leukkkk daar ben ik ook geregeld geweest met mijn ouders vroeger! Super! Kan je niet met je zoontje afspreken smorgens doen wat papa en mama willen en smiddags lekker aan het zwembad? @ dolfijntje *knuf* wat ontzettend erg! Snap je gevoel volkomen! Als het dan niet gelukt is dan maar gelijk ongesteld en verder ipv nog zolang wachten! Pfff je he t ook al een lange weg gehad vind het zo oneerlijk en vervelend voor je! Bahhh zoals Dees zegt komt vooral mee kletsen! Hier zitten veel meiden die hetzelfde meemaken! Ik denk dat voor jou een poging nog wel zin heeft je bent immers al eerder zwanger geweest. En je bij pno verzekerd? En ik ga gewoon aan Dr S vragen om de infuzen voor te schrijven! Iedere keer naar DD houd ik echt niet vol! He. Jij ook een overactief immuunsysteem? *elize jij kreeg ze wel voorgeschreven en kon ze hier ophalen toch?
Loontje, wat een prachtige uitgerekende datum! Misschien wel een Konginnetje in de dop Bibi, ik heb I. nu 2x gesproken. 1x om mn verhaal te doen en vervolgens belde zij terug met het advies van Dr. H. Daaropvolgend 2 mailtjes met de recepten voor progynova en utro + een blad met het behandelplan erop incl 2 echomomenten die nog te plannen zijn. Heb jij telefonisch overleg nog vanwege je schildklier? Mocht mijn menstruatie enigszins doen wat het voor de IVF deed kan ik tussen 1 en 3 okt aan de pillen
Monatoetje,oh gelukkig! Ik las in mijn papier iets van: let op deze zwangere is resus negatief! Dus ik schrok ervan (toen ik nog zwanger was) Nu zei mijn moeder dat ik alleen een prik krijg bij 8 maanden. Moet ik wel eerst op 8 maanden komen Dolfijntje,wat een k/ut uitslag zogezegd Ik hoop dat je hcg nog gaat stijgen,ik geloof dat een eitje binnen 10 dagen nog kan innestelen maar ik heb geen idee hoe dat dus zit met een embryo. Heb zo met je te doen,je meisje verloren en die hele MMM ellende. Ik ga dr P verder niet lastig vallen (had idd een lap tekst geschreven) maar wacht mijn afspraak af tot december.
Klaproos, volgensmij hoef je alleen een prik als jullie kindje rhesus positief is.. als ie ook neg heeft is er niks aan de hand.. X
@klaproos: niks om van te schrikken!! Ik heb bloedgroep A negatief. Rond 28-30 weken hebben ze bij mij bloed afgenomen, waaruit ze ook de rhesusfactor van de kleine konden afleiden. Kleine is ook rhesusnegatief, gelukkig voor mij, want dan hoef ik geen injecties. Mocht de kleine rhesuspositief zijn geweest, dan had ik een paar injecties moeten hebben, om mijn lichaam geen antistoffen te laten vormen tegen haar bloed. That's all!
Shadixxxx: om 09.45. Oh ja, jij ook s ochtends. hoe laat? Moeten op tijd weg. Moeten er om half 10 zijn. Wil dan uiterlijk om half 8 weg (ivm evt files, wegwerkzaamheden etc).
Dank voor jullie lieve woorden! Doet me goed deze warmte! Bbibbi, het irritante is dat als je een recept en de infuzen thuis hebt, je ook nog iemand moet vinden die een infuus kan prikken en vooral WIL prikken. Omdat het een onbekend middel is in NL, zijn er weinig/geen artsen die prikken. Ik heb er tenminste nog niemand voor gevonden. Hoop dat het jou wel lukt! Ik ben inderdaad al wel zwanger geweest, maar in de tussentijd alweer 6 ICSI (picsi) pogingen gehad, dus weet niet of het nog zin heeft om door te gaan... 7 TP gehad daarna en allemaal niet blijven zitten. Mijn hoofd zit nu dus enorm vol. Wil ik mezelf nog een keer door deze ellende heen slepen? Kan ik dat? Wat is nog een optie? Kinderloos achterblijven? (Neeeeeeeeee!) of toch ECD waar we beiden best veel weerstand voor hebben? Bah, hoofd zit vol! Klaasje, hoe gaat het nu met jou? Ik zweette me een ongeluk met de suprefact (tenminste, ik gaf daar de schuld aan) en daarom gisteren na de uitslag daar maar mee gestopt. Ik ga toch nog maar even door met de utrogestan ook al weet ik dat het zinloos is.
