@Druufke wat fijn dat de cyste kleiner is geworden en dat je binnenkort ook kan beginnen. @Timon, je houdt ons wel in spanning. Heb je al getest?
Timon, hoe is het met je? Las over je negatieve test. Hoop ook zó ontzettend dat je echt te vroeg getest had? Maar ben aan andere kant beetje huiverig dat hij nog steeds nega is aangezien je vanmorgen w.s. getest hebt en hier nog niet bent geweest? Hoop dat de reden is dat je iets te vieren hebt dat je hier nog niet bent geweest. Anja en Jojo, spannend op de wachtbank!! Toi toi toi! Druufke, goed cyste nieuws dus . @Hier, eindelijk DD maar eens gebeld eergister dat ongi was gekomen 10 dgn eerder....vroeg Irma idd of ik nog getest had. Nou nee dus.... zó ongelooflijk veel en lang ongi geweest.... dat was écht wel een ongi.... (was tenslotte ook niet eerste keer na TP, dus weet dat inmiddels wel . Nam ze uiteindelijk toch genoegen mee. Nu afgesproken dat we wel weer contact opnemen als we er voor onszelf uit zijn hoe en wat nu verder. Eerst zelf nog e.e.a. uitzoeken en dan miss. een hoe-nu-verder/kansen gesprek aanvragen bij Dr. S.
Majo, blehh wat balen toch dat je helemaal geen cryo's had.. Als jullie nog een poging wagen, blijf je dan wel in DD? pittig hoor, je zult er wel erg veel mee bezig zijn.. Knuffel Timon: waar ben je??!! ik duim nog steeds op goed nieuws
Majo; wat klote zeg, dat je nu definitief hebt moeten doorgeven dat het niet gelukt is... Wel slim dat jullie nu eerst even voor jullie zelf uit gaan zoeken hoe nu verder. Sterkte!
Oké...even spuien over de verzekering: Vandaag dan ook eieieindelijk van Menzis de antwoordbrief (nadat ik er v/d week na 3 wkn al achteraan gebeld had)gekregen op onze aanvraag voor Icsi in DD. Schiet daar dus ook geen bal mee op.... Staat eigenlijk nog niks in. Lijkt meer een soort standaard brief. Lijkt helemaal niet of ze gekeken hebben naar mijn persoonlijke situatie. Geven aan dat ze niet precies weten welke behandeling wij krijgen....nou duh.... ICSI natuurlijk (staat op aanvraag, op doorverwijzende brief gyn en op brief van Dr. S). Verder zeggen ze, moet een verwijzing bijzitten. Zat er bij want die sturen ze nota bene als bijlage mee terug! Verder hebben ze het alleen over max. ned. tarief in basisverzekering, terwijl ik pakket 4 verzekerd ben! Gaat lekker daaro zeg!! Nu net dus (enigszins geïrriteerde ) mail terug gestuurd over hun brief met bovenstaande erin. Tevens een kopietje van hun eigen site over de 100% bovenop Ned. tarief bij pakket 4 verzekering en daarbij de vraag of ik het goed begreoen heb dat wij dat dan dus vergoedt krijgen. Ook staat in de brief niks niet duidelijk van: 'u kunt de behandeling in het buitenland gaan doen' of 'u heeft bij deze toestemming'. Tussen de regels door kun je het wel uit de brief opmaken, maar hoe en wat precies dus niet. Heb ze nu een duidelijk voorbeeld erbij gegeven van: stel icsi is in Ned. 1800 euro, ik ben pakket 4 verzekerd dus 100% op Ned tarief extra, zou betekenen: 3600 euro vergoedt?! Ben benieuwd naar hun reactie. Als het goed is binnen 3 werkdgn bericht terug.... Timon, waar ben je???? Is alles oké met je meis?
Je hoort idd 2 x dat bedrag te mogen declareren. In 2010 was het NL's tarief 1589 euro, ik mocht daarom ruim 3100 euro declareren. Ik heb mijn aanvraag afgelopen week pas op de post gedaan. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren...
