ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @stiertje ja hij weet als een van de weinige van mijn mmm gebeuren! puur omdat ik dat ook van hem wist op dat moment met zijn vrouw. Nu is zijn situatie veranderd. Erg he? En hij snapt niet dat het mij dan zo kwaad maakt! ghr#$%$%$%#% !!

@loontje pfff erg he, ik wilde er ergens jullie niet mee lastig vallen, maar dan krop ik het op en kan ik het met niemand erover hebben want kan moeilijk zijn naam noemen want hij verteld het toch in vertrouwen snap je? dus ben blij dat ik het even met jullie kan delen, sorry!

@sneeuwmees ohhh zucht opluchting ik ben dus niet de enige die daarmee ook finaal misselijk wordt van zulke verhalen? Van per ongeluk zwanger? Een keer seks. Of idd ondanks de pil, niet gewenst etc etc... echt die mensen die dat zeggen schiet ik het liefst kapot! bahhh .... jaloerzie? ja waarschijnlijk... maar ook zo onwerkelijk en pijnlijk!
    Logisch dat je weer gezonde spanningen hebt! momenteel ben jij aan de beurt toch aan de tijd te zxien? Ik denk aan je! hopelijk kom je weer helemaal gelukkig en gerustgesteld terug!! :) xx

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#1922 Klaproos, 4 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2013
    Miss,wat een verhaal. Het klinkt wel professioneel dus ik hoop echt dat het jullie met IUI gaat lukken. En met de juiste medicatie erbij zeker.ECD wil je echt nog niet aan denken nee. Dat lijkt me ook vreselijk verdrietig. Gun je zo erg een wondertje. Eerlijk gezegd ben ik een beetje stil van je verhaal:)

Ploon,yup druk bezig met huwelijk! Ik denk ook dat je je eerste kindje,zelfs al is het een miskraam,nooit zult vergeten. Of ja kindje,dat is het eigenlijk nog niet (ahoewel voor mij wel,geen idee hoe anderen het ervaren) Die datum krijg ik niet meer uit mijn hoofd maar als ik opnieuw zwanger zou zijn maakt het wel iets goed denk ik. Trouwens ik gebruik DHEA en merk geen verschil in mn cyclussen. Het is net zo een rotzooi als normaal ;)

Bibi,dikke knuffel terug,je bent ook een lieverd en bijna altijd zo positief,ik vind het knap! Trouwens ik haat ook die verhalen met :jaa het was een ongelukje,teveel gezopen bladiebla. Arg! En vooral de opmerking: zal ik het eens proberen?! Die heb ik ooit gehad van een kennis en ik heb gewoon echt gezegd: nee dank je,ik wil graag mooie kinderen. einde opmerkingen:D

Sneeuwmees heel veel succes vanmiddag met de echo!!

Shaddixxx,wat een zak die man. Denk dat ik hem in jouw geval het liefste een ram wil verkopen maar ja;) Raar dat je nog niet ongi bent? Zou ook niet weten waar het aan ligt eigenlijk.

3. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Jeetje Bbibi dat hij niet begrijpt dat dit hard kan aankomen bij je. Pffff....
    @Sneeuwmees: hoe ging de echo? En v.w.b. die angelsound; ik ben er wel een beetje huiverig voor, hoor. Maak je jezelf er niet onrustig door? Ik weet dat er veel positieve dingen over gezegd worden, maar als je het hartje even niet kunt vinden, zou ik in de stress schieten.
    En misschien willen jullie het niet horen, maar ik had een meisje bij mij op zwangerschapsgym die had ook zo'n ding. Toen ze bijna 38 weken zwanger was voelde ze haar kindje (bijna) niet. Angelsound erop en ze hoorde een hartje. Volgende dag idem. En de dag erna niets te vinden met de Angelsound en toen was het wel te laat. Dus vandaar dat ik echt heel huiverig ben voor dat apparaatje. Begrijp dat het fijn is het hartje te horen (vooral als je de baby nog niet voelt), had zelf die onzekerheid ook, maar ik zou er wel een beetje mee oppassen.
    Tis maar een tip, hoor. ;)
    @Ddees: mag ik misschien een domme vraag stellen? Ik zie in je banner staan (helaas) ICSI 5, ICSI 6... maar je mag er toch maar 3 (verzekeringstechnisch)? Of...? Gelukkig ken ik het traject (nog) niet, dus vandaar mijn misschien stomme vraag.
    @Shadixx: misschien tot morgen :)
    @DHEA: weten jullie of dit medicijn je cyclus in de war schopt?
    @werkzaamheden: weet iemand of er in en rondom DD werkzaamheden zijn waardoor onze trip ernaartoe langer zou kunnen gaan duren?

