Loontje jaaaa ik duim hoor! Hoop dat jullie kleintje vandaag weer naar jullie zwaait! Timon wakker worden!! Ik wil een uitgebreid verslag...!!
YEEEEAAAHJJJ Timon.. Wat een super goed nieuws! Zo blij voor jullie :-D.. Wil ook graag de details horen dus kom maar op! Loontje succes vandaag.. goed zwaaien naar jullie kleine Frummeltje!! Anja wordt jij ook al #!$^##$!!!! Heb vannacht nauwelijks geslapen.. Telkens woelen en plassen.. Heb ik normaal nooit!! Nog een week wachten... Gelukkig druk weekend gaat de tijd wat sneller haha.. Kippetjuh: dus de test was weer knal!!! Kan me voorstellen dat het je lang duurt tot aan de echo! Majo: Hoe ben jij verzekerd, menzis Zorgverzorgd of Zorgzo? Zorgverzorgd krijg je sinds 2012 idd nog maar 60% ned. tarief +- EUR. 1500 Euro. Zorgzo 100% ned tarief EUR 2500,- en als je extra verzorgd 4 hebt X 2. Heb gister alles opgestuurd, ook het invriezen zaad van mijn man dus ben benieuwd!!
GEFELICITEERD MEID . Geniet ervan Heeft de granaatappelasap goed zijn werk gedaan, hahaha Dat geeft moed... Ik heb morgen een FM en ben toch wel heel erg benieuwd en ook wel een beetje bang dat het teleurgesteld zal zijn. Ik heb nl nog maar 1 eierstok.. Is er iemand waarbij de medicijnen werden verhoogd na een FM? Lief dat je reageert op de wens van mijn zoontje...
Lieverds, ik ben helemaal overdonderd door alle lieve reacties. Helaas heb ik geen tijd om uitgebreid te reageren. Dat zal het weekend wel komen. Ik heb naar DD gebeld en kreeg te horen dat ik binnen 2 weken een echo moet laten maken ivm hartactie. Dit kan gewoon in Nederland en de uitslag moet ik dan doorbellen ivm de utro. Ik merk nu dat ik het wel kan geloven, maar ook weer niet. Juist door de bevestiging van gisteren. Goh, gewoon Zwanger 1-2. Eindelijk na 3 jaar mmm.
Timon: wat goed!!!!! Gefeliciteerd meid! Ik ben zo blij voor je!!! Ik hoop dat Jojo en ik jou snel mogen volgen. Loontje: ik duim voor een goede echo vandaag!!! Alles gaat vast prima met jullie frummeltje.
TIMON WHAAAAA!!!! wat een geweldig nieuws zeg! Echt blij voor jullie!!!! Nu lekker genieten! Tis jullie van HARTE GEGUND!! Liefs
Loontje: Jij moest vandaag toch? Succes meissie!!! laat je ff weten hoe het was om weer naar jullie kleine smurfje te gluren hihi! Veel plezier! Lfs
Loontje sorry zie dat je al had laten weten dat het goed ging! Tuurlijk komt goed meis!!! We zijn precies evenveel weken zwanger, leuke he! Hoe groot is jullie frummel? Hebben jullie het hartje ook al kunnen horen? Ik mag morgen de angelsound van mijn nichtje lenen, die hoorde thuis het hartje met 9 weken, wil het ook eens gaan proberen wie weet! Maar ik ga niet stressen als ik het hartje niet vind hoor, dan zoek ik een andere keer weer verder. Liefs
Het was geweldig om frummel weer te zien. We hebben ook het hartje gehoord, echt prachtig gewoon. Ons Frummeltje is nu 2,35cm en volgens de echo zijn we 9 weken zwanger. Maar dat kan nog wijzigen bij de 12 weken echo zei hij.
@ Timon, wat een geweldig nieuws! Je bent gewoon zwanger!! Van harte meis!! @ Loontje85, mooi dat het goed gaat met jullie frummeltje, en bijzonder om het hartje te horen! @ Anja, succes op het wachtbankje en hopelijk over een dikke week een positieve test! @ Jojo82, snap dat je gek wordt van het wachten en zelfs niet kan slapen, die week vliegt om, let maar op en duim net als voor Anja voor een mooie test! @ Vlinder73, bijzondere woorden van je zoontje! Succes morgen met de 1e FM! @ Majo, sterkte met jullie beslissing hoe verder..weet hoe moeilijk het is. Hou je haaks en hopelijk reageert de verzekering snel op je mailtje. @ Maartje, succes met de tp vandaag!
Loontje fijn dat je kleine goed blijft zitten en goed groeit. Is er nog iemand die morgen ook naar DD gaat? Ik moet er om 10.50u zijn voor de FM
fijn loontje, echt bijzonder he als je het hartje hoort! Vond dat echt een speciaal moment. geniet ervan! Lfs
Loontje: wat fijn dat de echo goed was! Frummeltje groet goed! Timon: gefeliciteerd met je zwangerschap! Gelukkig dat er zoveel van jullie zwanger zijn geraakt in DD. Dat geeft mij weer een beetje moed. De laatste cryo poging bij de Vu is helaas niet gelukt... Dus vanaf nu ben ik ook officieel een DD meisje. Eerst nog 26 juni een afrondend gesprek met onze gyn van het vu. Dan heb ik meteen een vraagje. Het formulier voor Zilverkruis aanvraag zorg in buitenland. Moet die nou ingevuld worden door mijn huidige arts of door Dr. S. in DD? Op de site van DD staat dat er een aantal formulieren ingevuld moeten worden voordat een poging kan starten. Worden die formulieren bij de intake gegeven en ingevuld of moet dat ook vooraf door de arts in het VU? Als zijnde verwijzing ofzo? De bloedonderzoeken die gedaan moeten zijn, mag ik daar de uitslagen gewoon uit de vu van meenemen? Of moeten ze opnieuw gedaan worden? Hopelijk hebben jullie DD ervaringsdeskundigen wat antwoorden voor me.
@ aklina:allereerst balen van je mislukte poging! ik heb voor t zilveren kruis alles ingevuld zover t kon op dat moment met als datum alleen mijn intake..... Heb hiervoor ook gewoon de goedkeuring gekregen moest wel dus een verwijsbrief mee sturen! Voor je intake in dd krijg je een formulier dat je daar kan invullen. Zorg dat je je medisch dossier meeneemt op je intake!!