ICSI in Dusseldorf

Discussion in 'MMM clubs' started by Krabje, Dec 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Anja: zonde van die banners hè, want ze zijn echt heel leuk.
    Deze staat je ook super !

Slikt hier iemand trouwens visolie ?
    Ik slik al vanaf de tp 2x 500gr visolie van bional, maar vraag me af of het niet te veel is ? Ik ga er nu dus ook meestoppen, wat ik ook wel weer eng vind.

2. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Timon: Jeetje meis inderdaad schrikken op je werk!! Maar ben ook heel blij om te lezen dat t bloeden gestopt is!! Ik blijf voor je duimen!!

@ Jojo: Ook al zo'n mooie banner!! Blijf maar lekker op je roze wolkje zitten!!! Verder alles goed?

@ Anja: alles goed?? Lekker 2x gaan spieken bij jullie ukkie ....zou het ook doen als dat mogelijk was!

@ Vlinder: Alvast heeeel veeel succes morgen tijdens de tp.....kom je ook een fotootje showen van de embryo's??

Kippetjuh: Oehhhh bijna echo.....zo spannend lijkt me dat! Kom je ook en fotootje showen?

@ Juffie: Wel fijn inderdaad zo'n connectie.....kun je wat vaker spieken als je je zo onzeker voelt! Wat jammer dat het je zo is tegen gevallen...maar als ik je verhaal bekijk kan ik me dat ook wel weer voorstellen en kan me ook goed voorstellen dat het je mannetje zo is tegengevallen. Dan zou ik ook al heel blij zijn met 1 kindje......En misschien denk je er over een paar jaartjes wel weer heel anders over en heb je het er wel nog een keer voor over! Maar inderdaad probeer lekker te genieten! Wel ontzettend balen van je baan!! En dat na 7 jaar....lijkt me inderdaad heftig!!

@ Karin: 8 Eicellen!! Mooi hoor!! En woensdag de punktie....spannend!!!!

@ Loontje: Ja ik slik ook 2 capsules visolie per dag...maar ja ik ben nog niet zwanger......weet eigenlijk dus ook niet of het te veel is als je zwanger bent.....

Als ik iemand ben vergeten sorry......

Ego: Volgens mij is mijn hele cyclus van slag.......ben afgelopen donderdag ongi geworden.....best heftig eigenlijk ook wel en dit had ik vrijdag ook nog. Zaterdag en zondag ineens niks meer.......en nu lijkt het weer opnieuw te beginnen.....Zal dit vrijdag eventjes melden in dd...weet niet of het heel erg is maar is wel vreemd....misschien ook omdat ik de pil heb geslikt. Maar ja vrijdag dus mijn 1e fm.....vind het wel spannend hoor, kijken wat mijn eitjes hebben gedaan ondanks deze rare cyclus......

Veel liefs!!

3. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje: dat is idd jammer van die banners. Maar ik vind deze ook leuk idd... ;)
    Ik slik idd wel Omega-3. Ik weet niet of dat helemaal hetzelfde is trouwens. :)
    Maar is dat slecht dan?

Druufke: ik voel me prima hoor! Ik ben gewoon zo blij dat het eindelijk is gelukt! Ik leef echt super naar die 1e echo toe!!!
    Wat vreemd van je ongi. Ik denk niet dat het kwaad kan hoor, maar idd wel slim om het ff na te vragen. Ik heb geen pil hoeven slikken, dus ik weet niet of het daar van komt misschien.

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Visolie/omega-3: visolie en omega 3 is het zelfde. Ik had gelezen dat je speciale hebt voor zwangeren en ik heb gewoon die van bional. Welke heb jij dan Anja ?
    En de hoeveelheid weet ik dus niet. Ik ga eens kijken hoeveel gram er in de multivitamine voor zwangere zit, want die heb je ook met visolie.

Stom hè, aan de ene kant vind ik het eng om te stoppen en aan de andere kant vind ik het eng om door te gaan ....

5. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee van welk merk. Volgens mij gewoon van het kruidvat merk. Maar als het kwaad zou kunnen, dan hadden we dat toch wel gehoord van Dr. S? Daar ga ik tenminste wel vanuit.
    Ik slik alle vitamines nog die hij voorgeschreven heeft. ;)
    Het enige wat ik wel echt heel eng vind straks is om te stoppen met die utro bollen. Daar moet je toch na de eerste echo mee stoppen toch??

