ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje; prachtig om te zien hè.... Dat daar gewoon kindjes uit groeien.
    Het klinkt cliché, maar het blijft echt een wonder!!!

Djuuzie; dank je wel meid!!
    En ik had nooit gedacht dat ik 1 van die succesverhalen zou zijn! Echt... :)
    Maar voor mij is dit ook ICSI 3, en voor jou ook zie ik.
    3 keer scheepsrecht hè!

Druufke; ik slikte vaak op vrijdag de laatste pil, en dan werd ik maandag of dinsdag ongi.
    Volgens mij zat er altijd zo'n dag of 3 tussen.
    Dus ik denk dat het er voor jou dan morgen wel aan gaat komen!
    Spannend!

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jojo en Anja :):) GEFELICITEERD meiden!! SÚPER zeg!!

Karin, wat goed en fijn dat er zaad gevonden is bij de TESE :).

3. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Joja en Anja...super joh...

Hier verslagje van ons Ukkie. Foto's staan in mijn album.

Hoi Allemaal,

Vandaag mochten pappa en mamma naar het prenataal screeningscentrum voor een combinatietest. Dan gaat een speciale dokter van alles aan mij opmeten om te kijken of ik helemaal goed in elkaar zit. Nou ik heb 2 armpjes, 2 beentjes, een hoofdje, al een lekker gevulde buik en gevulde blaas.
    Ook heb ik waarschijnlijk een mooi gesloten ruggetje (100% garantie geven ze niet maar het zag er goed uit). Ook de nekplooimeting zag er goed uit. Nu gaan ze nog mamma's bloed nakijken en krijgt ze over een tijdje de uitslag bij de gynaecoloog.

Ik vond het wel jammer dat we vandaag die speciale dokter hadden. Ik had zo hard mijn best gedaan om te groeien om die stomme gynaecoloog te laten zien dat pappa en mamma gelijk hadden over mijn uitgerekende datum. Nu gaf deze mevrouw pap en mam gelijk. Ze gaf aan dat het standaard protocol is om bij ICSI-behandelingen uit te gaan van de punctiedatum...(dus toch uitgerekende datum 24 december)
    Maar ik heb ze lekker verrast, ik was zelfs nog groter (ik ben nu al 63 mm, dus al 40 mm gegroeid sinds de vorige keer)!!!! Volgens deze mevrouw was ik al drie dagen groter dan dat ik zou hoeven zijn (12w5d)!! hahahhahah. Ik heb gelachen joh...en vreugdesprongetjes gemaakt, jammer dat die andere gynaecoloog het niet kon zien. (Dat was trouwens een invaller hoorde we van deze dokter, dus misschien dat hij er daarom niet zo veel verstand van heeft!).

Deze mevrouw vond het niet zo leuk dat ik zo druk was, ze had veel moeite om alles op te meten. Maar stiekem heb ik dit gedaan zodat pappa en mamma langer van mij konden genieten. Ik weet dat het mamma heel erg gerust stelt als ze mij even kan zien. Nu hebben ze zelfs driekwartier naar mij mogen kijken. Maar de dokter was wel lief en heeft nog vier fotootjes van mij meegegeven. Dus daar moet mam nu maar op kijken tot de volgende echo. En gelukkig kan ze af en toe zelf mijn hartje al horen. Ze heeft zo'n grote stereotoren gehaald die ze af en toe op haar buik duwt, dan kunnen ze naar mij luisteren...

pfff, denk dat ik nu genoeg heb vertelt, misschien dat ik nu toch even moet gaan slapen!

Tot de volgende keer!

Groetjes,
    Ukkie

ps. mijn fotootjes staan in het fotoalbum

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Wat een ontzettend leuk stukje heb je weer geschreven Ukkie ;)

FA goed nieuws dat alles goed was, is toch elke keer weer een geruststelling. Echt super mooie echo's heb je en wat een verschil met je vorige echo hé !?

5. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fire angel; wat lief geschreven over jullie ukkie!

Majo: thanks meis! :D

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat een leuk stukje Fireangel, heel grappig!
    En wat fijn dat alles goed is, heerlijk zeg!

7. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Fire wat weer mega leuk geschreven!!!! Mooie foto's ook van je ukkie.

Dames even een vraagje.......STEL ik word vrijdag ongi......dat betekent dat ik pas maandag (dag 4) voor echo kan......Is dat een probleem of zal ik dan zaterdag bellen en er een dag afliegen......zodat maandag dan dag 3 is.....?!?!

8. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    #2368 Vlinder73, 13 jun 2012
    Laatst bewerkt: 13 jun 2012
    @ Anja en Jojo gefeliciteerd meiden met jullie knaltest.

Morgen heb ik de punctie, begin er nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Heb geen idee wat ik kan verwachten.
    Ik voel dat er een migraine aan het op komen is, maar je mag geen medicijnen innemen heb ik begrepen behalve dan de paracetamol

Wat ik heb begrepen is dat ze maximaal 5 dagen in de embryoscoop liggen

Vrijdag zal ik de pagina's terug lezen en dan reageren.
    Vandaag geen tijd gehad mijn pc werd geupdate

9. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vlinder; dank je.
    En als ik voor mezelf spreek: de punctie onder narcose is echt super fijn.
    Je hoeft echt niet nerveus te zijn. ;)

Druufke; ik zou wel gewoon eerlijk zijn, en hun laten verzinnen wanneer de echo is.

