ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kippetjuh: dank je meid! Knuffel!!
    Het is echt moeilijk op het wachtbankje deze keer zeg! Maar ik probeer positief te blijven!
    Hopelijk over een dikke week ook een mooie test voor mij.
    Hoe gaat het nu met jou? Kun je het al geloven? :D

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Anja, ik weet hoe moeilijk het is. Alles is ships. Zoek afleiding, doe leuke dingen. Dikke dikke knuffel!!!!!

Juffie, wat is ISIN? Ja, wij mogen gelijk naar een vk, maar we mochten ook in DD. Ik ga eerst eens hier kijken en anders kan het altijd nog DD.

Kippetjuh, moest jij de echo in DD doen of mocht je in de buurt?

Wel een gedoe met wat wel of niet goed kan zijn. Mogen we nog iets eten? :p Is een heftige knoflooksaus ook 'strafbaar'?

Mijn zusje had het goede nieuws verwacht. Omdat we in gezelschap waren kon ze alleen enorm glimlachen.
    Bbq gisteren ging goed, met wat warms aan. Er liepen wel een paar maffen met een oranje t-shirt aan. :p

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Knoflooksaus mag toch wel ?! Dat ga ik straks namelijk eten.
    Ik heb gelezen dat mayonaise ook niet mag, maar dan zou geen enkele saus meer mogen, want bijna overal zit ei in ! Ik eet het dus wel gewoon, maar wel wat minder dan normaal.
    Voor de rest heb ik niet echt last met eten, de meeste dingen die niet mogen lust ik toch al niet :)

Ik reageer later uitgebreider ..... Lig nog lui te zijn in bed !

@Timon: nog getest ? Goed dat je je geen zorgen maakt ! En ik zou gewoon niet meer testen als ik jou was.

4. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Timon: dikke knuffel terug meid!! En het is ook gewoon kl*te, dat wachten! Maar hopelijk mag ik hier ook goed nieuws komen melden de 19e. Nog 9 dagen.

Heb je eigenlijk veel klachtjes?

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Loontje, luilak!:p

Je hebt gelijk. Dan zou je niets meer mogen. Maar waar kan je dan zien wat je wel/niet mag als zwangere?

Ik heb niet meer getest. Die 2v5 van gisteren was ongeveer gelijk aan die van donderdag. Misschien later nog een keer, maar dat zie ik wel.

Anja, ik heb nog amper klachten. Alleen mijn rug in de loop van de dag, soms wat misselijk en heel soms wat steekjes in mijn zijden.

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Dank je ;)

Ik heb 2 zwangerschapsboeken waar dingen in staan en op internet kan je veel vinden. Gewoon op Google intikken "Wat mag ik eten zwanger" en dan komen er genoeg hits. Als ik iets specifieks wil weten tik ik bijvoorbeeld "knoflooksaus en zwanger" en dan maar lezen :)

Zelf werd ik alleen maar onzeker door het testen, dus ben er op de dag dat ik moest testen mee gestopt !

7. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    @Anja, nee ik kan het nog niet geloven hoor.... ik voel wel dat ik zwanger ben (kwaaltjes) maar leef echt naar die 1e echo toe.. als ik dan een mooi hartje zie kloppen dan kan ik wat meer gaan genieten denk ik!

@Timon: ze zeiden in DD wel dat ik een echo moest laten doen met 6 weken. Ik zei toen meteen dat ik dat in NL laat doen en de uitslag doorgeef, dat was helemaal goed.. Ik heb me meteen aangemeld bij de VK praktijk / echo praktijk, dus laat daar ook alles doen. ze adviseren wel om eerst bij de gyn te lopen omdat ze daar alles beter in de gaten houden (elke afspraak echo) maar mijn ervaring met de vk praktijk is dat ze ook erg kundig zijn en als ze ergens aan twijfelen sturen ze me wel weer door naar het zh.

8. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Timon; slim hoor, dat je niet teveel test. Je kan er zo onzeker van worden.

Jojo; waar ben je meid??? Hoe gaat het met je?

9. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kippetjuh; ik kan het me echt voorstellen dat je het nog niet kan geloven. Ik zou echt precies hetzelfde hebben!
    Maar jij MOET wel een mooie echo krijgen op mijn verjaardag hoor! :D

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Bossie: Heerlijk, geniet van je vakantie !
    Nu gaat het voor jullie ook echt beginnen, spannend !

@Vlinder: Wauw gewoon al 10 follikels zichtbaar en morgen alweer terug. Deze week zal de punctie dan wel zijn. Waren de follikels al groot ?

@Timon: Je mocht toch 6 of 7 juni testen ? Ben je niet al verder dan 4 weken en 1 dagn dan ?
    Ik heb de echo's in het streekziekenhuis van Purmerend, ik loop onder behandeling van een gyn vanwege mijn diabetes. Anders had ik gewoon naar een vk gegaan.
    Ik heb trouwens wel eens gehoord dat je moet oppassen met bbq-en als je zwanger bent, vanwege het vlees .... je kan voor jezelf beter het vlees gewoon ff in de pan braden. Maargoed dat heb ik maar gehoord hoor, geen flauw idee of dat echt zo is.

@Anja: Kan me voorstellen dat het wachten vreselijk is en je moet ook zo ontzettend lang :(. Gelukkig had je gister weer een goeie dag. Heb je genoeg afleiding ?