6. Karin75

Karin75 Actief lid

Mar 20, 2012
    237
    0
    0
    @ Loontje, weet ook niet hoeveel je nodig hebt als je zwanger bent...slik ook 2 caps. per dag.

@ Druukje, zo'n cyclus heb ik ook al zo'n half jaar. Ik heb tijdens de behandelingen nooit de pil hoeven slikken...Spannend vrijdag je 1e FM.

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @visolie: ja dat is ook wel weer waar dat hij er dan wat van gezegd had. Hoeveel gram slik jij dan ?

@Utro: ik heb dat zelf niet gebruikt, maar de een moet stoppen na de 1e echo van 6 weken en de ander met 12 weken. Lijkt mij ook eng om mee te stoppen hoor.

8. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Anja, de meesten gebruiken dit geloof ik tot en met de 12e week....

9. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    @utro; ik zal het eens navragen bij Dr. S. Ik ben benieuwd tot hoe lang ik het moet nemen. Als het tot 12 weken is, dan heb ik een nieuw receptje nodig. ;)

Loontje; ik slik 1 capsule, dus 1000 mg volgens mij. Precies wat Dr. S. had voorgeschreven.

10. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Juffie, wat leuk om elke week je ukkie te zien. Krijg je elke keer een foto?
    Hoe vervelend dat je binnenkort je baan kwijt zal zijn. Hoe komt het? Zeer vervelend om op elke brief een negatieve reactie te krijgen. Meid, jouw tijd komt straks.

Loontje, wat leuk om een pretecho te hebben.
    Visolie slik ik al heel erg lang op advies van de mesoloog. Dagelijks 1 capsule is meer dan voldoende, omdat ik ook een multivita neem voor mama's. Visolie is altijd goed voor je, hoor. Alleen weet ik niet hoeveel het beste voor je is.

Anja, mooie banner.
    Ik geloof dat je de utro tot 12 weken kan gebruiken. Je zal van DD horen wanneer je moet stoppen. Na de 1e echo moet je de uitslag doorgeven en hoor je meer over de utro. Misschien tegen de tijd gaan afbouwen voor je gemoedsrust?

Karin, zet je vanavond de pregnyl? Mooie score, hoor. Spannend woensdag.

Welke kinderkamer hebben jullie uitgezocht? En met hoeveel weken gaan jullie echt aan de kinderkamer beginnen?
    Wij hebben al een kinderwagen: Mutsy Transporter.

Volgens mij zit het hier wel goed. Mijn rug was killing van vermoeidheid. Nog steeds vaker naar de wc dan normaal en soms een vlaag misselijkheid. :)
    Mijn collegaatje heeft mijn zwangerschap geraden. Het lijkt namelijk erg op haar zwangerschap. Ahum, hoe hou ik het verborgen? ;)

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Timon: welk merk visolie slik jij dan ? Ik heb nu ook 1 capsule geslikt.

Wij hebben babykamer Alaska Wit Mat uitgezocht. En de box ook hiervan. Gaaf dat jullie al een kinderwagen hebben.
    Ik denk dat wij rond de 15 weken alles gaan bestellen.

Goed om te horen dat je een hoed gevoel hebt !!

12. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wij gebruiken Omega 3 van Now. Dit is op volledig natuurlijke basis. Verkrijgbaar bij de reformwinkel of via een webwinkel waarbij je aangemeld moet worden door je behandelaar.
    Ik heb net even wat opgezocht. Misschien kan je er wat mee.

13. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wel of geen supplementen?
    De één lijkt een voorstander van het gebruiken van supplementen om zeker te weten dat alle benodigde vitamines en mineralen het lichaam binnenkomen. De ander houdt het liever op gevarieerd eten in de hoop dat die voldoende voedingsstoffen bevatten. Volgens Brian Clement is dat misvatting nummer 1. Ooit bevatte de grond waarop ons voedsel verbouwd werd alle nodige voedingsstoffen en werd het voedsel vers gegeten. Dat is tegenwoordig veranderd. Door pesticiden, chemische stoffen en conserveringsmiddelen in productie- en verwerkingsprocessen is de voedingswaarde van ons voedsel verarmd. Veel wetenschappelijke onderzoekers adviseren daarom het gebruik van voedingssupplementen.

Het ene supplement is het andere niet
    Er zijn natuurlijke supplementen en synthetische. Natuurlijke voedingssupplementen worden uit natuurlijke biologische bronnen verkregen zoals b.v. groenten en fruit. Er komt geen chemische procedure, verhitting of bevriezing aan te pas. Bij synthetische supplementen worden vitamines en mineralen nagebootst en geproduceerd in laboratoria en de farmaceutische industrie. Ze lijken dezelfde chemische structuur te hebben, maar uit onderzoek blijkt dat het resultaat bij gebruik compleet anders is. Synthetische voedingssupplementen blijken duidelijk een andere invloed op je gezondheid te hebben dan natuurlijke supplementen. In het boek Supplementen onder de loep wordt nog eens benadrukt dat alleen de term 'natuurlijk' op de verpakking geen enkele garantie geeft. Daarnaast worden vaak ook nog kleurstoffen, conserverings- en bindmiddelen toegevoegd die niet bevorderlijk zijn voor de gezondheid. Dit wordt gedaan om de pillen er glad, mooi en kleurig uit te laten zien en langer houdbaar te maken.

Hoe weet je of een supplement synthetisch is?
    Dat lijkt inderdaad de vraag waar je als consument graag antwoord op wilt hebben. En het antwoord is er niet één om blij van te worden. Want bijna alle voedingssupplementen zijn tegenwoordig synthetisch, of gedeeltelijk synthetisch. Zo wordt voor vitamine C vaak wel een natuurlijk product als basisstof gebruikt zoals rozenbottel, cranberry of een andere plant, maar hieraan wordt dan een synthetisch ascorbinezuur toegevoegd.

Etiketten lezen
    Belangrijk is dus om te leren de etiketten van voedingssupplementen goed te lezen. Het boek Supplementen onder de loep geeft daarvoor aanwijzingen. Maar vaak zijn de etiketten niet eens volledig. Je krijgt in dat geval het advies om bij het gebruik van supplementen contact op te nemen met de fabrikant en om een complete lijst van ingrediënten en bindmiddelen te vragen.

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Bedankt Timon, erg lief van je !

15. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @ visolie: mee doorgaan!!

Absoluut!! Alleen gebruik alleen omega 3, niet 6!!
    De immunoloog adviseert dat. Niet alleen bij mij (bewezen ellende) maar bij iedereen met kinderwens.

Ik moest e vooral mee doorgaan in zwangerschap.

Gebruik trouwens ook Bional.

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Maartje: Dank je wel voor je reactie. Ik vind het fijn te lezen dat jij ook bional hebt gebruikt. Hoeveel heb jij er geslikt per dag ? Jij had dus ook geen speciale voor zwangere vrouwen.

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Maartje: Ik lees in je onderschrift dat je verse poging mislukt is :(. Wat ontzettend kl*te meid. Sterkte !

18. jojo1982

jojo1982 Lid

Dec 1, 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    Anja: mooie banner! ga je nu ook nog naar DD voor een echo dan? En is dit bij de gynaecoloog?

Druufke: zal voor je duimen vrijdag! op veel eitjes!!

Timon: gelukkig ben je zelf ook wat rustiger..

Maarre over die vitamines, ik slik alleen foliumzuur.. Zou het verstandig zijn om nu nog te beginnen met visolie/omega3?

En heb de 1 echo bij de fertiliteitspoli hier in de buurt, vanaf 9 weken zou je onder de gynaecoloog vallen. Moet ik dan nu ook al contact opnemen met een verloskundige of is dat te vroeg??
    De symptomen beginnen nu echt te komen!! lage rugpijn giga zere borsten brandend maagzuur. Ben alleen (nog) niet misselijk..

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Jojo: Ik denk dat je wel alvast een afspraak kan maken bij een verloskundige hoor.
    Zoals ik heb begrepen van Maartje is het goed om te slikken, dus ik zou het gewoon doen dan.
    Heerlijk hé al die kwaaltjes ;)

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Timon: Dat komt door de bezuinigingen in het onderwijs.....niets aan te doen dus....
    Yep krijg elke keer bij de echo ook foto's mee wel een stuk of 8, super leuk!

Anjav: Ik gebruik nog steeds utro bollen, mocht al stoppen met 6 weken maar durfde dat niet. Doe dat nu nog steeds.
    Ga nu langzaam afbouwen tot ik aan de 12 weken ben en dan stoppen, vind het wel inderdaad ook eng....maar vanaf 12 weken neemt je placenta het allemaal over, dus zolang ga ik gewoon door!

Share This Page