4. Klaproos

@ploon,mijn nichtje is helaas afgelopen november ook zo overleden. Kindje van mijn lieve schoonzusje (zus van mijn vriend) Zij voelde telkens weinig leven en in het zkh werd ze wel 10x afgescheept. En toen bij de echo een overleden kindje. Ik denk dat ik het liever met de angelsound zou hebben geweten dan met een echo maar ja je schrikt je zowieso de pleuris.

5. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: Ik hoor het ook niet altijd meteen hoor! En volgensmij is 10weken ook nog erg vroeg om het met de angelsound te horen.. Dus probeer je er niet te druk om te maken, makkelijker gezegt dan gedaan ;)! Ben benieuwd naar je echo!

Angelsound: Mij geeft het nu wel een gerustgesteld gevoel als ik het hart kan horen.. Maar denk dat als ik het kindje straks gaat voelen ik daar minder behoefte aan ga hebben!
    En minder leven voelen zou ik zowiezo al een teken vinden om contact op te nemen met de gyn of vk...
    Bij een vriendin van mij hebben ze nooit moeilijk gedaan over komen omdat ze minder leven voelde en hebben ze haar altijd serieus genomen en maar goed ook anders had hun kindje nu ook niet meer geleefd...

X

6. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ biibbi: Ongelooflijk dat hij zo'n verhaal met jouw deelt, of weet hij niet van jullie MMM?
    Ik kan ook zoooo slecht tegen zo'n verhalen! Zou echt uitgeflipt zijn denk ik....
    Sterkte!
    X

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @klaproos hihi dankjewel lieverd! en ikke zo positief? Nee joh helemaal niet! ik ben juist de opessimist onder onder! dat heb ik er bij mijn ME gratis bijgekregen ;) hihihi...
    In januari gingen jullie trouwen toch? leuk hoor! komen er fotos op FB? :)

@ploon al ''zin'' in je afspraak morgen? of zie je er tegenop?

@ mona ja erg he :( hij weet idd van mijn MMM traject! dat maakt het nog erger! bahbah ben er helemaal ziek van!
    jij alweer de 13 weken gepasseerd!wat gaat het ongelooflijk snel joh!

@ sneeuwmees spannend meid ik kwam spieken of je al wat wist! zo spannend!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Even snel, want zoonlief vraagt mijn aandacht.;) Echo was goed. Pff... Kindje was goed beweeglijk en maakte zelfs een sprongetje. Ook qua groei ging het goed en liep het kindje 4 dgn voor (dus 11,2 ipv 10,5 wkn). Maar omdat dat nog binnen de norm valt, past de VK de uitgerekende datum niet aan. Maar voor mijn gevoel, dus nog iets sneller dichterbij de 12 wkn grens. Heb gelijk bloed moeten laten prikken en kan een afspraak maken voor de combinatie-test. Op zich ook wel spannend, want dan kijken ze alles in detail na en krijg je een kansberekening op down dmv het bloed en de nekplooi en de verwachting is dat de bloedwaardes op mijn leeftijd dusdanig verhoogd zullen zijn, dat de kansberekening er natuurlijk minder rooskleurig uit ziet. Heb haar verteld dat ik het hartje niet kon vinden met de angelsound en zij heeft het ook geprobeerd, maar het kindje lag nog te diep, want ook zij kon het hartje nog niet vinden (maar we hebben het in ieder geval goed zien kloppen).
    Ik zie de angelsound ook als een leuk extraatje voor af en toe luisteren als ik het even moeilijk heb (en ik denk ook met name dat ik hem zal gebruiken tussen de 11-17 wkn tot je het kindje gaat voelen), maar zou zeker bij twijfel of minder voelen gelijk de vk bellen. Had dat ook een keer een dagje bij mijn zoontje en kon gelukkig toen gelijk terecht. Dus ik blijf zeker alert.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Zoals beloofd!;):D

