Loontje, had je naast of voor je onderrug nog last van andere dingen? Ik weet het namelijk niet meer.
Nu moet ik zelf ook ff terug denken hoor. Volgens mij had ik wel al vroeg wat gevoelige (.)(.) en wat krampjes in m'n buik, maar dat kan ook later zijn hoor. Maar niet iedereen heeft ergens last van hé ? Er zijn zat meiden die totaal geen kwaaltjes hebben.
Timon: Wat ontzettend klote meis.....! Ik had er wel een goed gevoel bij. Wat vreselijk voor jullie had het jullie zo gegund lieverd echt waar! weet niet wat ik moet zeggen of doen, maar maakt nu toch niets uit. Doe waar jullie je goed bij voelen en hopelijk vinden jullie de kracht voor nog een poging. Sterkte meis ook voor timon-man! KNUFFEL!!!
Loontje: Hoe is het met jou? Kwaaltjes? Hier gaat het best ok. heb heel erg veel honger, maar de pest is ik kan bijna niet eten, niets smaakt me en krijg niks door mijn keel als ik zit te eten grrr....verder moet ik heel veel kokhalzen dat is ook zo vervelend. verder nergens last van, voel ook niets aan mijn buik helemaal niets. Morgen naar de "zwangere poli" in het ziekenhuis ben heel de dag al zenuwachtig of het nog wel goed zal zijn....? Kippetjuh: Hoe is het met jou? Kwaaltjes? Wanneer moet je naar de VK of de gyn.? Voor alle meiden die ik vergeet sorry, sorry, sorry. ik haak hier weer in. iedereen die ergens mee bezig is heeeeeel erg veel succes en sterkte. Is niet moedwillig dat ik jullie "vergeet" maar mijn geheugen is echt een zeef het spijt me! ga mijn best doen om weer up to date te blijven! Liefs
@Juffie: Hier gaat alles lekker hoor. Sinds 1,5 week ofzo hele dag door misselijk, maar eten gaat prima en dat helpt ook tegen de misselijkheid. En erg moe, maar mij zal je niet horen klagen Mooi buikje al hé. De meeste zeggen dat het nu nog vooral darmen zijn hé, je kleintje ligt nog zo ontzettend laat. Ik heb zelf wel erg last van een darmenbuikje. Succes morgen en geniet weer van de echo ! Of weet je niet zeker of je een echo krijgt ?
Jawel krijg wel een echo want morgen wordt precies bepaald en gemeten hoe groot en de uitgerekende datum en zo. ben er wel erg zenuweachtig voor. Ja buikje is van darmen, maar ziet zo leuk uit he hihi. lijkt het toch een beetje echt, de kleine zit nog goed verstopt.
@Timon, je hebt nog geen bloedverlies? Ik zou ook nog hoop hebben en over 2dgn weer testen. Ik had toen ik zwanger was van mijn zoon na IVF ook last van mijn onderrug, weet nog dat ik dacht dat het niet gelukt zou zijn en toen dus zwanger. Ik hoop het heel erg voor je dat je toch nog een tweede streepje krijgt!
hmmm vreemd.....mijn abbo was weg en kon t topic niet in de lijst terug vinden.....hebben meerdere hier last van?
Aaah lieve Timon, ik heb zo met je te doen, snap je gevoelens zoooo !! Maar lieverd, ik zie nu dat je pas 7 dagen na TP zit.. Dus de test is echt nog niet betrouwbaar! Officieel mag je volgens DD beleid pas over 3 dagen testen (10 dagen na tp) en dat is sowieso in vergelijking met NL al best vroeg. EN om je nog maar weer even een beetje hoop te geven: Er moet ergens een omslagpunt zijn! Dus er moet een wisseldag zijn van negatieve test naar positieve, snap je? En sowieso is de innesteling altijd verschillend, dus bij de ene nestelt ie meteen in op dag 6 en bij de ander op dag 9 pas! Daar zitten 3 dagen tusesn.. en je gaat pas hcg aanmaken na de innesteling. Hooohhhhh wat is het toch vreselijk op dat wachtbankje, van hoop naar twijfel en van twijfel weer naar hoop. HOU VOL en probeer woensdag nog eens een testje met ochtendurine.. Ik blijf heeeel hard duimen
Timon houdt moed meid, geen bloed is nog steeds een goed teken. Wellicht heb je te vroeg getest. Ik duim voor je
Ik heb ook 2 buikfoto's geplaatst in m'n album. Let niet op de wondjes en afdrukken op m'n buik, dat komt door m'n infuusjes ....
@Natasja: Sorry ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik weet dat je sommige wel op een vast tijdstip moet doen, omdat ze echt 24 uur werken en andere weer niet. Ik denk dat andere meiden het je wel kunnen vertellen.
Natasja ja wel proberen hoor! Mag wel iets afwijken maar geen uren.. Ochtend en avondprik ongeveer 12 uur ertussen houden..
@ Timon, ik sluit me helemaal aan bij de rest. Ik mocht in Ned. pas 14 dagen na de tp testen... Ik zou over 2 dagen weer testen, zoals Kippetjuh ook al schrijft de innesteling is bij de ene echt later als bij de ander. Ik duim voor je!
Oei dat wist ik niet. Vanmorgen is de gonal-f heb ik vanmorgen rond 7 uur gehad en nu net de Menopur. Jeetje die deed even pijn, mijn vriend deed de prik iets te traaaag. Maar goed hij zit er in. En morgenochtend weer om 7u en dan morgenavond om 19u. Op de dag van de 1e fm moet je toch ook gewoon spuiten?