Er zijn 2 bevruchtingen. Ze worden allebei morgen teruggeplaatst. Met assisted hatching. Dus ik ben benieuwd...
YES Anja, 2 bevruchtingen!!!!! Jammer dat je nu geen cryo's hebt, maar wel weer een verhoogde kans op zw'schap met 2 terugplaatsingen! LAAT HET ZO ZIJN!!!!! Hoop dat t morgen 2 toppertjes zijn.. Hoe voel je je?
Oooohhh spannend 2 bevruchtingen!! Dus ook geen embryoscope voor jou.. Als we nu heel hard voor elkaar duimen!!!! Dan komen er over kleine 9 maand 2 of 4 kleine hummeltjes op de wereld.. van jou en van mij!!!! Knuffel
Anja goed nieuws hoor, gewoon 2 bevruchtingen ! Hopelijk zijn het toppers ! Hoeveel dagen na punctie krijg jij nou de tp ?
Kippetjuh: ik voel me een beetje dubbel. Maar ben wel blij dat er toch 2 bevruchtingen zijn! Jojo: ook geen scope voor ons nee. Maar dat doen we meis; ik duim voor jou, en jij voor mij. Samen op dat vreselijke wachtbankje. Knuff! Loontje: morgen is dan 3 dagen na de punctie. Punctiedag niet meegeteld.
@ Anjav, mooi nieuws voor jou! Mooi 2 bevruchtingen! Morgen de tp al, succes alvast!! Vanmorgen in DD behandelplan besproken, v.a. dag 1 Synarela neusspray, v.a. dag 3 Puregon icm Menopur. Vraagje voor meiden die het ook zelf moeten betalen; waar hebben jullie de medicijnen besteld? In DD zeiden ze dat het in Belgie stukken goedkoper is, heb 2 adressen gekregen. Maar bezorgen ze ook?? Twijfel of ik de medicijnen bij m'n eigen apotheek moet bestellen of bij apotheek in Belgie, is nl. weer een rit van meer dan 3 uur wanneer ze niet bezorgen...
Ik denk waar is het topic nou, staat het bij MMM clubs. Ben ik de enige die daar niets over af wist !? Vanmorgen was dat nog niet zo.
nee wist ik ook niet Loontje! Karin: Ik denk dat ze wel bezorgen hoor.. als ik jou was zou ik wat prijzen vergelijken zodat je ook weet hoeveel het je scheelt.. Weet zo even niet meer wie ook zelf moet betalen....?
Ik moest zelf betalen, maar tot nu toe nog geen medicijnen hoeven te gebruiken Ik zou eerst gewoon even bellen om te vragen of ze bezorgen en inderdaad even prijzen opvragen zodat je kan vergelijken.
Gefeliciteerd meid! 2 vd 4 is een hele mooie score! Wanneer wordt er besloten om de embryoscope te gebruiken? Hoe zit het eigenlijk als je meerdere bevruchtte eicellen hebt? Kunnen ze die invriezen? Ik kom niet helemaal uit die prijslijst van alle mogelijkheden. Invriezen is 151. Maar ik zie ook prijzen zoals transportvoorbereiding en gebruik transport box per dag en borg voortransport box, one way transport box! 160 voor ah is dat per eicel?
Ego Manlief was halverwege de middag thuis. Een half uurtje later stond ik vol zenuwen te testen. Het schermpje loopt vol met de druppels urine... Negatief! *zucht* *slik* Trillende lip en manlief aankijken werd janken. In zijn armen op de badkamer... weer een mislukte poging. Twee supertoppers die niet hebben willen aanhaken. Wat ben ik verdrietig. We zijn beiden verdrietig. Hij zorgt gelijk weer voor mij en ik krijg zo thee. We balen zo stevig. Waarom is het nog steeds niet onze tijd? Heb ik niets van de pregnyl gemerkt, niets van de utrogostan, maar vanaf dat de emmy's waren teruggeplaatst deed mijn lichaam van alles. Ga je 2 dagen voor tijd testen is 'ie zo wit als het maar zijn kan. Ik trek dit niet lang meer. We hebben nog 2 eskimo's, maar het vertrouwen raakt zo op. Ik voel me zo leeg, maar ook zo vol... met tranen.
Lieve lieve Timon, bah wat een kl*te nieuws. Ik geef je even een hele dikke knuffel. Kan zo weinig voor je doen, ik gun je zoooo een mooi tweede streepje.... en dan issie weer wit, @#$%$#@# Schrijf het maar van je af, huil huil en huil en probeer je er maar WEER doorheen te slaan.. Hopelijk kun je jezelf daarna weer bij elkaar rapen en weer een beetje vertrouwen krijgen in de toekomst. Denk aan je en wens je heel veel sterkte. Liefs
@Timon: potverdorie meis ( en dit is nog zacht uitgedrukt) het is allemaal zoooo oneerlijk!!! En ik kan me heel goed voorstellen dat je de hoop en moed begint te verliezen!! Ga je wel over 2 daagjes nog een keer testen? Digi knuffel meis en heel veel sterkte!!!
Lieverds. Met betraand gezicht zit ik jullie lieve berichtjes te lezen. Druufke, ik zal dan weer testen om het officieel aan DD door te geven. Het enige wat wij heel graag willen is papa & mama worden. Is dat zoveel gevraagd?
Ow lieve Timon, wat had ik graag wat anders gelezen. Ik heb zo een goed gevoel bij je ! Maar het is nog wel vroeg, je zit pas 7 dagen na tp. Als ik mijn testen erbij pak heb ik op 8 dagen na tp een heeeeeeeel licht streepje (zie mijn album). Dus ik blijf nog steeds voor jullie door duimen, ik gun het jullie zo ontzettend veel ! Dikke knuffel !!
Loontje, daar heb ik helemaal niet aan gedacht! Het is 7 dagen na tp! Ik heb natuurlijk de tp gehad op dag 3 na punctie ipv 3 dagen (NL). Omdat ik 6/7 juni mag testen en het nu echt meer uithield heb ik vandaag getest.
Kan je nagaan, jij 3 dagen na tp en ik had dag 5 emmies en teste op dag 8 na tp heeeel licht posi. Zoals ik al zei ik blijf voor jullie duimen !!
Zeg ik het verkeerd. Ik heb dag 5 emmy's ontvangen uit de embryoscope. Maar ook alle symptomen zijn weg. Alleen last van mijn onderrug, wat ik nooit heb gehad. Ook niet voor ongi.
Dan hebben we beide dag 5 emmies gehad. Ik hoop dat je van de week wel een 2e streepje ziet. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had ook last van mijn onderrug (mij maakte dat onzeker, omdat ik dat vaak ook voor m'n ongi had)