DD-Meisjes:
    Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Bbibi- ICSI/PICSI 1 - 1e kindje
    Ddees70 - ICSI 6 - 1e kindje
    Dreamer82 - ICSI 2
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Klaasje - IVF 1
    klaproos
    Loontje85: ICSI 1 - 2e kindje
    Maartje84
    Miss76 - ICSI 2 - 1e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 3
    Ploon - (ik denk) IVF 1 - 2e kindje
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    UVS - ICSI 4
    Zofie - ICSI

Agenda:

September:
    2: Monatoetje: Afspraak verloskundige (13weken)
    2: Aklina - groei controle echo 33 weken
    3: Ddees70 - Bel afspraak dr. S
    3: Miss76 - intakegesprek Gent
    5: Shaddixxx - Behandelplan / Uitgangsecho
    5: Ploontje - intake bij dr. S.
    12: Stiertje - vk (huisbezoek bij 36 wk)
    12: Loontje85 - Afspraak bij de gyn
    17: Loontje85 - Gesprek Dr. S
    30: Monatoetje84- Verloskundige (17 weken)
    *: Bbibi - belafspraak plannen voor tp Cryo

oktober:
    21: Monatoetje - 20weken echo

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie
    28-02: Elize84 (tweeling)
    10-03: Monatoetje84
    28-03: Mees
    02-05: Jippiejee

Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging)
    13-02-2013 Meisje N.ina - Kippetjuh

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    He, gelukkig!! En mooi dat zij 'm/haar ook niet kon vinden :)
    Combitest is spannend, I know.
    Maar deze mijlpaal heb je gehaald!

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    YES ! Wat een goed nieuws Sneeuwmees !
    En gelijk op het lijstje zie ik, top !!
    Ben echt heel erg blij voor jullie !

Heb je ook foto's :d

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ik kwam even gauw weer voor jou spieken sneeuwmees !! wauw super goed nieuws ! we hadden niet anders verwacht!!! super!!!!

13. #1933 Shaddixxx, 4 sep 2013
    Laatst bewerkt: 4 sep 2013
    Wat ontzettend fijn Sneeuwmees! Is de sneeuw in 'Sneeuwmees' op het lijstje trouwens gesmolten? :D

14. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yeeeeeeh wat een goed nieuws sneeuwmees!!
    X

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Yes super sneeuwmees, goed nieuws, lekker genieten!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hier minder goed nieuws, behoorlijk bloedverlies, lijkt menstruatie, weet eigenlijk zeker dat het over is...:( Ben ook een soort balletje verloren, beetje bloederig en langwerpig, denk zelf dat dit het vruchtzakje was. Had geen zin de gyn te bellen, we zien het vrijdag wel, hopen dat de natuur zelf zijn ding doet...

17. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh jippie.... wat klote zeg!! Maar ze hadden er 2 tp toch? Kan het niet zo zijn dat er 1 afgekomen is en de andere is blijven zitten??
    Knap dat je tot vrijdag kunt wachten.. ik had zeker de gyn of vk gebeld!
    Sterkte meis!!

X

18. Klaproos

Ik vind je helemaal geen pessimist eigenlijk. Dat ben ik,die hier altijd loopt te zeiken terwijl ik nog niet eens met de IVF begonnen ben:) Tuurlijk komen er foto's op FB!

Jipiejee,ontzettend veel sterkte meis. Hoop dat het niet zo is maar je verhaal klinkt niet postief :( Dikke knuffel xx

Sneeuwmees,gefeliciteerd. Sorry ik ben even wat minder uitbundig na het nieuws van Jippiejee.

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Tja ben vrij rustig, weet ook niet waarom, het is een bevestiging van wat ik vanaf maandag al denk, maar niet echt durfde uit te spreken...

Maar eh, Sneeuwmees heeft super nieuws hoor!! Mag wat mij betreft best wel uitbundig zijn....

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippiejee: jemig, meid! Wat een vreselijk bericht. Ik blijf ook nog even hoop houden dat het misschien een van de twee is, die het niet gered heeft. Heb je ook echt buikkrampen gehad (of nog)? Vind het ook knap dat je tot vrijdag kan wachten, maar als dat goed voor je voelt, moet je dat gewoon doen. Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina