Timon: wat fijn dat je toch het gevoel hebt dat het wel goed zit! Maar ik zal dan sowieso ff nog een receptje vragen voor de utrogestan. Ik durf er echt nog niet mee te stoppen. Maar ik vraag het wel ff na allemaal. Jojo; ik weet nog niet of ik ook nog voor een echo in DD ga. Ik denk het wel. Altijd fijn, een extra echo hè! Juffie; ik denk ook dat ik tot de 12 weken door ga hoor. Vind moeder voor moeders het trouwens geen probleem? Want af en toe zit er dan natuurlijk wel utrogestan bij je urine. Kippetjuh: Dat meen je niet!!!!!!! Krijg je gewoon niks vergoed????? Net of je zoiets voor de lol laat doen? Grrr, ik kan daar zo boos om worden hè. Maar ik zou er ook nog ff achteraan gaan als ik jou was hoor!! Enneh, heel veel plezier met de echo morgen hè!!!! We gaan voor dat kloppend hartje! Hoe laat moet je? Vlinder: wat een goed nieuws! Succes op het wachtbankje. Karin; heeeeeeeeeel veel succes met de punctie morgen!!! Hoe laat moet je?
Na de tp: diezelfde avond had ik enorme buikpijn en krampen achteraf gezien denk ik dat het de innesteling is geweest, omdat die klaar was om te nestelen. Verder met sokken aan geslapen inderdaad, warme voeten stimuleren de doorbloeding van de baarmoeder, granaatappelsap gedronken, geen strakke broeken aan, dus thuis alleen maar in mijn joggingbroek gelopen, en niet geweest sporten. Of het allemaal geholpen heeft? Geen idee maar baadt het net dan schaadt het niet toch! Punctie: geen make-up, geen lenzen en geen sieraden omdoen. Maar ik was al zo ziek van de hormonen dat ik toch al niet meer om aan te zien was met of zonder make-up haha. All: net de officiële controle gehad bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. Alles was prima, heeft nog een inwendige echo gedaan en was super mooi beeld. Konden zelfs de vingertjes zien, ruggengraat en bekken super leuk! Ik hoef daar nu niet meer terug mag nu eindelijk naar de verloskundige gelukkig dat is veel leuker. Volgens de metingen ben ik nu vandaag 11 weken ver! Ga lekker nog even in een hoekje in de tuin in de zon zitten en mijn konijntje de pootjes laten strekken, en o ja, even shoppen online voor een leuke broek! Doei
Juffie; wat een fantastisch nieuws!!!! Goed hoor!!! Geniet ervan! En ik heb (behalve het granaatappelsap) hetzelfde gedaan. Met dikke sokken aan slapen, geen strakke broeken aan, en niet sporten of iets dergelijks.
Ik zal de tips allemaal gaan onthouden......hier is mijn ongi opeens helemaal gestopt.....nou ja het zal wel we zien het vrijdag allemaal wel!!
Maartje, wat vreselijk balen dat deze poging is mislukt. Dikke knuffel! Jojo, visolie is altijd goed. Je kan het zeker erbij gaan slikken. Juffie, zwaar balen dat jij daar de dupe van bent. Een andere richting inslaan is zeker (nog) geen optie? Kippetjuh, dat ze de tese afwijzen, oke. Maar de hele behandeling? Heb je hun toezegging zwart op wit? Jij heb wel weinig vergoeding toegezegd gekregen. Zo kost het je erg veel. Ik geloof dat wij onder de 1500,- blijven om zelf te betalen. Veel plezier met de echo! Vlinder, gefeliciteerd met 2 blasto's! Nu goed broeden!!! Karin, veel succes morgen met de punctie! Nagellak hoeft er niet af. Je mag alleen niets meer eten of drinken vanaf middennacht. Ik heb geen granaatappel gedronken en niet met sokken aan geslapen. Broeken zitten niet strak en sporten doe ik al genoeg in de winkel. Kwaaltjes: Hebben jullie sinds (begin) zwangerschap last van minder stijve tepels? In een andere topic heeft iedere zwangere er last van, vandaar mijn vraag hier. Ik ben rustiger. Heb nog teveel dingen waarvan ik zeg... het kan bijna niet anders dan zwanger zijn. Hoe gek kan het wezen? Vandaag ander collegaatje die doodleuk zegt dat ik zwanger ben. En dat terwijl ik niet veel anders doe dan anders! Ben ik nu ? Maar goed, nu niets erop gegeven en na de echo voor het eggie vertellen.