@Ddees: Dank je wel ! Hoe is het nu met jou ?
    Je moet naar mijn profiel en dan kan je daar mijn albums vinden.
    Ik heb je een vriendschapsuitnodiging gestuurd, anders kan je mijn album niet zien.

@Juffie: Ik heb inderdaad wel eens gehoord dat softijs niet aangeraden wordt, maar ik denk dat 1x geen kwaad kan hoor ... vanaf nu gewoon niet meer doen. En volgens mij ligt het er ook aan hoe vaak die machine gebruikt wordt.

@Majo: Ik ga jou zo even een pb sturen :)

@ego: Loontjeman is druk bezig in de keuken. We eten straks heerlijke kipwraps met gekruide kip, sla (natuurlijk gewassen ;)), rode uitjes en eigengemaakte knoflooksaus :D

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mmmmm lekker loontje!

Toch kan ik het op geen enkele lijst vinden over softijs, zelfs op de lijst van het voedingscentrum staat het niet!
    Alleen maar op internet wat mensen er zelf van vinden.
    Ik wordt er een beetje moe van wat je allemaal niet mag eten, je moet onderhand overal bij nadenken wat eten betreft.
    Dan kun je ook niet naar een restaurant omdat je niet weet of de hygiene daar wel ok is? En sla op een broodje kun je er dan ook tussenuit pulken want je weet niet of het wel goed gewassen is?!
    Zo kun je, jezelf helemaal gek maken!
    De algemene dingen die niet mogen doe ik ook echt niet, maar als ik overal bij na moet gaan denken....nou dan heb je ook geen leven meer, het moet wel leuk blijven!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Als ik uitga van mijn laatste menstruatie op 10 mei en dat de hele ICSI binnen deze cyclus is gevallen kom ik uit op 16 februari. Dan klopt mijn banner wel.

Ik hoor graag hoe jij/jullie berekenen?

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Je punctie is je eisprong en 14 dagen later ben je dan 4 weken. Volgens mij ben je dus al 4+4 :)

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kippetjuh, ik ben erg benieuwd. Morgen ga ik naar de vk bellen voor de echo. De volgende spannende stap en er zullen heel veel volgen. Brrrrr... *slik* Een heel nieuw traject.

Loontje, het vlees is al in mij. Daar kan ik niets meer aan veranderen. ;)
    Smakelijk met jullie wraps. Lekker buiten eten in de zon?

Loontje, via de berekening van zp klopt het zoals jij zegt, maar volgens b.byb.tes dus zoals ik het nu heb. Tssss... Ik ga 'm aanpassen!!!! Weer wat daagjes verder!:D

15. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje; ik heb op zich wel genoeg afleiding. Ik moet de komende dagen veel werken.
    Ben nu ook aan het werk. Maar dan nog denk ik er natuurlijk wel veel aan.
    Enneh, eet smakelijk dalijk. Klinkt lekker! ;)

Juffie; je hebt groot gelijk hoor. Je kunt natuurlijk niet bij alles wat je eet eerst gaan opzoeken of het wel mag ja of nee.
    Gewoon de bekende dingen aanhouden, en de rest zal heus wel goedkomen. :D

16. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Volgens mij kan bbq-en geen kwaad zolang het vlees maar door en doorgaar is.
    Op site van het voedingscentrum kan je als het goed is ook vinden wat je wel of niet mag eten als je zwanger bent.
    Ik weet geen filet american, geen brie die van rauwe melk is gemaakt, geen rauwe eieren.

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Timon: Zo dat scheelt idd weer wat daagjes. Als ik het via b. bytes doe kwam ik oo niet goed uit hoor.

@Juffie: Natuurlijk heb je gelijk dat je wel moet kunnen genieten. Je moet ook doen waar jij je goed bij voelt.
    Ik voel me er goed bij om wel op bepaalde dingen te letten. En nee ik haal heus niet de sla van een broodje hamburger af, maar ik zal rauwkost als bijgerecht bijvoorbeeld weer niet op eten. En op deze manier kan ik prima genieten.

@bbq: Ja dat bedoelde ik ook, dat je goed moet opletten dat je vlees wel door en door gaar is.

@wraps: Het was heerlijk, heb alleen een beetje te veel gegeten. We hebben niet buiten in het zonnetje gezeten ... had wel lekker gekund, maar zit nog steeds in mijn pyjama *schaam*

18. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat doe ik eigenlijk nooit... Ik vind dat er zelden lekker uit zien namelijk. :)

En het is toch heerlijk om op zondag nog lekker in je pyjama te zitten!
    Als ik niet had hoeven werken, had ik waarschijnlijk ook nog lekker in mijn pyjama gezeten hoor! :D

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Hahaha ja dat is ook wel weer waar ;).
    Als het er goed uitziet, at ik het wel altijd hoor !

Het is inderdaad heerlijk om nog in pyjama op bed te leggen :D.
    Wat doe je voor werk als ik vragen mag ? Trouwens wel balen dat je werk niet als afleiding helpt ..... zo duren die dagen wel heel erg lang ;)

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hmmm, ik zit ook nog in mijn pyama!!!!:D:D:D Wil zo gaan douchen.

Deel Deze Pagina