@Natasja: Balen van je ongi en de negatieve test Nu gaat het echt beginnen, spannend en succes met het spuiten. Hoe ging de eerste spuit ? Wanneer moet je naar DD voor je 1e FM ?
natasja, nu ben je echt begonnen, spannend! loontje, wanneer mag jij weer voor een echo? Timon en hou je het nog uit????????? Anja, ik duim voor goed nieuws vandaag!
@Kippetjuh: Ik moet vrijdag naar de gyn en dan verwacht ik een echo, maar weet het natuurlijk niet 100% zeker. Wel spannend hoor, ik hoop zo dat alles nog goed gaat met ons frummeltje. Hoe voel jij je ? Ga je de echo in DD laten doen ?
Ik voel me op zich wel zwanger maar heb ook veel buikpijn.. Word ik dis weg onzeker van.. Ik laat alle controles vanaf nu in nl doen bij de verlosk en echopraktijk.. Spannend vrijdag!!
Kippetjuh; thanks!! Ik heb al het duimen wel nodig. Manlief en ik zijn allebei super zenuwachtig!! Natasja: balen van je negatieve test. Maar nu wel echt begonnen dus. Spannend! Succes!!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er onzeker van wordt. Ik had in het begin ook zoveel buikpijn en daarom ook al een echo gehad met 5+1. Wel fijn dat je niet helemaal naar DD hoeft voor een echo.
Anja: en al gebeld?? Ben zo benieuwd.. Ben nog steeds voor je aan het duimen!! Kippetjuh: heb je de 20e dan de echo in DD of NL?
Loontje; ik word gebeld. Ergens na 9 uur, begreep ik uit dat gesprek. Dus ik zit te wachten! Met hartstikke buikpijn van de zenuwen! Jojo: ik ben nog niet gebeld nee... Het is zo spannend!!! Dank je wel voor het duimen allemaal! Dat hebben we nodig!!
Echt vreselijk dat wachten op een telefoontje. Ik vind het altijd prettiger als ik gewoon zelf kan bellen. Gewoon bellen en zeggen dat je een telefoontje had gemist en je dacht dat zij het waren
De 1 e spuit heeft mijn vriend gezet. Ik heb aangegeven dat die maar moet prikken en niet moet wachten totdat ik het aangeef. Ik merk dat ik er anders teveel op concentreer en dan wordt ik bang. En durf dan niet meer. Zaterdag om 10.50u hebben we de eerste fm. Ik ga het met dr s overleggen of het lukt om de tp op de 20e te doen. Ik heb nl een hele belangrijke afspr de 19e die ik liever niet verzet. Het is nl geen leuke afspr het levert juist heel veel stress op. Dus vandaar ik denk dat 20 juni beter uit zou komen. Is er iemand die accupuntuur heeft gedaan?
@Jojo: 20 juni is in NL. heb bewust iets later gedaan, ben dan 6+5 dus dan zou ik het hartje moeten zien kloppen! pfff.... nog 2 weken en 2 dagen wachten! :0
Hahahaha, dat is wel een hele goeie!! Als ik over een uurtje nog niks heb gehoord, ga ik dat misschien ook wel doen ja. Jojo; hoe laat hebben ze jou toen gebeld??
@Acupunctuur: Ik heb vorig jaar aan acupunctuur gedaan in die tijd 1x zwanger geworden, maar dat werd een vmk. Of het toen heeft geholpen weet ik niet. Nu geen acupunctuur gedaan, maar wel zwanger en hopelijk gaat het nog steeds goed. Trouwens geen acupunctuur in DD gedaan, dat was gewoon in NL.
Anja: mij al om 8.30 vorige week dus heel vroeg.. Maar idd doe dan wat loontje zegt!! Gewoon zelf bellen.. Kippetjuh.. was het maar vast 2 weken verder dan had ik ook zekerheid :-D
@Jojo: Wat moet jij lang wachten met testen. Ga je dat volhouden denk je ? Hoeveel cellig waren je emmies ? en op dag 3 teruggeplaatst toch ? Ik duim voor je meis ! En inderdaad Anjav ik zou gewoon nu bellen hoor, niet nog een uur wachten !
Loontje: vond ik ook al.. wanneer heb jij de punctie gehad en mocht je testen dan? Zit net te tellen zit bij mij 17 dagen tussen!!
En de emmys lagen op schema zei dr. S volgens mij 4 cellig.. Wil zo toch nog ff bellen naar DD voor de foto's van de emmys
@Jojo: Ik heb geen punctie in DD gehad, maar in ons oude ziekenhuis hadden we altijd 12 dagen na tp een bloedtest, dus volgens mij kan je na 12 dagen wel testen hoor. Maar misschien ligt het er wel aan hoeveel cellig ze waren.
Je hebt ze 1 dag vroeger terug gekregen dan ik (was altijd 3 dagen na punctie), dus dan 1 dag erbij en kom je op 13 dagen na tp