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Druufke: Ik zou gewoon eerlijk zijn tegen DD.

@Vlinder: Nogmaals succes morgen en hopelijk heb je een goeie opbrengst.

@ego: ik heb weer een buikfoto geplaatst ... alleen een beetje jammer dat ik nu andersom sta ...

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, wat hebben jullie veel geschreven!

Jaaaa, vandaag 5 weekjes zwanger!:D:D

FA, wat gaaf om op jullie trouwdag een pretecho te hebben. Goede actie!
    Mooie echo foto's! En het verslagje... geweldig!:D Fijn dat alles goed is met ukkie.

Vlinder, ik hoop zo dat je emmy's in de embryoscope gaan en mooi groeien. Misschien toch wat zenuwen of de hormonen?;)

Aklina, wat goed dat je de echo's al heb geregeld. Helemaal dat het niet van je ICSI potje afgaat. Had ik ergens wel verwacht. TOP!

Loontje, jij bent 10weken!!!!! :D Hahaha, je bent al lekker bezig met de echo's. Goh, willen wij wel weten welk geslacht ons ukkie zal zijn? Ik ben er nog niet uit.
    Het gaat wel goed met mij. Ik heb een ander laten tillen en verder nog best veel gedaan. Eenmaal thuis toch een wat trekkende onderbuik. Toch teveel gedaan? Ik ben wel blij dat ik het heb verteld. Scheelt een hoop gedoe. Mijn rug laat merken dat er zeker iets anders dan anders met mij is. Verder merk ik weinig.

Jojo!!!! Gefeliciteerd! Cool, weer een zwangere!:D Joh, komt vast goed. Knuf!

Kippetjuh, nog 1 week wachten en dan ga je jullie ukkie zien. :D

Anja... COOL!!!! :D:D Gefeliciteerd!!!
    Als jij zo snel een 2e streep had en 2 ukkies heb dan heb ik er eentje. Mijn streep liet even op zich wachten.;)

Nu zijn bijna alle DD meiden zwanger geraakt. Wat is dit gaaf! In Nederland lukt het niet en nu.. gewoon zwanger. Zo onwerkelijk!:D

Karin, als er maar goede zwemmers zijn. Dat is toch het meest belangrijke. Dat topemmy's maken en die laten plakken.

ONGI VAN DRUUFKE, KOM NOU!!!!! Meid, wat laat 'ie op zich wachten.:( Oef, een dag eraf liegen? Ik weet het niet. Je kan ook vrijdag gelijk bellen en misschien kan je zaterdag al terecht.

Hebben jullie ook last van vaag bruinverlies? Ik heb het elke dag nog. Geen last van andere dingen daaro.;)

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mooie buik, Loontje!

13. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Timon: niet iedereen maakt even snel hcg aan hè, dus het kunnen er bij jou ook 2 zijn, hihi. Of bij mij maar 1.
    Maar ik vind alles best! Zo lang ik over 8 maanden maar een gezond kindje(s) heb.

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Wat we van dr.s hebben begrepen wordt het embryoscoop, dus het is afwachten want van Claudia begrepen we dat het bij minimaal 3 eicellen gebeurd. We hopen dat het gaat lukken.
    Maar al die succes verhalen hier geeft ons heel veel moed.
    Dat vaag bruin verlies is innestelingsbloed, zolang het niet rood dan is er niets aan de hand

15. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Gefeliciteerd meiden!!! Geeft goede moed dat er zoveel meiden zwanger worden in DD!

16. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Dr. de W!t is mijn gyn daar, maar ik ken ze allemaal omdat ik ook op de verlos heb gewerkt. Nu werk ik op de hartbewaking. Wel lekker dat ik dan gewoon in mijn eigen ZH kan komen voor de echo's. Moet alleen nog wel even vragen hoe we dat dan moeten gaan doen in het weekend als de poli natuurlijk dicht is...:(

Heb mijn dossier nog niet opgevraagd. Ga dat de 26e juni doen bij het eindgesprek. Hihi... zowiezo een mooie dag... want dan begint ons nieuwe avontuur!

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wow, wat een mooie berichten hier. Kwam na het duimen maar even gluren of het geholpen heeft en jawel!!!

Geloof dat ik ook naar DD moet, iedereen hier wordt zwanger :) !

Op naar mooie hartjes meiden!

*breek weer uit*

18. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juulzon: DD heeft tot nu toe een erg hoog slagingspercentage in dit topic ja. :D
    Erg fijn!!

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je!
    Ik hoop dat jullie ook snel mogen beginnen na de intake!

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    *breekt even in *

timon gefeliciteerd meid!!! je bent zwanger!!!! en 5 weken al!!! hoe gaat het verder??

*breekt weer uit *

Deel Deze Pagina