Haha ja inderdaad ! Mocht alles goed gaan, dan word ik sowieso 2 weken eerder ingeleid vanwege mijn diabetes.
Ik vind je vraag helemaal niet raar hoor, alleen geef me nog even de tijd om hier goed overna te denken, oké? Ik wil niet spijt hebben en dit moet natuurlijk ook in overleg met mijn vriendje.
@Dolfijntje, ik zal zeker doorgaan met utro, better be save than sorry, het is een kleine moeite, hoewel ik heeeeel goed snap dat je duidelijkheid wil, dat heb ik ook altijd. Ego; Superspannende dag achter de rug. Vanmorgen rood bloedverlies, ik had al een afspraak bij de ha. Die heeft me doorgestuurd naar de gyn. Daar hebben we een echo gehad en is er bloed afgenomen. De echo was weinig op te zien, volgens gyn zag het er normaal uit oor deze zwangerschapsduur. (ikzelf had eigenlijk wel een vruchtzakje oid vewacht) HCG was 466 ook binnen de norm bij deze zwangerschapsduur. Kortom er viel niks van te zeggen nu. Maandag weer bloedprikken en hopen dat HCG flink is gestegen ipv gedaald.... Brrrr spannend weer...
Wij om 10:20, dus vlak na elkaar. Ik was een beetje bang dat ze nu de afspraken van degenen die deze week gepland stonden, over de afspraken van de mensen die volgende week ingepland stonden heen hebben gepland, en dat wij dus op moeten schuiven voor hen.. Maar dan zouden ze me inmiddels wel gebeld hebben toch? @Negatieve bloedgroep; Ik heb A negatief, zoon A positief. Ik kreeg inderdaad een injectie, maar dat stelt niets voor hoor. Heeft inderdaad -gelukkig- ook geen invloed op het zwanger raken! @Jippiejee; Bah, wat een stress Ik ga heel hard hopen dat alles goed zit en dat het niets betekent!
@jippie mooie hcg waardd kan het niet zijn dat het bloedverlies is omdat je 1'embryo "afstoot" en dan je zwanger bent van de ander?'of is dat een rare gedachte?? Duim voor een nog hogere waarde meid @anja en loontje lief dankjewel lieve meiden! @dolfijntje, ik ken zelf een anastesist die het bij mij wekelijks wil doen dus dat heb Ik juist allang geregeld hihi goed he?'officieel ks het schijnbaar strafbaar! Maarja who cares? Niemand die dat hoeft te weten! Zij kent het "spul" wel. Aangezien zij het vaak geeft aan mensen in het ziekenhuis waad zij werkt maar dan voor een amdere reden, maarja dat moet niets uitmaken! Goed dat je nog even doorgaat met de utro! Je weet immers nooit al snap ik ke gevoel volkomen! Wat is de reden dat jij aan de intralipid zit?en pfff 6 PICSI behandelingen? Jeetje wat erg! Denken ze dat edc voor jullie zin heeft? Want als je problemen hebt met je immuunsysteem ligt het toch daaraan? Toch niet je eikwiteit ofwel? *knuf*
@klaasje begint weer op te schieten dus?'fijn dat alles gepland is meid! Ik ga maandag bellen aangezien ze niet reageren! Ze willen mij terug aan de pil zetten! Kreeg vandaag een mail van I. Pfff zit ik echt niet ol te wachten! Dan ben ik weer compleet ontregeld daarna! En ik wil gewoon eerst eens een goed gesprek! Dus ga maandag bellen voor tel consult! Als ik aan de pil moet dan ga ik daar komende week maar meteen mee beginnen anders djirt het allemaal nog wel errug lang!
@Jippiejee: jeetje wat een spannende dag. Hoe gaat het nu ? Ik ga heel hard voor je duimen !! @Bbibi: waarom zou je aan de pil moeten dan ? Prettig weekend allemaal. Druk weekend dus ik zal weinig online zijn !