Sommige mensen zien het gewoon als iemand zwanger is. Misschien heb je een bepaalde gloed. Of uitstraling.
@Vlinder: De enige tip die ik nog heb is dat je moet doen waar jij je goed bij voelt. @Kippetjuh: Succes vandaag, ik denk aan je en hoop op een mooi kloppend hartje. Hoe laat moet je ? @Anja: Hoe voel jij je ? Gewoon lekker door gaan met de utro als jij dat wil. @Juffie: Fijn dat de echo weer goed was en je nu naar een vk mag ! @Druufke: Vreemd van je ongi, ik zou het vrijdag gewoon ff aan DD melden ... misschien gebeurd het wel vaker. Gaat het spuiten nog steeds goed ? @Timon: Ben zo blij te lezen dat je positief bent, dat ben ik ook hoor Grappig dat ze aan je zien dat je zwanger bent ! Mijn nichtje wist nog helemaal van niets en komt 2 weken geleden uit school en zegt tegen haar moeder "Tante Loontje is zwanger en ze krijgt een meisje" Dat is ook vreemd toch !?
@karin heeeel veel succes vandaag!! Hoop op mooie eitjes!! Even snel: ik heb om 12.45 echo maar moet daarna meteen weg naar een afspraak met een klant (slecht gepland!!) dus ik probeer zsm reactie te plaatsen, denk rond 18 uur
Heel veel succes kippetjuh!!! Loontje.....hihi leuk zo'n nichtje en wie weet heeft ze ook nog wel gelijk! Timon....inderdaad aan sommige vrouwen zie je t!
Graag gedaan ! Heb je geen mobiel met internet Of iemand die het er voor je op kan zetten Mijn duimen draaien !!
Timon: Nee een andere richting is (nog) geen optie, ik zou ook niet weten wat.....mijn hart en ziel liggen echt als Juf in het basissonderwijs. Dus hoop nog op verbetering wellicht met het nieuwe kabinet we zullen zien?! maar is wel echt klote....maar je doet er niets meer aan, moet het accepteren. Nu weer verder mijn kantoor opruimen..... Vlinder: Geen strakke broeken dragen om de doorbloeding goed te houden en geen koude dingen eten. Ik heb me toen heeeel rustig gehouden en op de bank gaan liggen wanneer dat kon. Ik heb er ook accupunctuur bij gedaan. Nogmaals of het allemaal geholpen heeft zullen we nooit weten, maar het resultaat is er naar Punctie: Sorry weet dat iemand vandaag punctie had, heel veel succes en ik hoop op een hele mooie oogst en weinig "pijn" daarna. Liefs, Juffie
Karin succes vandaag!! Duim voor een mooi aantal.. Kippetjuh veel plezier vandaag en ben heel benieuwd!! Vlinder je moet inderdaad doen waar je jezelf goed bij voelt.. Anja kun jij ook niet afwachten, duurt weer 2 weken tot de echo!! Vindt het zo spannend.. en ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn.. Heb jij al contact met een vk gehad?
Karin: succes vandaag. Kippetjuh: heeeel veel succes en plezier bij de echo vandaag. Jojo: ik heb me nog niet bij een vk aangemeld nee. Moet dat dan? Ik neem aan dat ik na de eerste echo bij onze gyn doorverwezen word. Zo gaat dat volgens mij altijd. Maar die 2 weken wachten is weer erg moeilijk ja. Maar niet zo moeilijk als dat verdomde wachtbankje