ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend

Is het eindelijk mooi weer, zitten we nog in onze pyjama :D:D.
    Ik moet ook zo gaan douchen, moet boodschappen doen ...... maar eigenlijk helemaal geen zin !

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Boodschappen doen op zondag doe ik niet. Wel zo douchen en kijken wat ik alsnog zal gaan doen.:p

3. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Ohh ik sluit me erbij aan! Ik zit ook nog in de pyama! Moet kunnen hihi! Heerlijk!! Fijne zondag allemaal!

4. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje; ik werk op de Eerste Hulp in het ziekenhuis. Ik zit daar achter de balie. De eerste opvang voor patienten dus.
    Ik doe ook een hoop rapportage werk voor het management tussendoor, en uiteraard de patientenregistratie en administratie die daar uit volgt. Heel leuk werk.
    En op zich leidt dat wel af! Maar het is redelijk rustig vandaag. Dus dan weer niet. ;)

5. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even een "persoonlijke" vraag voor jullie. :)
    Ik lees op sommige forums dat je bm mond hard wordt als je zwanger bent. Merken jullie daar iets van met het inbrengen van de Utrogestan? En zo ja; vanaf wanneer bemerkten jullie dat?

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Wat een gave baan Anja, lijkt me echt heel leuk om te doen !
    Dat van je bm weet ik niet, ik heb geen utro gebruikt en eigenlijk nog niet opzoek geweest naar me bm :)

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Anja, leuk werk.
    Ik douw me suf aan de mutsenbollen, maar heb mijn bm nog niet gevonden. Ze moeten gewoon in je muts komen. Tip: doe een verbandje voor, want er komt altijd nog wat uit. Heerlijke smurrie.:p
    Laatst gezocht naar sites over bmmond en zwanger, maar er is niets bewezen.

8. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Timon: ik gebruik al een tijd die mutsenbollen hoor, dus ik weet hoe het werkt,hihi. ;)
    :D
    Maar bij het erin duwen voel ik mijn bm mond wel altijd.
    Ik frot ze er altijd ook redelijk diep in.
    Vanuit mn werk neem ik van die "latex" handschoentjes mee, en die doe ik eerst aan voordat ik die bollen in doe. Anders vind ik het zo ranzig. :)

9. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh, Loontje, het is ook heel leuk werk. :D
    Heel divers. Er is geen dag hetzelfde.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Anja, gewoon erna handjes wassen. Is dat ranzige zo weg. :p

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Timon!!!!!!! Zie dat je zwanger bent!! :D!
    Wat geweldig, van harte gefeliciteerd!!!!!

Weet je al wanneer je de 1e echo hebt???

Smak

12. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @timon: super gefeliciteerd!! Probeer ervan te genieten!!

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Je zou ook vaker kunnen gaan douchen :p
    En na de tijd je handen gaan wassen ;)

Timon!! Van harte gefeliciteerd!! Eindelijk!!
    Jij naar een verloskundige ipv gyn en niet zo snel echo?
    Ik moest vanwege het een en het ander naar de gyn. Zij doen normaliter ook niet zo vroeg een echo, maar ik heb toen uitgelegd dat mijn IVFarts dat wel wilde. Ik vertelde erbij dat ik anders, als ik niet met max. 6.3 week een echo mocht bij hen, ik genoodzaakt was om op en neer naar DD te gaan rijden voor die eerste echo. Toen ik dat zei mocht ik direct met 6.3 week voor een echo komen ;)

Je zou dat aan hen kunnen uitleggen, wie weet mag jij ook eerder.
    Of je kunt ook voor de eerste echo wel naar het ZH gaan en je daarna laten doorsturen naar de verloskundige, als je dat zou willen.
    Voor mij was de gyn zoals eerder dus geschreven verplicht, maar behalve dat, ik vond het ook fijn. Ik kreeg idd bij elke controle een echo.
    Wat voor mij ook wel fijn was, is dat ik dichter bij het ZH dan bij de verloskundigepraktijken woon. Ook omdat ik sowieso in het ZH moest bevallen vond ik het prettiger om direct op de goede plek de controles te hebben.

Conclusie: je zou kunnen proberen of je in ieder geval de eerste echo in het ZH zou kunnen krijgen.

:)

Hier als het goed is een dikke morulla/bijna blastootje in mn buik.
    Als het goed is, want het was op dag 2 een zescellige en laat het vandaag alweer dag 4 zijn geweest.
    Ik voel me nog redelijk chill, maar ik weet het verleden dat dat elk moment kan omslaan.

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Even een vraagje ik heb sinds gister ontzettend gevoelige tepels, hebben jullie dat ook gehad?
    Morgen om 10.40u 2e fm en dan krijgen we te horen wanneer de punctie plaats zal vinden.

15. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
  16. jojo1982

jojo1982 Lid

1 dec 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    @ anja: Heey meid ben er nog wel.. Had heel druk weekend! Alleen maar goed gaat de tijd sneller.. Gaat okay hier hoor, alleen superverkouden.. Heb niet echt een gevoel van iets vind het echt spannend worden nu! Zo bang dat ik deze week ongi wordt!! Heb wel gevoelige tepels en zit helemaal onder de pukkels :( Zal morgen op mijn gemak alles nalezen en reageer dan op de rest!!

17. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jojo: afleiding is altijd goed nu hè. ;)
    Maar deze week is zeker spannend! Jij zaterdag testen. Ik hoop echt dat we allebei zwanger zijn meid!
    Ga je eerder testen denk je?
    Ik heb hele pijnlijke boobies, maar dat is ook van de utro denk ik.

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Spannende week voor Jojo en Anja !
    Ik hoop zo dat jullie beide posi testen :)

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ik heb me toch nog aangemeld bij MvM. Ik had via zp begrepen dat je niet mee kan doen als je diabetes hebt, maar volgens de gyn was dit geen probleem en ik heb zojuist iemand van MvM gesproken en die zegt ook dat het geen probleem is.

Nu baal ik er wel van dat ik nog maar 6 weekjes kan helpen, maar beter iets dan niets natuurlijk.

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ik weet dat alles goed zit, maar ik vind die test helemaal niets die je moet doen. Testen worden toch ook weer lichter na de 6 weken ? Ik ben dan benieuwd hoe licht mijn test dan wel niet is met 10 weken zwangerschap ...

Deel Deze Pagina