ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Anja....super banner!!!!!! Ik ben jaloers!!!!!

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Helemaal fantastisch toch !!
    Hoe voel je je ?

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    @ anja mooie banner, hoop er binnenkort ook 1 te hebben.

Vraagje. Vanaf wanneer moet je rekenen als je zwanger bent dag vd Tp of punctie?

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Vlinder: ik heb altijd "geleerd" vanaf de punctie.

5. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey Vlinder,

ik volg jullie al een tijdje (loop ook in Dusseldorf) en ik zie geweldie resultaten, dus dat geeft hoop! Zag dat je niet echt reactie kreeg op je vraag over hoe het met je embryo´s in de embryoscoop ging en daar kan ik je iets over vertellen! Wij hebben morgen (als de embryo´s zich goed ontwikkelen) een terugplaatsing en omdat ik gisteren een vraag had over utro belde ik met DD. Ik heb daarna (omdat ik STIKnieuwsigerig ben hahaha) gevraagd of ze konden vertellen hoe het zat met onze embryo´s in de embryoscoop. Vertelde Irma dat ze - tegen de afspraak in (GRRRR!!! IK BOOS!!) niet in de embryoscoop zaten, maar in een gewone broedkast. Ze had het lab gebeld en die hebben in de broedkast gekeken zei ze (dus dat doen ze blijkbaar ook gewoon...). Ze vertelde me verder dat ze de embryo's in de embryoscoop van buiten met een camera volgen, dus dan zouden ze sowieso moeten kunnen kijken hoe die van jou zich ontwikkelen! Gewoon vragen, ik vond het wel fijn om vast een beetje voorbereid te zijn..!! Heel veel succes met alles!!

6. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Druufke: jij hebt vast ook zo'n prachtige banner over een paar weekjes!
    Het gaat goed in dit topic! Dat moet moed geven.

Vlinder: voor jou hetzelfde meid!

Loontje: ik voel me wel goed. Met vlagen wel misselijk en duizelig, en pijnlijke boobies, maar dat voel ik allemaal met liefde! :D
    Hoe gaat het met jou?

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Hihi inderdaad ik voel het ook met alle liefde.
    Hier gaat het lekker, buikje groeit lekker. Af en toe wat misselijk, nog erg moe, maar voor de rest gaat het top !

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Zwolle: heel veel succes morgen, hopelijk heb je straks ook zo een mooie banner. Wel balen trouwens dat ze niet in de embryoscope zitten.

9. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje: ik kan niet wachten tot mijn buikje ook gaat groeien, hihi.

10. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Zwolle, bedankt voor je reactie.
    Dat is niet erg netjes van DD, als je afspreekt een embryoscoop dat ze dan alsnog in een gewone broedkast liggen.
    Succes morgen met de terugplaatsing, ik zal voor je duimen dat ze goed zijn ontwikkelt. Vraag je nog waarom ze niet in de embryoscoop zijn gegaan? Want een gewone broedkast is neem ik aan een stuk goedkoper dan een embryoscoop?

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ego
    Na donderdag was vrijdag ook geen leuke dag.

Op het werk naar de wc gegaan en wat ik daar zag heeft me overvallen. Ik moet lijkbleek wankelend in de kantine zijn gekomen. Daar ben ik vuurrood geworden en heb mijn collega's flink laten schrikken. Ik kreeg snel een stoel onder de billen en werd gekoeld. Bekertje water vasthouden ging onhandig ivm heftig trillen. Na een half uur was ik weer op de been en moest naar huis. Ik heb zelf gereden, niet heel verstandig. Ik heb het heel rustig aan gedaan en eenmaal thuis laten weten. Ik heb de rest van de dag op de bank gelegen en gezeten. Hoezo rustig aan? Veel roodverlies, zonder stolsels.
    Gisteren geen krampjes of rood. In de winkel had ik even wat misselijk. Zal het? Ik heb veel gebukt in de tuin en het is goed gegaan. Soms een steekje in mijn onderrug, maar da's niets bij afgelopen dagen.
    Wij hebben nog vertrouwen in de zwangerschap. Manlief hoopt nog steeds op 2 ukkies en ik verwacht 1 ukkie.
    Vandaag een enorm rustig dagje zonder al die gekke dingen.
    Op 25 juni zullen we het met de echo echt weten. Eerder gaan we niet testen.

12. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Jeetje meid dat is ff schrikken.
    Dan duurt 25 juni nog heel erg lang.
    Ik zal voor je duimen dat het vals alarm is.

Vraagje zou je normaal gesproken nu ongesteld moeten worden? Er zijn ook vrouwen die toch ongesteld worden tijdens hun zwangerschap.
    Houdt moed meis, zolang je nog geen stolsels verliest, is er hoop.
    Ik denk aan je ik zag ook net meteen dat je er weer was en wilde meteen lezen. Van mijn vriend moest ik eigenlijk de computer afsluiten

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lief van je, Vlinder.

Ik heb in de afgelopen dagen 2x een groot stolsel verloren. Ongi had ik op de testdag (7 juni) moeten worden, dus dit zou een week te laat zijn. Normaal is mijn ongi erg op tijd, dus dat was het ook niet.
    25 juni lijkt ver weg, maar daar zitten wij niet mee. Dan ben ik 6+5 en moet het hartje zichtbaar kloppen. Laat ons dat maar zien. ;)

14. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sterkte Timon!
    Ik hoop dat je een mooie echo hebt de 25e!

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Heel veel sterkte Timon en ik duim met je mee!!!

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    #2496 Loontje85, 18 jun 2012
    Laatst bewerkt: 18 jun 2012
    Ik kan me goed voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent Timon :(.
    Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop en duim nog steeds voor een super mooie echo de 25e !

17. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Vanaf wanneer moet je rekenen die 14 dagen om te mogen testen? Ook vanaf de punctie of vanaf de TP?

Op de ochtend van de TP, hebben jullie voor of na de TP die Utrogestan ingebracht en eventueel de neusspray Suprefact?

18. jojo1982

jojo1982 Lid

1 dec 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    Dames, dit weekend op een grote roze wolk geleefd!! En nu nog hoor..
    Zaterdag op de testdatum opnieuw getest en zie het resultaat in mijn album!! Yeaahjj..
    Zo blij!!! Vanochtend afspraak gemaakt voor 1e echo hier in de buurt. 3 juli zullen we onze uk voor het eerst bekijken!!
    Meteen ook aangemeld voor Moeders voor Moeders..
    En ja heb mijn banner ook aangepast!!

Anja: Schelen 2 daagjes met elkaar leuk leuk!! Hoe voel je je?? Heb jij DD al gebeld met het goede nieuws?

Timon: Meid ik duim nog steeds voor jullie!!

Vlinder: Vandaag is je TP toch?

19. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Morgen om 10:40 u hebben wij de TP als alles goed heeft doorgedeeld

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Vlinder: Ligt eraan hoe oud je embryo's zijn die je terug krijgt.
    In principe is 14 dagen na je punctie je nod. Wanneer je mag testen hoor je van DD .... wel ff vragen als ze het niet zeggen.

@Jojo: Nogmaals Gefeliciteerd, wat een prachtige test !!
    Hoe voel je je ?

Deel Deze Pagina