Meiden; ik word gek op dit verschrikkelijke wachtbankje!!! Nog een volle week! (en dan heeeeeeeeel hard hopen dat ik niet ongi wordt in de tussentijd)
Het verlossende telefoontje gehad, het blijft donderdag. Om 9.30u moeten we ons melden.. @anja kan me voorstellen, het is nog een volle week.. Ik duim voor je dat je niet ongi wordt in de tussentijd..
Ik had ook deze combinatie. Alleen deed ik de Gonal-F in de ochtend en de Menopur in de avond dat kwam ons beter uit. Ook ik heb de neusspray en die moest ik ook 3x per dag sprayen, in elk neusgat 1. Ik heb eigenlijk niet gevraagd waarom deze combinatie, ik ga ervan uit dat Dr.S weet wat die doet.
Druufke: hopelijk komt je ongi snel!! Eindelijks beginnen.. Timon: Op naar de 25e.. kun je jullie kleine hummeltje bekijken!! Hoef je nu niet meer naar DD? Kippetjuh: Genoeg kwaaltjes dus? Wat waren bij jou de 1e verschijnselen dan.. Vlinder: Ik voelde me goed tijdens de spuitperiode.. Wel vreemd nu opeens 6? Misschien had dr S zijn goede bril niet op Vanaamd dus de laatste spuit zetten? De pregnyl.. Karin: Succes met de TESE van je man! Hopelijk valt het hem mee.. En vrijdag de 1e meting.. Spannend!! Juulzon: Ik heb geen idee waarom dr. S voor combi GonalF en Menopur gaat. Dit is mijn 1e behandeling dus.. Mijn schema was ook cd 1 beginnen met neusspray Synarel en vanf cd 3 150E GonalF 's ochtends en 150E Menopur 's avonds. Had hierdoor 4 eicellen na 10 dagen stimuleren. ANJA!!!! Ik wordt ook gek hier.. Was heel rustig maar ben nu helemaal de kluts kwijt!! Ben in staat om zo'n vroege test te halen van de predictor 4 dagen eerder( iemand ervaring hier mee?) Heb buikpijn, heb giga stemmingswisselingen, zit onder de pukkels, bepaald eten smaakt vies ( rode kool uitgespuugd) man vond het normaal smaken, kom moeilijk van mijn ontlasting af.. Kortom voel me anders!!! Ben zo bang dat ik het me gewoon inbeeld en gewoon een deze dagen ongi wordt.. HELP alle adviezen zijn welkom haha.. Anja denk niet dat je op dit moment veel aan mij hebt Knuff
@Jojo: je kwaaltjes klinken wel goed, ik duim voor je meis ! Je zou zo een test kunnen proberen, je zit nu 10 dagen na tp, maar er is natuurlijk kans dat je negatief test, terwijl je wel gewoon zwanger bent.
Jojo; dan ben ik dus niet de enige die helemaal gek wordt! Ik vind het echt zo moeilijk!! Maar je kwaaltjes klinken idd wel goed meid!!! Ik heb nog niet zoveel last ergens van eigenlijk. Alleen last van opboeren, soms wat vlagen van misselijkheid. Had jij 3 dagen geleden je "kwaaltjes" ook al?? Want ik loop weer 3 dagen achter op jou hè. Knufs!!
Vlinder: donderdag dus!! Spannend zeg!!! Dus vanaaf de laatste spuit, en dan afwachten! Alvast heel erg veel succes!!!
ja vanavond de ovitrelle. de pregnyll kan ik echt niet zelf zetten dat vindt ik zo'n rot spuit die heb ik 5 x gehad tijdens de IUI waarvan 1x verkeerd werd geprikt.. Dus geen goede ervaring mee. Tja of misschien had hij zijn bril niet goed gepoetst, want hij zaterdag eerst naar mijn rechter eierstok en die heb ik niet meer. Hiervan is hij op de hoogte en gelukkig had hij het gister nog wel onthouden. Maar goed die man heeft het zo ontzettend druk, ik zou qua drukte niet in zijn schoenen willen staan.
@Jojo ooooh wat spannend meid!! Mijn eerste verschijnselen waren misselijkheid en wat kramperig gevoel in mn baarmoeder.. oh ja en heeeel moe, maar dat had ik ook al van de utrobollen.. Als je gaat testen zou ik gaan voor de kruidv*t 2v5. Die meten al bij 8 hcg. Maar er is inderdaad wel een kans dat je nog te weinig hcg hebt om positief te testen.. dus ALS je gaat testen dan nog niet de hoop opgeven als ie nega is he! Spannend zeg! Karin, hoe is het gegaan vandaag??!! Heb je nog geshopt in mullheim? En hoest met je manneke? Anja, hou vol!!!!! tis zo'n rotbankje he.. nog paar daagjes.. pfff
Kippetjuh; het is idd een rotbankje ja! Bah!! Ik heb sinds gister vooral veel last van boeren, en opboeren. En wat misselijk. Dat herken ik niet van de vorige keren. Maar goed, dat kan natuurlijk ook van de stress zijn. En super moe ook, maar dat is idd van die utrobollen. Net als de pijnlijke (.)(.) Ik wou gewoon dat ik een week kon gaan slapen!
Zal mezelf bedwingen en zowiezo wachten tot donderdag/vrijdag.. Als ik dan nog niet ongi ben! Heb al wel paar testen op voorraad haha!! Anja voel me sinds gisteren wat anders.. Bah maak mezelf helemaal gek :'(
Jojo knap van je Als je wel eerder dan de 16e gaat testen doe het dan in ieder geval met ochtendurine.
Ik ken het gevoel meid!! Zwaar allemaal hè! Bah!! Ik zit ook continu te bedenken wat ik kan doen om te ontspannen of om iets te doen zodat ik er niet aan denk. Maar het lukt me niet. Hoe lang is jouw LF normaal?
Ben zo bang!! Vanmiddag om 14.00uur heel klein beetje bruine slijm.. Elk half uur ga ik nu naar het toilet tot nu toe niet meer gehad.. Blijf weg alsjeblieft!!!
Jojo: dat kan van de innesteling zijn hè! Is nog veel te vroeg voor ongi toch? Maar ik duim mee dat het weg blijft!!!
Is niet echt veel te vroeg hoor.. had donderdag 2 weken terug de punctie.. buikpijn voelt ok als ongi.. voelt niet goed
@ jojo houdt vol meid, grote kans dat het innestellingsbloeding is. Vind het wel heel erg knap dat je nog niet hebt getest trouwens. Ik weet niet of ik vol zou kunnen houden om te wachten, die 14 dagen
@ Loontje, Kippetjuh, Jojo: dankjewel voor succes wensen! Het is goed gegaan hoor, hij werd om 11.00 geopereerd, en om half 2 mochten we weer naar huis. Nu lekker bijkomen op de bank.Er zijn sowieso zaadcellen gevonden, horen via DD nog hoeveel precies. @ Jojo1982, hoop zo dat je niet ongesteld gaat worden, duim voor je! @ Vlinder, spannend aankomende donderdag de punctie!! @ Anjav, hopelijk kun je tot het weekend nog wat afleiding vinden!