Hey Maartje, dacht ik al wel.... denk dan....waarom draaien ze er toch zo omheen in die brief! Het staat in hun voorwaarden, als je daar zelf niet achter staat verander het dan! Ik heb mijn aanvraag ook pas gedaan toen we al volop met de icsi bezig waren. Daar hoor je ze in die brief verder niet eens over. Zijn nu zelf wel even aan het bekijken of we afgelopen icsi gaan declareren of de volgende. De duurste zal het uiteindelijk gaan worden natuurlijk . Succes morgen meis!! Hoop op een dikke plakker . Enne.... laat je niet zomaar 'wegsturen' bij Dr. S. he....flink de hemd van zijn lijf vragen over hoe-nu-verder, wat hopelijk een gesprek voor niks zal zijn .
De assistente zei dat ze van Uber S. een gesprek van 25 minuten moest inplannen met mij. Dus ik neem aan dat we ff op een stoel (lees: een andere dan de gynaecologische stoel) mogen zitten terwijl we een gesprek voeren.
Daar zit wel wat in natuurlijk . maar hangt er bij ons wel beetje van af of eventuele volgende icsi met/zonder TESE zal zijn, met/zonder IMSI, met/zonder embryoscoop of andere 'poespas'. Afgelopen poging was wel met Imsi én met Embryoscoop, dus dat was al met al ook al rond de 1000 euri meer. Volgende zal dan wel duurder uit moeten pakken, maar vraag me af of deze dingen bij ons wel meerwaarde hebben gehad. Denk zelf van niet. Hadden uiteindelijk nog maar 1 emmie die nog niet van goede kwaliteit was ondanks de imsi zaaduitvergroting en embryoscoop. Terwijl keer ervoor in Ned. we dat niet hadden wen we voor het eerst ooi 1 goede emmie hadden . Mogelijk dat het nog om een TESE zou kunnen gaan waardoor volgende toch duurder uitvalt.
Mooi zo!! Neem aan dat je alweer een heel 'waslijstje met vragen/opties hebt klaarliggen voor Dr. S?!
Door bezigheden ben ik nu pas aanwezig. Zijn jullie zenuwachtig? Ik was het vanaf maandag niet meer. Ik zou het wel zien, maar mijn gevoel zei genoeg en gezien de kwalen kon het voor mij niet missen. Vandaag is het bewijs geleverd (album)... Morgen even met DD bellen. IK BEN ZWANGER!!!!! Ik krijg alleen mijn ticker niet groter. *zucht* Juffie, wat leuk! Weer 4 fotootjes... Anja, ik ben van het wachtbankje af!!!!! En.. geen choco voor mij, teveel suiker. Drrufke, wat goed nieuws!!!! Als het goed is hebben ze mijn cyste ook met de punctie verwijderd. Dus komt het goed! Jojo, ik heb ook vanaf de tp ongi achtig gevoel gehad. Zou toch geweldig zijn... Vlinder, wat geweldig mooi als je zoontje die wens heeft. Het is zo lastig met die zorgverzekeraars. Ik ga zaterdag de declaraties klaarmaken. Ook een vage mail erover terug gekregen. Dat ik de vergoeding nog zal vernemen. Dacht het niet... Dat er maar even in de mail bij zetten. Maartje, morgen de tp. Succes!!! Ook bij dr S.
Timon zorg goed voor jezelf he. Lekker rustig aan doen! Ben echt superblij voor je! Liefs Minnie Nou breek ik niet meer in hoor
Wat heb je ons lang laten wachten Timon, maar ik voelde gewoon dat het goed zat bij je ! WAUW wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd meid !!!
Timon whaaaaahhh wat geweldig!!!!! Eindelijk is het voor jou dan ook zover!! Gefeliciteerd het is je zo gegund..!! Oh oh oh wat waren we zenuwachtig hier op t topic.. Blijjjjj voor je! Vertel even hoe t is gegaan, moest je brullen toen je t tweede streepje zag? )))
@loontje: misselijk en wat last van obstipatie .. ) Gister is mvm geweest, knaltest dus ben weer wat minder onzeker.. Ik leef echt naar de 1e echo toe.. Hoe ist met jou? Vandaag echo toch??!
Super en mooi dat je wat minder onzeker bent. Ik kan me goed voorstellen dat je naar de 1e echo toeleeft. Hier zijn we super zenuwachtig, vandaag inderdaad een echo. Duimen jullie mee dat ons Frummeltje goed gegroeid is en het hartje nog steeds mooi klopt ?!