Lief om hier 2 vriendinnetjes langs te zien komen. Anja, ik heb dat abbo ook genomen. Over 8 maanden ons gezonde kleintje in onze armen. Vlinder, spannende tijd breekt aan. Morgen de punctie, valt erg mee. Ik duim voor meer dan 3 emmy's en die de embryoscope in!
Jojo: heb jij nog getest toevallig? Ik vanmorgen wel. Het 2e streepje kwam nu nog sneller, maar is niet veel donkerder. Maar zeer zeker ook niet lichter. Dus ik ben nog steeds blij!
Jeetje! S. heeft de laatste weken goed zijn best gedaan als ik dit topic zo lees!!! Van harte gefeliciteerd allen, speciaal voor Timon en Loontje... Met wie ik ooit 'samen heb geIVFt' Fijn fijn fijn!! En nu, nu hopen dat mijn testje volgende week gaat aangeven dat S. en zijn team bij mij net zo hun best hebben gedaan!!
Vlinder: heel veel succes vandaag met de punctie!! Komt helemaal goed.. Anja: Heb vanochtend idd weer getest.. En weer een streepje!! Heb geen foto kunnen maken want de kids waren er ook vanochtend.. Kleur net als gister en weet niet of die snel komt want kijk pas na 5 minuten, eerder durf ik niet.. Toch weer beetje bruine afscheiding en dat maakt me zooooo onzeker!!!
Jojo, ik blijf gewoon kijken. En het streepje kwam tegenlijk met de controle streep. En dan werd ie steeds donkerder. Ik vind dat zo leuk om te zien. Ik snap dat het bruin je onzeker maakt. Maar je hoort het zo vaak. Ik hoop dat het snel weer weg is. Mijn test van vanmorgen staat in mijn album trouwens...
Had je test net bekeken!! Super.. Ja iedereen die ik spreek zegt ook dat het oud bloed is en dat is niet erg.. Maar nog ik voel me pas zeker als het weg is en weg blijft!!!
Even snel vanuit t werk! Jaaaaa ik ben ongi!! Mag vanmiddag al voor de echo komen!!! Ben zooooo blij!!!
Druufke, toppie!!!!!! Vandaag supertje onzeker. Het moet goed blijven gaan! *Kop op Timon, blijf positief* Ik heb net vloeibaar bruin en wat lichtrood gespot. Onderin is van alles bezig en ik heb eigenlijk best angst. De ha kan niets doen. Met 5 + 1 is het nog te vroeg voor een echo. Zo nodig wilt ze me met alles helpen.
Kan me voorstellen dat bruinverlies jullie onzeker maken meiden! Zou ik ook hebben... maar zoals al gezegd... je hoort het zo vaak! Sterkte met positief blijven! Jullie kunnen het!!!
Ff snel, internet werkt voor geen meter. Timon je kan altijd een echo in DD laten maken. Heb ik ook gedaan met 5+1.
Ik kom net van de vk vandaan. Zij kon nog niets zien met een inwendige echo. Wel gerustgesteld. Kan DD dan wel iets zien, Loontje?