ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Het was zeker fijn. Alleen was ze niet zo bedreven in de inwendige echo versie, dus niets zichtbaar. Ik weet ook niet hoe het eruit moet zien..

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    In DD moesten ze ook ff zoeken hoor. Volgens mij staat er een foto in mijn album.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb je foto gezien.

Volgens mij heb ik de cyste nog zien zitten. Ik dacht dat 'ie ook weg was gehaald met de punctie.

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Was het niet het vruchtzakje ?

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Trouwens, ze tellen hier anders (ha en vk). Ze tellen vanaf de tp en niet vanaf de punctie. De vk houdt nu mijn 1e cd van mei aan, dan zitten we goed.;)

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nee, hij was rond en groot.

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    En hoe ver zou je dan nu zijn ?

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben 5+1

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Loontje, waarom was jij met 5+1 naar DD voor een echo? Ik weet het niet meer.

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ok dus hetzelfde als dat hè vanaf de punctie zou tellen.

Ik had bijna elke nacht erge kramp in me buik en last van me onderrug. Dat maakte mij erg onzeker en toen mocht ik komen voor een echo en voor bloedprikken.

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik merk dat ik even niet meer op zp wil zijn. Dat van vandaag doet me teveel. Ik blijf hoop houden dat er nog steeds een ukkie vastgehaakt zit.

Dikke knuffels!

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Lieve Timon je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als jij even afstand wilt van zp moet je dat doen. Ik blijf voor je duimen meid, het moet gewoon goed gaan nu !!
    Dikke knuffel !

13. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Timon: meis doe waar JIJ je goed bij voelt! Ik hoop zoo voor je dat je binnenkort goed nieuws hebt en een super mooie echo kunt laten showen! Ik ga heel hard voor je duimen!!!

EGO: Nou dames.....ben terug uit dusseldorf. Mijn cyste zat er nog.....was niet groter geworden. Maar aan de andere kant zat nu ook een cyste.....wel een heel stuk kleiner dan die andere.....Ook waren er rondom de cystes wel duidelijk wat follikels te zien! Ondanks deze cystes mag ik toch gaan starten met de IVF want de gyn ging ervan uit dat het allemaal wel goed zat!
    Pffff ik zou blij moeten zijn.....maar zo voelt t niet......weet niet waarom....door de cystes?....door de spanningen?.....door t onbekende wat me te wachten staat?....door de te vele teleurstellingen die ik al gehad heb?....door de hormonen?......
    Maar we gaan er maar van uit dat gyn weet wat ie doet......
    Zaterdag weer eerste spuit zetten en dan volgende week vrijdag terug voor de eerste FM.

Veel liefss

14. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Timon, Snap dat je even afstand van dit forum neemt... hopelijk is alles gewoon goed met jullie ukkie en ben je snel terug met positief nieuws! Duim voor je!

@ Druufke, vervelend nu aan de andere kant een cyste...hoe moeilijk het ook is, probeer een beetje positief te blijven... het is ook hartstikke spannend, heb ik ook hoor... de gyn. zal je niet laten starten als het niet goed lijkt. Welke medicijnen ga je gebruiken? Sterkte in ieder geval!

@ Vlinder, hoe is de punctie gegaan vandaag? Ben erg benieuwd! Rustig aan...

15. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #2415 Minniemouse1974, 14 jun 2012
    Laatst bewerkt: 14 jun 2012
    Ff inbreken

Timon
    bloedverlies komt heel vaak voor bij icsi.bij mijn eerdere zwangerschappen zonder icsi nooit bloedverlies gehad.
    Ik had het ook op precies hetzelfde tijdstip als jij nu.
    Op de echo konden ze niks zien zeiden ze.
    Ik heb toen een gynaecoloog gebeld en de dag erna mocht ik komen.
    Ik was toen ook 5 weken en ze zagen alleen een vruchtzakje met een piepklein stipje.Dit was een inwendige echo.
    Ik moest toen twee weken wachten om te kijken of dan het hartje zou kloppen. Nou zoveel geduld had ik niet....
    Eigenwijs dat ik was ben ik met 6w en 5 d naar een echo praktijk gegaan en toen zagen ze het hartje kloppen!!
    Ik heb later nog bloedverlies gehad en zelfs een erge bloeding gehad met stolsels.
    Nu had ik twee emmy's terug laten plaatsen dus ik denk zelf dat er 1 emmy bij me weggegaan is op dat moment.

Lieve Timon blijf hoop houden!
    Zolang je geen krampen krijgt moet het nog goed zitten.
    Bruin bloed is oud bloed. Dat kan geen kwaad.
    Ik blijf voor je duimen!!!

Liefs
    Minnie

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Even ego

Gisteren was echt een K.Tdag. Van ministukjes bruin bij de utro werd het vloeibaar bruin en later rood. Omdat ik het 's middags niet meer trok heb ik manlief gebeld en samen konden we naar de vk. Door het gebrek aan ervaring zagen we niets op de inwendige echo. Ja, een grote 'bal' waar altijd de cyste zat. Die zou met de punctie weggehaald worden. Maar geen bm, laat staan bms.
    Later in de middag kreeg ik kleine krampjes als bij ongi en dat is de hele avond gebleven. Ook het helder rood bleef.
    Net voor slapen nogmaals naar de wc en toen veegde ik rood met een enorme klodder (zoals ongi) af. Ik voelde me zo ..., hoe zal ik het noemen. Verdoofd niet, maar aangeslagen. Met tranen over de wangen ben ik naar manlief gegaan, die van alles over bloedverlies aan het opzoeken was. Ik maakte hem natuurlijk ook onzeker. Mijn moeder nog gebeld, maar dat richtte ook niet veel uit. Ja, dat ze vast geen goede nachtrust heeft gehad.:( Blijkbaar ben ik toch vlot in slaap gevallen en voel me nu redelijk normaal. Of ik nu nog zwanger ben weet ik niet. Het bloedverlies is bijna nihil, want er is niet op het verband bijgekomen en met afvegen is het weer niet vloeibaar bruin.
    Ik probeer vertrouwen te houden dat ik nog steeds zwanger ben van eentje.
    Ik denk dat ik amper tot niet op zp zal zijn de komende dagen. Even geen extra stress, ook al bedoeld iedereen het goed.

Met 6+5 heb ik de echo. Dan zullen we het weten. Misschien dat ik eerder andere kwaaltjes krijg, dan is het me ook al duidelijk.

Minni, dank je.

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Timon ik hoop zo dat er niets aan de hand is .... ik duim ontzettend hard voor je ! Doe rustig aan en mocht je het echt niet trekken tot 25 juni bel dan gewoon DD, daar kan je terecht en zij kunnen wel omgaan met inwendige echo's.

18. jojo1982

jojo1982 Lid

1 dec 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    Timon: meid ik hoop ook dat er niets aan de hand is, ik duim voor je!!! Je moet doen waar jij je goed bij voelt!!

Vlinder hoe ging de punctie?

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Je ziet wel duidelijk verschil in je testjes :)

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Jojo: Jij nog getest ? Morgen is je officiele testdatum hé ! Waar ga je de 1e echo laten maken ?

@Vlinder: Hoe is de punctie gegaan ? Hopelijk niet te veel napijn. Ben nieuwsgierig naar je aantal eicellen ...

Deel Deze Pagina