@ Anjav, Ik had DD ad lijn, dus was heeeel lang bezig met het plaatsen van een reactie. En wat lees ik nu!! Ook gewoon een positieve test! Gezellig zo samen met jojo! Van harte en geniet ervan!!!
Dank je Karin!! Ik ben zo blij! Wel balen dat ze nog niet kunnen zeggen hoeveel zaadcellen er zijn gevonden. Maar als ze het pas bij de punctie laten weten, dan zullen het er wel genoeg zijn denk ik zo! Wanneer verwacht je de punctie?
@ Anjav, eind volgende week. Ja er zijn sowieso zaadcellen gevonden, dat hoorden we gister al. Afwachten, kan er verder toch weinig aan veranderen. Jij lekker genieten van je test!
Oh, dat doe ik ook wel! Ik vind het nog wat vroeg voor een banner, maar als we zondag weer mooi positief testen, dan ga ik een banner maken.
@Jojo: Waar blijft jou banner ? @Anja: Ik snap dat je het nog wat te vroeg vind voor een banner, je bent natuurlijk ook nog wel heel erg vroeg. Nu 3 weken en 3 dagen of al verder ?
Ja anja dat zou ook nog kunnen!! Vanaf hoeveel weken kunnen ze eigenlijk zien of het er 1 of 2 zijn? Loontje: als ik zaterdag nog posi test heb plaats ik mijn banner haha!! Durf nog niet...
Jojo; ik heb echt geen idee. Ik neem aan bij de eerste echo gewoon. Dus ik ben benieuwd! Maar ik snap wel dat je nog niet durft hoor. Ik durf ook nog niet. Is het bruin al wel weg?
Jeetje Anje en Jojo beide GEFELICITEERD!!!!! Wat een fijne dag vandaag!!!!! Zit hier nog steeds te wachten op mijn ongi.......nu ik wil dat ie komt, komt ie niet grrrrrrrr!
@Druufke: Heb je vaker de pil geslikt ? Hoe lang duurde het toen altijd voordat je ongi kwam ? Hopelijk komt hij gauw *toch raar om te zeggen*
Druufke: dank je wel meid!! Stom is dat toch altijd hè, dat als je oma wil hebben, ze dan weer niet komt!! Grrr... Wanneer heb je de laatste pil ingenomen?
Anja bij mij is bruin helemaal weg.. nog wel buikpijn! En sinds vannacht last van zuurbranden, nu weet ik dat mijn moeder hier ook last van had met de zwangerschap.. Druufke heb mijn ongi jou kant opgestuurd.. Komt er zo aan denk ik, is wel stukje van Twente naar Venlo
Jojo; wat fijn dat het bruin helemaal weg is! Ik heb ook last van opboeren en wat zuurbranden ja. En vlagen van misselijkheid.
Ik heb trouwens de foto's van mijn 2 lieve kleintjes in mijn album staan. Ik had ze gisteren toegestuurd gekregen van Irma.
Anja, Jojo, van harte GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! Ben dol op succesverhalen uit DD! Geeft me moed! Liefs, Djuuzie!
Maandag de laatste pil gehad! Ja heb vroeger altijd de pil geslikt.....maar dat is al weer 4 jaar geleden dus weet eventjes niet meer hoe lang het toen der tijd duurde! Heel raar inderdaad om te zeggen dat je heeel graag ongi wilt worden......ach ja we hebben nog maar even geduld......zit niks anders op.......